بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس آفلاین رایگان اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس آفلاین رایگان اندروید . معرفی 8 عدد از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس آفلاین بهمراه لینک مستقیم دانلود.

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس آفلاین رایگان اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

ما از قبل می دانیم که بسیاری از برنامه های مسیریابی عالی برای زمانی که اتصال داده دارید وجود دارد. اما اگر زمانی که آفلاین هستید به موقعیت مکانی جی پی اس خود نیاز داشته باشید چه؟

جی پی اس آفلاین یک ویژگی حیاتی برای هر برنامه نقشه است. اگر در حال کاوش در یک شهر خارجی هستید و رومینگ داده خاموش است، یا اگر در طول یک سفر جاده ای به منطقه ای دورافتاده هستید، از این برنامه ها استفاده خواهید کرد. در اینجا بهترین برنامه های جی پی اس آفلاین رایگان برای اندروید آورده شده است.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

1. Google Maps

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

Google Maps اولین گزینه بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید, راهی را برای دانلود و ذخیره نقشه‌ های منطقه‌ ای برای استفاده آفلاین ارائه می‌دهد — فقط باید قبل از ترک خانه کمی آماده‌ سازی را انجام دهید.

برای دانلود نقشه، روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس Offline Maps را انتخاب کنید. Google برخی از نقشه‌ها را برای دانلود بر اساس خانه و مکان‌ های مکرر به شما توصیه می‌کند. همچنین می توانید برای بارگیری منطقه دیگری، روی Select Your Own Map ضربه بزنید.

حداکثر اندازه نقشه ای که می توانید دانلود کنید 2 گیگابایت است که تقریباً برابر است با 200 در 120 مایل. این برنامه پس از 30 روز بدون اتصال به اینترنت، نقشه های دانلود شده را به طور خودکار حذف می کند.

لینک دانلود: Google Maps

2. Sygic GPS Navigation and Offline Maps

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

Sygic که دومین گزینه بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است پر نصب ترین برنامه GPS آفلاین در Google Play Store است. این شرکت با TomTom توافق نامه ای دارد که به آن اجازه می دهد نقشه های آفلاین را برای همه کشورهای جهان ارائه دهد.

در طول سال‌ ها، ویژگی‌ های نوآورانه جدیدی از جمله عملکرد نمای زنده که ورودی دوربین را از گوشی شما می‌گیرد و دستورالعمل‌های مسیریابی را مستقیماً روی چیزی که می‌بینید پوشش می‌دهد، ارائه کرده است. از دیگر ویژگی‌ های قابل توجه می‌ توان به به‌روزرسانی رایگان نقشه، مسیریابی جی پی اس با هدایت صوتی، و مسیر یابی جی پی اس عابر پیاده برای زمانی که پیاده هستید، اشاره کرد.

این برنامه حتی می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. اگر به اینترنت متصل هستید، به طور خودکار در مورد ارزان ترین پارکینگ ها و پمپ بنزین های نزدیک به شما هشدار می دهد و همچنین اطلاعاتی در مورد دوربین های سرعت آتی ارائه می دهد.

Sygic هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی را ارائه می دهد. زمانی که برای اولین بار برنامه را دانلود می کنید، می توانید نسخه پولی را به مدت هفت روز امتحان کنید.

لینک دانلود: Sygic GPS Navigation and Offline Maps

3. OsmAnd

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

OsmAnd یکی دیگر از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است که به صورت آفلاین کار می کند. همچنین یک حالت آنلاین برای مواقعی که یک اتصال داده قابل اعتماد دارید وجود دارد.

بخش جی پی اس برنامه دارای تعدادی ویژگی کلیدی است. آنها شامل راهنمایی صوتی، راهنمایی خطوط، زمان‌های تخمینی زنده ورود، حالت صفحه نمایش روز/شب، مسیرهای رانندگی در حین پرواز برای زمانی که به اشتباه می‌روید، و مسیرهای تخصصی دوچرخه‌سواری هستند.

در برخی کشورها، نقشه آفلاین حتی دارای ویژگی هایی مانند زمان بازگشایی و روش های پرداخت پذیرفته شده فروشگاه ها است. در نهایت، این برنامه ای است که اسکی بازان باید داشته باشند. یک افزونه پولی وجود دارد که نقشه مسیرهای بسیاری از محبوب ترین استراحتگاه های جهان را نشان می دهد.

لینک دانلود: OsmAnd

4. MAPS.ME

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

MAPS.ME که یکی دیگر از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است یک برنامه جی پی اس رایگان است که اگر به مسیریابی آفلاین نیاز دارید، قطعا ارزش بررسی را دارد.

در حالت آفلاین، می‌توانید از عملکرد جستجوی کامل، مسیریابی صوتی، محاسبه مسیریابی مجدد و جزئیات حمل‌ و نقل عمومی لذت ببرید. همچنین رستوران ها، دستگاه های خودپرداز و مکان های دیدنی را خواهید دید. اگر آنلاین هستید، می توانید موقعیت مکانی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، نشانک اضافه کنید و حتی بدون خروج از برنامه رزرو هتل انجام دهید. این آن را به یک برنامه اندروید عالی برای سفر تبدیل می کند.

نقشه ها توسط OpenStreetMap به روز نگه داشته می شوند و کاملا متن باز هستند. توسعه دهندگان برنامه همچنین قول داده اند که همه نقشه ها و ویژگی ها را برای همیشه رایگان نگه دارند. هیچ برنامه ای برای معرفی ساختار قیمت گذاری وجود ندارد. MAPS.ME با تبلیغات پشتیبانی می شود.

لینک دانلود: MAPS.ME

5. MapFactor Navigator

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

MapFactor یکی دیگر از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است.

هنگامی که برنامه را برای اولین بار فعال می کنید، از شما می خواهد نقشه ها را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید. این به این دلیل است که هیچ عملکرد نقشه آنلاین در اینجا وجود ندارد. در عوض، این برنامه بیش از 200 نقشه جداگانه را برای انتخاب ارائه می دهد، از جمله 56 نقشه در اروپا و 53 نقشه در قاره آمریکا.

نقشه ها بر اساس کشور سازماندهی شده اند، اما مناطق پرجمعیت دارای مناطق فرعی هستند. همچنین می‌توانید نقشه‌ هایی را برای دوربین‌ های سرعت در مناطق خاص پیدا کنید. هر نقشه داده‌ های خود را از OpenStreetMap می‌گیرد و ویژگی‌های اخیر شامل سازگاری Android Auto است، بنابراین می‌توانید از نقشه‌های خود با نمایشگر داخلی خودرو خود استفاده کنید.

لینک دانلود: MapFactor Navigator

6. HERE WeGo

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

HERE WeGo برنامه دیگری است که در مسیریابی جی پی اس آفلاین تخصص دارد. این نقشه‌ های آفلاین برای بیش از 100 کشور ارائه می‌دهد و شامل مسیرها، قیمت بلیط حمل‌ونقل عمومی، قیمت‌ های اشتراک‌ گذاری خودرو، و جدول زمانی قطار و اتوبوس است.

وقتی مسیر خود را وارد می‌کنید، برنامه مسیرهای ماشین، دوچرخه، عابر پیاده، تاکسی و حمل‌ونقل عمومی را مقایسه می‌کند تا سریع‌ترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین راه را برای سفر شما پیدا کند.

شما می توانید به اطلاعات حمل و نقل عمومی برای بیش از 1300 شهر در سراسر جهان، از جمله بیشتر آمریکای شمالی و اروپا دسترسی داشته باشید. اگر اغلب مسیری را انتخاب می کنید و میانبرهای بهتری را می شناسید، می توانید آنها را نیز به برنامه اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که استفاده از جی پی اس در پس‌ زمینه به سرعت باتری گوشی شما را خالی می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که روش‌ های ضروری برای صرفه‌جویی در عمر باتری خود در اندروید را یاد بگیرید تا آن را طولانی‌ تر نگه دارید. مانند MAPS.ME، برنامه HERE WeGo یکی دیگر از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است از تبلیغات پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود: HERE WeGo

7. CoPilot GPS

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

مسیریابی داخل خودرو تمرکز اصلی GPS CoPilot است، بنابراین افراد پیاده باید از آن اجتناب کنند.

این برنامه که یکی دیگر از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است در برنامه ریزی مسیر عالی است و برای هر سفر، سه گزینه جداگانه در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، برای هر یک از سه مسیر، می توانید تا 52 ایستگاه بین راه را اضافه کنید.

CoPilot همچنین دارای هزاران مکان آفلاین مانند هتل ها، رستوران ها، دستگاه های خودپرداز و مکان های دیدنی است. حتی اگر در حالت آفلاین هستید، می توانید از ویژگی جستجو برای پیدا کردن آنها استفاده کنید.

می توانید از یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان از ویژگی های برتر لذت ببرید. اینها شامل نقشه های سه بعدی و دستیار مسیریابی صوتی است. پس از انقضای دوره آزمایشی، برنامه شما را به نقشه‌های آفلاین دو بعدی و مسیرهای بصری گام به گام محدود می‌کند.

لینک دانلود: CoPilot GPS

8. Genius Maps

بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید

Genius Maps به شما امکان می دهد نقشه های آفلاین را دانلود کنید و اطلاعاتی درباره مکان های دیدنی محلی ارائه می دهد. همچنین دارای راهنمای صوتی، مسیریابی مجدد خودکار، هشدار محدودیت سرعت و گزارش ترافیک زنده است.

می‌توانید نسخه Pro را به صورت رایگان در یک دوره آزمایشی هفت روزه امتحان کنید و اگر آن را خریداری کنید، می‌توانید برنامه را برای همیشه نگه دارید—بدون اشتراک آزاردهنده.  که Genius Maps که یکی دیگر از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است دارای نقشه‌های آفلاین است که برای اکثر نقاط جهان در دسترس است، که شامل بیش از 130 کشور است، بنابراین برای پیمایش در جهان مشکلی ندارید.

لینک دانلود: Genius Maps

جی پی اس عالی است, اما مراقب باتری دستگاه خود باشید

اینها برخی از بهترین برنامه های مسیریابی جی پی اس اندروید است که به شما کمک می کنند حتی بدون داده به جایی که می خواهید برسید. اما ما یک هشدار سریع به شما می دهیم: اجرای مداوم برنامه های جی پی اس در پس زمینه به سرعت باتری شما را تخلیه می کند.

اگر در حال پیاده روی هستید، سعی کنید تا حد امکان جی پی اس خود را خاموش بگذارید. اگر در حال رانندگی هستید، باید روی شارژر ماشین سرمایه گذاری کنید، که یک لوازم جانبی ضروری گوشی هوشمند برای نگهداری در ماشین شما است. گذشته از این، این برنامه های رایگان جی پی اس برای پیمایش در سفرهای شما ضروری هستند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید