جدیدترین و بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS در اردیبهشت 99

بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS اردیبهشت 99

هر ماه بازی های جدیدی وارد بازار اندروید و iOS می شوند. قصد داریم تا جدیدترین و بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS اردیبهشت 99 را با جزییات و لینک دانلود ، معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بازی های موبایل اندروید و iOS هر ماه بهتر و بهتر می شوند و هر هفته نیز عنوانین جدیدی وارد گوگل پلی استور و اپ استور خواهند شد، البته گاهی اوقات تراکم بازی ها بیشتر و بازی های بهتری وارد بازار شده اند اما گاهی اوقات نیز از نظر میزان و کیفیت بازی در طول هفته با کاهش روبرو هستیم.

در این مطلب قصد داریم جدیدترین و بهترین بازی های اندروید و iOS را که در اردیبهشت ماه سال 99 معرفی شده اند بررسی کنیم و لینک دانلود هر کدام را به صورت مجزا بعد از بررسی هر بازی در اختیار شما قرار دهیم. برای مشاهده ویدیو تریلر هر بازی باید فـــــــیلتر شــــــــــــــــکن خود را روشن کنید.

بهترین بازی های اندروید و iOS

Aura kingdom 2

Aura Kingdom 2 یکی از بازی های سبک MMORPG موبایل و یکی از بهترین بازی های اندروید در اردیبهشت 99 است که در یک فضای عادی و ژانر RPG قرار دارد. شما کاراکتر خود را انتخاب می کنید، به آن کلاس می دهید، ظاهر آن را درست می کنید و سپس آن را وارد دنیای بازی خواهید کرد. این بازی دارای گیم پلی دنیای باز یا open world است و تعداد بیشماری کوئست دارد.

در این بازی یک سری کارت وجود دارد که در طول بازی باید آن ها را جمع آوری کنید و به 40 Eidolons برسید. در کل این بازی ضعف هایی هم به همراه دارد اما به عنوان یک بازی سبک MMORPG بسیار عالی است.

دانلود Aura Kingdom 2  برای اندروید

Dead By Daylight Mobile

بازی دد بای دیلایت Dead by daylight ،یک بازی سبک ترسناک بقا است که ایده های بسیار خاص در خود دارد. به طور کلی این بازی یک سبک نامتقارن دارد.این بازی با یک بازیکن غول و چهار بازیکن در نقش انسان آغاز می شود تا بتوانند این غول را شکار کنند. بنابراین یک بازی در سبک یک به چهار است. غول ها و شکارچیان هر کدام قابلیت های خاص  خود را دارند اما غول در بازی قدرت های بیشتری نیز دارد، سیستم بازی به صورت آنلاین و چند نفره است بنابراین باید با سایر افراد رقابت کنید.

دانلود Dead by Daylight برای اندروید

بازی اندروید Eternal Sword M

یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل در اردیبهشت 99 را می توان Eternal Sword M در سبک MMORPG نامید که از اواخر فروردین ماه عرضه شد این بازی نیز یک تجربه خلاق در سبک MMORPG است که باید در آن کاراکتر خود را بسازید و وارد دنیای پر پیچ و خم آن شوید. البته یک داستان کلی برای این بازی در نظر گرفته شده که باید طی 7 روز کل دنیا را نجات دهید.

این بازی همچنین دارای سیستم های سفر در زمان، Mounts ، رقابت آنلاین و عناصر دیگر برای افزودن جذابیت آن است.

Eternal Sword M یکی از بهترین بازی های موبایل در سبک MMORPG نیز هست.

دانلود بازی Eternal Sword M

Fortinte

شاید کمی از شنیدن اسم فورتناینت در این فهرست تعجب کنید، اما این هفته فورتنایت به صورت رسمی پس از کش و قوس های فراوان وارد گوگل پلی استور شد. این بزرگترین عرضه رسمی Epic Games برای یک بازی است که در اپلیکیشن گوگل پلی استور قرار داده می شود.

چندی پیش این کمپانی اظهار کرده بود که درصد سودی که گوگل پلی برای هر بازی به عنوان کارمزد برداشت می کند بسیار زیاد است ، حالا با وجود مشکلاتی که به خاطر نصب نشدن بازی های خارج از گوگل پلی و پیام های خطای پلی استور روی گوشی های اندرویدی به دست کاربران می رسد، شرکت Epic Games نیز پا پس کشید و برای اولین بار بازی فورتنایت را در گوگل پلی استور عرضه کرد.

فورتنایت یکی از سه بازی برتر اندروید در سال 2019 نیز پس از کال آف دیوتی موبایل و پابجی موبایل نام گرفت. در این بازی یک رقابت 100 نفره رویال شوتر وجود دارد و عناصر بسیاری در محیط بازی است. البته این بازی بسیار سنگین است و تنها روی گوشی های قدرتمند و بالارده اجرا می شود.

دانلود بازی فورتنایت برای اندروید

بازی Game Of Thrones Beyond the wall

داستان بازی Game Of thrones beyond the wall دقیقا 48 سال بعد از فیلم آن رخ می دهد. این بازی یک نوع پادشاهی است و در سبک استراتژی ساخته شده و باید در آن قلعه خود را بسازید. یکی از بهترین بازی های موبایل اندروید در سبک استراتژیک را می توان این بازی نامید.

به طور کلی در این بازی باید قلعه خود را بسازید و کارگران خود را برای جمع آوری منابع به خارج از قلعه بفرستید. هرچند این بازی هنوز هم یک سری جزییاتی که یک بازی در سال 2020 باید داشته باشد را کم دارد و حتی از نظر صداگذاری نیز کمی ضعیف است. احتمالا شرکت سازنده در نسخه های بعدی آن را ارتقا ببخشید.

دانلود بازی Game Of Thrones Beyond the wall

بازی اندروید Idle Mafia

بازی Idle Mafia یک بازی سبک idle است . شما باید پول خود را در این بازی سرمایه گذاری کنید و از روش های متنوع کسب درامد نمایید. در طول این بازی باید سیستم مافیایی خود را پیشرفت داده و قدرتمندتر شوید.

دانلود بازی Idle Mafia

Sky: children of light

بازی Sky : children of light کی از بهترین بازی های اندروید در اردیبهشت ماه در سبک ماجراجویی است. بازیکننان در این بازی به دنبال 7 دنیای بزرگ می گردند و سایر دوستان خود را نیز در این بازی می بینند. دنیاهای این بازی کاملا رنگی و جذاب بوده و مکان های دیدنی بسیاری دارد. هرچند دقیقا مانند بازی های MMORPF نیست اما کمی حس این گونه بازی ها را به کاربر با یک سبک ماجراجویی می دهد.

از تظر گیمپلی و فیزیک، یکی از بهترین بازی های این سبک برای گوشی های موبایل اندرویدی به شمار می رود.

دانلود بازی sky: children of light

همچنین اگر به دنبال بازی هایی با گرافیک بسیار بالا هستید، می توانید مطلب بهترین بازی های موبایل در سال 2019 را نیز از این بخش مطالعه نمایید

منبع :ANDROIDAUTHORITY

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید