بهترین مانیتور های 4k , راهنمای خرید مانیتور 2022

بهترین مانیتور 4K

بهترین مانیتور های 4k و راهنمای خرید مانیتور 4k در سال 2022 از 5 ،10 ،15 تا 20 میلیون تومان سونی ال جی سامسونگ.

بهترین مانیتور های 4k , راهنمای خرید مانیتور 2022

ما بهترین مانیتورهای 4K را برای افراد خلاق مقایسه می کنیم تا به شما کمک کنیم بهترین صفحه نمایش را برای خود انتخاب کنید.

بهترین مانیتور 4K

بهترین مانیتور 4K : استفاده از یکی از بهترین مانیتورهای 4K برای بسیاری از خلاقان که در زمینه‌های طراحی، عکاسی، فیلم‌برداری کار می‌کنند، ضروری است – در واقع، هر چیزی که به وضوح بالا نیاز باشد. با تبدیل شدن 4K Ultra HD به حالت عادی، صفحه نمایش 3840 در 2160 پیکسل دیگر لوکس نیست و بهترین نمایشگرهای 4K بسیار مقرون به صرفه تر شده اند.

این همچنین به این معنی است که مانیتورهای 4K بیش از همیشه در دسترس هستند که می تواند انتخاب را دشوارتر کند. برای کمک، ما بهترین مانیتورهای 4K را با قیمت‌های متفاوت انتخاب کرده‌ایم تا بهترین گزینه‌ها را برای بودجه‌ های مختلف ارائه دهیم، از مانیتورهای ارزان قیمت 4K مانند دل S3221QS و سامسونگ U28E590D گرفته تا صفحه‌ نمایش‌ های حرفه‌ ای گران‌ قیمت مانند Asus ProArt.  PA32UC-K و Eizo ColorEdge CG319X، و ما هر نمایشگر را برای مشخصات کلی از جمله پشتیبانی رنگ و دقت، روشنایی، اتصال، ارگونومی و ارزش ارزیابی کرده‌ایم.

بهترین مانیتورهای 4K مخصوصاً برای کار با ویدیو ضروری هستند، اما ما همچنین مقاله اختصاصی در مورد بهترین مانیتورها برای ویرایش ویدیو داریم. برخی از صفحه‌ های زیر از daisy chaining پشتیبانی می‌کنند، اما اگر از تنظیمات مانیتور دوگانه استفاده می‌کنید یا به صفحه‌ نمایش بزرگ‌ تری نیاز دارید، ممکن است بخواهید یکی از بهترین مانیتورهای فوق عریض را نیز در نظر بگیرید. ما همچنین راهنماهایی برای بهترین نمایشگرهای مک بوک پرو و ​​بهترین نمایشگرهای لمسی داریم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد خرید بهترین سیستم گیمینگبررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ و بهترین کارت گرافیک ارزان قیمت 1400 مشاهده کنید.

1. دل Ultrasharp U3219Q

بهترین مانیتور 4K

بهترین مانیتور 4K

 

 

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ

وضوح: 3840*2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل:  IPS

ورودی ها: یک HDMI و یک  Displayport

یو اس بی: USB 3.0 چهار درگاه و یک  USB تایپ سی

چرا باید مانیتور دل Ultrasharp U3219Q را خریداری کنیم

  • قاب نازک 6 میلی متری 
  • دقت رنگ عالی…

چرا نباید مانیتور دل Ultrasharp U3219Q را خریداری کنیم

  • اما نه کاملاً 100٪ AdobeRGB
  • فقط دو ورودی نمایشگر

ویژگی های حرفه‌ای این مانیتور باعث می شود تا آنرا در صدر فهرست بهترین مانیتورهای 4K ما قرار دهد. UltraSharp U3219Q با پیروی از سنت دیرینه نمایشگرهای خوب دل، پوشش کامل sRGB، 95 درصد DCI-P3 و یکنواختی رنگ استثنایی را ارائه می دهد که آن را برای همه انواع خلاقیت، از جمله کسانی که در زمینه عکس و فیلم کار می کنند، ایده آل می کند.

ما فکر می کنیم که این مانیتور برای صفحه نمایشی با این اندازه و کیفیت قیمت مناسبی دارد که با در نظر گرفتن همه موارد نسبتاً چشمگیر است. ویژگی هایی مانند کالیبراتور رنگ Eizo ColorEdge CG319X در زیر ندارد، اما تقریباً یک چهارم قیمت است و همچنان کیفیت ساخت بالایی دارد. طراحی شیک با روکش مات پنل IPS و حاشیه‌های نازک 6 میلی‌متری مطابقت دارد که همگی با قیمتی فوق‌ العاده به یک مانیتور فوق‌ العاده اضافه می‌کنند. با در نظر گرفتن همه موارد، این بهترین مانیتور 4K است که در حال حاضر می توانید بخرید.

قیمت در سایت آمازون: 1100 دلار

2. دل S3221QS 4K Curved Monitor

بهترین مانیتور 4k با ارزش

گلکسی S22 اولترا سامسونگ یا آیفون 13 پرو مکس

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 40 اینچ

وضوح: 3840*2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: دو پورت HDMI 2.0 و یک Displayport 1.2

یو اس بی: USB 3.0: دو downstream و یک upstream

چرا باید مانیتور دل S3221QS 4K Curved Monitor را خریداری کنیم

  • ارزش بالا 
  • نمایش عالی
  • قابلیت های چند وظیفه ای مانند PiP

چرا نباید مانیتور دل S3221QS 4K Curved Monitor را خریداری کنیم

  • فاقد USB-C

بهترین مانیتور 4K : دل در انتخاب ما از بهترین مانیتورهای 4K نیز جایگاه دوم را دارد، اما این بار با صفحه نمایش بسیار مقرون به صرفه تر، که خیره کننده به نظر می رسد و دارای برچسب قیمتی است که به همان اندازه جذاب است ارائه می شود. مانیتورهای دل به ظاهر هیجان انگیز معروف نیستند، اما S3221QS خمیده بسیار زیباتر از نام خود است و با پشت و پایه سفیدش از همه آن مانیتورهای سیاه و خاکستری متمایز است.

با نسبت کنتراست 3000:1، پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ، زمان پاسخگویی تا 4 میلی ثانیه و زاویه دید 178/178 تصاویری خیره کننده، واضح و پر جنب و جوش را ارائه می دهد. هیچ USB-C وجود ندارد، که برای مانیتورهایی که برای حرفه‌ای‌ ها طراحی شده است، کمی نادیده گرفته می‌شود، و HDR واقعی نیز وجود ندارد، اما ویژگی‌ های چندوظیفه‌ای مانند تصویر در تصویر، تصویر به تصویر و EasyArrange به شما امکان می‌دهد برنامه‌ ها و تب‌ ها را سازماندهی کنید. ، مفید هستند. اگر می‌توانید با چشم پوشی از آن ویژگی ها با این مانیتور کار کنید، این یک مانیتور 4K است.

قیمت در سایت آمازون: 449.21 دلار

3. سامسونگ U28E590D

بهترین مانیتور مقرون به صرفه با صفحه نمایش کوچکتر

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 28 اینچ

وضوح: 3840*2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: LED

ورودی ها: یک Displayport و دو HDMI

USB: ندارد

چرا باید مانیتور سامسونگ U28E590D را خریداری کنیم

  • پشتیبانی 100% sRGB 
  • عملکرد تصویر به تصویر

چرا نباید مانیتور سامسونگ U28E590D را خریداری کنیم

  • زاویه دید باریک
  • مجموعه ویژگی های پایه

برای گزینه ای کمی جمع و جورتر، این صفحه نمایش 28 اینچی سامسونگ 4K از نظر ارزش بسیار نزدیک به Dell بالاست. فاقد ویژگی‌های حرفه‌ای است، اما هنوز 100 درصد از فضای رنگی sRGB، سطح روشنایی بالای 300 سی‌دی/متر مربع و پشتیبانی از 60 هرتز 4K پشتیبانی می‌کند.

این صفحه نمایش ظاهر مناسبی دارد که همچنین دارای گزینه های اتصال مختلف از جمله HDMI دوگانه و پورت نمایشگر نیز می باشد – اگرچه این گزینه اقتصادی مجدداً اتصال USB-C ندارد. اگر می‌خواهید از دو ورودی در کنار یکدیگر مانند جعبه تلویزیون یا کنسول بازی استفاده کنید، می‌توانید از تصویر به تصویر استفاده کنید. زاویه دید نسبت به مانیتورهای گران‌تر باریک‌تر است، که شایان ذکر است، اما این مانیتور باید برای هر کسی که نیازهای سخت‌گیرانه‌ای ندارد این کار را انجام دهد.

قیمت در سایت آمازون: 330 دلار

4. Eizo ColorEdge CG319X

بهترین مانیتور 4K که می توانید با قیمتی مناسب خریداری کنید

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 31.1 اینچ

وضوح: 4096*2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: دو Displayport و دو HDMI

USB: دارای 3 درگاه USB-C

چرا باید مانیتور Eizo ColorEdge CG319X را خریداری کنیم

  • دقت رنگ فوق العاده 
  • شامل ابزار کالیبراسیون سخت افزاری است

چرا باید مانیتور Eizo ColorEdge CG319X را خریداری کنیم

  • به طور قابل توجهی گران تر از رقبا
  • طراحی تا حدودی کسل کننده

بهترین مانیتور 4K : مانیتور Eizo ColorEdge CG319X انتخاب خبره در نمایشگرهای باکیفیت است. نمایشگرهای Eizo منظره ای بسیار آشنا در استودیوهای حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی هستند – و این مانیتور 31 اینچی 4K، با صفحه نمایش 10 بیتی و جدول رنگی 24 بیتی، خیره کننده است. CG319X همچنین دارای یک ویژگی است که آن را از صفحه‌ نمایش‌ های 4K رقیب متمایز می‌کند: وضوح 2160*4096 به جای 2160*3840. این نشان‌ دهنده استاندارد 4K کمی بلندتر مورد استفاده در تولید ویدیوی دیجیتال است.

وقتی آن را بررسی کردیم، متوجه شدیم که طراحی ColourEdge CG319X کمی کسل کننده و کاربردی است، اما شما واقعاً آن را برای خود نمایشگر می خرید و متوجه شدیم که این طراحی بی نقص است و تصویری خیره کننده ایجاد می کند. یک ابزار کالیبراسیون داخلی وجود دارد تا رنگ‌های شما را تا حد ممکن دقیق نگه دارد – هر بار که روشن می‌شود روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود – و شما یک هود مانیتور همراه دارید. اگر از لحاظ قیمیت مشکلی ندارید، Eizo ColorEdge CG319X بهترین مانیتور 4K است که می توانید در حال حاضر بخرید.

قیمت در سایت آمازون: 5739 دلار

5. هواوی MateView

یک مانیتور 4K با نسبت تصویر منحصر به فرد 3:2 که برای طراحی و عکاسی مفید است.

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 28.2 اینچ

وضوح: 2560*3840

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: یک HDMI , یک Mini Displaypport

USB: دو USB 3.0

چرا باید مانیتور هواوی MateView را خریداری کنیم

  • روشنایی و رنگ های فوق العاده 
  • ارزش پولی عالی

چرا نباید مانیتور هواوی MateView را خریداری کنیم

  • مسایل یکنواختی روشنایی
  • ورودی های نمایش کمی

بهترین مانیتور 4K : اکثر نمایشگرها با فرمت 16:9 یا 16:10 هستند، بنابراین Huawei Mateview 3:2 بلافاصله هنگام آزمایش آن توجه ما را به خود جلب کرد. این فرمت کمی مربع‌تر برای مشاهده انواع خاصی از محتوا خوب است – مشاهده تصاویر و اسناد در فرمت عمودی آسان‌ تر است و عکس گرفته‌ شده در یک دوربین استاندارد می‌تواند کاملاً بی‌نظیر نمایش داده شود. البته، طرف دیگر این است که ویدیوی عریض دارای نوارهای مشکی بزرگ در بالا و پایین خواهد بود – بنابراین احتمالاً بهترین انتخاب برای تماشای فیلم نیست.

MateView به شدت به خلاقیت‌های کار می‌کند. پنل IPS آن قادر است 100 درصد از طیف رنگی sRGB و 98 درصد از فضای رنگی ویدئو DCI-P3 را نمایش دهد. همچنین دارای حداکثر سطح روشنایی 500 نیت و نسبت کنتراست 1200:1 است. طراحی شیک و با حاشیه باریک نیز افزوده خوبی است و ما دریافتیم که نوار هوشمند حساس به لمس راهی ارگونومیک برای کنترل مانیتور است. آن را با قیمت وسوسه انگیز در دسترس است (اگرچه برخی از مشکلات سهام در ایالات متحده وجود دارد)، و ما فکر می کنیم که این یک انتخاب خوب برای مانیتور برای خلاقان است. 

قیمت در سایت آمازون: 1125 دلار

6. فیلیپ Brilliance 328P

این مانیتور 4K کیفیت تصویر عالی را با قیمتی جذاب ارائه می دهد.

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 31.5 اینچ

وضوح: 3840*2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: دو Displayport , یک Mini Displayport, یک HDMI و یک VGA

USB: سه درگاه USB 3.0

چرا باید مانیتور فیلیپ Brilliance 328P را خریداری کنیم

  • ارزش بالا
  • تصویر عالی

چرا نباید مانیتور فیلیپ Brilliance 328P را خریداری کنیم

  • طراحی خسته کننده
  • کنترل های OSD نامنظم

بهترین مانیتور 4K : در مقایسه با برخی از صفحه‌ نمایش‌ های گران‌ قیمت رنگی دقیق، Philips Brilliance 328P (نام جذاب، ما می‌دانیم) یک جایگزین عالی است، زیرا ارزش پولی بالایی دارد و می‌تواند تصویری عالی ارائه دهد. این یک پنل IPS 31.5 اینچی با پوشش اندازه گیری شده 99 درصد sRGB و 73 درصد AdobeRGB، طراحی با حاشیه نازک و چند ویژگی اضافی مانند وب کم پاپ آپ است که هنگام اتصال هاب USB داخلی کار می کند.

در واقع برای طراحان گرافیک هدف قرار نمی‌گیرد – پیش‌ تنظیم‌های رنگی به‌جای «sRGB» و «DCI-P3» عباراتی مانند «office» و «movie» داده می‌شوند و دکمه‌های بی‌نقص زیر آن، ورق زدن گزینه‌های منوی روی صفحه را دشوار می‌کند. و با وجود اینکه کیفیت تصویر آنقدر بالا نیست، با Delta-E کمتر از 2، به جای زیر 1، و روشنایی اندازه‌گیری شده 270 نیت، این صفحه همچنان بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد و ناامید نمی‌شود.

قیمت در سایت آمازون: 760 دلار

7. ایسوس ProArt PA32UC-K

یک صفحه نمایش 4K شگفت انگیز

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ

وضوح: 3840*2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: 4 HDMI, یک Displayport و یک Thunderbolt 3

USB: دو USB 3.0 Type A

چرا باید مانیتور ایسوس ProArt PA32UC-K را خریداری کنیم

  • پوشش کامل AdobeRGB
  •  Thunderbolt 3

چرا نباید مانیتور ایسوس ProArt PA32UC-K را خریداری کنیم

  • بالاترین رنج قیمتی
  • حداکثر رفرش ریت 60 هرتز

بهترین مانیتور 4K : پرچمدار ایسوس ProArt PA32UC-K با استفاده از جدول جستجوی 14 بیتی (LUT) دارای ظاهر ممتاز، رنگ 10 بیتی، طیف وسیعی از ورودی ها (از جمله Thunderbolt 3)، روشنایی 1000 نیت و دقت رنگ عالی است. پشتیبانی سخت‌افزاری برای کالیبراتورهای رنگی نیز در جعبه موجود است و دقت می‌تواند به 100 درصد sRGB، 99.5 درصد Adobe RGB، 95 درصد DCI-P3 و 85 درصد Rec.20 برسد. مانند صفحه نمایش Eizo در بالا، کالیبراتور مانیتور خود را دارد تا بتوانید کالیبراسیون های منظم را برای بهترین دقت ممکن انجام دهید.

همه اینها با یک برچسب قیمت هنگفت همراه است و رفرش ریت 60 هرتز به این معنی است که این مانیتوری برای انجام بازی های شدید نیست، اما لیست ویژگی ها و کیفیت تصویر به عنوان یکی از بهترین مانیتورهای 4K رده بالا ارائه شده است.

قیمت در سایت آمازون: 4899 دلار

8.  BenQ EW3280U

یک مانیتور 4K درخشان برای استفاده خلاقانه و موارد دیگر

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ

وضوح: 4096*2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: دو HDMI 2.0, یک  1.4 Displayport, یک HDMI , یک USB-C, یک جک 3.5 اینچی میکروفون و هدفون

USB: یک USB-C

چرا باید مانیتور BenQ EW3280U را خریداری کنیم

  • رزولوشن 4K
  • صفحه بزرگ

چرا نباید مانیتور BenQ EW3280U را خریداری کنیم

  • ممکن است طراحی برای برخی خسته کننده باشد

بهترین مانیتور 4K : مانیتور BenQ EW3280U یک صفحه نمایش همه جانبه عالی با دقت رنگ چشمگیر و پوشش کافی و قیمتی جذاب است. این ممکن است بخشی از خط سرگرمی BenQ باشد، اما ما مانیتور را برای کارهای مختلف در طی چند روز آزمایش کردیم و متوجه شدیم که در مدیریت بهره‌وری و حجم کاری خلاقانه و همچنین بازی خوب است. اندازه و وضوح صفحه نمایش آن را به گزینه ای عالی برای طراحان و سازندگانی تبدیل می کند که آماده نیستند چیزی مانند گزینه های Eizo و Asus بالا را ارائه دهند.

صفحه نمایش سخاوتمندانه 32 اینچی است که کار با تصاویر و ویدیوهای 4K را بسیار راحت‌تر می‌کند، در حالی که طراحان از همه نوع از دقت رنگ کالیبره شده کارخانه و Rec قدردانی می‌کنند. 709 پایبندی. 

9. ایسوس TUF Gaming VG289Q

بهترین مانیتور 4K مقرون به صرفه برای بازی

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 28 اینچ

وضوح: 3840 *2160

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: دو (HDMI (v2.0, دو Displayport 1.2

USB: ندارد

چرا باید مانیتور ایسوس TUF Gaming VG289Q را خریداری کنیم

  • بسیار مقرون به صرفه 
  • انعطاف پذیر در موقعیت های مشاهده 
  • رنگ های دقیق

چرا نباید مانیتور ایسوس TUF Gaming VG289Q را خریداری کنیم

  • رفرش ریت پایین
  • HDR غیر واقعی

بهترین مانیتور 4K : مانیتور ایسوس TUF Gaming VG289Q به هیچ وجه بهترین مانیتور 4K نیست که می توانید بخرید، اما یکی از بهترین مانیتورها به خصوص برای بازی است. این مانیتور 28 اینچی می‌تواند تقریباً در هر جایی که نیاز دارید بچرخد، بچرخد و بچرخد و دارای حاشیه‌های نازک دوست‌داشتنی و راه‌حل مدیریت کابل منظمی است. که نمی تواند به عنوان یک مانیتور 4K برای استفاده عمومی برای افرادی که رسانه های بصری زیادی تماشا می کنند قرار بگیرد.

قیمت در سایت آمازون: 320.99 دلار

10. ال جی Ultrafine 24MD4KL

یک صفحه نمایش 4K با ارزش دیگر برای تولید محتوا

اندازه صفحه نمایش: 24 اینچ

وضوح: 3840*2160

رفرش ریت: 48 – 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: USB 3.0 و Thunderbolt 3

USB: سه USB 3.0 و سه Thunderbolt

چرا باید مانیتور ال جی Ultrafine 24MD4KL را خریداری کنیم

  • دقت رنگ عالی 
  • رنگ های زنده سازگاری
  • USB-C و Thunderbolt 3

چرا نباید مانیتور ال جی Ultrafine 24MD4KL را خریداری کنیم

  • حاشیه های ضخیم

بهترین مانیتور 4K : عکاسان و فیلمبردارانی که به وضوح بالا نیاز دارند ممکن است بخواهند این گزینه فشرده تر LG را نیز در نظر بگیرند که طیف رنگی 98٪ DCI-P3، دقت رنگ عالی و روشنایی معمولی 540 نیت را ارائه می دهد. پایه قابل تنظیم ارتفاع و شیب است تا بتوانید موقعیت مناسب خود را پیدا کنید، و پورت Thunderbolt 3 از زنجیره دایزی 4K پشتیبانی می کند تا بتوانید آن را با مانیتور دیگری تنظیم کنید.

با وضوح 4K و Thunderbolt 3 گزینه خوبی برای جفت شدن با MacBook یا Ultrabook است. حاشیه ها برای یک مانیتور در این سطح به طرز عجیبی ضخیم هستند و برچسب قیمت آن نه ارزان است و نه بسیار گران است. اما این بدان معناست که می تواند گزینه خوبی برای ویرایشگرهای عکس و ویدیوی تازه کار باشد که آماده نیستند به صفحه نمایش بسیار گران قیمتی مانند Eizo ColorEdge CG319X و Asus ProArt PA32UC-K در بالا متعهد شوند.

قیمت در سایت آمازون: 649.99 دلار

11. Viewsonic VP2785-4K

این مانیتور 4K با ارزش خوب، تصویر روشن و کنتراست عالی دارد.

بهترین مانیتور 4K

ویگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 27 اینچ

وضوح: 2160*4096

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: یک Displayport, دو Mini Displayport, دو HDMI

USB: سه USB 3.0, یک USB-C

چرا باید مانیتور Viewsonic VP2785-4K را خریداری کنیم

  • کیفیت تصویر عالی
  • سبک

چرا نباید مانیتور Viewsonic VP2785-4K را خریداری کنیم

  • سرهم کردنش پیچیده است
  • شارژر بزرگی دارد

Viewsonic دارای چند نمایشگر دقیق رنگی در بازار است و VP2785-4K پیشرفته ترین مدل در کاتالوگ آن است. این صفحه نمایش 27 اینچی 4K IPS، دارای 100 درصد sRGB و پوشش 99 درصدی AdobeRGB است. در کنار هم قرار دادن آن کمی مشکل است و برای اتصال پانل به پایه به پیچ گوشتی نیاز است، اما طراحی کلی بسیار شیک است، با ساختاری نازک و سبک، صفحه نمایش نزدیک به لبه، و فقط یک قاب کوچک در پایین که کنترل های حساس به لمس را در خود جای می دهد.

با LUT 14 بیتی، نسبت کنتراست 700:1 و روشنایی 375 نیت، کیفیت تصویر VP2785-4K ناامید کننده نخواهد بود، اگرچه رنگ های چشم نواز را کاملاً مشابه رنگ های سطح بالا ارائه نمی کند.

قیمت در سایت آمازون: 977.29 دلار

12. فیلیپ Brilliance BDM4065UC

بهترین مانیتور بزرگ 4K

بهترین مانیتور 4K

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 40 اینچ

وضوح: 2160*3840

رفرش ریت: 60 هرتز

فناوری پنل: VA

ورودی ها: دو HDMI, یک Displayport, یک Mini Displayport و یک VGA

USB: چهار USB 3.0

چرا باید مانیتور فیلیپ Brilliance BDM4065UC را خریداری کنیم

  • بزرگ
  • ورودی PiP چهار طرفه

چرا نباید مانیتور فیلیپ Brilliance BDM4065UC را خریداری کنیم

  • شاید برای استفاده راحت خیلی بزرگ باشد
  • مصرف برق بالا

بهترین مانیتور 4K : مانیتور فیلیپ Brilliance BDM4065UC یک صفحه نمایش باورنکردنی است – اما آیا واقعاً یک پنل 40 اینچی می خواهید؟ بر اساس فناوری پنل VA-IPS، کنتراست بسیار خوبی را با روشنایی 300 cd/m2 ارائه می دهد. منوی آن با یک جوی استیک کوچک در پشت کنترل می شود و همچنین حالت تصویر در تصویر (PIP) چهار طرفه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد یک چهارم صفحه را به هر ورودی ویدیو اختصاص دهید.

در چنین صفحه‌نمایش بزرگ 4K، هر دستگاه متصل منطقه صفحه نمایش 1920*1080 خود را خواهد داشت – مثلا برای دیدن طرح‌ های شما در Illustrator CC یا کار روی هنر سه بعدی خود در یک دستگاه در حالی که تصاویر مرجع را در دستگاه دیگری در همان صفحه جستجو می‌کنید.

چه ویژگی هایی را در هنگام خرید یک مانیتور 4K باید در نظر داشته باشیم؟

مانیتورهای  4K گران‌تر از نمایشگرهای 1080p هستند، اما با استاندارد شدن قیمت آن‌ها بسیار کاهش یافته است، و اکنون می‌توانید بدون صرف هزینه‌ های گزاف به 4K بروید – اگرچه بهترین مانیتورهای 4K همچنان می‌توانند بسیار گران باشند اگر بخواهید سطح حرفه‌ای داشته باشید. کالیبراسیون و بهترین دقت رنگ.

اگر قرار است از صفحه نمایش خود برای هر نوع کار رنگی استفاده کنید، دقت رنگ را می خواهید. اکثر مانیتورهای سطح پایه 4K در واقع کار نسبتاً مناسبی انجام می دهند، اما بهترین مانیتورهای 4K برای طراحان پوشش کاملی از فضای رنگی AdobeRGB یا DCI-P3 خواهند داشت (شما می خواهید روی بهترین کالیبراتور مانیتور نیز سرمایه گذاری کنید). سرمایه‌گذاری روی نمایشگر دقیق رنگ، صفحه‌ای عالی برای سطوح مشکی و روشنایی به شما می‌دهد که به خوبی به شما کمک می‌کند چه در حال کار بر روی تصاویر یا ویدیو باشید.

بعد از رنگ، مشخصاً اندازه یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین مانیتور 4K برای شماست. محبوب ترین انتخاب معمولاً 27 اینچی است اما صفحه نمایش های 32 اینچی رایج تر می شوند. اگر به‌ دنبال صفحه‌ نمایش مخصوص ویرایش تصویر هستید، مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین نمایشگرها برای ویرایش عکس را برای گزینه‌های بیشتر مشاهده می‌کنید.

همچنین باید قبل از خرید مانیتور بررسی کنید که چه پورت هایی دارد. دو ارزان‌ترین گزینه در لیست ما از بهترین مانیتورهای 4K اتصال USB-C ندارند، چیزی که بسیاری از خلاقان برای وصل کردن سریع و آسان دستگاه‌ها می‌خواهند. اکثر مانیتورها دارای پورت های DisplayPort و HDMI هستند، اما نمی توان آن را نیز به عنوان مثال در نظر گرفت – LG Ultrafine 24MD4KL به خوبی با USB-C و پورت های سریع تر Thunderbolt 3 تجهیز شده است، اما از درگاه های قدیمی تر چشم پوشی می کند.

اکثر کامپیوترهای شخصی یا مک‌ های جدید نباید مشکلی در نمایش رزولوشن 4K داشته باشند، اما بهتر است قبل از خرید صفحه‌نمایش جدید، رزولوشن پیشنهادی صفحه نمایش خود را بررسی کنید. ما راهنمای وضوح صفحه نمایش داریم که ممکن است کمک کند.

منبع: CREATIVEBLOQ.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید