بهترین برنامه های شماره گیر اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید با لینک مستقیم دانلود . این برنامه‌های شماره‌ گیر جایگزین برای اندروید به شما کمک می‌کنند تماس برقرار کنید، شناسه تماس‌گیرنده را بررسی کنید، مخاطبین را مدیریت کنید و موارد دیگر.

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

یک گوشی هوشمند مدرن ممکن است ویژگی های زیادی داشته باشد، اما برقراری تماس تلفنی هنوز یکی از وظایف اصلی آن است. و برای آن به یک برنامه شماره گیر نیاز دارید.

شماره گیرهای استوک همیشه دارای ویژگی های غنی نیستند. علاوه بر این، ممکن است از استفاده از همان برنامه خسته شده باشید. خبر خوب این است که می‌توانید برنامه‌های غیر بومیی را نصب کنید که برخی از ویژگی‌ های اضافی را ارائه می‌دهند و ظاهر جدیدی به شماره‌گیر خود می‌دهند. بنابراین، بیایید به ده بهترین برنامه شماره گیر اندروید در Google Play را مورد بررسی قرار دهیم.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

1. Phone by Google

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

وقتی نوبت به ارائه راه حلی برای کاربرانش می رسد، گوگل همیشه چیز خوبی را ارائه می کند و برنامه پر ویژگی Phone by Google که اولین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است آن شماره گیر پیش فرض در بسیاری از دستگاه های اندرویدی است.

این برنامه به شما امکان می دهد تماس های هرزنامه را مسدود کنید و تماس گیرندگان ناشناس را با شناسه تماس گیرنده Google شناسایی می کند. همچنین می‌توانید به پیام‌های صوتی خود گوش دهید و به سرعت آنها را از داخل برنامه حذف کنید. با ویژگی تماس اضطراری آن، می توانید مکان و جزئیات فعلی خود را برای دیگران ارسال کنید.

حتی می‌توانید تماس‌ها را با Phone by Google در برخی مکان‌ها ضبط کنید. قبل از استفاده از این ویژگی، بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا ضبط تماس در منطقه شما قانونی است یا خیر. این برنامه شماره گیر رایگان است. اگرچه برخی از ویژگی های آن، مانند اطلاعات تماس گیرنده، فقط در برخی از کشورها در دسترس است.

لینک دانلود: Phone by Google

2. True Phone

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

True Phone که دومین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است یک شماره گیر قدیمی برای اندروید است. با این حال، دارای ویژگی‌های مفیدی برای مدیریت تماس است، با پشتیبانی از سفارشی کردن جزئیات تماس مانند تولد یا شغل، همراه با افزودن عکسی که در صفحه تماس ظاهر می‌شود.

True Phone همچنین به شما امکان می دهد صفحه شماره گیر را با سبک های مختلف شخصی سازی کنید. می توانید به راحتی تماس های اخیر، موارد دلخواه و مخاطبین را تنها با یک ضربه مشاهده کنید. علاوه بر این، می توانید ظاهر آن را با تم های داخلی مختلف یا با ایجاد تم خود سفارشی کنید.

True Phone همه ویژگی ها را به صورت رایگان ارائه می دهد، اگرچه در نسخه رایگان تبلیغات وجود دارد. می توانید این موارد را از طریق خریدهای درون برنامه ای حذف کنید.

لینک دانلود: True Phone

3. Drupe

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

Drupe یک برنامه شماره گیر با ظاهر منحصر به فرد با برخی ویژگی های قدرتمند است. طراحی UI نوآورانه آن را از رقبای خود متمایز می کند.

می‌توانید از هر برنامه‌ ای با کشیدن نقطه‌ هایی که روی صفحه قرار می‌گیرد به Drupe دسترسی پیدا کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا نحوه عملکرد برنامه را در زمان پایان تماس خود پیکربندی کنید. علاوه بر این، می توانید از ویژگی Caller ID آن نیز استفاده کنید.

Drupe که سومین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است تمام ویژگی های فوق را به صورت رایگان ارائه می دهد. همچنین دارای یک نسخه حرفه ای است که حالت رانندگی را ارائه می دهد که با شروع حرکت با سرعت خاصی به طور خودکار فعال می شود. این ویژگی دسترسی به برنامه را آسان می کند تا بتوانید هر گونه آسیب را به حداقل برسانید. مسدود کردن تماس نیز به نسخه حرفه ای محدود می شود.

لینک دانلود: Drupe

4. Easy Phone

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

Easy Phone یک برنامه رایگان و بدون تبلیغات است که به شما امکان می دهد یک شناسه کاربری برای تأیید کاربران و ارائه هویت تماس گیرنده معتبر و اطلاعات هرزنامه ایجاد کنید. به غیر از ویژگی‌ های معمول شماره‌ گیر، می‌توانید برنامه را با تم‌ ها و سبک‌ های متعدد سفارشی کنید.

Easy Phone که چهارمین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است دارای صفحه کلید T9 با ظاهری مدرن است. علاوه بر این، می توانید از آن برای مدیریت آسان تماس های خود، دسترسی به مخاطبین مورد علاقه، ویرایش مخاطبین به زبان های مختلف و فعال کردن قابلیت اعلان تماس های از دست رفته استفاده کنید.

لینک دانلود: Easy Phone

5. Simple Dialer

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

Simple Dialer که پنجمین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است دارای تمام ویژگی های اساسی است که از یک برنامه در این دسته انتظار دارید، همراه با برخی از گزینه های سفارشی سازی مفید. حتی می توانید با مخاطبین موجود در گزارش تماس خود تماس گروهی برقرار کنید.

این برنامه دارای یک ویژگی شماره گیری سریع با استفاده آسان برای راحتی شماست. و گزینه جالب دیگری که ارائه می دهد، امکان فعال یا غیرفعال کردن حسگر مجاورت در حین تماس است.

Simple Dialer هیچ تبلیغاتی ندارد. تمام ویژگی های آن رایگان است به جز تم ها که می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید.

لینک دانلود: Simple Dialer

6. ACR Phone

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

ACR Phone که ششمین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است یک رابط مدرن و تمیز را در اختیار شما قرار می دهد که تا حدودی شبیه Phone by Google است. با استفاده از این برنامه، هم ویژگی های شماره گیر و هم از ویژگی های مسدود کردن تماس های هرزنامه را دریافت می کنید. علاوه بر این، می توانید گروه های تماس را برای مخاطبین مرتبط مانند خانواده یا محل کار ایجاد کنید و گزینه اعلام تماس را از تنظیمات فعال کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد یک نسخه پشتیبان برای داده های تماس خود تنظیم کنید. برای انجام این کار، به Settings > Backup بروید و پوشه‌ ای را در گوشی خود انتخاب کنید که می‌خواهید نسخه پشتیبان را در آن ذخیره کنید. به غیر از آن، قابلیت ضبط وجود دارد که فقط در صورتی باید از آن استفاده کنید که در منطقه شما مجاز باشد.

لینک دانلود: ACR Phone

7. Facetocall

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید Facetocall بر سهولت استفاده تمرکز دارد. رابط دکمه بزرگ آن به دسترسی کمک می کند و این برنامه شامل ویژگی های شماره گیر و مدیریت تماس است. این برنامه به طور خودکار مخاطبین مورد علاقه شما را بر اساس گزارش تماس های شما پیدا می کند و به شما امکان می دهد به سرعت مخاطبین تکراری را ادغام کنید تا دردسر جستجوی مخاطب را کاهش دهید.

این شماره‌گیر که هفتمین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است دارای یک اشتراک پریمیوم است که ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند مسدود کردن تماس‌های ناشناس، مخاطبین خاص، شماره‌های خاص و تماس‌ ها بر اساس کد منطقه را ارائه می‌دهد. نسخه پریمیوم همچنین به شما امکان می دهد مخاطبین مهم را به عنوان VIP اضافه کنید—زمانی که مخاطب VIP تماس می گیرد، تلفن به طور خودکار به حداکثر صدا زنگ می زند.

لینک دانلود: Facetocall

8. Smart Notify

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

Smart Notify یک برنامه شماره گیر همه کاره با ویژگی های بسیار است. این برنامه می تواند پیامک ها، گزارش تماس ها، مخاطبین، رویدادها و یادآوری های شما را مدیریت کند.

Smart Notify که هشتمین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است یک صفحه کلید حداقل T9 را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تماس ها و مخاطبین اخیر را جستجو کنید. همچنین ویجت ها و پنجره های بازشو کاملاً قابل تنظیم را برای بهبود قابلیت استفاده فراهم می کند. با قابلیت تماس سریع و پیامک، می توانید با یک ضربه به مخاطبین مکرر دسترسی پیدا کنید.

Smart Notify برخی از ویژگی های برتر را نیز ارائه می دهد. Car Mode یکی از این ویژگی‌هاست که امکان دسترسی آسان به برنامه را با نمایشگر همیشه روشن و دکمه‌ های بزرگ فراهم می‌کند.

لینک دانلود: Smart Notify

9. Right Dialer by Goodwy

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

Right Dialer که نهمین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است شبیه شماره گیر iOS است. این یک طراحی تمیز برای استفاده بهتر ارائه می دهد، و می توانید برگه پیش فرضی را که هنگام باز کردن برنامه ظاهر می شود، سفارشی کنید.

این برنامه دارای ویژگی شماره گیری سریع است و همچنین می توانید حسگر مجاورت را در حین تماس غیرفعال کنید. همچنین تماس گروهی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد قبل از تماس ها یک گفتگوی تأیید اضافه کنید. Right Dialer تمام ویژگی های خود را به جز تم ها و پس زمینه ها به صورت رایگان ارائه می دهد.

لینک دانلود: Right Dialer

10. iCallScreen

بهترین برنامه های شماره گیر اندروید

iCallScreen که آخرین گزینه از بهترین برنامه های شماره گیر اندروید است یکی دیگر از برنامه های تلفن و تماس با سبک iOS است. دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند تنظیم فیلم ها و والپیپرهای سفارشی به عنوان پس زمینه تماس است. همچنین می‌توانید آهنگ‌های زنگ iOS را از داخل برنامه تنظیم کنید. علاوه بر این، با ویژگی های مسدود کننده تماس، می توانید مخاطبین یا شماره های خارجی را مسدود کنید.

iCallScreen یک شماره گیر تلفن تمیز با ویژگی های جستجو و شماره گیری سریع T9 دارد. همچنین می توانید از ویژگی تماس جعلی آن استفاده کنید تا در صورت نیاز بتوانید یک تماس ساختگی دریافت کنید. می‌توانید قبل از برنامه‌ ریزی تماس، شماره‌ ای را نام‌گذاری کرده و به آن اختصاص دهید.

iCallScreen یک نسخه پولی دارد که دسترسی به کاغذدیواری پریمیوم و دکمه تماس پریمیوم را فراهم می کند. همچنین تبلیغات را حذف می کند و به شما امکان دسترسی به آهنگ های زنگ اضافی را می دهد.

لینک دانلود: iCallScreen

تجربه شماره گیر خود را به سطح بعدی ببرید

شاید قبلاً به تغییر برنامه شماره گیر خود فکر نکرده باشید. اما ویژگی‌ ها و طراحی‌ های متفاوتی که این اپلیکیشن‌ ها ارائه می‌دهند، ارزش انجام آن را دارد. هر یک از برنامه های ذکر شده در بالا ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد و اکثر آنها گزینه های اساسی را به صورت رایگان ارائه می دهند. و با ویژگی های پیشرفته خود می توانند مدیریت تماس را برای شما آسان تر کنند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید