بهترین بازی های جدید اندروید 2022 با لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های جدید اندروید 2022

معرفی و دانلود بهترین بازی های جدید اندروید 2022 ، به نظر می رسد که بازی اندروید هر ماه بزرگتر و بهتر می شود و همیشه تعداد زیادی از عناوین جدید به Google Play می آیند. چه یک گیمر معمولی باشید و چه چیزی بخواهید حرفه ای تر بازی کنید، معمولاً یک بازی وجود دارد که مطابق با ذائقه همه باشد. برخی از ماه‌ها بهتر از ماه‌های دیگر هستند، اما معمولاً هر ماه حداقل یک بازی جدید عالی در تلفن همراه وجود دارد. حالا نگاهی به بهترین بازی های اندرویدی جدید در ماه گذشته می اندازیم! می‌توانید انتخاب‌های ما را برای بهترین بازی‌های جدید اندروید منتشر شده در تمام سال 2021 بررسی کنید.

بهترین بازی های جدید اندروید رایگان 2022

Infinite Magicraid

قیمت: بازی رایگان

Infinite Magicraid یک بازی RPG gacha هست. از نظر گیم پلی نسبتاً معمولی هست. شما موجوداتی را احضار می‌کنید، از آنها برای شکست دادن افراد بد استفاده می‌کنید و در حین رفتن آنها را ارتقا می‌دهید تا به پایان بازی برسید. هر ماموریت داستانی دارای امواج متعددی از افراد بد است، و در مراحل بعدی، مدیریت منابع و وارد کردن صدمات زیادی برای رسیدن به پایان مورد نیاز هست. مانند بسیاری از بازی‌ها، در اوایل بازی به شما امتیازات رایگان زیادی می‌دهد تا شما را ادامه دهد، اما زمانی که در اواسط بازی و در اواخر بازی قرار می‌گیرید، بسیار سخت می‌شود. این بازی رایگان است و از نظر پرداخت هزینه پیشرفت، مشکلات زیادی مانند سایرین دارد.

Iron Marines Invasion

قیمت: 4.99 دلار با خریدهای درون‌برنامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2022

از بهترین بازی های جدید اندروید 2022 ، Iron Marines Invasion یک اسپین آف از بازی محبوب برج دفاعی Iron Marines هست. این یکی از انواع بازی های RTS هست. شدر حالی که افراد بد و رئیس‌ها را شکست می‌دهید، بای نیروها را از طریق سطوح رد کنید. بازیکنان در حین پیشرفت، قدرت‌ها و توانایی‌های مختلف را باز می‌کنند تا کارها آسان‌تر شود. بیش از 25 ماموریت مبارزاتی، 70 عملیات ویژه، و انواع قهرمانان و سلاح ها برای کمک به شما وجود دارد. همچنین بیش از 20 دستاورد برای تکمیل کنندگان شما وجود دارد. این یک بازی خوب توسط یک توسعه دهنده خوب است و خریدهای درون برنامه ای اختیاری هستند.

The Legend of Neverland

قیمت: بازی رایگان

The Legend of Neverland یک MMORPG با موضوع انیمه هست. در بیشتر موارد مانند بسیاری از MMORPG های موبایل دیگر بازی می کند. دنیایی باز برای کاوش، ماموریت هایی برای انجام دادن، رئیس هایی برای کشتن و داستانی برای بازی کردن وجود دارد. نکته مثبت این است که یک شخصیت خالق بالاتر از حد متوسط، مناظر زیبا، و داستان مناسب هست. از جنبه منفی، ترجمه های انگلیسی خشن هستند و عناصر AFK تعامل با بازی را محدود می کنند. به طور کلی مناسب است و مطمئناً MMORPG های بدتری با دانلود بیشتر از این وجود دارد.

Masha and the Bear: Farm Games

قیمت: رایگان/2.99 دلار در ماه/19.99 دلار در سال

Masha and the Bear: Farm Games یک بازی کودکانه است که بر اساس برنامه تلویزیونی محبوب روسی به همین نام ساخته شده هست. اصول اولیه باغبانی را به بچه ها آموزش می دهد و در عین حال از شخصیت های دوست داشتنی و حیوانات زیبا استفاده می کند. این یک بازی کوچک بسیار ساده است، بنابراین بزرگسالان ممکن است آن را خیلی جذاب نبینند. با این حال، برای کودکان طراحی شده هست. حلقه بازی تقریباً مشابه Farmville هست. شما محصولات کشاورزی می‌کنید، آن‌ها را می‌فروشید تا درآمد کسب کنید، و از آن پول برای انجام کارهای بیشتر استفاده می‌کنید. این هزینه اشتراک دارد، که به نظر ما عجیب بود، اما نیازی به بازی کامل بازی ندارید.

دانلود بازی Masha and the Bear: Farm Games

ScourgeBringer

قیمت: 6.99 دلار

ScourgeBringer یک پلتفرمر سرکش خواهد بود. شما با طفره رفتن از حملات، از بین بردن دشمنان و شکست دادن باس ها راه خود را در بازی طی می کنید. گیم پلی دیوانه وار آن شدید است، و حملات به سبک جهنمی گلوله ای از طرف باس ها سرگرم کننده خواهد بود. هر بخش از این بازی دارای اکتان بالا است، از سبک بازی فقط حمله گرفته تا موسیقی متن با سرعت بالا. ما فکر می کنیم زمان بسیار خوبی خواهد بود. چیزهای زیادی برای کشف کردن در مسیر خود در دنیای بازی وجود دارد. این یک بازی ممتاز است، بنابراین هیچ خرید درون‌برنامه‌ای یا تبلیغاتی برای خراب کردن زمان خوب وجود ندارد.

دانلود بازی ScourgeBringer

Sniper Zombie 2: Crime City

قیمت: بازی رایگان

یکی دیگر از بهترین بازی های جدید اندروید 2022 ، Sniper Zombie 2: Crime City دومین بازی از سری بازی های نسبتاً موفق Sniper Zombie خواهد بود. همچنین دیدن بازی‌های تیرانداز از خفا که هنوز منتشر می‌شوند بسیار خوب است زیرا مدتی است که بازی جدیدی ندیده‌ایم. این یکی شامل بیش از 100 ماموریت، ماموریت های روزانه برای جالب نگه داشتن چیزها و یک حالت PvP آنلاین است، اگر می خواهید آن را امتحان کنید. بیش از 150 سلاح برای جمع آوری وجود دارد. گیم پلی بازی تقریباً معمولی یک بازی تک تیرانداز خواهد بود. شما در نهایت یک نشیمنگاه می شوید، به زامبی ها شلیک می کنید و در صورت نیاز حرکت می کنید. این یک بازی بسیار خوب است، حتی اگر ریزتراکنش ها کمی تهاجمی باشند.

مربی فوتبال 2023

قیمت: رایگان/5.49-28.49 دلار با خریدهای درون برنامه ای

Soccer Manager 2023 screenshot

Soccer Manager 2023 جدیدترین بازی فوتبال محبوب است. سری شبیه ساز این به شما امکان می دهد باشگاه فوتبال خود را مدیریت کنید. شما باید 900 بازیکن را از بین 35 کشور انتخاب کنید، به همراه 25000 بازیکن که می توانید آنها را جذب کنید. به عنوان مدیر، شما بر مواردی مانند تاکتیک‌ها، تمرینات، انتخاب بازیکنان شروع کننده، خرید و فروش بازیکنان و موارد دیگر کنترل دارید.

بیشتر بخوانید : بهترین بازی های فکری اندروید 2022

برای یک شبیه ساز فوتبال نسبتاً محکم است، و از آنجایی که یکی از معدود فرنچایزهای تلفن همراه است، دیدن رقابت در این فضا خوب است. تنها قسمت بد این است که بازی نسبتاً باگ است و بسیاری از بازیکنان بازی های قبلی می گویند بازی قبلی بهتر است. هنوز خیلی زود است، بنابراین توسعه دهندگان زمان زیادی برای رفع آن دارند.

دانلود بازی Soccer Manager 2023

موبایل Star Trek Lower Decks

قیمت: بازی رایگان

Star Trek Lower Decks Mobile یک بازی پسیو است که در دنیای Star Trek اتفاق می افتد. داستان از زمانی شروع می شود که شما در هولدک به دام می افتید. برای خارج شدن از آن، باید لحظات کلاسیک در جهان پیشتازان فضا را دوباره تجربه کنید. بله، این یک نمایشنامه نوستالژی است. بازی از نظر عملکردی خودش را اجرا می کند و شما فقط باید در مورد نحوه خرج کردن منابع خود تصمیم بگیرید. این آن را به یک تجربه خنک تبدیل می کند. مانند اکثر بازی‌های جدید، این بازی نیز کمی باگ است، اما به نظر می‌رسد که اکثر آن‌ها مشکلات بهینه‌سازی هستند. بد نیست، و امیدواریم با گذشت زمان بهتر شود.

Ys Online: The Ark of Napishtim

قیمت: بازی رایگان

Ys Online: The Ark of the Napishtim یک MMORPG متحرک با عناصر گاچا است. همانطور که به وضوح می بینید، این یکی در جهان Ys است. مانند بازی Star Trek که در بالا ذکر شد، این بازی نیز کمی نوستالژی است. از شخصیت‌های بازی‌های قبلی کمئوهایی وجود دارد. بازیکنان بین چهار کلاس برای شروع انتخاب می کنند و مانند اکثر کلاس ها، هر کلاس نقاط قوت، ضعف و سبک بازی خود را دارد. از آنجا به ماموریت ها می روید، پازل ها را حل می کنید، رئیس ها را شکست می دهید و به سیاه چال ها شیرجه می زنید. کنترل ها کمی نامرتب هستند و مقدار زیادی از صفحه نمایش را اشغال می کنند، اما بازی به خوبی اجرا می شود. حتی می توانید عناصر پسیو را خاموش کنید. این بازی از بهترین بازی های جدید اندروید 2022 است.

یو-گی-اوه! دوئل کراس

قیمت: بازی رایگان

یو-گی-اوه! Cross Duel جدیدترین بازی دوئل کارتی از فرنچایز Yu-Gi-Oh است. این یکی قول می دهد که مشکلات مربوط به بازی های قبلی Yu-Gi-Oh را برطرف کند و بازی سرگرم کننده تر باشد. این یک دوئل کارت نسبتاً استاندارد است. شما کارت جمع می کنید، یک عرشه می سازید و با دیگران دوئل می کنید. ش می توانید با شخصیت های سری Yu-Gi-Oh شریک شوید. تقویت پیوندهای خود با آن شخصیت ها نیز به شما کمک می کند که برنده شوید. این یکی شامل چند انیمیشن بسیار خوب است، اگرچه برخی از بازیکنان دوست ندارند انیمیشن چقدر طول بکشد. این قطعاً چیزی است که باید برای طرفداران سریال امتحان کرد.

دانلود بازی دوئل کراس

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید