بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2023 با لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر و لپ تاپ 2022 با لینک دانلود مستقیم و آموزش و راهنمای نصب و اجرا تمام بازی ها، بهترین بازی مولتی پلیر کامپیوتر کدام است.

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 با لینک دانلود مستقیم

زمانی بود که بازی‌ های چند نفره آنهایی بودند که فقط می‌توانستید روی مبل (یا زمین) در کنار دوستان یا اعضای خانواده‌تان انجام دهید. اکنون، بازی‌ های چندنفره تنها یکی از ستون‌ های کلیدی دنیای بازی نیستند، ماهیت فوق‌العاده رقابتی آن‌ها باعث ایجاد ورزش‌های الکترونیکی و فراتر از آن شده است. و بازی‌ های زیادی وجود دارد که می‌توانید در برابر افراد انجام دهید تا مهارت‌های خود را آزمایش کنید. بنابراین بیایید 30 بازی برتر چند نفره را برای بازی در سال 2022 را مورد بررسی قرار دهیم!

همچنین می توانید مطالبی را در مورد جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود و آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی مشاهده کنید.

31 .Diablo Immortal

  • توسعه دهنده: Blizzard Entertainment، NetEase
  • ناشر: Blizzard Entertainment
  • پلتفرم ها: اندروید، iOS، کامپیوتر
  • انتشار: 2 ژوئن 2022

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی Diablo به طور کلی تاریخچه ای بسیار سوال برانگیزی دارد، اما Diablo Immortal در واقع همان بازی بود که اگر به خاطر بیاورید تقریباً همه چیز را شکست. چون زمانی که اعلام شد…شخصی در BlizzCon در واقع پرسید که آیا این یک شوخی است، و توسعه دهندگان نفرت زیادی از طرفداران دریافت کردند که آنها تصمیم به تغییر بازی دادند.

در هر صورت، این بازی در حال حاضر منتشر شده است و قرار است “داستان ناگفته” بین Diablo II و III را روایت کند. با ناپدید شدن فرشته اصلی، و بخش هایی از سنگ جهان اکنون در سراسر زمین پخش شده است، عوامل دیابلو در تلاش هستند تا قدرت را برای خود به دست بگیرند، و اگر نمی توانید بگویید، وظیفه شماست که جلوی آنها را بگیرید.

می توانید بازی را روی موبایل بازی کنید یا در صورت تمایل آن را روی کامپیوتر امتحان کنید. پس خودتان قضاوت کنید که آیا این یک شوخی بود یا نه.

لینک دانلود: Diablo Immortal

30. War Thunder

پلتفرم ها: : PC, XBO, PS4, PS5, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی War Thunder یکی از بسیاری از «بازی‌های نظامی» در این لیست است، و این یکی به دلیل جامع بودن آن همه چیز را شروع می‌کند. برخلاف عناوین بعدی، این یکی از مواردی است که به شما امکان می دهد نبرد داشته باشید و وسایل نقلیه را در زمین، هوا و آب کنترل کنید.

بیش از 2000 هواپیما، هلیکوپتر، تانک، کشتی جنگی با جزئیات بسیار زیاد در این عنوان قرار دارند و آنها سرگرمی‌های خوبی از وسایل نقلیه واقعی هستند که زمانی وجود داشته‌اند.

بنابراین وقتی اینها را در نبردهای عظیم مورد استفاده قرار می دهید، در حالی که سعی می‌کنید هر نبرد را بهتر از آخرین نبرد کشف کنید، اکشن‌های تپنده و بسیار سرگرم‌کننده خواهید داشت.

آماده رفتن به جنگ هستی؟

لینک دانلود: War Thunder

29. Rust

پلتفرم ها: XBO, PS4

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی Rust یک فرض بسیار ساده دارد: زنده ماندن. نه، واقعاً همین است. شما در جزیره‌ای رها می‌شوید که در آن «همه چیز می‌خواهد شما را بکشد» و شامل بازیکنان مختلفی است که با آن‌ها روبرو خواهید شد.

شما باید یک پناهگاه بسازید، به دنبال مواد باشید و اطمینان حاصل کنید که در صورتی که کسی یا چیزی در بازی به دنبال شما بیاید، آنچه لازم است را دارید. شما حتی می توانید با بازیکنان (اگر جرات دارید) کار کنید تا کلنی های کوچک بسازید و بقای خود را برای مدت طولانی تضمین کنید.

همانطور که بازی اشاره می کند، “قوانینی وجود ندارد”، فقط بقا.

لینک دانلود: Rust

28. Hunt: Showdown

پلتفرم ها: PC, XBO, PS4

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی Hunt: Showdown یکی از شوترهای متعددی است که در این لیست وجود دارد که دارای پیچ و تاب منحصر به فردی است. در این صورت، نه تنها با بازیکنان مختلف بازی مواجه خواهید شد، بلکه می‌توانید با هیولاهایی که در این دنیا زندگی می‌کنند نیز مقابله کنید.

و باید حواستان به همه چیز باشد، زیرا درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز را به درستی انجام داده اید، ممکن است بازیکنی بیاید و شما را بکشد و تمام چیزهایی که مال شما است را بگیرد.

این یک بازی است که به همان اندازه در مورد مهارت و بقا است. این نمایشی با ابعاد فراطبیعی است، فکر می‌کنید می‌توانید از پس آن برآیید؟

لینک دانلود: Hunt: Showdown

27. Chivalry 2

 

پلتفرم ها: PC, PS4, PS5, XBO, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر بخشی از نبردهای بزرگ قرون وسطی باشید، چه ترسی از شما وجود دارد؟ پس Chivalry 2 یک بازی عالی برای شماست. زیرا در این عنوان آینده، شما در نبردهای قرون وسطایی 64 نفره قرار می گیرید و طعم مبارزاتی به سبک واقع گرایانه را با هرج و مرج در اطراف و افرادی که می خواهند شما را بکشند، می چشید.

چرا مردم دقیقاً می خواهند به آن دوره زمانی برگردند؟

صرف نظر از این، شما می توانید در محاصره قلعه ها شرکت کنید و سعی کنید از بمباران منجنیق ها و سایر سلاح های جنگی جان سالم به در ببرید. اگر زنده ماندید…خوب، خود را یکی از خوش شانس ها بدانید.

لینک دانلود: Chivalry 2

26. Knockout City

پلتفرم ها: PC, NS, PS4, PS5, XBO, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : برخی از این بازی‌ های موجود در این لیست واقعاً «سنگین» هستند، بنابراین به ما اجازه دهید با Knockout City با آن مقابله کنیم. این یک بازی است (که به زودی رایگان خواهد شد…) که همه چیز درباره دنیای سریع و سرگرم کننده …Dodgeball است.

بله، شما می توانید شخصیت سفارشی خود را بسازید و وارد دنیایی شوید که در آن Dodgeball پادشاه است، و برای اینکه مهارت های شما و خدمه تان بی بدیل باشد.

بهترین بخش در مورد این بازی این است که به سادگی بازی کردن Dodgeball نیست. انواع توپ برای استفاده وجود دارد و حتی می توانید از هم تیمی های خود به عنوان یکی استفاده کنید یا آنها می توانند از شما استفاده کنند! شما همچنین می‌توانید عکس‌ های ترفندی انجام دهید و از نقشه‌ های مختلف به نفع خود استفاده کنید.

لینک دانلود: Knockout City

25. World of Warships

پلتفرم ها: PC, iOS, Android, PS4, PS5, XBO, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی World of Warships در واقع عنوانی است که می توانید در حال حاضر آن را به صورت رایگان دریافت کنید یا باور نکنید. اما هنگامی که وارد شوید، متوجه خواهید شد که این یک بازی ساده نیست. در عوض، این یک بازی نبرد است که توانایی تاکتیکی شما را برای زنده ماندن در معرض آزمایش قرار می دهد!

شما بخشی از یک ناوگان عظیم کشتی خواهید بود و باید بروید و با پرواز دشمن بجنگید و هدف شما بقا است!

چهار کلاس مختلف کشتی برای انتخاب وجود دارد. پس انتخاب کنید کدام کشتی برای شما بهترین است و سپس به کار بروید تا برای پیروزی کافی باشد!

و باز هم، رایگان است!»

لینک دانلود: World of Warships

24. Lost Ark

پلتفرم ها: PC

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : ببینید, یک MMORPG که واقعاً به بخش “عظیم” نام خود عمل می کند. Lost Ark شما را در قلمرویی قرار می دهد که نه تنها وسیع است، بلکه هفت قاره مختلف برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد. 

و همانطور که در آن سرزمین ها سفر می کنید، نه تنها با هیولاها بلکه با بازیکنان دیگر مبارزه خواهید کرد! از جمله در نبردهای عظیم PVP، یا می‌توانید با آنها برای انجام حملات تیمی متحد شوید.

همچنین می توانید پخش کننده خود را طوری تنظیم کنید که دقیقاً همان چیزی باشد که می خواهید. و این بدان معناست که اگر می خواهید به عنوان یک شخصیت تازه کار را از نو شروع کنید، می توانید و یک تجربه بازی کاملاً جدید داشته باشید!

لینک دانلود: Lost Ark

23. Naraka Bladepoint

پلتفرم ها: PC

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : اسطوره نقش بزرگی در بازی های ویدیویی ایفا می کند همانطور که بسیاری از فرنچایزها در طول سال ها نشان داده اند. و Naraka BladePoint  با ارائه دنیایی عظیم با الهام از اسطوره ها و گروهی از شخصیت هایی که می توانید آنها را بازی کنید، آن را به سطح بعدی می برد، زیرا آنها نیز بخشی از این داستان ها هستند.

در تمام این مدت به شما نبردهای سریع و شدید 1v1 و انبوه چند نفره تا 60 نفر را می دهد. و وقتی گفتیم سریع، منظورمان این بود، شما می‌توانید حملات باورنکردنی را با سرعتی کور انجام دهید تا دشمنتان را از بین ببرید.

برای قوی‌تر شدن باید سطح خود را بالا ببرید، بنابراین در نبردها شرکت کنید و ببینید قدرت اسطوره‌ای شما تا کجا می‌تواند شما را ببرد!

لینک دانلود: Naraka Bladepoint

22. ARK Survival Evolved

پلتفرم ها: PC, PS4, XBO, Android, iOS, NS

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی ARK Survival Evolved در بسیاری از عنوان‌های بقای نهایی است. در این بازی شما به عنوان یک مرد یا زن گیر افتاده در جزیره ای پر از خطر بازی خواهید کرد.

برای زنده ماندن … شما باید زنده بمانید! شکار کنید، درو کنید، اسلحه بسازید و سرپناه بسازید، اطمینان حاصل کنید که می توانید تمام چیزهایی را که در آنجا وجود دارد کنترل کنید، حتی اگر به طور کامل ندانید که در آنجا چیست…

عنصر چند نفره کجاست؟ خوب، شما فکر نمی کنید که تنها در جزیره هستید، نه؟ شما می توانید یا با بازیکنان کار کنید یا همه آنها را شکار کنید تا بقای خود را تضمین کنید! اوه، و آیا به شما اشاره کردیم که می توانید دایناسورها را اهلی کنید و آنها را به نبرد سوار کنید؟ بله، شما می توانید این کار را انجام دهید.

لینک دانلود: ARK Survival Evolved

21. World of Tanks Blitz

پلتفرم ها: PC, Android, iOS

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : آیا تا به حال خواسته اید که وسایل را با یک تانک منفجر کنید؟ خب، در اینجا شانس شما با World of Tanks Blitz است!

زیرا در این بازی شما بیش از 300 تانک از تاریخ دارید که می‌روید و در نبردهای چند نفره عظیمی که تنها بهترین تانک‌ها و راننده‌ها زنده می‌مانند، استفاده کنید. آیا آن شما خواهید بود؟

هرچه بیشتر بازی کنید، تانک های بیشتری را می توانید باز کنید و در نبردهای شدید 7-v-7 باید از تانک خود تا حد امکان برای زنده ماندن استفاده کنید!

یادگیری عنوان آسان است، اما اگر برای هجومی که در راه است آماده نباشید، زنده ماندن دشوار است! 

لینک دانلود: World of Tanks Blitz

20. Valorant

پلتفرم ها: PC

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : شاید انتظار داشته باشید که League of Legends در این لیست باشد، اما نه، ما با عنوان OTHER Riot Games در Valorant خواهیم رفت.

این عنوان 5v5 شما را در یک طرف تیم حریف قرار می دهد و شما را وادار می کند تا یک مامور را برای مبارزه انتخاب کنید. هر عامل متفاوت است و دارای توانایی ها و سلاح های مختلفی است که می توانید از آنها استفاده کنید. پس عاقلانه انتخاب کن! سپس، 13 راند برای دفاع از زمین خود و گرفتن دشمنان دارید. این گیم پلی سریع و در عین حال تاکتیکی است که باعث پیشرفت Valorant می شود و به آن کمک می کند تا به راحتی پایگاه طرفداران خود را پیدا کند.

به‌علاوه، با رشد و تکامل بازی دائماً، در صورت تمایل خواهید دید که همیشه کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

19. Guilty Gear Strive

پلتفرم ها: PC, PS4, PS5

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : باور کنید یا نه، ما فقط 2 بازی مبارزه ای بزرگ در این لیست داریم.

و این ما را به Guilty Gear Strive می رساند، جدیدترین و مسلماً بهترین عنوان در خط Guilty Gear.

این عنوانی است که نه تنها از تقویت سیستم نبرد خود حتی بیشتر از گذشته (از جمله آسان‌تر کردن بازی برای تازه واردان) لذت می‌برد، بلکه به نتیجه روایت داستانی 20 ساله نیز خواهید رسید. ساختن.

بازی با 15 شخصیت منحصر به فرد شروع شد، اما با DLC این تعداد در حال افزایش است. و با گرافیک 2 بعدی/3 بعدی، بازی به همان اندازه که بازی می کند خوب به نظر می رسد.

لینک دانلود: Guilty Gear Strive

18. Dead by Daylight

پلتفرم ها: PC, PS4, XBO, NS, Android, iOS, PS5, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : یکی یکی از بسیاری از عناوین 4v1 موجود است. به عنوان نکته بازی این است که یک تیم پنج نفره تقسیم می شود. چهار نفر از آنها سعی می کنند “بازمانده” باشند و دیگری قاتل است که می خواهد همه آنها را به زیر بکشد.

اما انجام هر کدام از این قسمت ها هر چیزی جز آسان نیست. با این حال، این همان چیزی است که Dead by Daylight را بسیار سرگرم کننده می کند. بدون توجه به اینکه کجا هستید و چه کسی هستید، در هر بازی تنش وجود دارد.

به علاوه، لذت واقعی بازی این است که به طور مداوم به روز می شود تا به شما قاتلان جدید، نقشه های جدید برای بازی و اصلاحات بیشتر برای بهتر کردن گیم پلی بازی بدهد.

اگر از طرفداران ترس و هیجان هستید، باید ببینید که آیا می توانید در Dead by Daylight زنده بمانید (یا همه را بکشید).

لینک دانلود: Dead by Daylight

17. FIFA 22

fifa 22

پلتفرم ها: PC, NS, PS4, PS5, XBO, X/S

فریاد همه طرفداران ورزش در آنجا، بالاخره شما را در این لیست قرار دادیم!

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : ممکن است برخی از شما بپرسید که چرا به جای چیزی مانند Madden، FIFA 2022 را انجام می دهیم، اما موضوع اینجاست. در حالی که Madden بسیار محبوب است، بیشتر در ایالات متحده است. در حالی که فیفا از همه جهات مهم در سراسر جهان محبوب است و به طور مداوم و پیوسته هر سال در صدر جدول های بریتانیا قرار دارد. تکان دهنده … به معنای واقعی کلمه هیچ کس در همه.

و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. شما می توانید به عنوان تیم های مورد علاقه خود بازی کنید و آنها را در برابر سایر بازیکنان و تیم های خود مورد آزمایش قرار دهید. بازی‌های ورزشی همیشه رقابتی هستند، و وقتی هوادارانی مانند فوتبال/فوتبال دارید؟ تجربه بازی هایی مانند FIFA 2022 را بسیار سرگرم کننده تر می کند.

لینک دانلود: FIFA 22

16. Fall Guys: Ultimate Knockout

پلتفرم ها: PC, PS4

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی Fall Guys: Ultimate Knockout یکی از بسیاری از «بازی‌های همه‌گیر» بود که موفقیت بسیار خوبی را در جهان کسب کرد. و در سادگی آن هم زیبا و هم خسته کننده است.

شما به عنوان یکی از حداکثر 60 بازیکن در یک مسابقه بازی می کنید. و در هر دور از بازی، باید «شخصیت» خود را از طریق یک سری مسیرهای مانع حرکت دهید یا از مینی‌بازی‌های خاصی که عنوان به شما اجازه می‌دهد جان سالم به در ببرید. اگر شکست بخوری؟ شما بیرون هستید بنابراین، شما باید زنده بمانید.

این ساده است، عجیب است، سرگرم کننده است، و می توانید شخصیت خود را مانند انواع شخصیت های سرگرم کننده و ارجاع به فرنچایزهای دیگر بپوشانید.

همه بازی ها نباید عمیق باشند تا سرگرم کننده باشند، درست است؟

لینک دانلود: Fall Guys: Ultimate Knockout

15. PUBG

پلتفرم ها: PC, iOS, Android, XBO, PS4, X/S, PS5

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی PUBG با نام مستعار PlayerUnknown’s Battlegrounds، علیرغم اینکه یک بازی Steam Early Access برای بسیاری از مراحل اولیه عمر خود بود، از بسیاری جهات یک روند ساز بود.

این عنوانی بود که فرنچایز بتل رویال را محبوب کرد و باعث شد بسیاری از مردم در مورد “ماهیت واقعی” بازی ها صحبت کنند … چه خوب و چه بد.

بدیهی است که دلیل پایین‌تر بودن آن در لیست، به دلیل عنوان دیگری است که بعداً به آن اشاره خواهیم کرد، و این واقعیت که به اندازه رقیب خود از نظر حالت‌های بازی، بصری و غیره پیشرفت نکرده است.

با این حال، حتی با این وجود، PUBG همچنان قابل بازی است، همچنان سرگرم کننده است و اگر می خواهید به OG برگردید، ارزش وقت گذاشتن را دارد.

لینک دانلود: PUBG

14. Call of Duty Warzone

Call of Duty: Warzone

پلتفرم ها: PC, PS4, XBO, PS5, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی Call of Duty به عنوان یک فرنچایز در طول سال ها دستخوش تحولات زیادی شده است، چه خوب و چه بد. اما با بازی Call of Duty Warzone، آنها در نهایت عناوین بتل رویال را که بازار را طوفانی کرده بود، پذیرفتند.

بنابراین، اگر Call of Duty Warzone را دریافت کنید، دقیقاً می دانید که چه چیزی دریافت می کنید. هرج و مرج در قالب یک حمله رعد اسا چند نفره. بدون حالت داستانی، اما سلاح‌ها، تجهیزات، توانایی‌ها و غیره فراوانی که می‌توانید سعی کنید و از آنها برای پیروزی بر دیگران در بازی خود استفاده کنید.

فقط به یاد داشته باشید، برخی از این بازیکنان برای مدتی تکنیک خود را اصلاح کرده اند، بنابراین اگر شما یک فرد جدید در بازی هستید، آماده باشید تا خیلی بمیرید.

لینک دانلود: Call of Duty Warzone

13. Halo Infinite

پلتفرم ها: PC, XBO, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : اگر عنوان Halo را در این لیست قرار نمی دادیم، صادقانه به ما انتقاد می شد. ما تقریباً ODST را انجام دادیم تا همه شما را خراب کنیم … اما با فرشتگان بهتر خود بازی کردیم.

Halo Infinite عنوانی بود که مدت‌ ها در حال ساخت بود، و زمانی که بالاخره منتشر شد…خب…هنوز به طور کامل منتشر نشده است، اما بخش‌های کلیدی آن، قطعه روایت و چندنفره آنلاین، برای بازی در دسترس هستند و این برای بیشتر افراد کافی است.

مخصوصاً برای قسمت دوم زیرا داستان در بهترین حالت “وسط” است. اما اگر به آن فرصت بدهید، بازی چند نفره سرگرمی و آزادی زیادی دارد.

این کامل نیست، و همه چیز با رسیدن فصل 2 بهبود خواهد یافت، اما برای کسانی که به دنبال یک تجربه واقعی و سرگرم‌کننده Halo هستند…

لینک دانلود: Halo Infinite

12. Team Fortress 2

پلتفرم ها: PC, X360, PS3

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : بازی Team Fortress 2 یکی از آن بازی‌ هایی است که احتمالاً هرگز عنوان دیگری را نخواهیم داشت، زیرا بازی اصلی (این) هنوز توسط افراد زیادی بازی می‌شود.

و Valve حتی Half-Life 3 را به ما نمی دهد، پس چرا دنباله ای برای این کار به ما ارائه می دهد، درست است؟

صرف نظر از این، Team Fortress 2 به همان اندازه که می تواند ساده و سرگرم کننده است. شما به عنوان بخشی از تیمی از مزدوران بازی می‌کنید که با گروهی بسیار مشابه از مزدوران بر سر یک قطعه زمین می‌جنگند… و همین.

هر یک از مشتریان شما مجموعه‌ای از مهارت‌ها را دارند که می‌توانید یاد بگیرید. و برای شکست دادن طرف مقابل باید پویایی تیمی خوبی داشته باشید. بنابراین وارد شوید و ببینید که آیا می توانید پیروزی را تضمین کنید یا در تلاش بمیرید.

لینک دانلود: Team Fortress 2

11. Dota 2

پلتفرم ها: PC

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : در یک برهه از زمان، Dota 2 افتخار بسیار بزرگی داشت، این بازی پربازیگرترین بازی در Steam با اختلاف گسترده بود.

و در حالی که ما اکنون مطمئن نیستیم که آیا این درست است، واقعیت این است که Dota 2 یکی از رقابتی ترین بازی های چند نفره است که تا به حال با اختلافی به همان اندازه ساخته شده است. عمدتاً به این دلیل که این بازی نه تنها به شما آزادی عمل می دهد که چگونه آن را با شخصیت هایی که بازی می کنید، انجام دهید، بلکه هر بازی باید “یکنواخت” باشد.

به‌علاوه، با به‌روزرسانی‌ها، بازی «به طور مداوم در حال تکامل» است، که توضیح می‌دهد که چرا بازیکنان را برای مدت طولانی به عقب بازگرداند. بنابراین به خواست خود آنها … هیچ وقت برای پریدن دیر نیست.

لینک دانلود: Dota 2

10. Grand Theft Auto Online

پلتفرم ها: PS3, X360, PS4, XBO, PC, PS5, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : اگر تا به حال می خواهید بدانید که چرا GTA 6 اینقدر طولانی شده است، می توانید Grand Theft Auto Online را مقصر بدانید. این نوعی «گسترش» به GTA V بود تا آن را حتی بزرگ‌تر و بزرگ‌تر کند، در حالی که باعث شد بازیکنان بتوانند با یکدیگر در دنیای GTA تعامل داشته باشند.

اما با گذشت زمان، تبدیل به چیز خودش شد. تا جایی که اگر باور کنید Grand Theft Auto Online بدون داشتن GTA V خریداری می شد.

Rockstar Games تمام تلاش خود را برای بارگذاری بازی با محتوا انجام داده است تا بازیکنان بتوانند به تنهایی یا به صورت گروهی سرگرم شوند یا به مصاف یکدیگر بروند.

پس اگر می خواهید وارد شوید، فقط حواستان باشد، ممکن است بازیکنان دیگر به اندازه شما مهربان نباشند…

لینک دانلود: Grand Theft Auto Online

9. Apex Legends

Apex Legends

پلتفرم ها: PC, PS4, XBO, NS, PS5, X/S, Android, iOS

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : مسلما Apex Legends نباید به اندازه‌ای که می‌گفت چگونه سایه‌اش بر روی جهان افتاد، موفقیت بزرگی می‌داشت. اما زمانی که بازیکنان به بازی رایگان موبایل دست یافتند، یک جامعه رقابتی عظیم متولد شد.

مانند سایر بازی‌های موجود در این فهرست، شما یکی از «افسانه‌ها» خواهید بود که هر کدام قدرت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند. سپس در گروه‌های دو نفره یا سه نفره قرار می‌گیرید و در حالت‌های مختلف بازی انتخاب می‌شوید.

با توجه به اینکه جامعه در طول زمان چقدر برای بهبود مهارت های خود تلاش کرده است، باید با هم کار کنید و باهوش باشید تا زنده بمانید. تیم پشت بازی همچنین به طور مکرر عنوان رایگان را به روز می کند و اطمینان می دهد که همیشه چیزی برای بازگشت به آن دارید.

لینک دانلود: Apex Legends

8. Rainbow Six Siege

پلتفرم ها: PC, PS4, PS5, XBO, X/S

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : حماسه Rainbow Six یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای بازی است و زمانی که Rainbow Six Siege آمد، بازی را به سطحی رساندند که توسط اکثر شوترها در صدر قرار نگرفته است. در بازی شما نقش یکی از بسیاری از اپراتورهای جهانی را بر عهده خواهید داشت. و در هر مسابقه باید در کنار هم تیمی های خود برای مبارزه با دشمنان، اهداف روشن و موارد دیگر کار کنید.

در تمام مدت، قادر به استفاده از محیط به نفع خود از طریق تخریب، انسداد، و یا جستجو.

آن را به سال‌ها DLC و پیشرفت‌ها اضافه کنید، و می‌توانید ببینید که چرا Rainbow Six Siege هنوز توسط بسیاری تا به امروز بازی می‌شود.

لینک دانلود: Rainbow Six Siege

7. Mario Kart 8 Deluxe

پلتفرم ها: NS

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : باور کنید یا نه، این اولین بازی واقعی مسابقه ای است که ما در این لیست داشته ایم. که وقتی به آن فکر می کنید واقعاً عجیب است.

صرف نظر از این، Mario Kart 8 Deluxe یک پورت بازی Wii U بود، اما از قبل با محتوای DLC همراه بود و ظاهری بهبود یافته داشت. و اکنون، از طریق Booster Course Pass، 48 آهنگ ارتقا یافته Mario Kart را برای شما دریافت می کند تا از هم اکنون تا پایان سال 2023 با آن ها سرگرم شوید.

اما حتی با وجود آهنگ‌های کمتر، Mario Kart 8 Deluxe یک بازی مسابقه‌ای به زیبایی تصفیه شده است که به شما جرات می‌دهد مانند یک رئیس سبد خرید خود را کنترل کنید و آیتم‌های عالی را برای تضمین پیروزی خود دریافت کنید. آن را به حالت نبرد سرگرم کننده و شدید اضافه کنید؟ و شما برای مدتی طولانی چند نفره انجام خواهید داد.

دلیلی وجود دارد که این بازی در حال حاضر پرفروش ترین بازی نینتندو سوییچ است.

6. CSGO

پلتفرم ها: PC, PS3, X360

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : یکی از OG های دنیای بازی از نظر بازی چند نفره رقابتی، Counter-Strike Global Offense به قدری محبوب است که حتی امروز نیز بسیار خوب بازی می شود و حتی مسابقاتی به آن اختصاص داده شده است.

شما به عنوان یکی از تیم هایی بازی می کنید که تنها وظیفه آنها این است که تیم دیگر را در حالت های مختلف از بین ببرد. اگرچه ممکن است به اندازه عناوین مدرن پیشرفته نباشد، اما همچنان یک بازی نمادین است. و در حالی که کمی ساده‌تر از سایر موارد موجود در این لیست است، اما به دلیل اینکه همه از آن خارج می‌شوند، اصلاح شده است و واضح است که مردم همچنان از آن لذت می‌برند.

بنابراین بارگیری کنید، کار را انجام دهید و سپس ماموریت بعدی را شروع کنید!

لینک دانلود: CSGO

5. Overwatch

پلتفرم ها: PC, PS4, XBO, NS

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : در حال حاضر، Overwatch 2 بر اساس نسخه بتا خود دقیقاً در بهترین حالت نیست. اما وقتی به OG Overwatch و همه چیزهایی که برای بازی های چند نفره رقابتی به ارمغان آورد نگاه می کنید؟ بله، شایستگی حضور در این لیست را دارد.

وقتی فکر کنید که Overwatch قرار بود یک MMORPG باشد و بعداً به یک تیراندازی مبتنی بر تیم تبدیل شود که با دوستان و دیگران به صورت آنلاین برای سرگرمی و شکوه بازی می‌کنید.

مانند سایر عناوین، این بازی دارای فهرست بزرگی از شخصیت‌های منحصر به فرد است که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید و ببینید آیا با آنچه که دوست دارید انجام دهید مطابقت دارند یا خیر. سپس، از تیم خود بخواهید تا در حالت های مختلف پیروز شوند.

هر کاری که Overwatch برای ساخت بازی، جهان و شخصیت های آن انجام داد، خاص بود. این دلیلی بیش از حد کافی برای بازی کردن آن برای خودتان است!

لینک دانلود: Overwatch

4. Super Smash Bros Ultimate

پلتفرم ها: NS

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : مانند چند بازی مبارزه‌ای در این فهرست داشته‌ایم، اما وقتی نوبت به یک بازی مبارزه‌ای واقعاً نهایی می‌رسد؟ این فرنچایز Super Smash Bros است و Ultimate بهترین ورودی آنها بر اساس معیارهای بسیاری است.

با مکانیک‌های پیشرفته و فهرست‌های گسترده (اکنون که بسته‌های DLC به طور کامل تمام شده‌اند)، هر کسی که از طرفداران Smash Bros است یا فقط می‌خواهد یک بازی مبارزه‌ای انجام دهد، می‌تواند به راحتی وارد بازی شده و بازی کند. با مسابقات 4 نفره می توانید به صورت آنلاین برای تسلط با دوستان، خانواده و افراد تصادفی مبارزه کنید. یادگیری آن آسان، تسلط بر آن دشوار و بسیار سرگرم کننده است.

و همانطور که اشاره شد، فهرست بزرگی از شخصیت‌ها وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید و ببینید آیا با سبک مبارزه شما مطابقت دارند یا خیر. از ماریو گرفته تا سورا، همه اینجا هستند.

پس وارد شوید و بازی کنید!

لینک دانلود: Super Smash Bros Ultimate

3. Rocket League

پلتفرم ها: PC, PS4, XBO, NS

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : در حالی که بسیاری از بازی‌ها عنوان موفقی دارند و سپس برای ساخت دنباله یا اسپین‌آف کار می‌کنند، Rocket League یکی از اوت لاینرها است. عمدتاً به این دلیل که آنها ONE بازی را واقعاً خوب ساختند، و سپس سال‌ها صرف اصلاح آن، به‌روزرسانی آن و اطمینان یافتن از اینکه بازیکنان جدید و قدیمی می‌توانند بدون مشکل وارد شوند و بازی کنند، صرف کرده‌اند.

Rocket League یک فوتبال روی استروئید است، زیرا شما می روید و یک ماشین را هدایت می کنید و گاهی اوقات با آن حرکات آکروباتیک انجام می دهید تا یک توپ را وارد دروازه کنید. سریع، دیوانه کننده و بله، فوق رقابتی است.

و به دلیل بازی متقابل، می توانید در سراسر جهان با سایر سیستم ها و بازیکنان مبارزه کنید تا تسلط خود را حفظ کنید، و مجموعه گسترده ای از اتومبیل ها را در اختیار دارید.

بازی به روز می شود، مردم به بازی ادامه می دهند، هیچ ایرادی در آن نیست.

2. Fortnite

پلتفرم ها: PC, NS, PS4, PS5, XBO, X/S, iOS, Android

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : ما مطمئن هستیم که بسیاری از شما ما را به خاطر قرار دادن Fortnite در این لیست نسبت به عناوین خاص دیگر دوست خواهید داشت یا از ما متنفر خواهید شد.

اما هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت و محبوبیت Fortnite را برای دنیای بازی‌های رقابتی انکار کند. میلیون ها نفر تقریباً همیشه این بازی را انجام می دهند. و به دلیل اینکه Epic Games چقدر غنی است، آن‌ها آن را به روز می‌کنند و فصل‌های جدید، محتوای جدید و حالت‌های جدید نبرد را برای بازی ارائه می‌کنند.

از جمله بازی بسیار محبوب اخیر که در آن می‌توانید بازی را بدون توانایی ساختن چیزی انجام دهید. و نمی توانید بگویید که رقابتی نیست زیرا با حضور 100 بازیکن در آن زمان، همه چیز دیوانه می شود، و این بخشی از سرگرمی است. به علاوه، این باعث می‌شود آخرین کسی که می‌ایستید، شیرین‌تر باشد.

برنده برنده، شام مرغ.

لینک دانلود: Fortnite

1. Among Us

پلتفرم ها: NS, PS4, XBO, PC, Android, iOS, PS5, X/S

چرا این بازی را در NO.1 قرار می دهیم؟ چرا که نه

بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 : یکی از بزرگترین طعنه ها در مورد Among Us این واقعیت است که در طول همه گیری آنطور که بسیاری فکر می کنند منتشر نشد. مدتها قبل از آن خارج شده بود. اما به دلیل بیماری همه گیر ما را مشتاق می کند و ما را مشتاق تعامل می کند … این بازی ظاهر شد و سپس جهان را فرا گرفت.

و در حالی که به اندازه سال 2020 محبوب نیست، اما هنوز هم بسیار محبوب است و مردم دوست دارند در برابر یکدیگر بازی کنند تا ببینند آیا می توانند زنده بمانند، شیاد را پیدا کنند یا همه دوستان خود را بکشند.

گاهی اوقات ساده‌ترین بازی‌های رقابتی بهترین‌ها هستند و نمونه‌ای عالی از آن است. و اگر هنوز این بازی را بازی نکرده‌اید…

لینک دانلود: Among Us

منبع: GAMERANX.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید