بهترین دوربین های چاپ سریع 2022 ، راهنمای خرید و قیمت

بهترین دوربین های چاپ سریع 2022

بهترین دوربین های چاپ سریع 2022 کدام محصولات هستند؟ بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید ، فوجی فیلم ، راهنمای خرید بهترین دوربین های چاپ سریع برای تحویل عکس فوری در یک دقیقه ،به همراه قیمت و مشخصات فنی هر دوربین.

بهترین دوربین های چاپ سریع 2022

Three instant cameras side by side

اخیرا هنگام ملاقات با یکی از دوستانم، متوجه شدم که دیوارهای اتاق دختر نوجوانش با پولارویدهای او و دوستانش پوشیده شده است. من کمی تعجب کردم و از او در مورد اینکه چه چیزی او را به عکاسی فوری علاقه مند کرد، سوال کردم. او سرش را کج کرد و به این سوال پوزخند زد و من خیلی زود متوجه شدم چرا. اصطلاح “عکاسی فوری” او را به طرز عجیبی مشتاق نشان داد.

با شتاب سریع عکاسی دیجیتال و در نتیجه فراگیر شدن دوربین‌های تلفن همراه، ما اکنون یک نسل کامل از عکاسان داریم که برخی از آنها اکنون به سن کافی رسیده‌اند که می‌توانند با نوشیدنی قوی در یک بار بنشینند و به مسیر زندگی خود فکر کنند. برای این افراد لنز، فاصله بین گرفتن یک تصویر و تحسین آن هرگز بیشتر از پلک زدن طول نکشیده است. 

عکاسی فوری هرگز به این اندازه محبوب نبوده است. بیشتر و بیشتر، عکاسان جوان وزن، فیزیک و احساس رسانه های چاپی را یاد می گیرند. آنها متوجه جذابیت منحصر به فرد واکنش های فتوشیمیایی می شوند که فیلترهای اینستاگرام آنها به آنان ارائه می کند.

برای خرید بهترین دوربین چاپ سریع ما به دنبال چه هستیم

در حالی که عکاسی فوری هرگز واقعاً از بین نرفت، رونق دوباره علاقه از زمان معرفی فیلم Instax فوجی‌ فیلم، انتخاب‌های زیادی را در بازار به همراه داشت. ویژگی ها، فاکتورهای شکل و نتایج نهایی از دوربینی به دوربین دیگر، برندی به برند دیگر به طرز جالبی و به طور گسترده ای متفاوت است. تعیین اینکه کدام یک برای شما مناسب است ممکن است دشوار باشد، بنابراین ما گزینه‌های خود را برای دوربین‌ هایی که معتقدیم بهترین دوربین‌ های فوری برای طیف وسیعی از عکاسان یا علایق کلیدی آنها هستند، انتخاب کرده‌ایم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین دوربین ارزان قیمت 2021 از 5 تا 20 میلیون تومان و بهترین دوربین های عکاسی DSLR _ راهنمای خرید 2021 مشاهده کنید.

بهترین دوربین چاپ سریع : فوجی فیلم Instax Wide 300

The Fujifilm Instax Wide 300 instant camera

معیارهای مختلفی برای انتخاب دوربین چاپ سریع وجود دارد. اندازه فیلم، قیمت، هزینه و در دسترس بودن نوع فیلم، کیفیت تصویر نهایی – مطمئناً همه قابل بحث هستند. با این حال، در پایان روز، این تنها دوربینی است که در آن شما اجازه دارید همه آنها را در درجه دوم سادگی و، خوب، سرگرم کننده قرار دهید. و Fujifilm Instax Wide 300 قبل از هر چیز ساده و سرگرم کننده است.

Instant Wide 300 که یکی از بهترین دوربین های چاپ سریع است برخی از ویژگی های پیچیده تری را که در جای دیگر این لیست خواهید یافت، ندارد، اما از نظر قابلیت استفاده محض، به سختی می توان آن را در صدر قرار داد. در حالی که ساخت بزرگ‌تر آن را می‌ توان به‌عنوان یک نقص برای دوربینی مانند این در نظر گرفت، دستگیره‌ی قوی، منظره‌یاب اپتیکال و لنز اصلی 95 میلی‌متری آن، انسجام و یکپارچگی را ایجاد می‌کند که برخی از گزینه‌های فوری ضعیف‌ تر و کوچک‌ تر فاقد آن هستند. با این حال، اندازه بیشتر با محصول نهایی قابل توجیه است. همانطور که حدس زده اید Instax Wide 300 از فیلم فوری Instax Wide استفاده می کند. با ابعاد 2.4*3.9 اینچ، فرمتی بزرگ‌ تر از آنچه در جاهای دیگر یافت می‌شود – 2.2 برابر اندازه رایج‌تر Instax Mini است.

لنز 95 میلی‌متری f/14 خوب است، و میدان دید وسیعی را ارائه می‌کند که با 35 میلی‌متر در معادلات فول فریم قابل مقایسه است. گزینه های فوکوس مناسب هستند، اگرچه گسترده نیستند، با انتخاب بین 0.9 متر تا 3 متر یا 3 متر تا بی نهایت. همراه با دوربین یک پیوست ماکرو گیره دار نیز تعبیه شده است که می تواند عکس های بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد و فوکوس را به 0.4 متر (1.31 فوت) کاهش دهد. کنترل‌ های نوردهی نقطه ضعفی هستند که صرفاً به فلاش و ویژگی روشن/تاریک‌کردن کاهش می‌یابند، اما می‌توان تا حد زیادی با کمی دقت و آگاهی از شرایط عکاسی بر این مشکل غلبه کرد.

به طور کلی، این یک دوربین فوری و همه جانبه خوب است که به طور محکمی در دست جای می گیرد – در سراسر صفحه ثابت است. در لمس محکم است و استفاده از آن بسیار ساده است و تصاویری با اندازه چشمگیر تولید می کند. این لیست دارای چندین دوربین دیگر است که گزینه های بیشتری دارند، اما به عنوان ترکیبی از قیمت، دسترسی، کنترل، کیفیت عکس و سهولت استفاده، Fujifilm Instax Wide 300 را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت: در حدود 6 میلیون تومان

بهترین دوربین چاپ سریع حرفه ای: MiNT InstantKon RF70 Rangefinder

The MiNT InstantKon RF70 Rangefinder

چاپ سریع ممکن است توسط بچه‌ها و افراد جوان‌تر که شیفته جذابیت یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل هستند، استفاده شود، اما فیلم فوری به‌عنوان یک رسانه هنوز هم در میان گروهی خاص از حرفه‌ای‌ها از حمایت پرشور برخوردار است. احساساتی وجود دارد که یک هنرمند می تواند در قالبی برانگیزد که تکرار آن در جای دیگر غیرممکن است. یک کیمیاگری فتوشیمیایی منحصر به فرد که یک عکس فوری را خاص می کند. خوشبختانه، شرکتی وجود دارد که به آن بازار اختصاص داده شده است و به طور مداوم برای سوق دادن آن به فضاهای جدید تلاش می کند.

ما به راحتی می‌توانستیم MinT InstantKon RF70 را به عنوان بهترین دوربین چاپ سریع در این لیست طبقه‌بندی کنیم و آن را کنار بگذاریم. در حالی که فوجی فیلم و پولاروید ممکن است با گزینه های پایدار (اگر تا حدی غیر هیجان انگیز) تسلط داشته باشند، به نظر می رسد MinT واقعاً درگیر ارائه چیزی منحصر به فرد به فضای دوربین فوری است. اما آنها راضی نمی‌شوند که به جذابیت محدود بسنده کنند – این دوربین کیفیتی را ارائه می‌کند که مانند هیچ دوربین فوری موجود در بازار نیست.

A view of the top of the MiNT InstantKon RF70 Rangefinder

MinT InstantKon RF70 مانند Instax Wide 300، از فیلم Instax Wide استفاده می کند و در عین حال به کاربر امکان کنترل دستی کامل بر روی تصویر را می دهد. منظور ما از کنترل دستی کامل، کار واقعی است: شماره گیری سرعت شاتر واقعی از 1 ثانیه تا 1/500، و لنز 93 میلی متری f/5.6 Mintoptic Aspherical Glass دارای یک حلقه دیافراگم فیزیکی با توقف کلیک در f/5.6، f/ است. 6.7، f/8، f/11، f/16 و f/22. برای کسانی که علاقه مند هستند، استفاده از لنز کاملا باز منجر به میدان دید تقریبی معادل فول فریم 35 میلی متری با عمق میدان f/2.4 معادل می شود.

A view of the lens of the MiNT InstantKon RF70 Rangefinder

فوکوس از طریق منظره یاب با بزرگنمایی 0.44 برابر از طریق مکانیسم فاصله یاب دوربین انجام می شود. و این نوعی شبیه‌ سازی فاصله‌ یاب مصنوعی نیست – یک پیوند مکانیکی واقعی است. مسافت یاب ها برای بیشتر افراد دارای سطحی از پیچیدگی هستند (عمدتاً یک منحنی یادگیری)، اما برای حرفه ای ها، مانع بزرگی نیست. برای بسیاری، فاصله یاب حتی ایده آل است.

InstantKon RF70 دارای لنز 93 میلی‌متری f/5.6 است که بوکه واقعا خیره‌کننده‌ای تولید می‌کند. تاریک و دارای کیفیت ناملموسی است که برای درک آن باید ببینید. در f/5.6 لنز به بهترین شکل توصیف می‌شود، اما برخلاف اکثر دوربین‌ های فوری دیگر، InstantKon را می‌توان متوقف کرد! با f/8، لنز به راحتی تبدیل به واضح‌ ترین و شفاف‌ ترین لنزی می‌شود که تا به حال در دوربین‌های فوری مدرن دیده‌ام، و حتی از نتایج دوربین‌های افسانه‌ای Polaroid SLR 680 و 690 نیز بهتر است.

در انتخاب بهترین دوربین چاپ سریع بیایید به سرعت بقیه ویژگی های برجسته را حذف کنیم: فلاش داخلی، صفحه نمایش LCD با نکات عکاسی دستی، سوکت استاندارد 1/4 اینچی سه پایه، دکمه شاتر رشته ای برای انتشار کابل استاندارد، حالت های B یا T برای حداکثر 10 دقیقه نوردهی و جک 2.5 میلی متری صدا برای فعال کردن فلاش استودیو خارجی. اوه، فراموش کردم که به ضمانت پنج ساله ارائه شده اشاره کنم. نه تنها آن را دریافت می کنید – چیزی که حداقل در ایالات متحده تقریباً بی سابقه است – بلکه می توانید ضمانت خود را هر سال برای یک سال دیگر تمدید کنید یا با خرید MinT Care Plan به قیمت 39 دلار یا سه بسته فیلم پولاروید به اضافه 20 دلار. پس از خرید، به عنوان یک عضو مادام العمر، از تخفیف در محصولات مختلف و دسترسی اولویت به تعمیرات، محصولات محدود و پیشنهادات انحصاری، و به عضویت VIP MinT در می آیید.

Three closeup views of the MiNT InstantKon RF70 Rangefinder

مانند هر چیزی، همه چیز کامل ارائه نمی شود: ساخت و ساز قابل قبول است اما نیاز به احتیاط را القا می کند. برای دوربینی با این قیمت ناامید کننده، ساختار پلاستیکی معنایی ندارد. 

برای آزاردهنده‌تر کردن اوضاع، با وجود تمام کنترلی که دوربین در دستان شما قرار می‌دهد، نمی‌توانید از هیچ یک از فیلترهای استاندارد خود روی لنز استفاده کنید. در عوض، شما باید از فیلترهای تولید شده توسط MinT استفاده کنید – تا کنون، آنها فقط مجموعه ای از فیلترهای چگالی خنثی (ND2، ND4 و ND8) ارائه می دهند که 98 دلار برای این سه گانه برای شما به ارمغان می آورد. اگر نیاز به کاپوت لنز دارید، باید 60 دلار دیگر پرداخت کنید. بهترین معامله، در صورت تمایل به هر یک از این لوازم جانبی، خرید بسته InstantKon RF70 Ultimate است – علاوه بر دوربین، مجموعه فیلتر ND، کاپوت، بند گردنی چرمی MinT طبیعی و دو بسته فیلم Instax Wide را دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید : روش های کسب درامد از فروش عکس

در حقیقت، من به راحتی می‌توانم تعداد کلمات طولانی را که به این دوربین اختصاص داده‌ام دو برابر کنم، و این به تنهایی ماهیت خاص آن را نشان می‌دهد. اگر به اندازه کافی می توانید برای خرید یک دوربین هزینه کنید و در مورد یک کیت واقعاً منحصربفرد جدی هستید (و منظورم به معنای واقعی کلمه – این اولین دوربین کاملاً دستی Instax Wide در جهان بود)، پس MinT InstantKon RF70 سزاوار توجه شما است. تصاویری که این دوربین تولید می کند واقعاً عالی هستند. این بدون شک هیجان انگیزترین دوربین فوری برای کسانی است که واقعاً به رسانه اختصاص داده شده اند.

بهترین دوربین چاپ سریع مقرون به صرفه: Fujifilm Instax Mini 11

The Fujifilm Instax Mini 11 instant camera

باید اذعان کرد که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که به دنبال بهترین دوربین های چاپ سریع هستند، به دنبال سرمایه گذاری قابل توجهی نیستند. آنها اساساً به دنبال تازگی قالب هستند. نتایج نهایی به‌عنوان یادگاری در نظر گرفته شده‌اند، و خود قالب به اندازه تصویری که در آن قرار دارد، اهمیت دارد. Fujifilm Instax Mini 11 برای این کاربران، انتخابی عالی و مقرون به صرفه است.

این ممکن است با ستایش خفیف لعنتی به نظر برسد، اما هیچ چیز نمی تواند دورتر از حقیقت باشد. Mini 11 تصاویر برتری را نسبت به همتایان خود تولید می‌کند، که در محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین فرمت فیلم فوری تولید می‌شوند، و در کلاس خود راحت‌ترین استفاده از آن است. دارای نوردهی خودکار واقعی است و لنز آن از عناصر شیشه‌ای استفاده می‌کند، و اینها همه در حالی که وزن آنها کمتر از یک پوند است، اما برای جمعیت هدف، ما انتظار داریم حالت سلفی سرگرم‌کننده و انتخاب‌های متنوع رنگی بسیار هیجان‌ انگیزتر باشد.

با توجه به اینکه فلاش همیشه روشن است، مشکلات نوردهی بیش از حد رخ خواهد داد، اما برای نوجوانی که می‌خواهد عکس‌ های مقرون‌ به‌ صرفه برای تزئین آینه روی کمد خود بیاندازد، Instax Mini 11 یک دوربین کامل است.

قیمت: در حدود 2 میلیون تومان

متنوع ترین دوربین چاپ سریع: Lomography Lomo’Instant Wide

The Lomography Lomo’Instant Wide instant camera

تقریبا هیچ دوربین چاپ سریع دیگری در بازار به اندازه Lomography Lomo’Instant Wide ویژگی‌ها، لوازم جانبی یا تنظیمات زیادی ندارد، که اساساً امتیاز بالایی را در هر لیست تضمین می‌کند. با کیفیت تصویر قابل رقابت با Fujifilm Instax Wide 300، اما به مراتب بیشتر در زیر کاپوت قرار می گیرد، این یک گزینه جذاب برای مصرف کنندگانی است که می خواهند دوربینی فوری داشته باشند که حداکثر کنترل را بدون ورود به فضای حرفه ای ارائه دهد.

چیزی که Lomo’Instant Wide را متمایز می کند، و آنرا تبدیل به یکی از بهترین دوربین های چاپ سریع می کند تعهد آن به کنترل است، و این به خود لنزها نیز گسترش می یابد. بله، لنز جمع. دوربین داخلی 90 میلی‌متری f/8 (معادل 35 میلی‌متر در دوربین‌های فول‌فریم) فوکوس دستی دارد و عملکرد قابل‌توجهی دارد، اما Lomography می‌داند که برخی شرایط عکاسی نیاز به دیدگاه متفاوتی دارند. به این ترتیب، The Lomo’Instant Wide به نام خود عمل می کند و یک لنز با زاویه دید عریض چشمگیر با سه تنظیمات فوکوس منطقه ای (0.6 متر، 1-2 متر و بی نهایت) ارائه می دهد.

از کلوزآپ چطور؟ این جایی است که لنز ماکرو وارد عمل می شود و به شما امکان می دهد 4 اینچ از سوژه خود فاصله شگفت انگیزی داشته باشید. در نهایت، Splitzer وجود دارد که در کنار ویژگی نوردهی چندگانه دوربین استفاده می‌شود، که بخشی از کادر را مسدود می‌کند.

Lomo’Instant Wide از یک نورسنج محیطی برای کنترل نوردهی خودکار خود – همراه با گزینه های جبران نوردهی -1 یا +1 EV از طریق سوئیچ – استفاده می کند و عملکرد قابل تحسینی دارد. مانند بسیاری از دوربین های فوری، نوردهی در شرایط خاص دشوار است، اما اینجاست که برخی از ویژگی های ظزیف به چشم می خورند. امکان تنظیم دستی سرعت شاتر روی 1/30 وجود دارد که فایده قابل توجهی دارد.

حالت Bulb نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد تا زمانی که دکمه را نگه دارید، شاتر را باز نگه دارید. حتی یک سوکت همگام‌ سازی کامپیوتر شخصی نیز وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر چیزی را از یک نور ساده و اولیه تا یک تنظیم کامل فلاش استودیویی به کار ببرند.

ساخت این دستگاه بزرگ است، اگرچه این یک امتیاز مثبت از نظر نویسنده با توجه به اینکه این دوربین چقدر خودش را جدی می گیرد و عملکردش را جدی می گیرد، به حساب می آید. با این وجود، نمی تواند با دوربین های فوری کوچکتر موجود در بازار برای حمل و نقل رقابت کند. قیمت بالاتر از برخی دیگر در این لیست است، اما منطق محکمی وجود دارد که این دوربین ارزش هزینه کردن را دارد.

Lomo’Instant Wide به هر لیستی از چشمگیرترین دوربین های فوری که می توانید پیدا کنید، تعلق دارد. همچنین، رک و پوست کنده به نظر می رسد و بسیار جالب است.

بهترین دوربین چاپ سریع کلاسیک: Polaroid Now+

The Polaroid Now+ instant camera

تنها یک برند وجود دارد که آنقدر ایده عکاسی چاپ سریع را تداعی می کند، به طوری که نام شرکت مترادف با خود عکاسی چاپ سریع شد. البته ما در مورد پولاروید صحبت می کنیم.

این غیرقابل انکار است که اکثر کاربران دوربین های فوری یا به دلیل دلتنگی نسبت به گذشته خود یا اشتیاق تجربه یک عنصر فرهنگی که قبل از آن ها بوده به سمت آنها کشیده شده اند. فقط چیزی در مورد شکل نمادین و تقریباً روباتیک یک دوربین کلاسیک پولاروید وجود دارد – به ویژه، سری بسیار محبوب و بسیار ارزان Polaroid Integral 600 در دهه‌های 1980 و 1990.

در عمل، این دوربین‌ ها می‌توانند بیش از آن چیزی که ما می‌خواهیم بگذاریم ناخوشایند باشند، اما وقتی فلاش می‌زند و تصویر ظاهر می‌شود – تقریباً به‌گونه‌ای که انگار دهان دوربین برای بیرون ریختن خاطرات طراحی شده است – احساس درستی به نظر می‌رسد. برای کسانی که به دنبال بازپس گیری، یا کشف آن برای اولین بار، تجربه عکس فوری قدیمی هستند، بزرگترین نام در این کسب و کار هنوز با Polaroid Now+ چیزهای زیادی برای ارائه دارد. (لازم به ذکر است که شرکت پولاروید اصلی در سال 2001 ورشکست شد، با نام تجاری و مالکیت معنوی در سال 2017 توسط The Impossible Project، که اکنون بار دیگر با نام Polaroid شناخته می شود)

با تکیه بر موفقیت Polaroid Now، Now+ که یکی دیگر از بهترین دوربین های چاپ سریع است به مدرن سازی قالب قدیمی ادامه می دهد و این کار را به شکلی گردتر، مدرن تر، اما همان فاکتور فرم فورا قابل تشخیص انجام می دهد. اتصال بلوتوث به کاربر اجازه می دهد تا با یک برنامه پولاروید در گوشی خود پیوند برقرار کند، که گزینه های اضافی خوبی مانند نوردهی دوگانه، نوردهی طولانی، اولویت دیافراگم و کنترل کامل دستی را باز می کند. همچنین به عنوان یک شاتر از راه دور عمل می کند. یکی از ویژگی‌های مورد استقبال دستیار پرتره است که تضمین می‌کند می‌توانید فاصله مناسب دوربین را از سوژه خود برای جلوه‌ای که می‌خواهید داشته باشید.

این دوربین دارای مجموعه ای از فیلترهای سرگرم کننده است که نتایج جالبی را به همراه دارد. فیلترهای رنگی (زرد، آبی و نارنجی) وجود دارد که می‌توان از آنها برای رنگ آمیزی عکس‌ های رنگی یا دستکاری مقادیر درخشندگی در عکس‌ های فوری تک رنگ استفاده کرد. در نگاه اول، ممکن است فکر کنید فیلتر قرمز موجود به طور مشابه عمل می کند، اما با دقت نگاه کنید و متوجه مرکز واضح آن خواهید شد، که فرصت های تصویربرداری منحصر به فردی ایجاد می کند (نکته: از آن با فیلم تک رنگ برای نتایج عالی استفاده کنید). در نهایت، یک فیلتر انفجار ستاره وجود دارد که یک جلوه چشمک زن زیبا روی نورها و نرمی رویایی Glamour Shots روی سوژه ایجاد می کند.

با وجود همه ارتقاهای مدرن و افزودنی‌ های بی‌اهمیت، این یک دوربین پولاروید خوب، قدیمی و کاربردی است. کنترل ها ساده هستند. پایه پیچی برای سه پایه گزینه ای را فراهم می کند که بسیاری از رقبا اغلب نادیده می گیرند. یک باتری داخلی دستگاه را تغذیه می کند. یک صفحه سیاه مات بسیار خوشایند هر عکسی را پوشش می‌دهد تا در برابر نور خورشید محافظت شود (اشاره، فوجی فیلم). موجودی فیلم (Polaroid i-Type) متنوع و همیشه در دسترس است. واقعاً نمی توانید با Polaroid Now+ از دست بدهید. دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید.

اگر دوربین ایرادی دارد در بازتولید رنگ آن است. Polaroid Now+ به اندازه بسیاری از دیگر تصاویر موجود در این لیست تصاویر واقعی را به شما نمی دهد – همچنین واقعاً نتیجه خود فیلم است و نه دوربین. در هر صورت، در نظر گرفتن این موضوع مشکل است، اما وقتی به تصاویری که دوربین تولید می کند نگاه می کنیم. هیچ راهی بهتر از این برای گفتن وجود ندارد: آنها شبیه عکس های فوری پولاروید هستند. شخصیتی که نام تجاری پولاروید دارد بسیار فراتر از ظاهر دوربین است – دقیقاً به محصول نهایی می رود. مربع. حاشیه سفید. رویایی و غبارآلود. دلیلی وجود دارد که مردم فقط می گویند “Polaroid” در حالی که واقعاً به معنای “دوربین فوری” است، و Polaroid Now+ همچنان به اثبات آن ادامه می دهد.

قیمت: 5500000 تومان

بهترین دوربین چاپ سریع برای کودکان: Dragon Touch InstantFun2

The Dragon Touch InstantFun2 instant camera

ما اخیراً در مورد بهترین دوربین‌های مبتدی در سال 2022 نوشتیم، و اگر از خود دوربینی ذر اختیار دارید، حتماً باید به آن مقاله نگاهی بیندازید. دوربین‌های فوری برای گنجاندن در این راهنما مناسب نبودند، اما غیرقابل انکار است که برای جوان‌ترین افراد پیش از بزرگسالی، رضایت از فشار دادن کلیک و بلافاصله داشتن یک عکس ملموس بسیار لذت‌بخش است که نمی‌توان آن را برای مدت طولانی نادیده گرفت. فروش دوربین های Instax و فیلم فوجی فیلم تمام مدرکی است که شما نیاز دارید. بنابراین، ما می خواهیم به Dragon Touch InstantFun2 که آخرین گزینه ما در مورد بهترین دوربین های چاپ سریع است اشاره ویژه ای داشته باشیم، دوربینی که به طور خاص برای کودکان ساخته شده است.

زمانی که طراحی زیبای گوش گربه‌ای را که بالای بدنه می‌بینید، علاقه به این دوربین کاملاً آشکار می‌شود، و تعهد به سرگرمی کودک تنها زمانی آشکارتر می‌شود که متوجه شوید دوربین با نشانگرها و برچسب‌هایی برای تزیین بدنه همراه است. دستگاه قابلیت استفاده دقیقاً به همان اندازه که لازم است برای مخاطب هدف شهودی و ساده است، با دوربین فقط پنج دکمه آسان برای انجام تمام کارهایی که باید انجام دهند. در پشت، یک صفحه نمایش LCD وجود دارد که به کودک شما نشان می دهد که قصد دارد از چه چیزی عکس بگیرد. صراحتاً غیرممکن است که استفاده از آن آسان تر باشد.

البته، همانطور که انتظار دارید، کیفیت تصویر در اینجا با هیچ گزینه دیگری در لیست رقابت نمی کند. دوربین تصاویر خود را بر روی کاغذ حرارتی چاپ می کند که از قسمت جلوی آن خارج می شود و می تواند پاره شود. اینها عکس‌هایی نیستند که بخواهیم تا آخر عمر آن‌ها را دوست داشته باشیم، آن‌ها لذت آنی هستند، برای فضای یخچال مناسب هستند یا روی تخته چوب پنبه‌ای اتاق خواب قرار می‌گیرند. InstantFun2 که جزو بهترین دوربین های چاپ سریع است یک دوربین دیجیتال با قابلیت چاپ بر روی کاغذ حرارتی است، بنابراین اگر واقعاً بخواهید می‌توانید عکس‌ ها را به راحتی از روی کامپیوتر بیرون بیاورید و بر روی کامپیوتر قرار دهید – اگرچه احتمالاً این کار را نخواهید کرد، زیرا کیفیت آن با اولین نوکیا برابری می‌کند.

در این مرحله، این ورودی ممکن است شما را گیج کند، با توجه به اینکه این دوربین واقعاً چقدر ضعیف است، اما باز هم، این یک توصیه برای جوانترین افراد جوان است. با توجه به تجربه من، ادعاهای Dragon Touch مبنی بر طراحی برای سنین 4 تا 11 به نظر می رسد که آن را طولانی تر کند. من فکر می‌کنم تا سن 9 سالگی بیشتر کودکان می‌خواهند و به درستی انتظار بیشتری دارند (در آن مرحله، نگاهی جدی به Fujifilm Instax SQ1 داشته باشید). اما برای تجربه‌ای بدون دردسر و سرگرم‌کننده برای کسانی که به سن مهدکودک نزدیک‌تر هستند، Dragon Touch به نوعی خاص است. بین قابلیت‌ های چاپ، دیجیتال و ویدئو و فرم بازیگوش و کنترل‌های قابل درک، می‌تواند قبل از اینکه به فرزندتان در مورد تعویض و جابجایی فیلم اعتماد کنید، به عنوان یک همه‌ چیز سرگرم‌کننده باشد.

قیمت: در حدود 3 میلیون تومان

منبع: PETAPIXEL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید