بهترین لپ تاپ ایسر 2022 کدام است , راهنمای خرید

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

بهترین لپ تاپ ایسر 2022 برای بازی ، گیمینگ ، معماری ، ترید ، مدیا و کارهای گرافیکی کدام است؟ در ادامه بهترین سری لپ تاپ های ایسر را با هم خواهیم دید.

بهترین لپ تاپ ایسر 2022 کدام است , راهنمای خرید

بهترین لپ تاپ های ایسر که توسط Laptop Mag تست شده اند.

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

بهترین لپ‌ تاپ‌ های ایسر, شهرت سازنده تایوانی برای ارائه لپ تاپ های باکیفیت و با قیمت‌ های مقرون‌ به‌ صرفه را حفظ کرده اند. این عمل باعث شده است که غول فناوری مورد توجه مصرف کنندگانی قرار بگیرد که از قیمت های ارزان آگاه هستند. ایسر ثابت کرده است که توانایی تولید سخت‌افزار با قیمت رقابتی را دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

ایسر مجموعه‌ای چشمگیر از لپ‌ تاپ‌ ها، از کرومبوک‌های سبک وزن گرفته تا لپ‌ تاپ‌ های سبک و کلاس ساز ارائه می‌دهد. در اینجا یک کیسه ترکیبی واقعی وجود دارد که باید در آن جستجو کرد، به این معنی که چیزی در کاتالوگ آنها برای همه وجود دارد. با این حال، اگر به هیچ برند خاصی وابسته نیستید، همیشه می توانید لیست کوتاه ما از بهترین لپ تاپ های موجود را بررسی کنید. اگر بودجه ای در ذهن دارید، انتخاب ما از بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار نیز وجود دارد، و اگر بودجه شما واقعاً محدود است، همیشه بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار نیز وجود دارند.

ما تعدادی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های ایسر Laptop Mag را گردآوری کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید وقتی صحبت از این است که کدام لپ تاپ ها ارزش پول نقدی را دارند که به سختی به دست آورده‌اید, لپ تاپ های ما در این لیست بهترین گزینه برای شما به حساب می آیند. به عنوان یک نکته، برای ایجاد برش، این لپ‌ تاپ‌ ها باید حداقل چهار ستاره را در بررسی‌های فردی خود کسب می‌کردند و ترجیحاً بیش از دو سال پیش مورد بررسی قرار نگرفتند. بدون مقدمه، بیایید به انتخاب های خود برای بهترین لپ تاپ های ایسر 2022 بپردازیم.

بهترین لپ تاپ های ایسر کدامند؟

ایسر Predator Triton 500 SE یک نیروگاه واقعی است که می تواند تقریباً هرکاری را برای شما انجام دهد. جفت آزمایش شده و قابل اعتماد یک پردازنده Intel Core i9 با پردازنده گرافیکی سری 30 Nvidia RTX باعث شد تست‌های بنچمارک مصنوعی ما به خوبی انجام شود. این لپ‌تاپ از میانگین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ پریمیوم عبور کرد و ثابت کرد که به عنوان یک دستگاه واقعی همه کاره است. اگرچه ممکن است به عنوان یک لپ‌ تاپ مخصوص بازی طراحی شود، اما پتانسیل بیشتری برای Triton 500 SE وجود دارد. سازندگان محتوا، ویرایشگر های ویدئو، برنامه نویسان و گیمرها همگی باید توجه داشته باشند.

ایسر چند کروم بوک چشمگیر می سازد اما یکی بالاتر از بقیه است. ایسر Chromebook Spin 713 یک دستگاه فوق‌العاده است که می‌تواند به تنهایی بسیاری از انگهای این نوت‌بوک‌های مبتنی بر وب را از بین ببرد. به لطف پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 و 8 گیگابایت رم، بسیار عالی است و صفحه نمایش 13.5 اینچی روشن و واضحی دارد. ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما برای کاربران قدرتمند و علاقه‌مندانی که به دنبال اجرای برخی از برنامه‌های سنگین‌تر اندروید یا لینوکس هستند، مناسب خواهد بود.

اگر به طور خاص به دنبال یک لپ‌تاپ ایسر هستید، این احتمال وجود دارد که از قبل به دنبال یک لپ‌ تاپ باشید. ممکن است در مقایسه با سایر شرکت‌کنندگان در لیست ما کمی قدیمی باشد، اما Aspire 5 هنوز چیزی برای ارائه دارد – به خصوص با برچسب قیمتی زیر 400 دلار. Aspire 5 با پردازنده نسل هشتم Core i3 اینتل و 4 گیگابایت رم، عملکرد مناسب و چندوظیفه ای تحسین برانگیز دارد. همچنین دارای صفحه نمایش 1080p روشن، صفحه کلید با اندازه کامل و شاسی آلومینیومی براق است که به نظر می رسد با قیمت بودجه خود فاصله زیادی دارد.

همچنین شما می توانید راهنمای خرید و راه اندازی سیستم گیمینگ از 10 تا 100 میلیون تومان ، راهنمای خرید بهترین لپ تاپ 2021  و خرید بهترین لپ تاپ از 10 تا 35 میلیون تومان  را نیز از طریق این مطالب دنبال کند.

1. ایسر Predator Triton 500 SE (2021)

بهترین لپ تاپ ایسر

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i9-11900H, i7-11800H

جی پی یو: Nvidia GeForce RTX 3060, 3070, 3080

رم: 16/32 گیگابایت

حافظه: 1TB/2x 1TB PCIe SSD

صفحه نمایش: 16-اینچ, 1440p @ 165Hz

اندازه: 14.1*10.1*0.8 اینچ

وزن: 5.4 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 SE را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش 16 اینچی روشن و با وضوح بالا
  • صفحه کلید راحت
  •  عملکرد عالی
  • طراحی باریک و کم اهمیت

چرا نباید لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 SE را خریداری کنیم

  • داغ می شود

تریتون بزرگترین قمر طبیعی نپتون و اولین قمر نپتونی است که کشف شده است. پس چقدر مناسب است که لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 SE اولین بار در لیست ما که در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است ظاهر شود. اگر به یک لپ تاپ بدون محدودیت نیاز دارید، آن را پیدا کرده اید. در هر معیار مصنوعی که از Triton 500 SE استفاده می کنیم، بالاتر از استاندارد لپ تاپ گیمینگ برتر (اگر نه خیلی بالاتر) عمل می کند. این دستگاه خود را به عنوان یک دستگاه واقعی به نمایش گذاشت و به راحتی می‌توانست خود را در هر تعداد از وظایف محاسباتی گسترش دهد.

نگاهی به زیر کاپوت Triton 500 SE چیزهای زیادی در مورد عملکرد آن توضیح می دهد. نیروگاه ایسر دارای پیکربندی هایی است که پردازنده قدرتمند نسل یازدهم اینتل Core i9 را با توان پردازشگر گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 ترکیب می کند. این مقدار قابل توجهی از قدرت است که برای هر چیزی از بازی و رندر گرفته تا ویرایش ویدیو یا برنامه نویسی در دسترس است. همچنین می‌توانید حداکثر 32 گیگابایت رم داشته باشید که انجام چند کار را آسان می‌کند.

1 ترابایت حافظه SSD فوق سریع و صفحه نمایش 16 اینچی روشن و 1440p (با نرخ به روز رسانی 165 هرتز) را در اختیار داشته باشید و یکی از بهترین پیشنهادات ایسر تا به امروز را محدود کنید. این لپ‌ تاپ انتخاب ما به عنوان یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های بازی است که می‌توانید در حال حاضر داشته باشید، اما به‌ راحتی به اندازه کافی همه‌کاره است که می‌تواند به عنوان یک جایگزین مؤثر دسکتاپ برای سازندگان محتوا نیز دو چندان شود.

قیمت در سایت آمازون: 1729.99 دلار

2. ایسر Spin 5 (2020)

بهترین لپ تاپ 2 در 1 ایسر

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i7-1065G7

جی پی یو: Intel Iris Plus

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 512GB SSD

صفحه نمایش: 13.5 اینچ , 2K

اندازه: 11.81*9.5*0.59 اینچ

وزن: 2.6 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Spin 5 را خریداری کنیم

  • عملکرد رقابتی
  •  نمایشگر رنگارنگ
  •  نازک و سبک
  •  قلم گنجانده شده است

چرا نباید لپ تاپ ایسر Spin 5 را خریداری کنیم

  • عمر باتری متوسط

شما نمی توانید همه چیز را داشته باشید، این مقدار در سطح جهانی صادق است. با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توانید واقعاً، واقعاً به داشتن همه چیز نزدیک شوید. ایسر Spin 5 که گزینه دوم ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است, یک لپ تاپ نازک و سبک 2 در 1 فوق العاده است که وقتی نوبت به تست معیار ما رسید، همتایان قابل تبدیل خود را پشت سر گذاشت. Spin 5 همه چیز را دارد: پنل قوی، عملکرد قدرتمند، ارائه حرفه ای، قابلیت حمل برجسته و پورت های فراوان. این حتی همه چیز نیست، فقط کلماتی که با حرف “P” شروع می شوند تمام شد.

هیبریدی همه کاره ایسر دارای یک پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل، 16 گیگابایت رم و گرافیک یکپارچه Iris Plus است که در مقایسه با لپ‌ تاپ‌ های سنتی فوق‌العاده چشمگیر نیست. با این حال، وقتی صحبت از رقابت 2 در 1 به میان می آید، با خوشحالی بهتر عمل می کند. اسپین 5 چه در حال رمزگذاری یک ویدیوی 4K باشد، چه فایل‌های تکراری یا تحت فشار در آزمایش عملکرد کلی ما، هر بار میانگین رده را کاهش می‌دهد. در حالی که عملکرد آن قابل توجه است، ما همچنین تحت تاثیر قلم داخلی اسپین 5، ساختار سبک وزن و صفحه نمایش 13.5 اینچی روشن و رنگارنگ آن قرار گرفتیم.

تنها مشکل ما از عمر باتری دستگاه بود. در حالی که در آزمایش ما 9 ساعت و 6 دقیقه به طول انجامید، تقریبا 30 دقیقه کمتر از میانگین رده است. با این حال، این برای ایجاد یک تجربه خارق‌العاده کافی نیست و ایسر Spin 5 را به عنوان یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های 2 در 1 ایسر که تا به امروز عرضه کرده است، باقی می‌گذارد.

قیمت در سایت آمازون: 894 دلار

3. ایسر Chromebook C933T

بهترین کرومبوک مقرون به صرفه ایسر

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i7-1065G7

جی پی یو: UHD Graphics 600

رم: 8 گیگابایت

حافظه: 64 گیگابایت

صفحه نمایش: 14اینچ , 2K

اندازه: 12.8*9.1*0.8 اینچ

وزن: 3 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Chromebook C933T را خریداری کنیم

  • مقرون به صرفه
  • صفحه نمایش روشن 1080p
  •  ویژگی های مقاوم
  •  کیبورد راحت

چرا نباید لپ تاپ ایسر Chromebook C933T را خریداری کنیم

  • طراحی درشت

بیشتر اوقات مردم نمی دانند چه می خواهند، و این به این دلیل است که اغلب اوقات مردم نمی دانند به چه چیزی نیاز دارند. اگر به دنبال یک نوت بوک برای مدرسه یا کسب و کار هستید و برای خودتان چیزی می خرید که بتواند نیمی از کتابخانه Steam شما را اجرا کند، اکنون می دانید که آن لپ تاپ را برای مدرسه یا تجارت نخریده اید. گاهی اوقات محدودیت‌ها مهم هستند و می‌توانند راهی فوق‌العاده برای تمرکز شما بر روی کار مورد نظر باشند.

اگر دانش‌آموز هستید یا برای کسب و کار و بهره‌وری به لپ‌تاپ نیاز دارید، ایسر Chromebook C933T که گزینه سوم ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار است . با قیمتی کمتر از 390 دلار، C933T ایسر به خوبی مجهز به پردازنده پنتیوم نقره ای اینتل با 8 گیگابایت رم است. این قدرت برای اجرای بیشتر برنامه‌ های مرتبط با کلاس درس یا دفتر کار بسیار کافی است. و با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی موجود، به این زودی‌ها برای فضای اسناد تحت فشار قرار نخواهید گرفت. به این یک صفحه کلید راحت، یک وب کم 720p و یک صفحه نمایش 14 اینچی FHD روشن و یک همراه فوق العاده برای کلاس درس یا دفتر کار خانگی خواهید داشت.

4. ایسر Swift 3x

بهترین لپ تاپ ایسر برای تولید کنندگان محتوا

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i7-1165G7

جی پی یو: Intel Iris Xe Max

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 1 ترابایت SSD

صفحه نمایش: 14اینچ , 1080p

اندازه: 12.7*8.6*0.7 اینچ

وزن: 3 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Swift 3x را خریداری کنیم

  • عملکرد چشمگیر
  •  رمزگذاری سریع ویدیو
  • قدرت گرافیک
  •  SSD فوق سریع

چرا نباید لپ تاپ ایسر Swift 3x را خریداری کنیم

  • عمر باتری می توانست بهتر باشد

در نگاه اول، به نظر نمی رسد که ایسر Swift 3x که گزینه بعدی ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است واقعاً به عنوان یک انتخاب ایده آل برای سازندگان محتوا متمایز شود. مطمئناً، CPU اینتل Core i7 نسل یازدهم عملکرد چشمگیری را ارائه می دهد. بله، 16 گیگابایت رم مقدار قابل توجهی برای بسیاری از وظایف محاسباتی است. و البته، ذخیره سازی فوق سریع 1 ترابایت SSD – در کنار صفحه نمایش 14 اینچی 1080p با رنگ غنی – بدون شک این معامله را شیرین می کند. اما چه چیزی باعث می‌شود Swift 3x واقعاً به عنوان یک گزینه متمایز شود؟ به پردازنده گرافیکی Swift 3x نگاهی دقیق تر بیندازید و متوجه می شوید که این کارت گرافیک معمولی Iris Xe که در اکثر لپ تاپ های نسل یازدهم مبتنی بر اینتل وجود دارد، نیست. در عوض، Swift 3x اولین گزینه گرافیکی مجزای اینتل در چند دهه اخیر را ارائه می دهد: Intel Iris Xe Max.

در مورد بازی تفاوت قابل توجهی ایجاد نمی کند، اما در تولید محتوا تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. لپ‌ تاپ‌ هایی با این جفت پردازنده‌ ها می‌توانند تلاش‌ های این دو را تحت عنوان Deep Link ترکیب کنند و سرعت و کارایی بارهای کاری خاص را بهبود بخشند – به‌ویژه کدگذاری ویدیو و ویرایش عکس. گرفتاری چیست؟ درایورها و نرم افزارهای فعلی هنوز به طور کامل از استفاده از Deep Link پشتیبانی نمی کنند، به این معنی که این بیشتر یک سرمایه گذاری در آینده است.

همانطور که گفته شد، Swift 3x هنوز هم در معیارهای خودمان به خوبی عمل کرد و ویدیوهای 4K را تقریباً پنج دقیقه سریعتر از رقبا رمزگذاری کرد. این باعث می شود که آن را به دستگاهی بیش از توانمندی برای سازندگان محتوا تبدیل کند، اما پتانسیل قابل توجهی برای آینده نیز دارد.

قیمت در سایت آمازون: 869.97 دلار

5. ایسر Predator Triton 300 SE

بهترین لپ تاپ گیمنگ ایسر اینتل

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i7-11375H

جی پی یو: Nvidia GeForce RTX 3060

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 512 گیگابایت

صفحه نمایش: 14اینچ , 1080p @ 144Hz

اندازه: 12.7*9.0*0.7 اینچ

وزن: 3.8 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Predator Triton 300 SE را خریداری کنیم

  • عملکرد و گرافیک قوی
  •  عمر باتری عالی 
  • + صفحه نمایش روشن و رنگارنگ 
  • نسبتا مقرون به صرفه

چرا نباید لپ تاپ ایسر Predator Triton 300 SE را خریداری کنیم

  • بلندگوهای ضعیف

لپ تاپ ایسر Predator Triton 300 SE که گزینه پنجم ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است یک لپ‌تاپ گیمینگ چشمگیر با معیارهای بسیاری است. این پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 را با پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 ترکیب می کند تا بازی و عملکرد کلی قابل توجهی را ارائه دهد. وقتی Triton 300 SE با 16 گیگابایت رم جفت شد، نتایج رقابتی در تست عملکرد کلی ما کسب کرد. با این حال، Triton 300 SE واقعاً زمانی جان گرفت که به آن اجازه دادیم تا طیف وسیعی از عناوین سخت را در بالاترین تنظیمات خود به نمایش بگذارد و تعداد فریم های قابل توجهی را در سراسر صفحه نمایش دهد.

صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1080p یکی دیگر از ویژگی های قوی بود که تصاویری پر جنب و جوش را با رفرش ریت سریع 144 هرتز ارائه می کرد. در آزمایش، بازتولید رنگ آن بسیار بالاتر از میانگین جریان اصلی بود و 80.6٪ از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می داد. روشنایی صفحه نمایش Triton 300 SE نیز تحت تأثیر قرار گرفت و 292 نیت ثبت شد. این نه تنها میانگین رده را بهتر کرد، بلکه از تعدادی لپ تاپ گیمینگ پریمیوم نیز روشن تر است.

بنابراین، اجزای با کیفیت؟ بررسی. سبک باریک و براق؟ بررسی. صفحه نمایش چشمگیر؟ بررسی. قیمت مقرون به صرفه؟ با کمال تعجب، یک چک دیگر. شما می توانید ایسر Predator Triton 300 SE را فقط با 1399 دلار خریداری کنید که با توجه به سطح عملکرد و اجزای داخل آن، قیمت بسیار مناسبی است. این یک لپ‌تاپ بازی عالی برای کسانی است که با بودجه کمی کار می‌کنند، و نسبت قیمت به عملکرد آن باعث نمی‌شود که خرید خود را حدس بزنید.

6. ایسر Chromebook Spin 713 (2021)

بهترین کرومبوک ایسر

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i5-1135G7

جی پی یو: Iris Xe

رم: 8 گیابایت

حافظه: 256 گیگابایت SSD

صفحه نمایش: 13.5 اینچ, 2256*1504, 3:2

اندازه: 11.8*9.3*0.7 اینچ

وزن: 3.2 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Chromebook Spin 713 (2021) را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش عالی 13.5 اینچی
  •  عملکرد قدرتمند
  •  عمر باتری عالی
  •  صفحه کلید راحت

چرا نباید لپ تاپ ایسر Chromebook Spin 713 (2021) را خریداری کنیم

  • اسپیکرهای ضعیف

به نظر برخی که فقط چند پله از نردبان اسباب‌بازی کودکان VTech وجود دارد، یک انگ واقعی در اطراف Chromebook وجود دارد. با وجود تمام خوبی هایی که ارائه می دهند، تا به امروز اغلب آنها را به عنوان دستگاه های “اولین لپ تاپ کودک” رد می کنند. با این حال، پس از بیش از یک دهه اصلاح، کرومبوک‌های مدرن قادر به انجام محاسبات چشمگیر هستند – و تعداد کمی از آنها این پتانسیل را کاملاً مانند ایسر Chromebook Spin 713 نشان می‌دهند.

ایسر Chromebook Spin 713 گزینه ششم ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است با داشتن پردازنده Core i5 نسل یازدهم اینتل، گرافیک یکپارچه Iris Xe و رم 8 گیگابایتی، به اندازه کافی قدرتمند است که حتی قوی ترین پیش فرض ها را در مورد کرومبوک ها از بین می برد. برای علاقه مندان و کاربران قدرتمندی که به دنبال اجرای برنامه های سنگین تر اندروید یا لینوکس هستند، مناسب است. هنوز هم برای توسعه دهندگانی که به دنبال یک پلتفرم قدرتمند برای آزمایش یا توسعه برنامه های خود هستند، بهتر است. یکی از ویژگی های برجسته در اینجا صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی روشن و رنگارنگ با وضوح 2256 در 1504 است. علاوه بر این، کرومبوک ایسر یک 2 در 1 همه کاره است و به آن اجازه می دهد بین حالت های لپ تاپ، چادر و تبلت تبدیل شود.

Spin 713 همچنین با گواهینامه MIL-STD-810G دوام قابل توجهی دارد که از سقوط تا ارتفاع چهار فوتی بقا را تضمین می کند. به عمر باتری چشمگیر 10 ساعته Spin توجه کنید و شما با یک نیروگاه قابل حمل باقی می‌مانید که حتی برای افرادی که شکاک‌ترین کرومبوک هستند نیز به سختی می‌توان آن را انکار کرد.

قیمت در سایت آمازون: 514.16 دلار

7. ایسر Swift 3

بهترین لپ تاپ ایسر برای کارهای روزانه

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i7-1165G7

جی پی یو: Intel Iris Xe Graphics

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 512 گیگابایت SSD

صفحه نمایش: 14 اینچ, 1080p

اندازه: 12.7*8.4*0.6 اینچ

وزن: 2.6 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Swift 3 را خریداری کنیم

  • سبک وزن
  • عملکرد خوب
  • عمر باتری تمام روز
  • صدای مناسب

چرا باید لپ تاپ ایسر Swift 3 را خریداری کنیم

  • فاقد شاتر وب کم

دو ویژگی برجسته ایسر Swift 3 باید ساخت سبک وزن 2.6 پوندی و عمر باتری تمام روز آن 14 ساعت و 48 دقیقه باشد. آخرین باری که چیزی به این مدت سبک را دیدم، الیود کیپچوگه در المپیک 2020 طلا گرفت. این به تنهایی باعث می شود سوئیفت 3 انتخابی بسیار وسوسه انگیز برای کسانی در میان ما باشد که دوست دارند دنیا را به دفتر خود تبدیل کنند – به خصوص وقتی که قیمت مناسب آن را در نظر بگیریم.

Acer Swift 3 که گزینه هفتم ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است از پردازنده Core i7 اینتل نسل یازدهم، گرافیک Intel Iris Xe و 16 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. تست‌های بنچمارک مصنوعی ما نشان داد که ایسر Swift 3 در تست‌های متعدد عملکرد بهتری را در رده لپ‌ تاپ‌ های فوق‌ قابل حمل نشان می‌دهد، با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe حتی برای برخی از بازی‌های سبک مفید است. Swift 3 یک دستگاه تمام روز واقعی با قدرت کافی در پشت آن است که برای اکثر موارد استفاده می شود، اما برای کسانی که نیاز به بهره وری دارند در حالی که دور از میز کار خود هستند واقعا عالی خواهد بود.

قیمت در سایت آمازون: 575 دلار

8. ایسر Aspire 5 (Core i3, 2019)

بهترین لپ تاپ ایسر با قیمت زیر 500 دلار

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i3-8145U

جی پی یو: Intel UHD 620

رم: 4 گیگابایت

حافظه: 128 گیگابایت SSD

صفحه نمایش: 15.6 اینچ, 1080p

اندازه: 14.3*9.9*0.7 اینچ

وزن: 3.76 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Aspire 5 (Core i3, 2019) را خریداری کنیم

  • عملکرد  قوی
  •  عمر باتری طولانی
  •  صفحه نمایش روشن و 1080p

چرا نباید لپ تاپ ایسر Aspire 5 (Core i3, 2019) را خریداری کنیم

  • گرافیک متوسط
  • طراحی ساخت سوال برانگیز

هنگام خرید با بودجه کم، باید از برخی از ویژگی ها چشم پوشی کرد. هر گونه فکر در مورد پنل های 1080p را کنار بگذارید، هر تصوری از چندوظیفگی مناسب را کنار بگذارید، هر ایده ای را که ممکن است در مورد زیبایی شناسی ممتاز داشته اید رد کنید و در حالی که در آن هستید، می توانید عمر باتری مناسب را فراموش کنید.  خب حالا همه چیزهایی را که گفتم فراموش کنید زیرا ایسر Aspire 5 گزینه دیگر ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است تک تک آن جعبه ها را مشخص می کند.

ممکن است این لپ‌ تاپ فقط به پردازنده Core i3 نسل هشتم اینتل و 4 گیگابایت یا رم مجهز باشد، اما در آزمایش ما Aspire 5 از میانگین امتیازات لپ‌ تاپ ارزان‌تر بود. ما آن را در آزمایش چندوظیفه ای قرار دادیم و از آن خواستیم 30 تب کروم و چهار ویدیوی 1080p یوتیوب را اجرا کند، و تنها با حداقل کاهش سرعت مواجه شد. زمانی که وظیفه رمزگذاری ویدیوهای 4K را بر عهده گرفتیم، خوب عمل نکرد، اما این ایده که خرید بودجه ایسر برای ویرایش ویدیو مناسب است، واقعاً در تصویر وجود نداشت. در مجموع، برای دستگاهی که کمتر از 400 دلار به فروش می رسد، عملکرد بسیار خوبی دارد.

همچنین صفحه‌نمایش بزرگ 15.6 اینچی و پنل روشن 1080p، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه کامل، پوسته آلومینیومی چشمگیر، و عمر باتری که در آزمایش فقط 9 ساعت دوام آورد نیز وجود دارد. با این حال، با کاهش هزینه های خرید، ایسرAspire 5 را نباید نادیده گرفت.

قیمت در سایت آمازون: 331.99 دلار

9. ایسر Nitro 5

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر AMD

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: AMD Ryzen 9 5900HX

جی پی یو: Nvidia GeForce RTX 3080

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 1 ترابایت SSD

صفحه نمایش: 15.6 اینچ, 1440p @ 165Hz

اندازه: 14.3*10*0.9 اینچ

وزن: 5.1 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر Nitro 5 را خریداری کنیم

  • 165 هرتز، پنل 1440p
  •  عملکرد باورنکردنی AMD
  •  رمزگذاری فوق العاده سریع ویدیو

چرا نباید لپ تاپ ایسر Nitro 5 را خریداری کنیم

  • چیدمان غیر معمول صفحه کلید
  •  بلندگوهای بی صدا

در حالی که نام محصولات به ندرت دقیق است، تصمیم ایسر برای نامگذاری لپ تاپ بازی خود به نام Nitro مطمئناً برای به نمایش گذاشتن پتانسیل چشمگیر آن بوده است. این به این دلیل است که لپ‌ تاپ‌ های Nitro از لپ‌ تاپ‌ های ایسر معمولاً به گیمرهای مقرون‌ به‌ صرفه توجه می‌کردند – تا کنون، یعنی. نیترو 5 یک چرخش دقیق به سمت راست روی چیزها می‌گیرد و در عوض، داخلی‌های باورنکردنی را برای سطوح عالی عملکرد ارائه می‌کند.

جفت شدن یک پردازنده هشت هسته ای قدرتمند AMD Ryzen 9 با یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 می تواند سخت تر از ضربه زدن به هالک باشد و نتایج چشمگیری را در تست های بنچمارک ما ایجاد کند. وقتی Nitro 5 در مقابل برخی از سخت‌ترین عناوین بازی قرار گرفت، توانایی بالاتری برای نرخ فریم‌هایی داشت که میانگین لپ‌تاپ‌های گیمینگ پریمیوم را برآورده می‌کرد یا از آن فراتر می‌رفت. این عملکرد همچنین به VR ترجمه می شود، جایی که میانگین امتیازات رده را با اختلاف کمی پشت سر گذاشت.

وقتی به ایسر Nitro 5 گزینه نهم ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است نگاه می‌کنید، یک کیبورد غیرمعمول به نمایش در می‌آید، و کمی سازگار است. از جنبه مثبت، اندازه کامل آن است، اما نقطه ضعف آن این است که در ابتدا کمی عجیب و غریب است. نگاه کردن کمی به سمت بالا از کلیدها باید حواس شما را پرت کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی Nitro با وضوح 1440p قادر به گرفتن تصاویر بسیار واضح است. و دارای رفرش ریت چشمگیر 165 هرتز برای بوت شدن است. اتفاقات زیادی در مورد Nitro 5 در حال رخ دادن است، بسیار بیشتر از آنچه این خط لپ تاپ به آن عادت کرده است. بنابراین، نگاهی تازه به Nitro 5 ایسر بیندازید و ممکن است شگفت‌زده شوید.

قیمت در سایت آمازون: 819 دلار

10. ایسر ConceptD 7 Ezel

بهترین لپ تاپ کلاس سازندگان ایسر

بهترین لپ تاپ ایسر 2022

مشخصات

سی پی یو: Intel Core i7-10750H

جی پی یو: Nvidia GeForce RTX 2060, 2070, 2080 Super Max-Q

رم: 16/32 گیگابایت

حافظه: 1TB/2x 1TB SSD

صفحه نمایش: 15 اینچ, 4K

اندازه: 14.1*10.2*1.1 اینچ

وزن: 5.5 پوند

چرا باید لپ تاپ ایسر ConceptD 7 Ezel را خریداری کنیم

  • عملکرد کلی/بازی قوی
  •  SSD سریع
  •  عمر باتری خوب

چرا نباید لپ تاپ ایسر ConceptD 7 Ezel را خریداری کنیم

  • گران قیمت
  • بلندگوهای ضعیف

لپ تاپ ایسر ConceptD 7 Ezel که گزینه آخر ما در مورد بهترین لپ تاپ ایسر 2022 است که با در نظر گرفتن سازندگان طراحی شده است، قادر به پیوند جدی است، اما چند انتخاب جالب طراحی باعث می‌شود این لپ‌ تاپ از بیشتر آنها متمایز شود. صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی 4K در واقع لولایی است، به این معنی که پس از باز شدن لپ تاپ می توان آن را به حالت نمایشگر یا پد تغییر داد. همراه با قلم همراه، این حالت‌ ها کارهایی مانند ویرایش عکس، مجسمه‌ سازی سه‌ بعدی و نقاشی دیجیتال را با تمرکز بر خالق انجام می‌دهند – صفحه نمایش را به کاربر نزدیک‌تر می‌کند و دسترسی آسان‌تر به پنل را امکان‌پذیر می‌کند. این یک طرح جدید است که اغلب دیده نمی شود، اما کاملاً کاربردهای خود را دارد.

ایسر ConceptD 7 Ezel به هیچ وجه یک ترفند نیست. در حالی که صفحه نمایش قابل حمل یک ترفند جالب است، ایسر در ارائه عملکرد چشمگیر کوتاهی نکرد. ConceptD 7 Ezel دارای نسل دهم Core i7 اینتل، حداکثر 32 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 20 تا RTX 2080 Super Max-Q است. این مقدار قدرت قابل توجهی است و در تست های بنچمارک ما تایید شد زیرا ConceptD 7 Ezel از میانگین ورک استیشن ها که در مقابل آن قرار دادیم بهتر عمل کرد.

ConceptD 7 Ezel همچنین یک لپ‌ تاپ گیمینگ مناسب می‌سازد و می‌توانست برخی از سخت‌ترین عناوین AAA را حتی با حداکثر تنظیمات و وضوح 4K اجرا کند. به جرات می توان گفت که Acer’s ConceptD 7 Ezel یک دستگاه بسیار همه کاره است و می تواند تقریباً هر چیزی را که شما بفرستید به عهده بگیرد.

قیمت در سایت آمازون: 1998.99 دلار

منبع: LAPTOPMAG.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید