بهترین بازی های پرطرفدار اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید با لینک مستقیم دانلود . صدها هزار بازی در Google Play Store وجود دارد. اما کدامیک محبوب ترین هستند؟

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

به لطف دسترسی گسترده گوشی های هوشمند در سراسر جهان، همراه با قابلیت حمل بی‌نظیر آنها، بازی‌ های موبایلی پیش از کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ ها اکنون محبوب‌ ترین شکل بازی هستند .

حدود نیم میلیون بازی در Google Play Store وجود دارد که به میلیاردها دانلود تبدیل می شود. ژانرهای بازی از تجربیات ساده و ساده گرفته تا شاهکارهای عمیق و داستان محور که شما را در حال حرکت سرگرم می کند. اما کدامیک محبوب ترین هستند؟

در اینجا لیستی از بهترین بازی های پرطرفدار اندروید که بیشترین دانلود را دریافت کرده اند مورد بررسی قرار می دهیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2022 و آموزش نصب بازی پابجی موبایل مشاهده کنید.

1. Subway Surfers (2012 | 1B+ Downloads)

 

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

Subway Surfers که گزینه اول بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است یکی از برترین بازی های دونده بی نهایت اندروید با گرافیک فوق العاده پر جنب و جوش است. در این بازی شما نقش شخصیتی را بازی می کنید که در حال فرار کردن از دست بازرس و سگش هستید که شما را در حال تگ کردن مترو با گرافیتی دستگیر می کند. همانطور که در مسیرها می دوید، باید از موانع عبور کنید و سکه ها را جمع آوری کنید، از جمله موارد دیگر، برای کمک به فرار.

این بازی به معرفی شهرهای جدید با به‌ روز رسانی های جدید معروف است که به چالش‌ های جدید و شکار فصل تبدیل می‌شود. Subway Surfers با ارز درون بازی، شخصیت‌ ها و قدرت‌ هایی مانند جت پک، هاوربرد و آهن‌ ربا به شما پاداش می‌دهد. این قدرت‌ها به شما کمک می‌کند مسافت طولانی‌تری بدوید، امتیازهای بالاتری کسب کنید و به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهید.

دیگه چی؟ می‌توانید موسیقی متن خوش‌ بینانه دلخواه خود را برای زمان بازی هیجان‌انگیزتر و سرگرم‌کننده‌تر انتخاب کنید.

لینک دانلود: Subway Surfers

2. Candy Crush Saga (2012 | 1B+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

اگر به دنبال یک بازی پازل سه تایی هستید، Candy Crush Saga که گزینه دوم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است همه جا در صدر لیست شما قرار خواهد گرفت. هدف ساده است. برای کسب امتیاز و پیشروی باید سه یا بیشتر آب نبات را با هم مطابقت دهید.

علاوه بر انیمیشن های فانتزی، گیم پلی اعتیاد آور و سطوح بی پایان، این بازی به شما امکان می دهد از طریق پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب، می‌توانید علاوه بر رقابت برای امتیازات, پیشرفت خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید .

علاوه بر این، Candy Crush Saga دارای حرکات شیرینی خاصی است که با آن می توانید جلوه های ویژه و پاور آپ ایجاد کنید تا به شما کمک کند تا سطوح را سریعتر شکست دهید.

اگر به چالش‌ها علاقه دارید، بازی امتیازات خاصی را نیز تعیین می‌کند یا تعداد حرکات مورد نیاز برای رسیدن به سطح بعدی را محدود می‌کند. در مجموع، Candy Crush Saga به همان اندازه که سرگرم کننده است اعتیاد آور است.

لینک دانلود: Candy Crush Saga

3. Free Fire (2017 | 1B+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

Free Fire که گزینه سوم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است یک بازی بتل رویال است که در آن به 49 بازیکن دیگر ملحق می‌شوید و برای رسیدن به آخرین مقام با آن مبارزه می‌کنید. در طول بازی، شما باید سلاح ها و لوازمی را پیدا کنید تا به شما کمک کند تا با دشمنان خود مقابله کنید.

هر جلسه بازی 10 دقیقه طول می کشد و با کم شدن زمان، منطقه بازی مانند PUBG همچنان کوچک می شود. علاوه بر این، زمانی که چالش ها را کامل می کنید، به جوایز انحصاری در سیستم پاس نبرد بازی دسترسی پیدا می کنید. به عنوان یک امتیاز، Free Fire دارای گرافیک رنگارنگ و سبک بازی لذت بخش است.

لینک دانلود:  Free Fire

4. My Talking Tom (2013 | 1B+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

My Talking Tom که گزینه چهارم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است یک گربه خانگی مجازی به نام تام را به شما تقدیم می کند که باید مانند یک حیوان خانگی طبیعی از او مراقبت کنید. این بازی سرگرم کننده و تعاملی است و شما را ملزم می کند که به تام غذا بدهید، نظافت کنید، با او بازی کنید و لباس های مختلف بپوشید. حتی بهتر از آن، تام می‌تواند از طریق فناوری هوش مصنوعی پیشرفته با شما برای لمس تعاملی بازی ارتباط برقرار کند.

این بازی به شما مینی گیم ها و فعالیت های مختلفی را ارائه می دهد که می توانید برای گذراندن وقت با تام انجام دهید. برخی از این مینی بازی‌ ها می‌توانند چالش برانگیز باشند، اما به شما کمک می‌کنند تام را شاد و سالم نگه دارید. با نگاهی به آمار دانلود، My Talking Tom ثابت کرده است که بدون توجه به سن شما یک بازی عالی، سرگرم کننده و جذاب است.

لینک دانلود: My Talking Tom

5. Temple Run 2 (2013 | 500M+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

Temple Run 2 که گزینه پنجم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است یک بازی دوندگی بی پایان با الهام از ایندیانا جونز است که در آن شما به تازگی یک بت طلایی را دزدیده اید و باید از میمون های شیطانی که می خواهند آن را پس بگیرند پیشی بگیرید. هنگام فرار از محیط های هیجان انگیز عبور می کنید، از رودخانه ها، صخره ها، معادن، جنگل ها، مسیرهای چمنزار، قنات ها، زیپ لاین ها، پل های باریک و موارد دیگر عبور می کنید.

کنترل شخصیت شما ساده است. بدوید، بپرید، اسلاید کنید، و در صورت نیاز بچرخید تا در حین جمع آوری سکه، سطوح چالش برانگیز را شکست دهید. همچنین در طول بازی قدرت‌های قدرت و قدرت‌های ویژه‌ای برای کمک به فرار خود دریافت خواهید کرد. به طور کلی، Temple Run 2 گیم‌پلی اعتیادآوری را به همراه گرافیک چشم نواز ارائه می‌کند.

لینک دانلود: Temple Run 2

6. Hill Climb Racing (2012 | 500M+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

Hill Climb Racing که گزینه ششم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است فیزیک و طنز را در هم می آمیزد تا یک بازی رانندگی غیرعادی بسازد. شما باید یک وسیله نقلیه را از میان تپه‌ های بی‌ پایان حرکت کنید و در حین جمع‌ آوری سوخت، الماس و سکه‌ ها، طولانی‌ ترین مسافت ممکن را طی کنید تا امتیاز خود را افزایش دهید.

فیزیک بازی آن را فوق العاده سرگرم کننده کرده است، با توجه به اینکه برای بالا رفتن از سربالایی باید تعادل مناسبی بین سرعت و شتاب حفظ کنید و از شکستن گردن راننده جلوگیری کنید. علاوه بر این، می‌توانید از مراحل و مکان‌ها و وسایل نقلیه مختلفی مانند تراکتور، وانت، کامیون، اتوبوس و غیره انتخاب کنید.

علاوه بر این، می‌ توانید وسیله نقلیه خود را با موتور، سیستم تعلیق، لاستیک‌ها و ارتقاء سیستم رانندگی تغییر دهید تا به شما کمک کند تپه‌ها را بهتر فتح کنید.

لینک دانلود: Hill Climb Racing

7. Clash of Clans (2012 | 500M+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

بازی Supercell’s Clash of Clans که گزینه هفتم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است یکی از پردرآمدترین بازی‌ های اندرویدی است و گیم‌ پلی جذاب و همه‌ جانبه‌ای را ارائه می‌دهد تا شما را از همه چیز درگیر کند. در بازی، شما قبیله‌ های اجتماعی را تشکیل می‌دهید، نیروهای ارتش را آموزش می‌دهید و به بازیکنان دیگر برای یافتن منابع حمله می‌کنید. به طور عمده، شما می توانید نیروها، ساختمان ها و دفاعیات مورد نظر خود را انتخاب کنید تا استراتژی های حمله را متنوع کنید.

Clash of Clans زمانی جالب‌ تر می‌شود که تعامل بازیکن را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنید و روابط برقرار کنید. تبادل از طریق چت های قبیله ای و یک سیستم شوخی دوستانه که در بازی تعبیه شده است امکان پذیر است. به‌علاوه، به‌ روز رسانی‌های منظم و رویدادهای جدید باعث می‌شود برای اطلاعات بیشتر بازگردید.

لینک دانلود: Clash of Clans

8. 8 Ball Pool (2013 | 500M+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید
 
8 Ball Pool که گزینه هشتم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است یک sim واقعی است که به شما امکان می دهد بازیکنان دیگر یا هوش مصنوعی داخلی را در مسابقات 1v1 به چالش بکشید. هنگامی که برنده می شوید، سکه دریافت می کنید و امتیازهایی را تجربه می کنید که به شما کمک می کند تا در جدول امتیازات قرار بگیرید. علاوه بر این، مسابقات و لیگ هایی وجود دارد که می توانید هر زمان که احساس رقابت کنید در آنها شرکت کنید.
8 Ball Pool به شما امکان می دهد گیم پلی بازی را با سطوح میز و نشانه های قابل تنظیم شخصی سازی کنید. همچنین تعاملی در بازی وجود دارد که به شما کمک می کند با حریفان چت کنید و دوست شوید.
لینک دانلود: 8 Ball Pool

9. My Talking Angela (2014 | 500M+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

My Talking Angela که گزینه نهم ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است از بازی My Talking Tom قرض گرفته است، اما این بار، گربه خانگی مجازی آنجلا است. وظایف شما نوازش کردن، غذا دادن و نظافت آنجلا است تا او را راضی نگه دارید. همچنین باید او را زمانی که خواب آلود است به رختخواب ببرید، آرایش کنید، او را وادار به رقصیدن کنید و عکس هایی بگیرید که بتوانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

جدا از وظایف، می توانید در دنیای شگفتی ها، مینی بازی ها و فعالیت های آنجلا که به شما در مراقبت از او کمک می کند قوطه ور شوید. در طول بازی، سکه ها و الماس های لازم برای خرید غذا، لباس، لوازم جانبی و موارد دیگر را به دست خواهید آورد.

هنگامی که یک موسیقی متن پر جنب و جوش، گرافیک رنگارنگ، و بازی تعاملی را با هم ترکیب می کنید، مقصد یک تجربه همه جانبه خواهید بود.

لینک دانلود: My Talking Angela

10. Temple Run (2012 | 500M+ Downloads)

بهترین بازی های پرطرفدار اندروید

نسخه قبلی Temple Run 2 تجربه بسیار مشابهی را ارائه می دهد. هدف همچنان شامل فرار از میمون های شیطان برای فرار با بت نفرین شده است. در حین دویدن، باید انگشت خود را روی صفحه بکشید تا از موانع فرار کنید و دستگاه خود را به طور مناسب برای جمع آوری سکه ها و پاور آپ ها کج کنید.

برای هیجان بیشتر، بازی چالش ها و اهدافی را برای به دست آوردن سکه های بیشتر ارائه می دهد. با سکه‌ ها، می‌توانید نیروها را ارتقا دهید یا ابزارها و کاراکترها را باز کنید تا به شما در دویدن دورتر کمک کنند. حتی بهتر از آن، این بازی به شما اجازه می دهد تا ظاهر شخصیت را شخصی سازی کنید و لباس های منحصر به فرد را انتخاب کنید.

در مجموع، Temple Run که گزینه نهایی ما در مورد بهترین بازی های پرطرفدار اندروید است گیم پلی سریع و گرافیک عالی را ارائه می دهد تا شما را درگیر خود نگه دارد.

لینک دانلود: Temple Run

هیجان بازی‌های اندرویدی با بالاترین دانلود را تجربه کنید

از بازی‌های دونده بی‌پایان گرفته تا شوترهای اول شخص، اندروید میزبان بازی‌ های محبوبی است که میلیاردها بار دانلود کرده‌اند. جای تعجب نیست که این بازی ها با توجه به رایگان بودن، با گیم پلی جذاب، گرافیک شگفت انگیز و سایر ویژگی های فریبنده تا این حد موفق بوده اند.
در مجموع، چه از علاقه مندان به پازل، چه اکشن یا چیز دیگری باشید، به یکی از این عناوین برتر اندرویدی که در تمام دوران دانلود شده اند نگاهی بیاندازید و هیجان کامل را تجربه کنید.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید