بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021. معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 و مراحل و ویژگی هایی که این بازی ها در اختیار دارند.

بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021

بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

در مورد بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 باید بگوییم که با در اختیار داشتن بهترین بازی های کامپیوتری موجود, می توانید کامپیوتر سفارشی جذابی را ایجاد کنید. بازی هایی که هم اکنون در لپ تاپ ها و کامپیوتر ها ارائه می شوند, رزولوشن, فریم ریت و ویژگی های بهتری را نسبت به بازی هایی که در کنسول ها بازی می کنید ارائه می دهند. فقط با خرید جدیدترین GPU, می توانید جدیدترین عناوین AAA را با سرعت 60+ FPS و با ریت ریسینگ کمتر, از طریق یک مانیتور بزرگ بازی اجرا کنید.

و با ارتقاء وسایل جانبی خود, مانند بهترین صفحه کلید و موس بازی, می توانید برتری بیشتری نسبت به کسانی که از گیم پد استفاده می کنند, به ویژه در بازی های FPS, داشته باشید. آن را با یک صندلی مخصوص بازی ترکیب کنید و شاید هرگز از روی مبل خود به بازی باز نگردید. و اگر صندلی راحتی برای بازی کردن با کامپیوتر فراهم کنید, ممکن است که دیگر تمایل به این نداشته باشید تا به روی مبل برگردید و با کنسول بازی کنید.

بنابراین, چه چیزی ارزش سرمایه گذاری در این بازی ها را دارد؟ بهترین بازی های کامپیوتری شما را به یک دنیای جدید و منحصر به فرد با یک ماجراجویی همه جانبه که هیجان واقعی بازی را به شما ارائه می دهد، هدایت می کنند. و با آن کامپیوتر مخصوص بازی و بهترین مانیتور بازی موجود, تقریباً این احساس به شما دست خواهد داد که واقعاً آنجا هستید. ناگفته نماند که کارت های گرافیکی جدید مانند Nvidia RTX 3080 و AMD Big Navi در اجرای عالی این بازی ها نقش موثری دارند.

بمنظور شروع سفر بعدی دیجیتال خود, ما بهترین بازی های کامپیوتری, از جمله بهترین بازی های Steam را در اینجا جمع آوری کرده ایم. این که آیا می خواهید بزرگترین بازی های جهان باز را کاوش کنید, با دوستان خود در بهترین بازی های کامپیوتری همکاری کنید و یا اینکه بخواهید در بهترین MMO ها یا MOBA ها با مردم سراسر دنیا بازی کنید, مطمئن باشید که بهترین لحظات را در پیش رو خواهید داشت.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای بازی GTA Vنید فور اسپید هیت و بهترین کنسول بازی 2021 مشاهده کنید.

بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021

Resident Evil Village

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

بازی Resident Evil Village, بازیی است که مدتهاست در دسترس گیمرها قرار دارد. و در حالی که اکثر فرانچایزها تا قسمت هشتم قدیمی می شوند, Resident Evil با قسمت جدید Resident Evil Village موفق شده است همه چیز را تازه نگه دارد. این بازی فوق العاده, دنباله مستقیم بازی عالی Resident Evil 7 است که چند سال بعد در روستایی در رومانی اتفاق می افتد.

اگرچه این بازی ترسناکترین بازی موجود نیست اما می تواند وحشت و بقا را با داستان هماهنگ کند و دشمنان مختلفی را از لیکان ها و خون آشام ها را به زامبی ها و به سمت شما بکشد و قطعات تنظیم شده را با سرعت معقول تغییر دهد. همچنین می تواند بدون نیاز به RTX 3080 برای اجرای آن, ردیابی اشعه را به درستی انجام دهد. بنابراین, هر کسی که به دنبال بازی با چراغ های روشن است, این یک بازی مناسب برای اوست.

1. The Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

بازی Witcher 3: Wild Hunt همانند شرابی است که هر چه کهنه تر می شود بهتر می شود. حتی چندین سال پس از گذشت موفقیت و محبوبیت این بازی, هنوز هم یکی از چشمگیرترین بازی های جهان باز است که تا به حال وجود داشته است. این بازی ترکیبی از درجه بیرحمانه Skyrim با Grand Theft Auto V است. این یک بازی jam-packed است و بهمین دلیل است که در لیست بهترین بازی های کامپیوتری ما در سال 2021 قرار دارد. شاید این یکی از بهترین بازی های ویدئویی تمام دوران باشد.

2. Ghostrunner

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

این بازی بسیار خشن و مربوط به دوره بعد از apocalyptic dystopian می شود. این FFP مناسب افراد ترسو نیست. بازی بسیار پر تنش و هیجان انگیز است و شما احتمالاً بارها و بارها در تلاش برای شکست دادن در این بازی خواهید مرد. اگر تا به حال بازی ای را دوست داشته اید که در دو قسمت Doom Eternal و Mirror’s Edge عرضه شود, آن را در Ghostrunner پیدا خواهید کرد.

داستان این بازی در برج Dharma, نوعی از آخرین پناهگاه برای بشریت, اتفاق می افتد ، جایی که شما با انتقام گرفتن از یک حاکم بی رحم از طریق صخره سازی و کشتار ناشی از کاتانا از برج بالا می روید. شما این کار را با تکه تکه کردن دشمنان خود, فرار از گلوله ها و استفاده از تعدادی توانایی منحصر به فرد برای ادامه راه خود به سمت بالا انجام می دهید. این یک نوع بازی است که هیجان خاصی را به شما می دهد. و اگر این همان بازیی است که انتظار آنرا داشتید پس, از بازی کردن آن لذت ببرید.

3. Hades

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

این بازی Supergiant Games به لطف استقبال بی نظیری که Pyre ، Transistor و اخیراً Bastion از آن کرده اند, نام خود را به شهرت رساند. Hades از دیدگاه ایزومتریک مشابه بازیهای دیگر استفاده می کند و داستان پسر Hades یعنی Zagreus که در تلاش برای فرار از دنیای زیرین است را روایت می کند.

این خزنده سیاه چال ویژگی جدیدی در آستین خود دارد. نه تنها می توانید برخی شخصیت ها را بمنظور گرفتن امتیازهای بیشتر قدرتمندتر کنید بلکه مرگ در بازی شما را به نقطه اولیه باز نمی گرداند. وقتی می میرید, این امکان وجود دارد که از ابتدا شروع کنید اما از نو بازی را شروع نمی کنید. شما می توانید شخصیت و سلاح های خود را ارتقا دهید تا با هر مرگ بعدی شانس فرار را افزایش دهید. این منجر به یک حس پیشرفت می شود که یک بازی بسیار اعتیادآوری را ایجاد می کند.

4. Control

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

در مورد بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 باید بگوییم که درک اینکه چرا Control موفق شده تا محبوبیت خاصی در دنیای بازی ها بدست آورد سخت نیست. تیم خلاقی که در Remedy Entertainment وجود دارد, با توجه بسیار به جزئیات بازی, آنرا به بازی بسیار دوست داشتنی تبدیل کرده است. این بازی ماجراجویی که عمیقاً سینمایی است, تصاویری خیره کننده, طراحی محیطی الهام گرفته و اجراهای درخشان را ارائه می دهد- ناگفته نماند که این بازی یک تجربه رزمی عمیقاً رضایت بخش را به شما ارائه می دهد.

این بازی آنقدر طبیعی است که شما احساس می کنید که بجای Jesse Faden در حال بازی هستید. شما وظیفه دارید قدیمی ترین خانه – ساختمانی در شهر نیویورک که در حالت معماری دائمی قرار دارد- را جستجو کنید و فقط برای کسانی نمایان می شود که علاقه به پیدا کردن آن دارند و همچنین مکان برادر گمشده شما را نیز نشان می دهد و این درحالی است که ریاست اداره کنترل فدرال را بر عهده دارید, که در آنجا بعنوان مدیر, وظیفه مهار موجودهای ماوراءالطبیعه را بر عهده دارید.

هیچ بازیی شبیه به Control در بازار وجود ندارد و آن را به یکی از بهترین بازی های کامپیوتری برای بازی در حال حاضر تبدیل می کند.

5. World of Warcraft: Shadowland

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

World of Warcraft: Shadowland ممکن است که پرفروش ترین بازی Cyberpunk 2077 باشد, اما همچنین یکی از طولانی ترین MMO های موجود در آن است. با در نظر گرفتن اینکه WOW یک تجربه 16 ساله را در اختیار دارد, اما سری جدید این بازی, همه چیز را با معرفی داستان جدید و یک سیستم ترازسازی اصلاح شده, دسترسی به سطح جدید و البته مناطق و سیاه چال های جدید و حملاتی برای کاوش و شرکت کردن در آنها, تازه سازی کرده است.

World of Warcraft: Shadowland در سرزمین مردگان اتفاق می افتد که به پنج منطقه اصلی و یک شهر مرکزی برای کاوش تقسیم می شود. چه بخواهید با دوستان خود بازی کنید و یا اینکه خودتان آنرا بازی کنید, محتواهای زیادی برای سرگرم کردن شما در این بازی وجود دارد. با این حال, موارد اضافه تری از جمله کاراکترهای سفارشی سازی شده بیشتر و همچنین منطقه جدید برای بازیکنان مبتدی با نام Exile’s Reach بمنظور بالا بردن سطحشان در این بازی اضافه شده است. این بازی دنیای فانتزی را بمنظور یافتن و کشتن هیولاها به شما ارائه می دهد و به همین خاطر است که این بازی در طول مدت این 16 سال, هنوز هم محبوبیت خود را از دست نداده است.

6. Microsoft Flight Simulator

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

در مورد بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 باید بگوییم که فراتر از گرافیک بی عیب و نقص و پشتیبانی محیطی عالی, زمان زیادی طول نمی کشد تا بفهمید که Microsoft Flight Simulator یک بازی بسیار محبوب است. در این بازی به جزئیات و همچنین سطح واقعیت گرایی و حس غوطه ور شدن در بازی که در هیچ یک از بازی های دیگر نمی توانید آنرا بیابید, بسیار توجه شده است. آنقدر که این بازی جذاب است که اگر هم طرفدار بازی های شبیه سازی پرواز نباشید, اما با دیدن آن دوست دارید که به ما بپیوندید و آنرا بازی کنید. با این حال, این بدین معنی است که این بازی, برای هر شخصی نیست. با این حال, اگر شما متعصب پرواز هستید یا عاشق هواپیما و پرواز هستید, از این شانس لذت خواهید برد که در برخی از زیباترین و در عین حال خطرناک ترین مکانها و شرایط جهان, با وسایل نقلیه نمادین پرواز کنید.

7. Hitman 3

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

Hitman 3 سه گانه راه اندازی مجدد را با ورود خارق العاده دیگری که این بازی ها را منحصر بفرد می کند, به پایان می رساند. گیم پلی, بازی را دوباره تعریف نمی کند, اما شش نقشه جدید را معرفی می کند و داستان شروع شده در Hitman 2016 را خاتمه می دهد. درست مانند بازی های قبلی, نقشه های Hitman 3 شما را از سراسر جهان, از دبی و انگلستان به چین و دیگر مناطق می برد.

اگر با گیم پلی این بازی آشنایی ندارید, در عین حال می توانید از بازی کردن آن لذت ببرید. شما به عنوان مامور 47, نقش یک آدمکش آرام و حسابگر را بازی می کنید که همانطور که در اکثر بازی ها مشاهده می کنید, وظیفه اش دویدن و تیراندازی در میان انبوه افراد بد نیست. درعوض, در نقشه های بزرگ حرکت می کنید تا اهداف خود را بی سر و صدا و بدون تشخیص پیدا کرده و از بین ببرید. علاوه بر این, می توانید یک نقشه را چندین بار بازی کنید تا راهها یا مسیرهای داستانی متعددی را برای بیرون کشیدن اهداف خود بیابید, و این ورژن و همچنین موارد قبلی, نوعی قابلیت دوباره بازی کردن, که در بیشتر بازی ها مشاهده نمی کنید را ارائه می دهد. 

8. Monster Hunter World

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

در مورد بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 باید بگوییم که Monster Hunter یکی از بزرگترین فرانچایزهای بازی است که احتمالاً سالهاست نام آن را نشنیده اید. با بازی Monster Hunter: World ، این سری وارد جریان اصلی شد و برای کامپیوتر های شخصی عرضه شد (که برای بسیاری از گیمرها بسیار راحت بود) و در حال حاضر این یکی از بهترین بازی های کامپیوتری است که می توانید تا به امروز انجام دهید.

Monster Hunter World شما را جای یک شکارچی هیولا قرار می دهد و هیولاهای بزرگتر و بدتر را شکار می کنید, آنها را تکه تکه می کنید و زره های بزرگتری را می سازید. این یک حلقه گیم پلی ساده است که منجر به یکی از جذاب ترین و با ارزش ترین بازی های کامپیوتری می شود که می توانید در حال حاضر انجام دهید.

در این بازی هجوم بی وقفه ای به محتوا وجود دارد و Capcom, توسعه دهندگان این بازی شکارچی هیولا, متعهد شده است که DLC رایگان زیادی را به بازی بیاورد. اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور, همه جانبه و مهمتر از همه, سرگرم کننده هستید تا به تنهایی یا با همه نزدیکترین دوستان خود به صورت مشترک بازی کنید Monster Hunter: World بازی کامپیوتری رویای شماست. شکی نیست که این یکی از بهترین بازی های کامپیوتری است که می توانید همین امروز خریداری کنید.

9. Death Stranding

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

اگر نام Norman Reedus هنگامی که شخصی از Death Stranding نام می برد توجه شما را به خود جلب کرد, خب, پس یعنی اینکه شما با این بازی آشنا هستید. با این حال, این بازی بیش از نام های بزرگ متصل به آن, که اتفاقا شامل Mads Mikkelsen و Léa Seydoux هستند, مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. شما به عنوان باربر Sam Bridges, شجاعانه از یک کشور آخرالزمانی عبور می کنید تا محموله های ارزشمندی را تحویل دهید و در زمین هایی که توسط تروریست ها, راهزنان و این موجودات نامرئی به نام Beaches Things تحت تسلط قرار گرفته است حرکت کنید. این بازی اکشن که برنده جایزه ای بوده است نیز به لطف خط داستانی فوق العاده ای که ممکن است یادآوری کننده بیماری همه گیر کووید 19 فعلی باشد و همچنین با در اختیار داشتن گیم پلی خوب, جستجوهای سرگرم کننده و صدا و تصویر چشمگیر, همه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

10. Red Dead Redemption 2

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

این بازی, جدیدترین نسخه منتشر شده از Rock Star Games است که که در زمان انتشارش شدیدا مورد توجه قرار گرفت. Red Dead Redemption 2 یک وسترن جذاب است که متقاعبا آرتور مورگان و گروهش سعی می کنند از غرب وحشی خیالی, در فراری غیر قانونی, جان سالم به در ببرند. با این حال, این بازی بسیار فراتر از چیزی است که وصف می کنیم.

چه در داستان این بازی گم شوید, چه در جستجوی نتیجه ای باشید و یا فقط با اسب خود در ارتباط باشید, Red Dead Redemption 2 بازی است که اگر هم بیشتر از 50 ساعت آنرا بازی کنید, بازهم میل به بازی بیشتر دارید و از آن خسته نمی شوید. گیم پلی بازی فوق العاده است و گرافیک بسیار زیبایی دارد. در صورت داشتن سخت افزار, حتی می توانید بازی را با کیفیت 8K را اجرا کنید. اگر قبلاً این بازی را انجام نداده اید, حتما آنرا امتحان کنید.

11. Doom: Eternal

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

Doom: Eternal همه چیز را از Doom بازسازی شده 2016 می گیرد و آن را به 11 می رساند. بازی بسیار فشرده است و از لحاظ بصری و صوتی بسیار پیچیده است و دقیقاً همان چیزی است که شما انتظار دارید.

گیم پلی بازی, یک تیر انداز شخص اول است که با آن به جهنم می روید تا با مجموعه ای از شیاطین فانی ناپذیر مبارزه کنید. پر کردن مجدد جان خود در این بازی, ملزم به تکه تکه کردن هیولاهاست و همچنین بسته به اینکه با چه هیولایی مواجه شوید, در استفاده از اسلحه ها باید خلاق باشید. با این حال, این بازی در مورد ویران کردن, نبرد سریع و بی پروا بودن است.

Doom: Eternal نه تنها یک سواری جهنمی است (هدف بازی جنایی است) بلکه این بازی همچنین دارای یک ظاهر زیبا است که از جدیدترین سخت افزار بهره می برد. و این حالت چند نفره دو در برابر یک است که در آن یک بازیکن کنترل قاتل را در دست می گیرد و با دو شیاطین دیگر کنترل شده توسط بازیکن دیگر روبرو می شود.

12. Half-Life: Alyx

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

 

هیچ بازیی به اندازه Half Life 3 و به طولانی بودن آن پیش بینی نشده بود. بنابراین, همانطور که گیمرها منتظر این موقعیت بودند, Valve ما را از اینکه می توانیم در این بازی از هدست VR استفاده کنیم بسیار هیجان زده کرد.

Half-Life: Alyx پنج سال قبل از Half-Life 2 اتفاق می افتد. چیزی که به عنوان ماموریت نجات پدر قهرمان داستان آغاز می شود, به سرقت سوپر سلاح از اربابان بیگانه تبدیل می شود. به خاطر پازل های تعاملی, رزمایش خوب و داستان فوق العاده, این پیش درآمدی عالی به دنیای Half-Life است که به دلیل کیفیت آن مورد ستایش جهانی قرار گرفته است.

اگر بدنبال بهانه ای برای ورود به بازی های VR هستید, شاید این بازی دلیل خوبی برای آن باشد.توجه Half-Life: Alyx به جزئیات, نشان دهنده چگونگی عملکرد VR است.

13. Forza Horizon 4

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

در مورد بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 باید بگوییم که سری مسابقات Microsoft درهر نسخه جدید که روانه بازار می شود, عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد. و در بسیاری از جهات از Forza Motorsport به عنوان بهترین بازی مسابقه ای در کامپیوتر پیشی می گیرد. آنها مطمئناً سرگرم کننده تر هستند و یک سری بازی های سرگرم کننده را به اتومبیل های جالب و پیست های مسابقه ای که از Forza انتظار داشتیم اضافه می کنند.

Forza Horizon 4 به راحتی یکی از بهترین بازی های کامپیوتری است که می توانید امروز خریداری کنید, و پس از سه راه اندازی قبلی فرانچایز که در آمریکا, فرانسه, ایتالیا و استرالیا انجام شد, هم اکنون به بریتانیا وارد شده است. در حال حاضر, می توانید از روستاهای جذاب, شهرهای ساحلی و شهر ادینبورگ با عبور از چندها مایل از جاده های روستایی و مسیرهای خاکی بین آنها گذر کنید . این بازی, سریع, دیوانه وار و بسیار سرگرم کننده است.

می توانید Forza Horizon 4 را از طریق Microsoft Store خریداری کنید. همچنین به عنوان بخشی از Xbox Game Pass برای کامپیوتر نیز در دسترس است و یا همچنین می توانید نسخه Xbox One را خریداری کرده و با استفاده از ویژگی Xbox Anywhere کد بارگیری برای کامپیوتر را دریافت کنید.

14. Nioh 2

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

اگر ایده بازی مانند Dark Souls را دوست دارید که عمق واژگان گسترده شما را خسته می کند, Nioh 2 احتمالاً باید در لیست خرید شما قرار گیرد. مانند بازیهای نرم افزاری, Nioh 2 به شما بمنظور اینکه سیستم های جنگی را در داخل و خارج یاد بگیرید و از مزایای غارت, سلاح ها و مهارت Yokai خود استفاده کنید و برتری را کسب کنید پاداش می دهد. با شکست دادن دشمنان می توانید مهارت های Yokai بیشتری کسب کنید. همچنین برای سفارشی سازی بیشتر گیم پلی عمیق تری در اختیار شماست. این بازی, ادامه بازی اولیه است و همچنین در نسخه ای خیالی و تخیلی از ژاپن تاریخی تنظیم شده است که شما را مجبور می کند از خوشحالی جیغ بکشید یا از عصبانیت فریاد بزنید.

15. Sekiro: Shadow Die Twice

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

هنگامی که صحبت از طراحی بهترین بازی های کامپیوتری می شود, نرم افزار From Software نامی رایج است. تفکرهایی که در پس سری Dark Souls قرار دارد, گیمرهای کامپیوتری را به زیباترین مناظر و از طریق چالش برانگیزترین و در عین حال سودمندترین گیم پلی منتقل کرده است. From Software یکبار دیگر با بازی Sekiro: Shadows Die Twice دوباره کار خود را آغاز کرده است.

Sekiro شما را در نقش گرگی جوان قرار می دهد, یک شینوبی که وظیفه نجات استاد جوان خود را بر عهده دارد. این بازی شما را وارد ژاپن قرن 16 می کند, اما همه چیز وحشتناک و ماوراء طبیعی می شود: این From Software است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.

انتظار نداشته باشید که این یک بازی آسان برای شما باشد, Sekiro: Shadows Die Twice یک بازی فوق العاده دشوار برای تسلط است و برای بازگرداندن حملات دشمن و همچنین تسلط بر پنهان کاری, نیاز به واکنشی سریع دارید. شما نمی توانید در تمام طول روز مانند یک بازی Dark Souls III پشت یک سپر پنهان شوید.

16. Minecraft

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

عبارت “آن را بسازید  و آنها خواهند آمد” با Minecraft ، RPG مبتنی بر بقا که از زمان انتشار آن در سال 2009 تاکنون بیش از 100 میلیون بار خریداری شده است, بیش از هر زمان به چشم می خورد. در این بازی می توانید جهان خود را با استفاده از منابعی را که در طبیعت پیدا می کنید یا منابع موجود را که توسط سایر بازیکنان به صورت آنلاین ایجاد شده است کشف کنید.

در Minecraft یا می توانید خود را محدود به ابزارها و بلوک های متعددی کنید که توسط توسعه دهنده این بازی, یعنی Mojang ارائه شده است  و یا اینکه می توانید حالت هایی را برای سرمایه گذاری واقعی خود نصب کنید. علاوه بر این, در سال 2021 می توانید در Super Duper Graphics Pack شرکت کنید.

17. Sid Meier’s Civilization VI

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

Sid Meier’s Civilization VI جدیدترین نسخه از بازی استراتژی است و بدون شک یکی از بهترین بازی های کامپیوتری است که می توانید تا به امروز انجام دهید. یکی از مواردی که کامپیوتر را به بهترین پلتفرم برای بازی تبدیل می کند, گستردگی ژانرهای مختلف بازی است. و آنچه Civilization VI ارائه می دهد محدوده وسیع آن است, علیرغم این واقعیت که ممکن است در کنار موارد مشابه Fortnite کندتر عمل کند.

امپراطوری خود را در سراسر نقشه بگسترانید و دشمنان خود را از میان بردارید. شما امپراطوری خود را از یک شهرک ساده به یک قدرت جهانی تبدیل می کنید و می توانید تصمیم بگیرید که این کار را از طریق قدرت نظامی, برتری تکنولوژیکی یا نفوذ فرهنگی انجام دهید. از زمان عرضه در سال 2016, این بازی دارای دو بسته الحاقی است که واقعاً این بازی را به عنوان یک بازی حماسی در لیست بهترین بازی های کامپیوتری ما تثبیت می کند.

18. Fortnite Battle Royale

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

در مورد بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021 باید بگوییم که هنوز چند سال پس از انتشار, Fortnight battle Royal  یکی از بزرگترین بازی های جهان است. این برای این لیست یک بازی عادی به شمار می رود. با این همه, یک پدیده جهانی است و یکی از بهترین بازی های کامپیوتری است که در حال حاضر می توانید انجام دهید. اگر تمایل به یک بازی آنلاین فوق رقابتی دارید, این بازیی دقیقا همان است که انتظار آنرا دارید و بیشتر به دلیل گیم پلی اعتیاد آور آن و به روز رسانی منظم Epic  است.
Fortnite Battle Royal در واقع حالتی از بازی برای Fortnite است, اما این حالت بسیار محبوب واقع شده است. بسیاری از مردم آنرا بعنوان یک بازی جداگانه می نامند. همانند بقیه بازی های Battle Royal, هدف از بازی Fortnite Battle Royal این است که تا آخرین بازیکنی که در اختیار دارید ایستادگی کنید. اگرچه بنظر ساده می آید, اما مشکلات زیادی در این بازی در پیش رو دارید.

19. Paradise Lost

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

Paradise Lost بازیی است که طرفداران تاریخ را به خود جذب می کند. داستان در دنیایی اتفاق می افتد که جنگ جهانی دوم با نابودی هسته ای اروپا توسط نازی ها به پایان می رسد. تقریباً 20 سال پس از آن رویداد آخرالزمانی شما در نقش Szymon دوازده ساله ای هستید که در حال جستجوی یک پناهگاه متروکه نازی و در جستجوی یک مرد مرموز است.

گیم پلی این بازی با سایر شبیه سازهای بازی هایی که در آن راه می روید متفاوت است و از آنجا که تنها ارتباط شما از طریق فناوری پناهگاه با دختری مرموز به نام Ewa است, این بازی ممکن است شما را از طریق Bioshock به یاد Firewatch بیندازد. اگرچه این یک بازی کوتاه است اما ارزش ورود کردن به آنرا دارد.

منبع: TECHRADAR.COM

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید