بهترین بازی های دو نفره موبایل با لینک دانلود مستقیم اندروید و iOS

بهترین بازی های دونفره موبایل

بازی دو نفره موبایل ، بهترین بازی های دو نفره موبایل و بازی های مولتی پلیر و چند نفره با لینک دانلود مستقیم برای اندروید و iOS , بهترین بازی هایی که می توانید دو نفره با دیگر افراد به صورت آنلاین یا آفلاین بازی کنید.

بهترین بازی های دو نفره موبایل اندروید و iOS

بهترین بازی های دونفره موبایل

در اینجا بهترین بازی های دو نفره موبایل که می توانید با گوشی های یکسان، گوشی های جداگانه یا از طریق اینترنت بازی کنید را مورد بررسی قرار می دهیم!

آیا حوصله تان در سر کار سر رفته است؟ یا شاید در حال تلاش برای گذراندن زمان در هنگام استراحت در تعطیلات هستید. هر کجا که هستید و هر کاری که انجام می دهید، بازی های دو نفره موبایل یکی از بهترین راه ها برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین بازی‌ های موبایل دو نفره را معرفی می‌کنیم که می‌توانید در یک دستگاه، گوشی های جداگانه یا از طریق اینترنت بازی کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود و آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی مشاهده کنید.

بهترین بازی های دو نفره موبایل برای بازی در یک دستگاه

اگر نمی‌ خواهید نگران ورود به سیستم آنلاین یا برقراری یک بلوتوث یا اتصال محلی باشید، این بهترین بازی های دو نفره موبایل به شما امکان این را می‌دهند تا با شخصی در همان دستگاه بازی کنید…

1. Dots and Boxes

ژانر: استراتژی / بازی دو نفره گوشی

بهترین بازی های دونفره موبایل

Dots and Boxes یک بازی کاغذ و قلم سنتی دوران کودکی را به روشی راحت برای از بین بردن زمان با گوشی شما تبدیل می کند. با چند نفره محلی، دو نفر می توانند با استفاده از یک دستگاه اندروید یا iOS بازی را انجام دهند.

این عملکرد آفلاین باعث می شود تا زمانی که به Wi-Fi دسترسی ندارید مفید باشد. این یک بازی ساده و در عین حال رقابتی و اعتیاد آور است.

لینک دانلود: Dots and Boxes for Android | iOS

2. Crossy Road

ژانر: آرکید

بهترین بازی های دونفره موبایل

از بهترین بازی های دو نفره موبایل اندروید و iOS آیفون :  ، Crossy Road از بازی کلاسیک Frogger الهام گرفته است و همان گیم پلی خسته کننده و اعتیاد آور را با همان طرح بلوکیی همیشگی ارائه می دهد. حالت دو نفره به شما امکان می دهد با استفاده فرمت صفحه نمایش که به دو قسمت تقسیم شده است, روی یک دستگاه بازی کنید.

شما می توانید به طور همزمان با حریف خود رقابت کرده و آنها را نابود کنید. این بازی همچنین با Android TV کار می کند و به شما امکان می دهد روی صفحه نمایش بزرگتر بازی کنید.

لینک دانلود: Crossy Road for Android | iOS

3. Glow Hockey 2

ژانر: آرکید

بهترین بازی های دونفره موبایل

یکی از بازی های دو نفره گوشی اندروید و آیفون در ژانر آرکید ، یکی دیگر از کلاسیک های دنیای واقعی که به یک بازی سرگرم کننده موبایل تبدیل شده است Glow Hockey 2 است که با آن می توانید هاکی روی هوا را در گوشی خود بازی کنید. اگرچه صفحه نمایش گوشی هوشمند یا تبلت مقیاس فیزیکی بازی را بسیار کوچکتر می کند، اما رقابت به صورت یکسان است و آن را به یک بازی عالی دونفره تبدیل می کند.

گیم پلی بازی ساده و در عین حال فوق العاده سرگرم کننده است. از انگشت خود برای هدایت مهاجم خود استفاده کنید. سپس سعی کنید توپ را وارد دروازه حریف خود کنید و همزمان از دروازه خود دفاع کنید.

لینک دانلود: Glow Hockey 2 for Android | iOS

4. Badland

ژانر: ماجراجویی

بهترین بازی های دونفره موبایل

از بهترین بازی های دو نفره موبایل اندروید و iOS آیفون : اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، Badland عنوانی منحصر به فرد با سبک هنری عالی است که منتقدان آن را تحسین کرده اند. هدف بازی این است که حباب خود را از میان موانع تا زمانی که به انتهای مرحله برسید هدایت کنید.

این بازی دارای دو حالت چند نفره با همکاری با هم و رقابتی است. شما در یک دستگاه بازی می کنید، که بهترین راه برای هماهنگ کردن شخصیت های خود در زمان واقعی است.

لینک دانلود: Badland for Android

بهترین بازی های دو نفره موبایل که می توانید آنها را آنلاین بازی کنید

اگر می‌خواهید از راه دور از طریق بازی آنلاین متصل شوید، لیست زیر شامل بهترین بازی های دو نفره موبایل هستند که می‌ توانید روی گوشی هوشمند خود برای اندروید و آیفون آنها را  امتحان کنید.

5. Bowmasters

ژانر: اکشن

بهترین بازی های دونفره موبایل

یکی از بازی های دو نفره گوشی اندروید و آیفون در ژانر اکشن Bowmasters فیزیک ragdoll، سبک هنری جذاب و خشونت کارتونی را ترکیب می کند تا یک بازی سرگرم کننده شرورانه ای را ایجاد کند. هدف این است که حریف خود را با پرتاب کردن یک سلاح به سمت آنها از بین ببرید.

محاسبه مسیر سلاح شما نیمی از سرگرمی است. در همین حال، نیمه دیگر در حال فرود آمدن هدف و تماشای وحشت دوست شما است.

قبل از اینکه بتوانید حالت های PvP بازی را باز کنید، باید حالت tutorial و چندتا از مسابقه ها را کامل کنید. پس از آن، دو بازیکن می توانند بر روی یک دستگاه یا آنلاین به رقابت بپردازند.

لینک دانلود: Bowmasters for Android | iOS

6. Words With Friends 2

ژانر: جهان

بهترین بازی های دونفره موبایل

پس از موفقیتی که بازی Words With Friends الهام گرفته از Scrabble بود، Zynga Words With Friends 2 را عرضه کرد – یک نسخه به روز شده. بازی‌ های اندرویدی دو نفره که از بورد گیم های کلاسیک تقلید می‌کنند، بسیار محبوب هستند و این بازی نیز به همان صورت است.

می توانید به صورت آنلاین با حریفان تصادفی یا دوستان بازی کنید. یکی دیگر از مزایای بازی این است که در صورت قطع شدن، می توانید نوبت خود را بعدا ادامه دهید.

لینک دانلود: Words With Friends 2 for Android | iOS

7. Clash Royale

ژانر: استراتژی

بهترین بازی های دونفره موبایل

از بهترین بازی های دو نفره موبایل اندروید و iOS آیفون : کلش رویال از سازندگان کلش آف کلنز است و ترکیبی از کارت نبرد و بازی دفاعی برج است. حریفان مهاجمان و مدافعان را از روی دسته کارت های خود می کشند، با این هدف که برج های رقیب را قبل از نابودی برج های شما نابود کنند.

قبل از اینکه بتوانید در مقابل یک دوست بازی کنید، باید آموزش را تمام کنید. پس از باز کردن قفل این حالت، به سادگی باید دوست خود را اضافه کنید و مسابقه را شروع کنید.

لینک دانلود: Clash Royale for Android | iOS

8. Battlelands Royale

ژانر: بتل رویال/ شوتر

بهترین بازی های دونفره موبایل

 

یکی از بازی های دو نفره گوشی اندروید و آیفون در ژانر بتل رویال ، Battleland Royal یک بازی بتل رویال شبیه به Fortnite و PUBG است، اما به آنقدر استراتژی یا دستگاه رده بالایی نیاز ندارد. این بازی مناسب برای بازی‌ های کوتاه با یک دوست عالی است، که می‌توانید به‌ صورت آنلاین از طریق بازی در حالت‌ های دوتایی و گروهی با آن‌ها تیمی را تشکیل دهید و بازی کنید.

کنترل‌ ها ساده هستند و بازی‌ ها کوتاه هستند، که برای سپری کردن وقت بسیار مناسب هستند.

لینک دانلود: Battlelands Royale for Android | iOS

9. Uno

ژانر: Card

بهترین بازی های دونفره موبایل

در حالی که مسابقات در بازی موبایل Uno معمولاً چهار بازیکن دارند، یک حالت 2v2 وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با یک دوست برای بازی در برابر حریفان متحد شوید.

ابتدا باید با انجام یک مسابقه عمومی قفل این حالت را باز کنید. اما هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا با شما در مبارزه با دیگران شریک شوند.

همچنین یک Room Mode وجود دارد که می توانید از آن برای بازی با افرادی که دعوت می کنید استفاده کنید.

لینک دانلود: Uno for Android | iOS

10. Boggle With Friends

ژانر: جهان

بهترین بازی های دونفره موبایل

از بهترین بازی های دو نفره موبایل اندروید و iOS آیفون : Boggle یکی دیگر از بازی های سنتی در ژانر جهان است که Zynga آن را به یک موفقیت موبایل تبدیل کرده است. در Boggle With Friends، هدف این است که از مجموعه حروفی که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند، تا حد امکان کلمات بیشتری پیدا کنید.

با این حال، فقط می توانید حروف را به یکدیگر متصل کنید (عمودی، افقی یا مورب). اگر قبل از تمام شدن تایمر به تعداد امتیازات بالاتری نسبت به حریف خود برسید، برنده خواهید شد.

در حالی که هر دور زمان بندی شده است، تایمر فقط زمانی شروع می شود که نوبت خود را شروع کنید. این به این معنی است که شما می توانید هر زمان که وقت آزاد دارین این بازی را شروع کنید.

لینک دانلود: Boggle With Friends for Android | iOS

11. Golf Battle بهترین بازی دو نفره و چند نفره موبایل گلف

ژانر: ورزشی

بهترین بازی های دونفره موبایل

یکی از بازی های دو نفره گوشی اندروید و آیفون در ژانر ورزشی ، Golf Battle به شما امکان می دهد مسابقات 1v1 را به صورت آنلاین با دوستان خود در گوشی هوشمند خود انجام دهید، اما می توانید مسابقات را با حداکثر شش نفر برگزار کنید. نکته مهم این است که شما باید از طریق فیس بوک متصل شوید.

با این حال، بازی چیزهای زیادی برای خود دارد – با چالش‌ ها و مسابقات کوتاه، سرگرمی‌ های معمولی زیادی را فراهم می‌ کند. همچنین نیازی به تمرکز زیاد ندارد و منحنی یادگیری تندی را در اختیار ندارد و به راحتی می توانید وارد آن شوید و لذت ببرید.

اگر دوستانتان در دسترس نیستند، می‌توانید به مسابقات عمومی هم بپیوندید – حالت پیش‌فرض چند نفره بازی.

لینک دانلود: Golf Battle for Android | iOS

بهترین بازی های دونفره موبایل که می توانید از طریق وای فای و بلوتوث آنها را بازی کنید

اگرچه این بازی‌ ها کمی کمیاب‌تر هستند، اما در لیست زیر می توانید بهترین بازی های دو نفره موبایل را مشاهده کنید که به شما امکان می‌دهند با استفاده از Wi-Fi یا حتی بلوتوث به حریف خود متصل شوید.

12. Sea Battle 2

ژانر: استراتژی

بهترین بازی های دونفره موبایل

Sea Battle 2 یک بازی الهام گرفته از کشتی جنگی با طرح کاغذ و قلم است که جذابیت خاصی را به این بازی داده است. می توانید با یک دوست در همان دستگاه بازی کنید، از طریق بلوتوث متصل شوید، دعوتنامه بازی ارسال کنید یا به صورت آنلاین جوین شوید.

از آنجایی که رازداری عنصر اصلی گیم پلی بازی است، بهتر است بازی را روی یک صفحه نمایش انجام ندهید.

لینک دانلود: Sea Battle 2 on Android | iOS

13. Soul Knight

ژانر: سیاهچال

بهترین بازی های دونفره موبایل

Soul Knight یک خزنده سیاه چال فوق العاده سرگرم کننده است که یادآور بازی هایی مانند Enter the Gungeon است. با توجه به کنترل های ساده و چرخه تکراری گیم پلی این ژانر، این بازی پکیج کاملی را ارائه می دهد.

با اتصال به همان شبکه Wi-Fi می توانید با دوستان خود بازی کنید. بازی به طور خودکار تشخیص می دهد که آیا شخصی که به شبکه شما متصل است میزبان مسابقه است یا خیر.

لینک دانلود: Soul Knight for Android | iOS

14. Terraria

ژانر: سندباکس

بهترین بازی های دونفره موبایل

یکی از بازی های دو نفره گوشی اندروید و آیفون در ژانر سندباکس ، اگرچه بیشتر این بازی‌ ها برای دوره‌ های کوتاه گیم‌ پلی طراحی شده‌اند، اما Terraria یک بازی موبایل چندنفره است که می‌توانید ساعت‌ ها با آن بازی کنید. این یک پورت موبایل از بازی محبوب کامپیوتر شخصی است و به شما امکان می دهد با استفاده از Wi-Fi محلی یا با اتصال به یک سرور اختصاصی گوشی  میزبان کامپیوتر شخصی، با دوستان خود بازی کنید.

این یک راه ارزان برای دو بازیکن است تا از یک بازی موبایلی با هم لذت ببرند و تجربه ای را ارائه می دهد که ارزش آن را دارد.

لینک دانلود: Terraria for Android | iOS

15. Tank Stars

ژانر: تاکتیکی

بهترین بازی های دونفره موبایل

Tank Stars یک بازی تاکتیکی با الهام از Worms است که سبک گرافیکی بسیار مشابهی با Bowmasters دارد. تنوع تانک ها و سلاح ها، همراه با عنصر دقیق هدف گیری، بازی را به راهی برای به چالش کشیدن دوستانتان تبدیل می کند.

می توانید در همان دستگاه یا با اتصال از طریق شبکه Wi-Fi یکسان بازی کنید. با این حال، هر دو حالت باید با انجام چند تمرین هوش مصنوعی باز شوند.

لینک دانلود: Tank Stars for Android | iOS

بازی های موبایل بیشتر برای افزودن به مجموعه خود

در حالی که بازی‌های موبایل زمانی بیش از حد ساده و تکراری دیده می‌شدند، اما به یک پدیده عظیم تبدیل شده‌اند. 

این بازی‌ ها, بازی‌ های موبایلی را از یک تجربه انفرادی به تجربه‌ای تبدیل می‌کنند که می‌ توانید با بازی کردن آنها در کنار یک دوست از آن لذت ببرید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید