بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام کدام روش است و نحوه آن چیست

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست . شاید پیج اینستاگرام دارید و می خواهید به سریع ترین و بهترین شکل ممکن ، فالوور های خود را افزایش دهید اما نمی دانید باید از کجا برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام اقدام کنید. در این مطلب بهترین و سریع ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را به صورت تضمینی و بدون بازگشت به شما آموزش می دهیم.

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

تبلیغ بهترین پست پیج در پیج های دیگر

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین و سریع ترین روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ، تبلیغ پست های مرتبط و پر بازدید پیج خود در پیج های اینستاگرام مرتبط و پر بازدید دیگر است . به طور مثال اگر یک پیج فروشگاهی دارید و محصولات لوازم جانبی گوشی می فروشید، بهترین راه این است که خاص ترین و بهترین جنس های خود را به صورت یک تصویر اسلایدر و پست اسلایدر در بیاورید و این تبلیغ را به پیج های تکنولوژی ، علم و یا موبایل بدهید. هزینه تبلیغات در اینستاگرام متفاوت است اما به طور کلی هر 1000 فالوور تقریبا 300 هزار تومان برای شما آب می خورد. بنابراین سعی کنید پست های جذاب پیج اینستاگرام خود را برای افزایش فالوور به پیج هایی با فالوور زیاد بدهید تا برای شما تبلیغ کنند.

خاص بودن همیشه باعث جذب می شود

اگر یک پیج شلوغ و در هم ریخته اینستاگرام دارید ، منتظر افزایش فالوور اینستاگرام نباشید. یکی از بهترین کار ها برای افزایش فالوور واقعی ،  زیبا سازی ظاهر پیج است به طوری که هر فردی که وارد پیج شما شد ، جذب شده و شما را فالو کند. این عمل می تواند بیش از 40 درصد میزان جذب فالوور را روی پیج شما بالا ببرد. تم های متفاوتی برای هر پیج در نظر گرفته می شود اما شما می توانید برای این که تم کلی پیج خود را تغییر دهید از این وبسایت که تم های متفاوت اینستاگرام را ارائه می دهد ، استفاده کنید. همچنین یک مطلب کامل در مورد ساختن پیج حرفه ای اینستاگرام در وبسایت موجود هست که می توانید مطالعه کنید.

از هشتگ های درست و به صورت چرخشی استفاده کنید

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

هیچوقت ، تاکید می کنم ، هیچوقت روی سه پست پشت سر هم ، هشتگ های کپی یا یکسان قرار ندهید، این کار باعث می شود که به طور کلی پست شما دیگر دیده نشده و فالوور جذب نکنید. باید بیش از 5 دسته هشتگ برای خود انتخاب کرده و روی هر پست به صورت تصادفی از این دسته هشتگ ها استفاده کنید تا با اسپم اینستاگرام روبرو نشده و بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را پیدا کنید. به طور کلی در این مطلب هشتگ گذاری مناسب را برای اینستاگرام توضیح داده ام ، می توانید با مراجعه به آن با هشتگ گذاری مناسب ، فالوور بیشتری جذب نمایید.

از جئوتگ استفاده کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت منطقه ای ، استفاده از جئو تگ بسیار مناسب است. بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام در یک محدوده شهری یا استانی نیز همین جئو تگ است. فرض کنید شما مدیر یک رستوران یا فست فود در شهر تهران هستید که یک پیج اینستاگرام دارید و محصولات و غذای خود را در این صفحه تبلیغ می کنید. برای هر پست حتما باید جئو تگ تهران و حتی محله مورد نظر گذاشته شود تا کاربران بیشتری بتوانند شما را از طریق نقشه پیدا کنند. اینستاگرام به طور کلی برای افرادی که در محدوده مورد نظر این جئو تگ هستند، پست را بیشتر نمایش می دهد و باعث جذب سریع تر فالوور خواهد شد.

از کپشن به بهترین نحو استفاده کنید

یک عکس خوب همیشه می تواند فالوور زیادی جذب کند ، اما کپشن عالی می تواند فالوور را ترغیب کند که پست شما را به اشتراک بگذارند، اشتراک گذاری پست نیز باعث دیده شدن بیشتر پست و در نتیجه قرار گیری پیج شما در اکسپلور اینستاگرام خواهد شد. بنابراین سعی کنید برای هر تصویر ، پست یا ویدیویی که قرار می دهید یک کپشن به درد بخور و جذاب ایجاد کرده تا فالوور بیشتری جذب کنید و میزان بازخورد صفحه خود در اینستاگرام را افزایش دهید.

View this post on Instagram

@techmaze.ir طی تحقیقاتی نشان داده شده که شکستن دل، ناراحتی شدید ، ضربه های روحی و از این دست اتفاقات می تواند باعث پاره شدن تارهای قلب شده و خون رسانی را مختل کند و در موارد خاص منجر به مرگ شود!!! سندرم دل شکسته ، که به آن کاردیومیوپاتی ناشی از استرس یا کاردیومیوپاتی تاکوتسوبو نیز گفته می شود ، حتی اگر سالم باشید نیز می تواند موجب مرگ شود. در سندرم دل شکسته ، بخشی از قلب شما به طور موقت بزرگ می شود و به خوبی خون را پمپ نمی کند ، در حالی که بقیه قلب شما به طور عادی یا با انقباضات شدیدتر کار می کند. محققان در حال یادگیری علل و چگونگی تشخیص و درمان آن هستند. شایع ترین علائم و نشانه های سندرم قلب شکسته آنژین (درد قفسه سینه) و تنگی نفس است. شما می توانید این موارد را تجربه کنید حتی اگر سابقه بیماری قلبی نداشته باشید. آریتمی (ضربان قلب نامنظم) یا شوک کاردیوژنیک نیز ممکن است در سندرم قلب شکسته رخ دهد. شوک کاردیوژنیک وضعیتی است که در آن قلب ناگهان ضعیف شده نمی تواند خون کافی برای تأمین نیازهای بدن را پمپاژ کند و اگر بلافاصله درمان نشود می تواند کشنده باشد. (هنگامی که افراد در اثر حملات قلبی می میرند ، شوک قلبی شایع ترین علت مرگ است.) ___________________________________ #عجیب #عجیب_غریب #عجیب_ولی_واقعی #عجیب_اما_واقعی #جالبه #جالبترینها #جالب ماورایی #ماورا #ماوراالطبیعه #متافیزیک #فیزیک #علم #علمی #علمی_تخیلی #آیامیدانید #آیامیدانستید #آیا_میدانید #آیا_میدانستید #قلب #عشق #عاشقانه #غم #غمگین #فازغمگین #دلشکسته #پزشکی #پزشکان

A post shared by techmaze (@techmaze.ir) on

اسلاید ها ، بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

اسلاید ها یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور هستند. هر اسلاید می تواند به طور کلی یک داستان را روایت کند. باید سعی کنید یک داستان را در طول اسلاید های مختلف به فالوور های خود نمایش دهید و در انتها نیز نتیجه گیری کنید. بهترین روش برای افزایش بازخورد پست این است که به این شکل یک داستان بسازید و به صورت اسلاید پست کنید. یک نمونه از اسلاید را می توانید در پیج ما ببینید :

View this post on Instagram

@techmaze.ir لطفا اسلاید ها را ورق بزنید به طور متوسط هر روز هزاران شهاب وارد جو زمین می شوند و در اثر برخورد با جو و اصطکاک ناشی از آن آتش می‌گیرند و به صورت شی‌ای نورانی قابل مشاهده می شوند.بسیاری از شهاب ها پس از برخورد با جو زمین و در اثر دمای ناشی از اصطکاک آن می سوزند و از بین می روند. ولی آن دسته از شهاب هایی که به دلیل اندازه و زاویه ورود به جو و همچنین جنس مواد تشکیل یافته توانایی عبور از این سپر حیاتی را دارند را شهاب سنگ می نامند؛ که می توانند باعث بوجود آمدن خسارت هایی در سطح زمین و گودال هایی عمیق و تغییراتی در پوسته زمین بشوند. _____________________________________#فضا #نجوم #فیزیک #ستاره_شناسی #ماه #کوانتومی #کوانتوم #علم #علمی #فضایی #فیزیکدان #فیزیک_کوانتوم #کیهان #آپولو #ستاره_ها #کهکشان #سیاره #سیاهچاله #کرمچاله #جهان #جهان_پنهان #جهان_موازی #جهان_رمزآلود #انیشتین #تسلا #نیوتون

A post shared by techmaze (@techmaze.ir) on

به طور منظم در اینستاگرام پست بگذارید

یکی دیگر از روش های عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام ، پست گذاشتن به صورت منظم است. به طور کلی می توانید سه الی 15 پست در هفته در اینستاگرام قرار دهید، اما باید در نظر داشته باشید که یک روتین خاص را برای ارسال پست معین کنید. مثلا روزانه 2 پست یا روزانه یک پست، اما طوری نباشد که یک روز چهار پست بگذارید و سه روز پشت سر هم پیج شما بدون پست باشد. این کار به اینستاگرام نشان می دهد که صفحه به روز و همیشه در دسترسی دارید، بنابراین فالوورهای شما به طور خودکار افزایش پیدا می کنند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید