بهترین موس پد RGB در سال 2023 کدام است ، راهنمای خرید ماوس پد

بهترین موس پد های RGB

بهترین موس پد RGB در سال 2022 ، راهنمای خرید بهترین موس پد های آر جی بی RGB برای گیمینگ و کار حرفه ای در سال 1401. ماوس‌پدها افزودنی مهمی برای تنظیمات بازی شما هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند تا سطحی از دقت را حفظ کنید و امکان ردیابی بهتر ماوس را در بازی فراهم کنید. این امر به ویژه در مورد بازی های رقابتی که داشتن یک هدف دقیق بسیار ضروری است، مهم است. در حالی که ماوس پدها به تنهایی نمی توانند شما را به یک گیمر بهتر تبدیل کنند، اما قطعا کمک می کنند. داشتن حس خوب در زیر ماوس می تواند تفاوت را ایجاد کند.

ماوس پدهای RGB به طور فزاینده ای محبوب می شوند. چون اگر گیمر هستید، باید RGB داشته باشید، درست است؟ بسیاری از تولیدکنندگان ماوس پدهای مجهز به RGB خود را راه‌اندازی کرده‌اند، بنابراین گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، با هر اندازه، نوع یا بودجه‌ای که به دنبال آن هستید.

بهترین موس پد های RGB در سال 2022

بهترین موس پد RGB: SteelSeries QCK Pris

بهترین موس پد RGB

 

SteelSeries QCK Prism که با قیمت کمتر از 50 دلار در دسترس است، در حال حاضر یکی از بهترین ماوس پدهای RGB است که می توانید از آنجا خریداری کنید. شما فقط می‌توانید نسخه XL این ماوس‌پد را با این قیمت خریداری کنید، اما ما فکر می‌کنیم که این برای اکثر کاربران با میز اندازه استاندارد کافی است. این یکی از آن دسته از ماوس پدهای دارای RGB است که شما را با نورهای RGB غرق نمی کند.

ماوس پد SteelSeries QCK Prism دارای چراغ های RGB به سمت لبه پد با دوازده ناحیه پویا RGB است. این بدان معناست که شما می توانید پوشش مناسبی از جلوه های RGB برای مطابقت با زیبایی شناسی کلی تنظیمات خود داشته باشید. RGB را می توان از طریق نرم افزار SteelSeries Engine کنترل کرد. سفارشی کردن نور پد ماوس شبیه به نحوه سفارشی کردن نور در سایر لوازم جانبی دارای RGB از شرکت است.

نرم افزار SteelSeries Engine دارای مجموعه ای از گزینه های از پیش تعیین شده برای انتخاب است، بنابراین می توانید یک افکت خوب را بدون تلاش زیاد برای آن تنظیم کنید. این نرم افزار همچنین به شما این امکان را می دهد که افکت های نوری واکنشی را دریافت کنید که بر اساس سناریوهای موجود در بازی شما تغییر می کند. برای مثال، اگر مثلاً در بازی کمبود مهمات یا سلامتی داشته باشید، چراغ‌ها قرمز خواهند شد. این نرم افزار همچنین به شما این امکان را می دهد که نور RGB را با سایر لوازم جانبی SteelSeries همگام کنید، که بسیار عالی است.

نکته مهم دیگری که در مورد این موس پد خاص باید به آن توجه کرد این است که ناحیه مرکزی در چراغ های RGB به راحتی جدا می شود. این بدان معنی است که می توانید سطح موس پد را بر اساس نیاز خود به راحتی تعویض کنید. بر اساس ماوسی که استفاده می‌کنید و نوع بازی که انجام می‌دهید، می‌توانید بین سطح «سرعت» یا «کنترل» یکی را انتخاب کنید. این ویژگی باعث می شود این ماوس پد بهتر از بسیاری از گزینه های موجود در بازار باشد. توانایی تغییر سطح به راحتی آن را بسیار متنوع می کند.

SteelSeries QCK Prism در تعداد انگشت شماری از اندازه های مختلف موجود است. شما می توانید آن را در هر دو مدل متوسط ​​(M)، بسیار بزرگ (XL) یا حتی 3 برابر بزرگ (3XL) بر اساس اندازه میز خود خریداری کنید. اندازه متوسط ​​برای کسانی که فضای بسیار محدودی برای کار روی میز خود دارند مناسب است. 3XL برای کسانی که میز بسیار بزرگی دارند و به فضای بیشتری برای حرکت ماوس نیاز دارند، بهترین است. 3XL همچنین برای گیمرهایی با حساسیت کم که معمولاً از فضای بیشتری برای حرکت دادن ماوس خود استفاده می کنند عالی است.

بهترین موس پد RGB برای بازی حرفه ای: Razer Firefly V2

بهترین موس پد RGB

 

Razer یک نام تجاری محبوب در بخش قطعات رایانه شخصی است که به خاطر لوازم جانبی مجهز به RGB معروف است. Razer Chroma یکی از بزرگترین و محبوب ترین اکوسیستم های RGB است. Razer Firefly V2 موس پد مجهز به RGB این شرکت است که تمام RGB bling را که برای راه اندازی خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. و حتی آنقدر هم گران نیست.

یکی از بهترین چیزها در مورد Razer Firefly V2 این است که دارای 19 منطقه RGB قابل تنظیم است. این بسیار بیشتر از چیزی است که با اکثر ماوس پدهای مجهز به RGB دریافت می کنید، بنابراین گزینه های سفارشی سازی بهتری را ارائه می دهد. درست مانند سایر لوازم جانبی Razer دارای RGB، می‌توانید از نرم‌افزار Razer Synapse برای سفارشی‌سازی نور این موس پد و همگام‌سازی آن با سایر سخت‌افزارهای خود استفاده کنید.

نرم‌افزار Razer Synapse یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای سفارشی‌سازی شناخته شده است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات را به خوبی تنظیم کنید. شما می توانید هفت کنترل روشنایی، مجموعه ای از گزینه های از پیش تعیین شده برای جلوه های نور، و بیشتر دریافت کنید. و دقیقاً مانند ماوس‌پد SteelSeries که اخیراً دیدیم، Razer Firefly V2 نیز می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که به سناریوهای درون بازی واکنش نشان دهد.

برخلاف ماوس‌پد SteelSeries که قبلاً به آن اشاره کردیم، Razer Firefly V2 به شما اجازه نمی‌دهد مواد پارچه مرکزی را عوض کنید. طبق گفته Razer، Firefly V2 با یک سطح پلاستیکی “ریز بافت” عرضه می شود که حرکت سریع ماوس را برای ردیابی بهتر در بازی ها امکان پذیر می کند. اما این بدان معنی است که شما فقط به یک نوع ماده برای موس پد خود چسبیده اید، بدون گزینه ای برای سفارشی کردن آن. این لزوماً برای خیلی‌ها مشکل ساز نیست، اما چیزی است که باید به آن توجه داشت، به خصوص اگر در مورد نوع سطح خاص هستید.

گفته می شود Razer Firefly V2 فقط 3 میلی متر ضخامت دارد که عالی است. با وجود ضخامت نسبتا کم، با یک پایه لاستیکی عرضه می شود که از هرگونه حرکت ناگهانی در حین بازی جلوگیری می کند. همچنین گفته می شود که این موس پد خاص اثر انگشت و لکه های زیادی را می گیرد، پس این را در نظر داشته باشید. پد ماوس همراه با یک کابل بافته شده است که به سطح ماوس متصل می شود.

بهترین موس پد RGB ارزان قیمت: Cooler Master MP750

بهترین موس پد RGB

 

Cooler Master نیز نامی محبوب در فضای محاسباتی با انبوهی از اجزای قابل اعتماد است. Cooler Master همچنین گزینه های مقرون به صرفه/بودجه زیادی دارد که توسط کسانی که به طور خاص به دنبال خرج کردن پول نیستند ترجیح داده می شوند. به این ترتیب، اگر نمی‌خواهید نزدیک به 50 دلار برای موس‌پد بازی خرج کنید، توصیه می‌کنیم موس پد Cooler Master MP750 RGB را بررسی کنید.

طبق گفته های Cooler Master، MP750 دارای یک سطح پارچه ای با بافت ظریف است که “بافت نرم و مانور پذیری صاف” را ارائه می دهد. در حالی که هیچ چیز خاصی در مورد این سطح خاص وجود ندارد، به نظر می رسد که برای اکثر کاربران خوب است. با این حال، یکی از مواردی که شایان ذکر است این است که دارای یک پوشش مقاوم در برابر ریزش است. این ویژگی ماوس پد MP750 را متمایز می کند، به خصوص اگر مستعد ریختن آب هستید.

بیشتر بخوانید: بهترین کارت گرافیک گیمینگ

در مورد نور RGB، یک نوار در لبه موس پد وجود دارد. نسبتا نازک است و فقط یک منطقه RGB دارد، بنابراین ساده اما موثر است. ما MP750 همچنین دارای یک دکمه مفید روی رابط کابل است که می توان از آن برای تغییر آسان رنگ نور RGB استفاده کرد. این بدان معناست که می‌توانید بدون نیاز به باز کردن هیچ نرم‌افزاری روی رایانه‌تان، نور را در لحظه تغییر دهید.

نداشتن مناطق مختلف RGB اساساً شما را از شخصی سازی جلوه های نور باز می دارد. شما محدود به استفاده از یک نور و مجموعه ای محدود از اثرات مانند تنفس و استاتیک خواهید بود. Cooler Master نرم‌افزار سفارشی‌سازی دارد اما می‌توانید از پیش تنظیم‌ها و رنگ‌های روشنایی موجود انتخاب کنید.

بهترین موس پد RGB برای میزهای بزرگ: HyperX Pulsefire

بهترین موس پد RGB

 

در حالی که بسیاری از ماوس‌پدهای دیگر ذکر شده در این مجموعه نیز در اندازه‌های بزرگ برای میزهای بزرگ‌تر در دسترس هستند، ما فکر می‌کنیم که HyperX Pulsefire گزینه خوبی است که اگر اتفاقاً میز بزرگی دارید، در نظر بگیرید. درست مانند بسیاری از لیست های دیگر، این یکی نیز در دسته ای از اندازه های مختلف موجود است. می‌توانید آن را در اندازه‌های کوچک، متوسط ​​و XL خریداری کنید که بر اساس آن، شکل موس پد نیز تغییر می‌کند.

نسخه XL موس پد، مخصوصاً دارای ابعاد 35.43 x 16.54 x 0.2 اینچ است که آن را به گزینه ای عالی برای انواع میزها تبدیل می کند. کیفیت کلی موس پد Pulsefire بسیار خوب است. این یکی با سطح پارچه‌ای بافت‌دار عرضه می‌شود که چسبندگی زیادی به شما می‌دهد. این بدان معناست که Pulsefire یک موس پد از نوع “کنترلی” است. HyperX همچنین دارای یک تشک “Speed” است، اما آن نورپردازی RGB ندارد.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد این موس پد خاص وجود دارد این است که دارای محافظ سیلیکونی در اطراف چراغ های RGB است. این اجازه می دهد تا نور یکنواخت منتشر شود. همچنین، محافظ از ساییدگی گوشه ها جلوگیری می کند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که این ماوس پد بیشتر از بسیاری دیگر دوام بیاورد. قابل ذکر است، شما همچنین یک پایه لاستیکی دریافت می کنید که از لغزش آن روی سطح میز جلوگیری می کند.

تا آنجا که به RGB مربوط می شود، شما فقط دو ناحیه دریافت می کنید که به این معنی است که نسبت به برخی از رقبا کمی محدودتر است. می توانید نور RGB را از طریق نرم افزار HyperX RGB روی رایانه شخصی خود کنترل و سفارشی کنید. این به شما امکان می دهد نور را با انواع الگوها و رنگ ها سفارشی کنید و ادغام محدودی با بازی ها یا برنامه هایی مانند Discord دارد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که دارای یک پد لمسی RGB است که به شما امکان می دهد از پیش تنظیم های مختلف استفاده کنید. این امر نیاز به فرو رفتن در نرم افزار را هر بار که احساس تغییر می کنید، از بین می برد.

بهترین موس پد با مناطق RGB: Thermaltake Argent MP1 RGB

بهترین موس پد RGB

 

اگر به دنبال خرید یک ماوس پد منحصربفرد RGB هستید که از بقیه متمایز است، پس Thermaltake Argent MP1 RGB ارزش بررسی را دارد. ما فکر می‌کنیم که این یکی از زیباترین موس‌پدهای RGB در حال حاضر است که طراحی بسیار منحصربه‌فردی دارد. یکی از اولین چیزهایی که متوجه می‌شوید این است که با روکشی نقره‌ای رنگ با روکش مات عرضه می‌شود.

سطح پد ماوس از پلاستیک با بافتی نرم در بالا ساخته شده است تا به عنوان یک دستگیره برای ماوس شما عمل کند. کمی خشن به نظر می‌رسد اما به ماوس اجازه می‌دهد روی سطح سر بخورد، در نتیجه آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که بازی‌هایی با حساسیت کم انجام می‌دهند. ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما ما فکر می کنیم که این کار باعث می شود جلسات بازی شما بسیار خسته کننده تر شود. قسمت پایین ماوس پد نیز به طور سخاوتمندانه ای با لاستیک پوشانده شده است که به آن کمک می کند در جای خود بماند.

Thermaltake Argent MP1 RGB کاملاً نازک است، اما با وزن 0.77 کیلوگرم به طرز شگفت آوری سنگین است. شما نمی توانید این موس پد را بچرخانید یا تا کنید، بنابراین فضای بسیار بیشتری در داخل کوله پشتی شما می گیرد، بنابراین برای گیمرهای در حال حرکت واقعا بهترین نیست. در مورد RGB، Thermaltake Argent MP1 RGB دارای 20 منطقه فوق العاده است. شما می توانید نور را با کمک نرم افزار iTake Thermaltake شخصی سازی کنید. شما می توانید بین یک دسته از گزینه های از پیش تعیین شده یکی را انتخاب کنید یا افکت های خود را نیز ارائه دهید. موس پد همچنین می تواند اطلاعات دمای CPU را برای حداکثر 6 دمای مختلف ارائه دهد، به صدا واکنش نشان دهد و می توانید حداکثر شش پروفایل RGB مختلف را در نرم افزار ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سیستم گیمینگ

به طور کلی، ماوس پد Thermaltake Argent MP1 RGB چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. هر چند قیمت گرانی را به همراه دارد. اما اگر بودجه دارید، هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.

موس پد RGB با شارژ بی سیم: ASUS ROG Balteus Qi

بهترین موس پد RGB

 

ASUS محصولات بازی بسیار خوبی را در مجموعه خود با نام تجاری ROG دارد، از جمله موس پدهای بسیار خوب RGB. این انتخاب خاص یک ماوس پد منحصر به فرد است که می تواند یکی از دستگاه های سازگار با Qi شما را به صورت بی سیم شارژ کند. ماوس پد ASUS ROG Balteus Qi نیز برای داشتن جهت عمودی غیرمعمول است.

ماوس‌پد Qi Balteus می‌تواند دستگاه‌هایی را که از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند تا 10 وات شارژ کند، بنابراین برای شارژ کردن تلفن شما به اندازه کافی قدرتمند است. همچنین یک نشانگر نوری منظم روی موس پد وجود دارد که به شما می گوید آیا دستگاه شما هنوز در حال شارژ است یا اینکه آیا کار تمام است.

در مورد سفارشی‌سازی، ASUS ROG Balteus Qi دارای 15 ناحیه RGB است. ASUS Armory Crate برنامه همراه آن است و دارای 9 گزینه از پیش تعیین شده است، اما همیشه می توانید جلوه های خود را با استفاده از رنگ های مختلف نیز بسازید. و نور RGB در اینجا نیز بسیار روشن است. شما به وضوح می توانید تمام چراغ ها را ببینید حتی زمانی که اتاق شما به خوبی روشن باشد. ASUS همچنین یک درگاه عبور USB 2.0 اضافه کرده است که یک لمس راحت است.

مانند موس پد Thermaltake، ASUS ROG Balteus Qi نیز دارای سطح پلاستیکی سختی است که به این معنی است که بهترین گزینه برای جفت شدن با لپ تاپ نیست. همچنین بسیار گران است، اما پس از آن، چند ماوس پد دیگر نیز می توانند تلفن هوشمند شما را شارژ کنند؟

بهترین موس پد RGB جایگزین با شارژ بی سیم: HP Omen Outpost

 

HP همچنین دارای یک ماوس پد مجهز به RGB در مجموعه خود است که با یک پد شارژ بی‌سیم Qi در بالا ارائه می‌شود. موس پد گیمینگ HP Omen Outpost دارای طراحی زاویه ای با لبه های تیز است. چراغ‌های RGB در اطراف سطح و یک پد شارژ بی‌سیم Qi در بالا وجود دارد.

HP Omen Outpost بزرگترین ماوس پد موجود نیست، اما برای اکثر گیمرها به اندازه کافی بزرگ است. در بالای سطح اصلی تشک، یک زبانه جداگانه وجود دارد که لوگوی HP Omen و یک پورت عبور USB را در خود جای داده است. پد شارژ Qi در همان سطح بالایی قرار دارد و با یک نماد مربع کوچک مشخص شده است. یک چراغ LED کوچک در زیر لوگوی Omen خواهید دید که به محض قرار دادن چیزی در بالای آن به شما اطلاع می دهد. برخلاف موس پد ایسوس، HP Omen Outpost دارای یک نقطه جداگانه برای شارژر است که به این معنی است که هنگام استفاده از ماوس تداخلی ایجاد نمی کند.

چراغ‌ها دور سطح موس پد می‌پیچند و وقتی به درستی سفارشی شوند، عالی به نظر می‌رسند. متأسفانه فقط یک نوار RGB تک منطقه ای دریافت می کنید، بنابراین گزینه های سفارشی سازی شما نسبتاً محدود است. RGB را می توان با استفاده از مجموعه نرم افزاری Omen Command HP کنترل کرد. همچنین می توانید نور را با سایر لوازم جانبی HP که ممکن است داشته باشید همگام کنید.

یکی از ویژگی های برجسته این ماوس پد این است که دارای یک سطح دو طرفه است. یکی از آنها سخت تر است در حالی که استفاده از دیگری نرم تر است. هر دوی آنها برای استفاده احساس خوبی دارند و بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد. پایین ماوس پد نیز با لاستیک تعبیه شده است که به این معنی است که در اطراف میز حرکت نمی کند.

بهترین موس پدهای RGB برای خرید در سال 2022: افکار نهایی

خب، این ما را به جمع بندی این مجموعه خاص از بهترین موس پدهای RGB می رساند. ماوس‌پدهای RGB زیادی وجود دارد، اما ما فکر می‌کنیم که ماوس‌پدهای SteelSeries QCK Prism و Razer Firefly V2 دو تا از بهترین ماوس‌پدهایی هستند که باید برای راه‌اندازی خود در نظر بگیرید. ما فکر می کنیم آنها مجموعه خوبی از ویژگی های قیمت را ارائه می دهند و همچنین به راحتی در بازار در دسترس هستند. خریداران مقرون به صرفه می توانند Cooler Master MP750 را بررسی کنند، در حالی که کسانی که به دنبال موس پد RGB ممتاز هستند می توانند موس پدهای Thermaltake Argent MP1 RGB یا ASUS ROG Balteus Qi را بررسی کنند.

منبع : XDADEVELOPERS

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید