بهترین تبلت اندروید که در سال 2020 می توان خریداری کرد

بهترین تبلت اندروید - pixel slate

انتخاب بهترین تبلت اندروید در سال 2020 از بین بیش از صدها مدل تبلت موجود در بازار کار آسانی نیست مخصوصا اگر قیمت، مشخصات فنی، صفحه نمایش و دوربین تبلت اندروید برای شما مهم باشد. در ادامه بهترین تبلت اندروید را که در سال 2020 می‌توان خرید برای شما معرفی خواهیم کرد.

در حال حاضر بازار پر شده از تبلت های مختلف از برندهای معتبر دنیا. حتی برندهای چینی مثل شیائومی نیز به این رقابت پیوسته و تبلت های اندرویدی قدرتمندی را تولید و وارد بازار کرده‌اند. سوال اینجا است که کدام تبلت بهتر است؟ بهترین تبلت 2019 یا 2020 کدام مورد است؟ کدام تبلت را بخریم؟ بهترین تبلت چه تبلتی است؟ برای پاسخ دادن به این سوالات ادامه مطلب را دنبال کنید.

بهترین تبلت اندروید 2020

بهترین تبلت اندروید ، گلکسی تب S6 سامسونگ

بهترین تبلت اندروید - گلکسی تب S6

یکی از بهترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار که آخرین نسخه تبلت سامسونگ نیز به شمار می‌رود، گلکسی تب S6 است. به راحتی می‌توان گفت که بهترین تبلت بازار در سال 2019 و 2020، گلکسی تب S6 است. با این که نقص‌هایی نیز با خود به همراه دارد اما با این حال باز هم از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال تبلت خوب با صفحه نمایش عالی، اسپیکر قوی، پردازنده قدرتمند، قلم هوشمند و دوربین قوی هستید حتما بهترین گزینه تبلت، گلکسی تب S6 سامسونگ خواهد بود. این تبلت با پردازنده اسنپدراگون 855 و یک صفحه نمایش 10.5 اینچی عرضه شده است.

از نظر کیفیت صدا و اسپیکر ، گلکسی تب S6 به خروجی صدای چهارگانه AKG مجهز شده که بهترین کیفیت ممکن صوتی را برای تبلت اندروید ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


تبلت گلکسی تب S6 در حال حاضر با قیمتی نزدیک به 10 میلیون تومان در بازار ایران موجود است.

گوگل پیکسل Slate

بهترین تبلت اندروید - pixel slate

گوگل پیکسل Slate یکی دیگر از بهترین تبلت های اندروید 2019 و 2020 به شمار می‌رود. این تبلت یک سیستم دو کاربردی تبلت و لپ تاپ بوده و با سیستم عامل کروم OS عرضه می‌شود.

گوگل پیکسل Slate به صفحه نمایش 12.3 اینچ مجهز شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. صفحه نمایش آن 400 نیتز روشنایی تولید می‌کند و از نظر سخت افزاری این تبلت در چهار مدل با پردازنده‌هایی از اینتل سلرون تا Core-i7 عرضه می‌شود. همچنین میزان رم آن نیز در نسخه‌های متفاوت از 4 گیگابایت تا 16 گیگابایت خواهد بود.

کیبورد Slate یکی از نقاط عطف این تبلت به شمار می‌رود. این کیبورد دارای پایه مگنت بوده که به راحتی با خود تبلت جفت می‌شود و می‌توان تبلت را سریعا به یک لپ تاپ قدرتمند تبدیل کرد. البته این کیبورد به صورت پیش فرض با خود تبلت عرضه نمی‌شود و باید آن را جداگانه خریداری کرد.

قیمت این محصول در حال حاضر 9 میلیون تومان است.

هواوی Matepad Pro

بهترین تبلت اندروید - هواوی matepad pro

در معرفی تبلت های خوب بازار ، یکی دیگر از بهترین تبلت های اندروید ،هواوی Matepad pro 2019 است. این تبلت به یک صفحه نمایش 10.8 اینچ مجهز شده و روشنایی 540 نیتز را ارائه می‌دهد.

پردازنده موجود روی دستگاه کایرین 990 با تکنولوژی ساخت 7 نانومتری است و در نسخه‌هایی با 6 و 8 گیگابایت رم و حافظه 128 تا 512 گیگابایت ارائه می‌شد.

یک باتری 7250 میلی آمپری فوق قدرتمند روی هواوی Matepad Pro قرار گرفته که کارایی آن را دو چندان می‌کند و همچنین شارژر فست شارژ 40 وات نیز در کنار آن محصول قرار دارد.

هواوی Matepad pro یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار از نظر ارزش خرید است. این محصول در بازار ایران تنها 7 میلیون تومان قیمت دارد و با توجه به دارا بودن کیبورد و قلم یکی از بهترین گزینه‌های موجود به شمار می‌رود.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید