بهترین دوربین های عکاسی DSLR _ راهنمای خرید 2021

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

بهترین دوربین های عکاسی DSLR. معرفی و راهنمای خرید بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021. دوربین هایی همچون کانن و نیکون و ویژگی های آنها.

بهترین دوربین های عکاسی DSLR _ راهنمای خرید 2021

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

در مورد بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021 و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که اگر برای DSLR خرید می کنید, مکانی مناسب را انتخاب کرده اید! در Camera Labs من نظرات عمیقی از دوربین ها می نویسم اما می دانم که شما مشغول کار هستید و گاهی اوقات فقط توصیه هایی از برجسته ترین محصولات می خواهید. بنابراین در اینجا من به دنبال این هستم و بهترین DSLR های کنونی را لیست می کنم. توجه داشته باشید اگر به دنبال دوربین های فوجی فیلم, الیمپوس, پاناسونیک و یا سونی هستید, بهترین راهنمای دوربین mirrorless من را بررسی کنید. همچنین مانند سایر راهنماهای من توجه داشته باشید که آنها بر اساس تاریخ مرور فهرست شده اند ، نه بر اساس ارجحیت آنها.

کانن EOS 1Dx III

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

من اکنون مدتی را با 1Dx Mark III سپری کرده ام، از آزمایش صحرایی کانن در اسپانیا گرفته تا آزمایشات مستقل خودم با مدل نهایی تولید, و آنچه تا به حال دیده ام بسیار چشمگیر است. کانن دارای بسیاری از ارتقاءهای مهم است بدون اینکه مانعی در تجربه کار با حرفه ای ها شود. دارندگان مدلهای قبلی می توانند Mark III را بردارند و بدون هیچ تردیدی شروع به عکاسی کنند. در میان ویژگی های جدید, من مجذوب استفاده از سنسور تصویربرداری برای وظایف فوکوس خودکار منظره یاب شدم. این بسیار منطقی است و با هدایت Deep Learning کار بسیار خوبی در تشخیص و ردیابی افراد در صحنه های اغلب پیچیده انجام می دهد. همراه با سرعت سریعتر, پردازش DIGIC X و نوشتن سریع کارت, این دوربینی است که بدون هیچ زحمتی در بالاترین سطح عمل می کند – و این دوربین همانطور است که باید باشد. من همچنین عاشق کنترل هوشمند جدید این دوربین شده ام که به سرعت به شما اجازه می دهد تا موقعیت AF را تغییر دهید, و اینکه در نهایت یک دوربین جایگزین JPEG را برای تصاویر فشرده ارائه دهید, این دوربین با فرمت HEIF پتانسیل زیادی دارد و بسیار راحت است. از نظر ویدئویی ، 1Dx Mark III همچنین به عنوان قوی ترین مدل کانن در زیر سری Cinema تبدیل می شود و از آن به عنوان یک دوربین فوق العاده انعطاف پذیر برای عکس ها و فیلم ها استفاده می کند. بدون شک بحث برانگیزترین جنبه این است که این دوربین, هنوز یک DSLR سنتی است, اما کانن معتقد است که این هنوز بهترین فناوری آن برای نیازهای خاص عکاسان حرفه ای است.

کانن EOS 90D

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

در مورد بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021 و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که EOS 90D به قدرتمندترین دوربین DSLR میان رده کنون تبدیل می شود که دارای بدنه, صفحه نمای جانبی, منظره یاب نوری و فوکوس خودکار 45 نقطه ای 80D قبلی است, اگرچه رزولوشن سنسور را به 32.5 مگاپیکسل ارتقا می دهد و فیلمبرداری بدون رزولوشن 4k را در 25 ارائه می دهد اما با 30p, عکسبرداری سریعتر با سرعت 10 فریم بر ثانیه و بازگرداندن جوی استیک AF که در سه مدل قبلی از بین رفته بود را ارائه می دهد. به این ترتیب, آیا عکس های ثابت می گیرید, فیلم می گیرید یا مانند اکثر دارندگان این دوربین ها, هر دو را انجام می دهید. کیفیت تصویر این پتانسیل را دارد که 24 مدل مگاپیکسلی را پشت سر بگذارد, اما نه با اختلاف زیاد و تنها زمانی که مجهز به یک لنز با کیفیت است. از نظر ویدئویی, نهایت لذت بردن از 4k بدون رزولوشن با Dual Pixel AF بر روی بدنه EOS بسیار عالی است, اگرچه که جزئیات بیشتری از 1080 وضوح دارد, اما از 4k بهترین رقیبان خود,به ویژه سونی A6400 و Fujifilm X, بهتر نیست. -T30 و مانند دیگر دوربین های اخیر کانن, هیچ نشانه ای از 24p نیز وجود ندارد. با این وجود, اطمینان بیش از حد برای اکثر مردم جبران محدودیت ها برای تمرکز بر سوژه Dual Pixel AF است. افزایش سرعت, یک امتیاز خوب است, اما سیستم فوکوس خودکار منظره یاب بهتر از 80D نیست و برای عملکرد سریع در زمان من قابل توجه نیست. تمرکز در نمای زنده بسیار بهتر است, اما سرعت کندتر می شوند و تلاش برای دنبال کردن عملکرد تنها با صفحه نمایش می تواند یک چالش باشد. آشکارا M6 II بدون آینه که دارای سنسور یکسانی است, در آزمایش های من بسیار بیشتر قادر به انجام عمل است, اما از قضا ویژگی های بهتر 90D آن را برای فیلم ترجیح می دهد, بنابراین با دقت انتخاب کنید. اگر کانن 90D را به سیستم AF منظره یاب 7D II مجهز می کرد, می توانست از همه نظر برتری داشته باشد. اما در حال حاضر, ارتقاء در سطح هنوز به 90D و DSLR ها اجازه می دهد تا همچنان برای کسانی که شکل و منظره یاب خود را به دوربین هایmirrorless کوچکتر با ترکیب تمام الکترونیکی ترجیح می دهند, مرتبط و قانع کننده باقی بمانند. این خصوصاً برای دارندگان 60D یا 70D وسوسه انگیز است که خواهان تعدادی ارتقاء بدون تغییر در ظاهر و احساس بدن خود هستند.

نیکون D850

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

D850 بالاترین رزولوشن DSLR نیکون تا به امروز است, مجهز به سنسور فول فریم 45.7 مگاپیکسلی جدید, همراه با سیستم فوکوس خودکار 155 نقطه ای D5, و عکسبرداری سریع با سرعت 7 فریم در ثانیه است و با استفاده از دسته باتری اختیاری تا 9 فریم بر ثانیه افزایش می یابد. به این ترتیب, این جانشین طولانی مدت D810 هم برای کسانی که خواهان بالاترین رزولوشن تصاویر هستند و هم برای عکاسان حیات وحش و ورزش که خواهان سرعت و فوکوس خودکار بالا هستند, جذاب است. فیلمبرداران همچنین از وجود وضوح تصویر 4k و صفحه لمسی کج نیز استقبال می کنند, اما نیکون همچنان فاقد فوکوس خودکار تشخیص فاز تعبیه شده بر روی DSLR های خود است, بنابراین AF ویدئویی و نمای مستقیم فاقد اعتبار کانن و سونی است. در همین حال, SnapBridge فاقد سرعت و انعطاف پذیری مورد نیاز متخصصان است که برای بهترین عملکرد بی سیم به یک لوازم جانبی Wifi سوق داده می شوند. اما اگر فوکوس خودکار فیلم پایین و وای فای متوسط ​​را کنار بگذاریم, D850 آن بسیار کم است. در واقع این یکی از بهترین DSLR های موجود تا به امروز است و بسیار توصیه می شود.

کانن EOS 6D Mark II

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

در مورد بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021 و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که EOS 6D Mark II یک DSLR فول فریم دوربینی ارزان قیمت است که برای علاقه مندان و ارتقا دهندگان بدنه APSC طراحی شده است. کیفیت عکس و فیلم با تنظیمات پیش فرض عالی به نظر می رسد و سر و صدای قابل توجهی کمتر از 80D در ISO های بالا ارائه می دهد. ترکیبی از یک صفحه لمسی کاملاً مفصل و Dual Pixel CMOS AF به معنای فیلمبرداری یا نمایش زنده است که با فوکوس مطمئن در هر کجای فریم به چشم می خورد. با این حال, AF منظره یاب با پوشش محدود و میزان ضربه کمتر نسبت به نمایش زنده, از موفقیت کمتری برخوردار است. 6D II اگرچه معمولا با سنسورهای کوچکتر ترکیب می شود, اما همچنین فاقد فیلم 4k, نرخ فریم بالاتر 1080p, اسلات کارت دوتایی و جک هدفون است, چهار ویژگی که در اکثر دوربین های mirrorless با این قیمت وجود دارد. بنابراین این داستان معمول کانن از مجموعه ای از ویژگی ها است که با دقت تنظیم شده است. اگر غرق دنیای کانن شده اید, از رابط لمسی عالی 6D II ، Wifi آسان, برچسب گذاری بدون زحمت GPS, فوکوس خودکار فیلم برجسته و کیفیت عکس واضح و تمیز لذت خواهید برد. اگر مایل به داشتن یک دوربین فول فریم در این نقطه هستید, توصیه می شود از نزدیک D750 نیکون و A7 Mark II سونی رامقایسه کنید.

کانن EOS 200D / Rebel SL2

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

EOS 200D / Rebel SL2 کانن یک دوربین DSLR جمع و جور است که مورد توجه عکاسان و وبلاگ نویسانی است که اولین دوربین لنز قابل تعویض خود را خریداری می کنند. با جایگزین شدن این دوربین به جای دوربین EOS 100D / SL1 چهار ساله, قیمت ارزانتری را نسبت به DSLR ها و بدنه کوچکتری برای راه اندازی را ارائه می دهد. شما می توانید از سه رنگ بدنه, یک سنسور 24 مگاپیکسلی APSC با دو پیکسل CMOS AF بمنظور فوکوس مطمئن درLive View و فیلم ها, یک صفحه لمسی کاملاً مفصل و Wifi با NFC و بلوتوث برای اتصال آسان استفاده کنید. EOS 1300D / T6 سطح ابتدایی ممکن است ارزان ترین DSLR کانن باقی بماند, اما این دوربین با بدنه کوچکتر, فوکوس خودکار فوق العاده فیلم, ورودی میکروفون و صفحه لمسی, برای خریداران DSLR که برای اولین بار خریداری می کنند بسیار جذاب تر است. اگر تمایل به این دارید تا هزینه بیشتری را پرداخت کنید ممکن است که فاقد فیلم 4k, فوکوس خودکار منظره یاب و عکاسی پشت سر هم که برای ورزش و فعالیت از ویژگی های اساسی است باشد,اما در کل با توجه به هزینه های آن, یک دوربین بسیار مطلوب است و بخصوص اگر علاقه زیادی به فیلم دارید, بسیار مورد توجه قرار می گیرد. 

نیکون D3400

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

نیکون D3400 به روزرسانی DSLR سطح اولیه نیکون است و جایگزین D3300 دو ساله می شود. سرفصل جدید ویژگی SnapBridge است – اتصال بلوتوث کم مصرف نیکون به شما امکان می دهد تصویر را در پس زمینه هنگام عکاسی به گوشی خود منتقل کنید. عمر باتری با شارژ کامل به 1200 عکس قابل توجه افزایش یافته و لنز کیت نیز با AF سریعتر و بی صدا برای فیلم ها و عکاسی با نمای زنده به روز شده است. SnapBridge اطمینان می دهد که D3400 همچنان یک انتخاب محبوب برای بهبود عکاسانی است که خواهان دوربینی با قابلیت بیشتر از دوربین جمع و جور یا گوشی هستند, اما نمی خواهند سهولت اشتراک گذاری آن دستگاه ها را هم از دست بدهند. فراتر از آن, مقدار زیادی از موارد جدید D3300 در اینجا وجود ندارد و در واقع چند ویژگی در آن حذف شده است: ورودی میکروفون 3.5 میلی متری و فیلتر ضد گرد و غبار اولتراسونیک, که دیگر در D3400 وجود ندارد. در نهایت دوربین های mirrorless ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند – بدون در نظر گرفتن قابلیت حمل بیشتر –  اما نمی توان انکار کرد که D3400 یکی از کم هزینه ترین مسیرها را به بدنه ای با سنسور APSC ، منظره یاب نوری و لنزهای قابل تعویض ارائه می دهد. به این ترتیب این دوربین همچنان مبتدیان و دانشجویان را جذب می کند, در حالی که افزودن SnapBridge به این معنی است که شما سریعتر و راحتتر از اکثر دوربین های رقیب تصاویر را به اشتراک می گذارید.

کانن EOS 5D Mark IV

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

EOS 5D Mark IV کانن چهارمین مدل مورد انتظار در سری بسیار محبوب DSLR های فول فریم است. چهار سال پس از EOS 5D Mark III قبلی, Mark IV با سنسور فول فریم جدید که از Dual Pixel CMOS AF برای فوکوس مطمئن در هنگام نمایش زنده و فیلم ها پشتیبانی می کند, وضوح تصویر را تا 30.4 مگاپیکسل افزایش می دهد. این دوربین, عکاسی پیوسته را از 6 به 7 فریم در ثانیه تسریع می کند, سیستم AF 61 نقطه ای و صفحه لمسی 3.2 اینچی EOS 1Dx Mark II را در اختیار دارد و می تواند فیلم های 4k (با فرمت سینمای DCI) تا 30p و 1080 / 60p فیلمبرداری کند و 720 / 120p بدنه در اصل همان طرح کنترل قبلی را دارد, بنابراین برای دارندگان Mark III فوراً آشنا خواهد بود, اما در حال حاضر از ویژگی های بهتر ضد آب و هوا به همراه GPS داخلی و Wifi با NFC برخوردار است. این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی از Mark III است, اما فیلمبرداران سطح بالا هنگام فیلمبرداری 4k و عدم وجود پروفایل های Log و peaking ، و 4k در خروجی HDMI ناامید می شوند. در واقع اگر فقط به دنبال فیلمبرداری 4k هستید ، A7s Mark II سونی را برای فریم کامل یا A6300 را برای APSC توصیه می کنیم. اما کانن مشتاق است که Mark IV را بیشتر در مورد عکس ها نشان دهد و این کارها را به خوبی انجام می دهد. این بدون شک یک دوربین قدرتمند همه جانبه است, اما دیگر آن چیزی نیست که Mark III برای فیلمبرداری بود.

نیکون D7200

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

در مورد بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021 و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که نیکون D7200 جدیدترین دوربین DSLR میان رده بالای شرکت است که برای عکاسان مشتاق طراحی شده است. جانشین D7100, بین D5500 و D610  قرار می گیرد, و آن را به بالاترین سطح DSLR نیکون با سنسور برش DX تبدیل می کند. از نظر خارجی D7200 اساساً مشابه D7100 است, بنابراین بدنه ای آب بندی شده با منظره یاب نوری با 100٪ پوشش, صفحه نمایش 3.2 اینچ در 1229k نقطه, عکسبرداری پشت سر هم 6 فریم در ثانیه (قابل افزایش در 7 فریم در ثانیه در حالت برش 1.3 برابر) و SD اسلات دوتایی و تعداد زیادی پورت را ارائه می دهد. وضوح تصویر 24 مگاپیکسل باقی می ماند اما در D7200 جدید AF با نور کم, یک بافر بزرگتر و Wifi داخلی با NFC بهبود یافته است. سایر پیشرفتها عبارتند از پردازنده سریعتر EXPEED 4 ، AEB 9 فریم, گزینه فیلمبرداری 50p / 60p (البته فقط در حالت برش 1.3x),عکاسی تایم لپس, عمر باتری کمی طولانی تر و مشخصات کنترل تصویر تخت. از نزدیک می توانید کانن EOS 80D و 7D Mark II را مقایسه کنید.

نیکون D500

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

نیکون D500 نشان دهنده بازگشت خوشایند نیکون به بازار پیشرفته DPSLR APSC است. ترکیبی از سنسور جدید 20 مگاپیکسلی, عکسبرداری مداوم 10 فریم در ثانیه, بافر عمیق (مخصوصاً اگر از کارتهای XQD استفاده می کنید) و سیستم AF 153 نقطه ای جدید با D5, یک دوربین فوق العاده مطمئن را ایجاد می کند. در آزمایشاتم ، D500 بدون هیچ زحمتی هر موضوعی را کهمورد نظر من بود ردیابی می کرد, و تصاویری متمرکز را با دقت و ثبات زیاد را ارائه می دهد. علاوه بر این, شما یک منظره یاب بزرگ, دو اسلات کارت حافظه, کیفیت ساخت سخت و دکمه های دارای نور پس زمینه را در اختیار دارید که استفاده از آن را در تاریکی آسان می کند. همچنین دارای یک صفحه نمایش بزرگ و دقیق است که داراس حساسیت لمسی است  و به شما امکان می دهد علاوه بر 1080p, فیلم 4K UHD را نیز ضبط کنید. نحوه پیکربندی SnapBridge را بیاموزید و همچنین از یکی از ساده ترین راهها برای برچسب گذاری و به اشتراک گذاری بی سیم تصاویر خود لذت خواهید برد. عکاسان ورزشی و حیات وحش از D500 که مطمئناً مطمئن ترین DSLR APS-C تا به امروز است, لذت خواهند برد.

کانن EOS 1300D / Rebel T6

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

در مورد بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021 و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که فراوانی گزینه های جایگزین برای EOS 1300D / Rebel T6, چه DSLR و چه mirrorless, اگر DSLR های سطح ابتدایی آن همچنان گزینه های جذابی برای عکاسان مشتاق باشند, بر ضرورت همگامی Canon با رقبای خود تاکید می کند. به عنوان پاسخی برای این چالش, EOS 1300D / Rebel T6 کمی ناامید کننده است. اگرچه ممکن است کمی مبهم باشد, اما با این وجود یکی از کم هزینه ترین مسیرها برای رسیدن به بدنه با سنسور APSC, منظره یاب نوری و لنزهای قابل تعویض است. به همین دلیل همچنان مبتدیان و دانشجویان را جذب می کند, اما به یاد داشته باشید که اگر می خواهید لنز کیت با تثبیت کننده را در اختیار داشته باشید, مطمئن شوید که بسته نرم افزاری را با EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS II را نسبت به نسخه DC III تهیه کنید, که البته این نسخه ناپایدار است و فقط به طور نسبی ارزان تر است.

کانن EOS Rebel T6s / 760D

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

کانن  EOS Rebel T6s / 760D یک DSLR محکم است که نشان دهنده پیشرفت خوبی نسبت به مدل های سطح ابتدایی است. این دوربین همیشه یک مجموعه بسیار موفق برای کانن بوده است, بنابراین تعجب آور نیست که اکنون شرکت آن را به دو گزینه تقسیم کرده است: EOS 750D / T6i به شما مشخصات اصلی 24 مگاپیکسل, AF 19 نقطه ای, عکاسی پشت سر هم 5 فریم در ثانیه, منظره یاب, صفحه لمسی کاملاً مفصل و فیلم های 1080p را ارائه می دهد. سپس اگر خواهان چیزی حرفه ای تر هستید, هزینه اضافی 100 دلار آمریکا / 70 پوند یا بیشتر ، EOS 760D / T6s را برای شما به ارمغان می آورد که صفحه نمایش اطلاعات LCD بالایی, سنسور چشم, چرخ کنترل عقب و سطح سنج منظره یاب را به همراه زوم دیجیتال و گزینه های HDR برای فیلم ها و AF مداوم در نمای زنده را ارائه می دهد. این ویژگی های اضافی که بسیار بهتر از همتاهای ارزانتر خود کار می کند و ارزش خرید اضافی را دارد به دوربین اضافه شده است, اما به همان اندازه من احساس می کنم گزینه های mirrorless مانند Lumix G7 پاناسونیک و A6000 سونی هنوز به مخاطبان ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند – اگر به ایده داشتن یک منظره یاب نوری علاقه ای ندارید, بیشتر مقایسه کنید.

نیکون D5500

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

D5500 نیکون, یک DSLR سطح ابتدایی است که برای عکاسانی طراحی شده است که به دنبال افزایش هزینه از مدل مقرون به صرفه بدون هزینه یا عارضه دوربین درجه یک هستند. این دوربین رزولوشن مشابه 24 مگاپیکسل را با مدلهای بالایی و پایینی ارائه می دهد, اما تنها مدل در این رنج است که دارای صفحه نمایش کاملاً مفصل و لولای جانبی است. مانند D5300 ماقبل آن, صفحه نمایش 3.2 اینچی یک صفحه نمایش بزرگ به حساب می آید, اما در یک ارتقای خوشایند, ویژگی حساسیت لمسی به آن اضافه شده است. متأسفانه ویژگی GPS قبلی آن از بین رفته است, اما Wifi باقی مانده است و به شما امکان می دهد تصاویر را به صورت بی سیم منتقل کرده یا با گوشی هوشمند خود از راه دور کنترل کنید. بزرگنمایی کیت بر کیفیت نهایی تصویر تأثیر می گذارد و فوکوس خودکار نمایش فیلم / پخش زنده کندتر و پر سر و صدا تر از بدنه های رقیب Canon مجهز به لنزهای STM است. اما هیچ یک از این موارد مانع از قیمت DSLR نمی شود. با EOS T6i / 750D کانن و در دنیای دوربین های mirrorless, مدلهایی مانند Sony A6000 را مقایسه کنید.

کانن EOS 7D Mark II

بهترین دوربین های عکاسی DSLR

در مورد بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021 و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که EOS 7D Mark II کانن یکی از سخت ترین, سریع ترین و مطمئن ترین DSLR ها برای عکاسی ورزشی, اکشن و رویدادی است. اگر همیشه می خواستید پرچمدار 1Dx را در اختیار داشته باشی اما نمی توانستید هزینه آن را بپردازید و یا با اندازه و وزن آن کنار بیایید ، 7D Mark II بیشتر عملکرد هندلینگ خود را در بسته کوچکتر, سبک تر و بسیار ارزان تر به شما ارائه می دهد. در واقع فوکوس خودکار را در نور کم, فوکوس موثر برای فیلم ها و گیرنده GPS داخلی نیز به نمایش می گذارد. مطمئناً نمی تواند با تمیزی تمام فریم در نور کم رقابت کند ، اما کاهش میدان اعمال شده توسط سنسور APSC در واقع توسط بسیاری از عکاسان ورزش و حیات وحش ترجیح داده می شود. اگر بیشتر دنبال چشم انداز, معماری و یا بیشتر بدنبال استفاده عمومی هستید, یکی از گزینه های mirrorless بسیار پیشرفته ای که در حال حاضر در دسترس شماست,خدمات بهتری را به شما ارائه می دهد, اما اگر یک تیرانداز ورزشی ، اکشن یا رویدادی هستید کسی که دوست دارد تصاویر و فیلم با کیفیت را ضبط کند, 7D Mark II شغل شما را بسیار راحت می کند. با این حال اگر به لنزهای EF علاقه ندارید ، D500 جدیدتر و بدون شک حتی مطمئن تر را نیز در نظر بگیرید.

منبع: CAMERALABS.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید