بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 ، جدیدترین بازی ps4

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 . جدیدترین و بهترین بازی های ps4 در سال 2022 ، بازی های آنلاین ، جنگی ، ورزشی ، استراتژی پلی فور  ،  مزیت ها و معایب آنها و بازی هایی در ژانر ترس و بقا, اکشن, ماجراجویی, شوتر و غیره.

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

اگر بدنبال بهترین بازی های پلی استیشن 4 هستید بهترین مکان را برای یافتن این بازی ها انتخاب کرده اید.

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 : در پلی استیشن 4, تمام بازی هایی که تعیین کننده نسل شما هستند را خواهید یافت, از ماجراجویی تکنفره سینمایی گرفته تا تیراندازان چند نفره دیوانه کننده. اما با این همه گزینه های زیادی که در اختیار دارید, یافتن اینکه چه بازیی برای شما مناسب است, مشکل است. به همین دلیل است که ما این در این راهنما مجموعه ای عظیم از بازی های PS4 را گردآوری گرده ایم. ما به طیف گسترده ای از همه ژانرها را پرداخته ایم, بنابراین چیزی در اینجا وجود دارد که برای همه مناسب است.

ممکن است که PS5 جدیدترین و بهترین کنسول سونی باشد. اما هر کسی که PS4 دارد همچنان به بهترین بازی های PS4 موجود برای بازی در حال حاضر علاقه مند است. علاوه بر این, تعداد زیادی نسخه جدید در هر دو کنسول کاردهی دارند. این بدان معناست که اگر PS4 در اختیار دارید و قصد ارتقاء آن را دارید, می توانید از بازی های خود به دلیل سازگاریی که با هر دستگاهی دارند بهره ببرید, این بدان معناست که شما همچنان قادر خواهید بود به راحتی بازی های برتر PS4 را انجام دهید.

همچنین برخی از بازی های PS4 را در راهنمای زیر مشاهده می کنید که قادر به این خواهید بود که آنها را بر روی PS5 ارتقا دهید که این ارتقاء ها شامل بهبودهایی در بخش بصری و عملکرد بازی ها می شود.

بعلت پشتیبانی و حمایت از همه نسل ها, راهنمای ما در مورد بهترین بازی های PS4, بدون توجه به اینکه از PS4 اصلی, PS4 Pro کمی قوی تر یا PS5 جدید استفاده می کنید, برای شما جذاب خواهد بود.

اگر بدنبال ماجراجویی بعدی در پلی استیشن هستید, به انتخاب ما از بهترین بازی های PS4 نگاهی بیندازید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای بازی GTA Vنید فور اسپید هیت و بهترین کنسول بازی 2021 مشاهده کنید.

Apex Legends

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • جالب, گیم پلی روان
  • سیستم پینگ خلاق
  • ترکیب عالی شخصیت ها

معایب  این بازی

  • سلاح های کمی نیاز به تعمیر دارند
  • Battle Pass معمولی

Apex Legends یکی دیگر از مدعیان رقابت برای بهترین بازی ps4 بتل رویال است. Apex Legends که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و در جهان Titanfall ساخته شده است, یک تیرانداز نبرد رویال مبتنی بر تیم است که در آن تیم های سه نفره در برابر 57 بازیکن دیگر به جمع آوری غارت می پردازند و آخرین نفر (یا تیم) که باقی می ماند برنده است.

با این حال, برخلاف Fortnite و PUBG و Apex Legends می بیند که بازیکنان یک کلاس را برگزار می کنند, هر کدام با یک شخصیت منحصر به فرد نشان داده می شوند (تصور کنید Fortnite با Overwatch مخلوط شده است و شما در مسیر درست قرار خواهید گرفت.)

Apex Legends یک بازی بتل رویال کامل برای کسانی است که از پیش فرض این سبک لذت می برند اما نمی توانند با ساختمان Fortnite یا رقابت PUBG کنار بیایند. به علاوه, کلاسهای مختلف, توانایی ها و رویدادهای محدود به طور کلی تجربه ای پویاتری را ایجاد می کند.

این بازی توسط PS4 Pro پشتیبانی نمی شود.

Assassin’s Creed Odyssey

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • از لحاظ گرافیکی بسیار عالی
  • دنیای عظیم برای اکتشاف
  • نقش اصلی خارق العاده
  • داستان جذاب

معایب بازی

  • بسیار طولانی

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 : Assassin’s Creed Odyssey یکی از جدیدترین افزودنی های فرنچایز حماسی RPG Assassin’s Creed است. داستان فیلم Odyssey در طول جنگ پلوپونزی اتفاق می افتد و شما خود را در جای الکسیوس یا کاساندرا می گذارید که سعی می کنند حقیقت تاریخ خود را فاش کنند و این در حالی است که آنها در جهان آشفته یونان باستان به عنوان یک مزدور حرکت می کنند.

در حالیکه Assassin’s Creed Valhalla جدیدترین نسخه اضافه شده به این سری است, اما هنوز فکر می کنیم Odyssey بهترین پیشنهاد Assassin’s Creed در PS4 است و بدون شک یکی از بهترین بازی های PS4 است.

Odysssey یکی از بازی های PS4 است که از لحاظ گرافیکی بسیار خیره کننده است که شما را به قلب یونان باستان می برد و به راحتی آن را در مجموعه بهترین بازی های پلی استیشن 4 قرار می دهد. فقط مطمئن شوید که زمان پخش آن را دارید زیرا بیش از 100 ساعت محتوا در این بازی وجود دارد که می توانید از آن لذت کامل را ببرید.

پشتیبانی از PS4 Pro در این بازی تقویت شده است.

Battlefield 1

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • فضای تاریخی این بازی, طراوت خاصی را به این بازی می بخشد
  • تجربه بازی تکنفره عالی
  • نبرد هیجان انگیز بی وقفه

معایب بازی

  • فاقد عناصر مخفی

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 : آیا شما طرفدار بازی Call of Duty هستید ؟ پس Battlefield 1 ممکن است که بازی جالبی برای شما باشد. این بازی شوتر شخص اول, بازیکنان را به جنگ جهانی اول می برد و با این کار, فرانچایز غیر فعال را, فعال می کند.

تنظیمات تاریخی Battlefield 1 به آن کمک می کند تا با بقیه بازی های شوتر نظامی موجود در بازار فرق کند. و همه سلاح های جدید, وسایل نقلیه و طراحی سطوح بازی و احساس واقعیی که از هرج و مرج و خشونت جنگ را به شما می دهد باعث شده تا با بقیه بازی های جنگی کاملا متفاوت باشد.

این بازی یک کمپین تکان دهنده و سرگرم کننده تک نفره را ارائه می دهد که استاندارد جدیدی را برای شوتر اول شخص تعیین می کند. این کمپین به شش بخش تقسیم شده است و هرکدام از این بخش ها شخصیت های مختلفی دارد و موقعیت های خط مقدم جنگ را به نمایش می گذارد که همه اینها باعث می شود تا این کمپین هرگز کسل کننده یا تکراری به نظر نرسد.

این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار تاثیر گذار و سرگرم کننده است. امیدواریم که Battlefield 2042 آینده نیز به همان اندازه خوب باشد.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ در PS4 Pro شاهد افزایش وضوح و جزئیات خواهیم بود.

Bloodborne

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • زیبایی Victorian
  • بازی بسیار چالش برانگیز

معایب بازی

  • در برخی از اوقات بازی بسیار دشوار می شود

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 :همه بازی های اسرار آمیز با عناوین Souls منتقدان و طرفداران زیادی دارند, اما هیچکدام از لحاظ سبک به پای Bloodborne نمی رسند.

این بازی مانند یک RPG با حالت سختی پنهان ارائه می شود و این بدین معنی است که بازیکن نیاز به صبوری بالایی دارد.

اما نکته این است: در Bloodborne برای PS4, هرطور که بازی کنید نتیجه خواهید گرفت. زمانیکه دشمن خود را دیده اید, الگوهای حمله او را به خاطر سپرده اید, در لحظه مناسب ضربه زده اید و از طریق مبارزه بی عیب و نقص بازی غالب شده اید, پس در این زمان, پیروزی بسیار لذت بخش تر است. این به راحتی یکی از بهترین بازی های PS4 است که می توانید در حال حاضر انجام دهید.

PS4 Pro از این بازی پشتیبانی نمی کند.

Call of Duty: Modern Warfare (2019)

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای بازی

  • به استراتژی و تفکر بیشتری نیاز دارد
  • تغییر در تن و قالب
  • حالت های زیاد چند نفره

معایب بازی

  • فرمول فیزیکبازی تا حد زیادی بدون تغییر است
  • در برخی از مکان ها تاریخ از نو نوشته شده است

Call of Duty: Modern Warare (2019) جزو پرفروش ترین فرانچایز FPS است_ که ترس از زامبی ها, جت پک ها و ابزارهای آینده نگرانه برای درک عمیق در مورد نحوه مشارکت نظامی در قرن 21 را حذف کرده است.

این نام نیز اتفاقی نیست ؛ Modern Warfare سال 2007 یک نقطه عطف در سری Call of Duty بود و Activision به دنبال بازسازی چیزی است که بازی با همین نام را بسیار موفق ساخته است.

Modern Warfare همه چیز راجع به واقعیت های تلخ جنگ در حال حاضر است با عنوان “مدرن” به وسایل, سلاح ها و ابزارهایی که امروزه در خاورمیانه و روسیه استفاده می شود اشاره می شود.

Modern Warfare (2019) جدیدترین بازی اصلی COD نیست و Call of Duty: Black Ops Cold War مدعی آن عنوان است, اما ما آن را پیشنهاد بهتری می دانیم.

در حالیکه Modern Warfare با توجه به کمپین خود دارای مشکلات قابل توجهی است اما هنوز بهترین نصب این سری است – با تیراندازی فشرده و حالت های چند نفره بیشتر از آنچه که هست می توانید عمل کنید.

آیا PS4 Pro از این بازی پشتیبانی می کند؟ بله, 4K  ولی نه HDR

Call of Duty: Warzone

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای بازی

  • نقشه بزرگ و جالب
  • گان پلی واکنشی
  • مواجه شدن با Tense Gulag
  • قراردادها روش جدیدی از بازی را ارائه می دهند

معایب بازی

  • تسلیحات غیر عامل
  • Killstreaks می تواند قدرت زیادی بگیرد

Call of Duty: Warzone در حال حاضر یک نبرد رویال مستقل است. Warzone که در ابتدا در ادامه Modern Warfare (2019) منتشر شد, اما هم اکنون بعنوان بازی یک بازی مستقل به کار خود ادامه می دهد.

Warzone از شوتینگ خوبی برخوردار است. کاوش نقشه آن بسیار ارزشمند است و بیش از اندازه مفاهیم جالب مانند Gulag و Contracts را ارائه می دهد تا آنرا به یک بازی منحصر بفرد تبدیل کند.

پشتیبانی PS4 Pro؟ فریم ریت ثابت تر و رزولوشن بالاتر

Control

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای بازی

  • جلوه های ذره ای خیره کننده
  • جهت گیری هنری الهام گرفته
  • گان پلی سریع

معایب بازی

  • بسیار آهسته شروع می شود

بازی Control از شرکت Remedy Entertainment یک اکشن ماجراجویی متفاوت است.

در این بازی, شما به جای Jessie Faden جدیدترین مدیر دفتر کنترل مخفی فدرال (FBC) – یک آژانس دولتی که در مورد فعالیتهای ماوراءالطبیعه تحقیق می کند – بازی می کنید. اما نقش جدید Jessie دارای چند مورد است که در شرح وظایف دقیقاً ذکر نشده است, از جمله قیام یک نیروی ماوراءالطبیعه که فقط به عنوان Hiss شناخته می شود.

ارتباطی که Remedy با آن در ژانرهای دشوار متعدد چه در فیلم و چه در بازی های Control انجام داده است کاملا قابل توجه است و همچنین اینکه موفق شده است داستانی تکان دهنده برای True Detective و Twin Peaks ارائه دهد.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ خیر

Death Stranding

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای بازی

  • حرکت احساسی واقعی
  • پرفورمنس عالی
  • روایت منسجم

معایب بازی

  • نبردها کند صورت می گیرند

Death Stranding ما را کمی نگران کرد. هنگامی که اولین عنوان Kojima Productions یعنی E3 در سال 2016 عرضه شد، همه را گیج کرد.

ما نوزادان بازی،  لباس های سمور دریایی و حتی ظاهر Conan O’Brein را دیدیم و هر تریلر جدید ما را بیشتر از هیاهوی ترس ترسیم کرد. اما همگی اینها ارزش این بازی را داشت.

Death Stranding یک عنوان باور نکردنی است که به همان اندازه زیبا و منحصر به فرد است. نمی خواهیم که کل داستان را فاش کنیم اما باید بگوییم که شما پا به پای مامور تحویل دهنده Sam Bridges (با بازی Norman Reedus) می روید تا محموله خاصی را تحویل دهد – پدیده ای اسرارآمیز که بسیاری از مردم بی گناه را از بین می برد. اما بدیهی است که همه چیز به این سادگی نیست.

Death Stranding بازیی است که باید آنرا تجربه کرد این قطعاً یک بازی ضروری PS4 است, اما به شما می گوییم که این بازی مناسب برای هر شخصی نیست.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ رزولوشن 4K

FIFA 20

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای بازی

  • سرعت عالی
  • ترفندهای دفاع

معایب بازی

  • Career Mode هنوز نیاز به اصلاح دارد
  • ارتقاء بصری کمی در این بازی وجود دارد

برای بسیاری از دارندگان کنسول, بازی FIFA یک رویداد سالانه بسیار مهم است. FIFA 20 شاید جدیدترین ورودی نباشد ، اما ما فکر می کنیم این بهترین قسمت در سری شبیه سازی فوتبال است.

با تکرار شدن سری استال وارت, EA گام های جسورانه ای در جهت درست برد, به ویژه هنگامی که صحبت از ارائه حالت های بازی و تقلب آماری به بازیکنان به میان می آید.

علاوه بر این, روشی فوق العاده جدید برای بازی در Volta, و برخی از ترفندهای هوشمندانه و پیچیده گیم پلی که یک بازی عادلانه تر و با ارزش تر از فوتبال را ترغیب می کند, این قطعاً یک بازی مفید نیست. در واقع, ممکن است که این بازی بهترین بازی فیفا در چند سال اخیر باشد که طرفداران خود را به خوبی جذب کرده است.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله, 4K و HDR

Final Fantasy 7 Remake

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • ویژوال عالی
  • نبرد عالی
  • اضافه کردن داستان بسیار عالی است
  • تشویق به آزمایش ها

معایب بازی

  • بازی بصورت خطی است

Square Enix هنگامی که قصد بازسازی یکی از دوست داشتنی ترین JRPG های تاریخ را داشت, وظیفه سنگینی بر عهده داشت. بازسازی Final Fantasy 7 به راحتی می توانست یک کار اشتباه باشد –  اما خدا را شکر که اینطور نبود.

داستان این بازی کاملا عوض شده بود. شخصیت های جدید, داستان های گسترده تر شده, همه و همه در این بازی وجود دارند.

بهترین بازی های ps4 در سال 2022 : اما, مهمتر از همه بازسازی Final Fantasy 7 تنها ایجاد دوباره بازی های مورد علاقه ما نیست – شاید فقط بهترین بازی Final Fantasy باشد که از زمان عرضه Final Fantasy X در قفسه های فروشگاه در سال 2001 دیده ایم. این بازی آنقدر خوب است که باید معیاری برای اندازه گیری بازی های مدرن Final Fantasy در نظر گرفته شود و برای این یکی از بهترین بازی های PS4 در بازار است.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله, 4K HDR

Fortnite Battle Royale

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • دنیای زنده و واقعی
  • نبرد جالب
  • فیزیک ساختمانی منحصر بفرد
  • کسب درآمد عالی

معایب بازی

  • تغییر مداوم جهان

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 : Fortnite از زمان انتشار در سال 2017 تا کنون افزایش چشمگیری داشته است و درک دلیل آن دشوار نیست. بازی رایگان بازی Battle Royale PS4 به بازیکنان یک تجربه چند نفره آنلاین پر انرژی و لذت بخش را ارائه می دهد و برخی از فیزیک های ساختمان را برای کنار گذاشتن آن از رقبای خود به کار می گیرد.

Fortnite تا حدودی به یک پدیده فرهنگ محبوب تبدیل شده است و تشخیص دلیل آن دشوار نیست: این بازی, سرگرم کننده و سریع است و به نظر می رسد همه آن را بازی می کنند. مهمتر از همه اینکه این بازی مفهومی را ارائه می دهد که تقریباً هر کسی می تواند با آن کنار بیاید: تنها این را بدانید که باید در این بازی آخرین شخصی باشید که زنده می متاند.

بروزرسانی های مداوم, باعث می شود که محتوای Fortnite هنوز هم که هنوزه پس از 4 سال از عرضه آن به بازار تازه و جدید باشد, بنابراین به راحتی در لیست بهترین بازی های PS4 قرار می گیرد.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله- 60 fps

Ghost of Tsushima

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای بازی

  • دنیایی زیبا برای اکتشاف
  • نبردی زیبا و درگیر کننده
  • تنوع عالی در گیم پلی

معایب این بازی

  • تنها در جهان باز بازی می کنید
  • شخص اول این بازی کمی کسل کننده است

بازی انحصاری مورد انتظار PS4 نه تنها به شما امکان می دهد رویاهای سامورایی خود را برآورده کنید و راهزنان و مهاجمان را تکه تکه کنید، بلکه به شما امکان می دهد تا خود را به طور کامل در محیط فئودالی ژاپنی قرار دهید. این بازی, بدون شک یکی از بهترین بازی های PS4 است که می توانید انجام دهید.

چیزی که این بازی فاقد آن است, اصالت بازی است, اما با یک تعهد بی عیب و نقص و احترامی که به این دوره تاریخی می گذارد, فقدان این اصالت را جبران می کند.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله, 4K در 30 fps

God of War

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • داستانی غم انگیز و دلچسب
  • شخصیت ها دارای عمق بازی هستند
  • دنیای نیمه باز موارد زیادی را برای اکتشاف ارائه می دهد

معایب این بازی

  • کمی کند است
  • فاقد DLC

یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2018 یعنی God of War, قطعا جنجالی را در بازی ها بوجود آورد. گرفتن کریتوس از اساطیر یونانی به اسکاندیناوی ، پدر شدن او و تمرکز بر روایت و همچنین مبارزه کاملاً بازسازی شده ، God of War را به تازه سازی خوشایندی از فرانچایز تبدیل کرده است.

در بررسی God of War, ما به دلایل زیادی, این بازی را بعنوان “بهترین بازی این مجموعه” نامگذاری کردیم, اما نکته برجسته این است که اگر به بهترین ها علاقه دارید ، نباید این بازی را از دست بدهید. ما امیدواریم که دنباله God of War به آن عمل کند.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ 4K در 30 فریم در ثانیه HDR  با یک مد تقویتی در 1080 پیکسل برای فریم ریت بالاتر

Grand Theft Auto 5

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • دنیایی بزرگ و فشرده
  • بازی آنلاین GTA بسیار عالی است
  • حالت شخص اول جدید

معایب این بازی

  • سطح خشونت این بازی برای هر شخصی مناسب نیست
  • طراحی ماموریت از رده خارج شده

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 : GTA V نه تنها بهترین بازی sandbox روی پلتفرم PlayStation 4 است, بلکه بهترین بازی گلف, بهترین بازی شبیه ساز تنیس, قهرمان بی چون و چرای یوگا و یکی از بهترین مسابقه های ماشین سواری است و حتی اینکه این بازی, یک بازی MMO بسیار مفید است.

ما به مقیاس و محدوده GTA 5 عادت کرده ایم, اما آنچه Trevor ، Franklin و Michael به ما می رسانند یک شهر فوق العاده خوب است که از سه منظر کاملاً متفاوت مشاهده می شود.

Trevor, قاتل دیوانه واری است که هنگام بازی در یک راک استار متوجه می شویم که این شخصیت در همه ما وجود دارد. فرانکلین, با شخصیت کلاسیکی که دارد به نظر می رسد که هوش خیابانیی در اختیار دارد و توانایی کشیدن باندانا را دارد. و مایکل, جنایتکاری مشکل دار با خانواده ای ناکارآمد.

اگر کمپین برای شما مناسب نیست یک حالت آنلاین چند نفره رایگان – GTA Online – وجود دارد که می توانید از آن به عنوان زمین بازی مجازی آشفته خود استفاده کنید.

با این حال, شما GTA 5 را بازی می کنید-یک بازی چند نفره ، یک بازی سوم شخص داستان محور ، یک شبیه ساز پرواز- که نشان می دهد این بهترین بازی در این نسل و آخرین بازی است. بنابراین تعجبی ندارد که نسخه توسعه یافته و پیشرفته GTA 5 در PS5 و Xbox Series X در ماه نوامبر منتشر شود. با این حال, به نظر می رسد مدتی طول بکشد تا به GTA 6 دست پیدا کنیم.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ خیر

همچنین بخوانید : آموزش و راهنمای GTA V در پلی استیشن 4

Horizon Zero Down

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • Aloy یک شخصیت اصلی عالی است
  • نبردها هرگز تکراری نمی شوند
  • دنیای پیچیده و بزرگ برای اکتشاف

معایب این بازی

  • داستان بازی کمی گیج کننده است
  • در برخی از مواقع کند پیش می رود

Horizon Zero Down اولین بازی جهان باز اول شخص است که سونی به شدت به آن نیاز داشت. در حالی که Uncharted و The Last of Us مدتهاست به بازیکنان PS4 یک تجربه خطی فوق العاده می دهند, Horizon Zero Dawn _ توسعه یافته توسط Guerilla Games  _ کلیدهای یک دنیای باز عظیم ، غنی از جزئیات و کاملاً شگفت انگیز را به شما می دهد.

این بازی که در محیط پسا آخرالزمانی زیبایی شناختی ماقبل تاریخ واقع شده و دایناسورهای ربات شکل در آن زندگی می کنند. این بازی بازیکنان را در جای Aloy قرار می دهد که این موجودات را شکار کرده و آنها تکه تکه می کند. بخشی از پارک ژوراسیک, قسمت 10.000 قبل از میلاد و بخشی از حماسه علمی تخیلی Asimovian که همه آنها در غالب یک بازی ارائه می شوند.

وقتیکه کارزار گسترده ای را پشت سر گذاشتید, The Frozen Wilds DLC را که Aloy را به سمت شمال و به ضایعات یخ زده The Cut و خانه قبیله Banuk می فرستد, بررسی کنید. بازی Frozen Wilds یک بازی استثنایی PS4 را ارتقا می بخشد و ارزش ورود را دارد.

اما هنوز کارمان با Aloy تمام نشده است. سونی در حال کار بر روی ادامه Horizon Forbidden West است و بیشتر از این نمی توانیم منتظر آن بمانیم.

پشتیباین از PS4 Pro؟ بله 4K, سی فریم در ثانیه و پشتیبانی از HDR

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • فیزیک عالی بازی
  • نقشه های بزرگ
  • طراحی ماموریت غیر خطی

معایب این بازی

  • برای بازیکنان جدید ممکن است گیج کننده باشد

خب, بنابراین آخرین بازی Hideo Kojima برای Konami -و آخرین بازی Metal Gear او- ممکن است برای MGS n00b کمی سخت باشد, اما هنوز هم یکی از بهترین بازی های مخفی کاری است که تا به حال ساخته شده است. این یک بازی جهان باز است و احتمالاً شما را با یک میلیون کاراکتر که همگی با صداهای خشن یکسان صحبت می کنند گیج می کند.

Red Dead Redemption 2 بهترین بازی حال حاضر پلی استیشن 4

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • جهانی باز برای اکتشاف
  • کارهای زیادی که می توانید آنها را انجام دهید
  • کاراکترهای جالب

معایب این بازی

  • فاقد بازی آنلاین
  • پرولوگ طولانی

در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 باید بگوییم که Rockstar’s Red Dead Redemption 2 با عرضه اش در سال 2018 تحولی را بوجود آورد و بازی جهان باز وسترنی را به ارمغان آورد. شما در نقش Arthur Morgan, یک تفنگدار, در باند بدنام Van Der Linde کار می کنید که کارش دنبال کردن محاکمه ها و جنایت های غرب وحشی است.

Red Dead Redemption 2 مطمئناً بازی ای است که شما را مشغول خواهد کرد. بین ماموریت های داستانی, مینی گیم ها, فعالیت ها و جستجوهای جانبی, خواهید دید که بدون اینکه متوجه شوید, ساعت های زیادی را وقف این بازی می کنید، و با Red Dead Online, می توانید با تعداد زیادی از دوستان خود بازی کنید. این یک انتخاب آسان برای لیست بازی های برتر PS4 ما است.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ گرافیک بالا, عملکرد بهینه شده و HDR

Resident Evil 2 Remake

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزایای این بازی

  • RE Engine Graphics عالی
  • طراحی محیطی زیبا

معایب این بازی

  • صداگذاری در برخی از مواقع دچار اختلال می شود

نسخه بازسازی شده کلاسیک ترسناک Resident Evil 2 توسط Capcom طوفانی را برای طرفداران و تازه واردان به همراه داشته است و باید بگوییم که جای تعجب وجود ندارد. Resident Evil 2 با گرافیک فوق العاده جدید اما همان معماهای درگیر کننده ذهن و زامبی های ترسناک, قطعاً یک بازسازی درست است.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ رزولوشن 4K در 30 فریم در ثانیه و رزولوشن پایین تر در 60 فریم بر ثانیه

The Last Of Us: Remastered

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • پرفورمنس عالی
  • سرعت خوب داستان
  • ویژوال خیره کننده

معایب این بازی

  • کرفتینگ سطح پایین

بسیاری از بازی ها دیدگاه های پسا آخرالزمانی را به ما ارائه کرده اند, اما هیچکدام به اندازه داستان Joel و Ellie وحشیانه, باورکردنی و تاثیرگذار نبوده اند.

این بازی در PS3 عملکرد فوق العاده ای را داشت, اما با افزایش سقف عملکرد نسل فعلی, Naughty Dog راه هایی را برای افزایش ویژگی های بصری برای کاهش سطح کنترلر پیدا کرد و آن را به یکی از بهترین بازی های PS4 تبدیل کرد.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله, گزینه های 4K در 30 فریم در ثانیه و 1080 پیکسل در 60 فریم در ثانیه با HDR

The Last of Us: Part 2 بهترین بازی ps4 در سال 2022

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • نبرد فوق العاده روان با عناصر بیشتر
  • جایزه اکتشاف
  • گزینه های دسترسی فراوان

معایب این بازی

  • برای کسانی که علاقه به بازی های داستانی ندارند مناسب نیست

The Last of Us 2 یک شاهکار جذاب است. این بازی نه تنها نسبت به نسخه قبلی خود از لحاظ داستانی و فیزیکی پیشرفت داشته, بلکه از هر بازی PS4 که این نسل را منتشر کرده است ، پیشی گرفته است. این نه تنها به داستان سرایی احساسی و ظریف, که با اطمینان از مرزهای آنچه می دانیم بازی می تواند فراتر رود مربوط می شود, بلکه به گونه ای است که مورد استقبال منتقدان واقع می شود و آن را فراتر از آنچه می توانیم تصور کنیم, ارتقا می بخشد.

 ما قصد نداریم تا داستان بازی را فاش کنیم زیرا این یک بازی است که باید تجربه شود و نه به سادگی درباره آن صحبت شود. تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که اگر اولین بازی را انجام دهید, از دست دادن قسمت 2 کار اشتباهی است – این واقعا یکی از بهترین بازی های PS4 است.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله, پشتیبانی از 4K و HDR

The Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • شخصیت های به یاد ماندنی
  • یک بازی جهان باز بزرگ و متنوع
  • در خارج از جستجوهای اصلی می توانید کارهای زیادی را انجام دهید

معایب این بازی

  • زمان زیاد لود شدن
  • نبردهای پر سرو صدا

Geralt نرم افزارهای روان تری برای PS4 نداشت, اما پس از چند وصله سنگین و بسیاری از کلمات عصبانی در مورد کاهش نماهای بصری, ما با یک RPG روبرو می شویم که دارای دامنه و قصه گویی فوق العاده است.

و اما مبارزه, در بازی کارت Gwet را فراموش نکنید و همچنین کرفتینگ و کیمیاگریی در این بازی وجود دارد که شما را مجذوب خود می کند.

در دنیای شبه باز  The Witcher 3, به ندرت پیش می آید که چیزهایی را برای سرگرم کردن خود در این بازی پیدا نکنید و از این بهتر اینکه, در دنیایی که ماوراءالطبیعه را شامل می شود. این یک بازی بسیار نیرومند است و به ویژه ارزش خرید PS4 را به عنوان یک ارتقاء رایگان برنامه ریزی شده دارد.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله, رزولوشن 4K و پرفورمنس پیشرفته در 1080 پیکسل

Uncharted 4: A Thief’s End

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021

مزیت های این بازی

  • ویژوال عالی و ماجراجویی فوق العاده
  • داستان دارای عمق احساسی است
  • طراحی سطح جذاب

معایب این بازی

  • از شوتر عالیی برخوردار نیست

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 : Uncharted 4: A Thief’s End با نزدیک شدن به مجموعه ای ماجراجویی کلاسیک Naughty Dog با یک کار غیرممکن ترکیب شد و چیزی بسیار فراتر از انتظارات ما را ارائه داد. ارزش تولید فوق العاده بالا, داستانی جذاب در مورد یک برادر سرسخت, و داستان ماجراجوییی که باید همیشه آنرا به یاد داشته باشید, که همه اینها در Uncharted موجود است.

اگرچه سفر Uncharted شرکت Naughty Dog به پایان رسید, اما مطمئن باسید که خاطرات آن همیشه در ذهن شما می ماند.

اگر کنسول PS4 را در اختیار دارید, حتما این بازی را انجام دهید.

پشتیبانی از PS4 Pro؟ بله, وضوح تصویر 2560 در 1440 با HDR و 30 فریم بر ثانیه در حالت تک نفره.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید