• صفحه خانگی
  • >
  • گیم شات
  • >
  • بهترین بازی های اندروید خرداد سال 99 به همراه لینک دانلود مستقیم بازی کرک شده

بهترین بازی های اندروید خرداد سال 99 به همراه لینک دانلود مستقیم بازی کرک شده

بهترین بازی های اندروید خرداد 99

در پلی استور گوگل بیش از ده هزار بازی موجود است اما کدام را انتخاب کنیم؟ در این مطلب بهترین بازی های اندروید در خرداد سال 99 را معرفی می‌کنیم که از لحاظ گیمپلی ، گرافیک و همچنین ایده بازی در سطح بالایی قرار دارند و می‌توانید ساعت‌ها بازی کنید و از آن لذت ببرید.

در ادامه سعی داریم که بهترین بازی های اندروید خرداد در سبک مسابقه، پازل ، ماجراجویی ، arcade و سایر دسته‌ها را در این ماه از سال معرفی و بررسی کنیم.

هر ماه در وب‌سایت تک میز بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کنیم. بنابراین با تگ بهترین بازی های اندروید ما را دنبال کنید.

بهترین بازی های اندروید خرداد 99

بهترین بازی این ماه

بازی bomb Chicken

بهترین بازی اندروید خرداد - bomb chicken

بازی Bobm Chicken با یک داستان بسیار عالی و یک کاراکتر شخصیتی مضحک شروع می‌شود و انفجارهای پی در پی را در بازی به همراه دارد.

قهرمان ما در این بازی می‌تواند بمب‌های بسیاری را در اطراف نقشه بازی به کار بگذارد و همه چیز را نابود کند، با این بمب‌ها می‌تواند دشمن، موانع و سایر موارد را از بین برد.

به طور خاص این بازی در صفحه نمایش‌های بزرگ اندرویدی جذاب‌تر است. مرغ و جوجه‌هایی که به سمت شما می‌آیند را می‌توانید با بمب به هوا پرتاب و یا سربازان دشمن را منفجر کنید.

دانلود بازی Bomb Chicken برای اندروید

بازی های مسابقه ای

بازی Tabletop Racing:world tour

بهترین بازی اندروید خرداد

بازی مسابقه ای tabletop racing world tour یکی از بهترین بازی های اندروید در خرداد سال 99 است. در این بازی باید با ماشین‌های کوچک مسابقه دهید و محل مسابقه آن‌ها در حیات و یا محیط اطراف خانه‌ها است. این بازی شباهت زیادی با بازی های revolt یا ماریو کارت دارد. مسابقه‌های این بازی کاملا رقابتی و حتی دارای ابزارهای جنگی و موشک‌های مختلف است تا رقبا را از مسیر خارج کنید.

همچنین می‌توانید خودرو خود را در گاراژ به روز رسانی کرده و آن را تقویت نمایید. این بازی در عین سادگی دارای مراحل سخت و رقابت‌های دشوار است.

دانلود بازی رایگان tableTop Racing

دانلود بازی TableTop Racing

بازی GRID Autosport

بهترین بازی اندروید خرداد Grid autosport

یکی از بهترین بازی های ریسینگ و مسابقه ای در خردادماه بازی GRID autosport است که به گرافیک بسیار زیادی احتیاج دارد، بنابراین تنها روی گوشی‌های پرچم‌دار و گیمینگ اجرا می‌شود.

در این بازی مسابقه ای بیش از 100 نقشه و مرحله مختلف را تجربه می‌کنید به علاوه این که بازی GRID Autosport یک بازی کاملا شبیه سازی است و رانندگی به هیچ وجه در آن آسان نخواهد بود.

دانلود بازی رایگان GRID Autosport

دانلود بازی از گوگل پلی

بازی Repulze

بازی repulze

بازی Repulze متعلق به بازی های مسابقه ای در آینده است که خودروهای پیشرفته و فضایی در آن وجود دارند. طراحی نقشه‌ها در این بازی نیز کاملا خلاقانه است و بیشتر شبیه به این خواهد بود که سوار به ترن هوایی شده‌اید.

این بازی در سه بخش اجرا می‌شود. ابتدا در مسابقات بخش رکورد زمانی شرکت می‌کنید و در مراحل بعدی با سایرین رقابت خواهید کرد و حتی خودرو شما به انواع بمب و موشک و سلاح نیز مجهز می‌شود.

این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید خرداد از نظر سرعت و هیجان است.

دانلود بازی repulze

بازی Rush Rally 3

بازی rush rally 3

بازی راش رالی 3 ، یک نوع بازی سبک مسابقه ای است که از کنسول‌ها به اندروید آمده است.  در این بازی می‌توانید به صورت تکی در جاده‌ها بچرخید یا این که با سایرین رقابت کنید. حتی می‌توانید در بخش داستانی آن نیز شرکت کرده و مراحل مختلف را بگذرانید.

از نظر گرافیکی این بازی نیز بسیار عالی است و طراحی نقشه قوی دارد. کنترل خودرو نیز در این بازی بسیار روان بوده و می‌توانید به راحتی از رانندگی در یک خودرو مسابقه لذت ببرید.

دانلود بازی rush rally 3

بازی Need for Speed Hot Pursuit

بهترین بازی اندروید خرداد need for speed hot pursuit

یکی دیگر از بازی های پرطرفدار اندروید، بازی need for speed hot pursuit است که یک نوع بازی مسابقه ای با ماشین‌های پلیس نیز به شمار می‌رود. در این بازی نوعی تعقیب و گریز در حین مسابقه بین ماشین‌های مختلف با پلیس صورت می‌گیرید که در حین این تعقیب و گریز باید به خط پایان مسابقه نیز برسید.

این بازی یکی از ساده‌ترین بازی های اندروید مسابقه ای نیز به شمار می‌رود اما به طور کلی از نظر سرگرمی و جذابیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

همچنین در بخش داستانی آن نیز می‌توانید شرکت کرده و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Need for Speed: Hot Pursuit اندروید

بهترین بازی های سبک ماجرایی

بازی minit

بازی minit

بازی minit یک بازی در سبک RPG و تایم تریل است که تنها در هر مرحله 60 ثانیه زمان دارید.

در این بازی باید آیتم‌هایی را جمع آوری کنید تا در مراحل بعدی شما را نجات دهند و باید در هر مرحله به این فکر باشید که چطور میانبر پیدا کرده و کمترین زمان ممکن را در بازی به کار بگیرید.

البته از نظر گرافیکی شبیه به بازی های دهه 60 است اما از نظر ایده و طراحی بسیار عالی است.

دانلود بازی minit اندروید

بازی HerStory

بهترین بازی اندروید خرداد

یکی از بهترین بازی های اندروید خرداد در سبک ماجرایی، بازی minit است که شما را در برابر یک نرم افزار مجرم شناسی قرار می‌دهد که یک سادیسم آن را طراحی کرده! باید بتوانید معماهای پلیسی مختلفی را در این بازی حل کرده تا بتوانید قاتل را پیدا کنید.

به طور طبیعی ، این موارد  شما را وادار به بازی کارآگاهی می‌کند ، و باید سرنخ هایی را از قطعه‌های ویدیویی بیرون بیاورید تا آنچه را جستجو می‌کنید بیابید ، و به آرامی رمز و راز بازی را پیدا کنید.

یک تجربه منحصر به فرد و جذاب ، Her Story حتی کنجکاو‌ترین گیمر اندرویدی را که تا زمان حل شدن معما حل نمی‌شود را پای بازی نگه می‌دارد.

دانلود بازی herStory

بازی اندروید OceanHorn

بازی oceanhorn

در مورد Oceanhorn شباهت‌های زیادی به Zelda وجود دارد ، اما اگر قصد دارید  یکی از بهترین بازی های ماجراجویانه با موبایل را بازی کنید، Oceanhorn بهترین بازی اندروید در این سبک است.

شما بیدار شده که نامه‌ای از پدرتان پیدا کنید که دیگر در زندگی شما نیست. از او فقط دفترچه و گردنبند باقی مانده است.

با توجه به اینکه این یک بازی ویدئویی است باید پیش بروید ، در جزایر دریاهای Uncharted کاوش کنید، با مردم حرف بزنید، حیوانات وحشی را بکشید ، اسرار و رمز و رازها را کشف کنید، و تلاش کنید تا کشته نشود.

شما یک فصل را به صورت رایگان دریافت می‌کنید ، تا آزمایش کنید که چگونه این بازی بر روی دستگاه شما کار می‌کند (میزان دیداری آن به معنی دستگاه‌های اندرویدی نسبتاً قدرتمند توصیه می‌شود)؛ یک IAP تنها بقیه را باز می‌کند. کل تلاش یک ده ها ساعت طول می‌کشد – که به احتمال زیاد برخی از بهترین بازی‌هایی است که در Android تجربه خواهید کرد.

دانلود بازی oceanHorn

بهترین بازی های سبک Arcade

بازی jumpgrid

بازی jumpgrid

Jumpgrid چکیده ای از بازی Pac-Man-dot-munching ، Frogger-like-heping و بازی پیچش بازی Super Hexagon است. به هر حال ، به جای اینکه بتوانید با مارپیچ‌ها مقابله کنید ، هر مرحله یک شبکه یکسان سه گانه دارد. در لبه‌های آن هشت سیستم چرخش وجود دارد. باید همه آن‌ها را بگیرید و بتوانید به سمت خروجی که در مرکز ظاهر شده است شیرجه بزنید.

در بالای زمین بازی اصلی ، می‌بینید که بریده‌هایی از اشکال هندسی در حال چرخش هستند. اشکال در صفحه نمایش حرکت می‌کنند ، یا مانند سلاح‌های مسخره در اطراف حرکت می‌کنند و آماده هستند تا شما را به مرگ بکشند.

این بازی چالش زیادی را می‌طلبد ، اما این بازی اندرویدی آن‌قدر هیجان انگیز است که پس از تسلط بسیار روی آن بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری تمام کنید.

دانلود بازی JumpGrid برای اندروید

بازی Vectronom

بازی vectronom

Vectronom در اصل یک بازی ساده است: در سطوح مینیمالیستی 3D ، باید به ضربه زدن و جابه جایی اجسام راه خروج را پیدا کنید. نکته این است که تمام دنیای این بازی با پمپ ضربان الکترونیکی و تغییر به ریتم هیپنوتیزم می‌شوند.

به زودی متوجه می‌شوید که رسیدن زمین امن وسوسه انگیز است ، اما در عوض باید حرکت نوسانی سکوها را بفهمید ، این که چگونه و چه زمانی ظاهر می‌شوند و از بین می‌روند. سپس با موسیقی هماهنگ شده و از آن‌ها عبور کنید. به نظر می‌رسد در این بازی یک سیستم گیج کننده با عنوان اکشن ریتم ادغام شده است ، جایی که موفقیت به توانایی شما در مشاهده الگوهای و “رقصیدن” راه رسیدن به پیروزی بستگی دارد.

در این بازی راحت شکست می‌خورید ، اما ترکیب موسیقی، طراحی سطح عالی و نوعی طراحی سادیسم گرا ، Vectronom را از سایر بازی های این سبک جدا می‌کند. به نظر می‌رسد جذاب‌ترین بازی سبک Arcade اندروید خرداد 99 این بازی باشد.

دانلود بازی vectonom

بازی Osmos HD

بهترین بازی اندروید خرداد

یکی از بهترین بازی های اندروید خرداد 99 در سبک Arcade و خلاقانه این بازی است.

Osmos HD یکی از بازیهای کمیاب در سبک arcade است که روی صبر و ظرافت تمرکز دارد. شما در هر سطح منحصر به فرد یک “موتور” را در اختیار دارید ، که با بیرون ریز کردن قطعات کوچک خود حرکت می‌کند. در ابتدا ، آن را در درون مولکول‌های میکروسکوپی حرکت می‌کند و با خوردن اجزا بیشتر، بزرگ‌تر می‌شود.

این یک بازی زیبا و جذاب با کنترل‌های صفحه لمسی عالی است. و اگر بخواهید می‌توانید با چند گوشی و از طریق وای فای نیز آن را با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید.

دانلود بازی Osmos HD

بهترین بازی های پلتفرم

بازی ODDmar

بازی oddmar

Oddmar یک بازی پلتفرم موبایل عالی و شاید بهترین بازی موبایل سبک پلتفرم خردادماه است که با بازی های کنسول نیز برابری می‌کند. اودمار یک وایکینگ با شهامت که توسط همراهانش وارد بازی شده ، اما هنگامی که آن‌ها ناپدید می‌شوند او مجبور است که با دزدیدن قارچ‌ها به دنبال نجات سایرین برود و قهرمان این داستان شود.

اصول اولیه همان‌طور که انتظار دارید ، اجرا ، پرش ، ضربه زدن و تلاش برای کشته شدن نیست ،اما اودمار یک بازی غیر قابل پیش بینی است و هر چیزی از آن بر می‌آید. تصاویر تا جایی خیره کننده هستند که اغلب به نظر می‌رسد مانند یک کارتون تعاملی است. هنگام نبرد با غول‌پیکرها و مقابله با سطوح پر پیچ و خم تعادل خود را از دست می‌دهد. و اگرچه کنترل‌های سنتی در دسترس هستند ، اما پیش‌فرض‌های حرکتی کاملاً دقیق خواهند بود.

به طور خلاصه ، اودمار استاندارد جدیدی را برای بازی های پلتفرم از طریق تلفن همراه تنظیم می‌کند. و در Android ، شما حتی می‌توانید چند سطح اول را به صورت رایگان بازی کنید.

دانلود بازی oddmar برای اندروید

بازی Limbo

بازی لیمبو

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید خرداد ماه 99 بازی لیمبو است که قبلا هم در پیج اینستاگرام تک میز آن را بررسی کردیم.

شاید اصطلاح “شاهکار” برای بسیاری از بازی های اندروید به کار برده نشود ، اما بدون شک لیمبو سزاوار چنین ستایش‌هایی است. داستان این بازی پسری است که در جستجوی خواهرش به دنبال یک دنیای تک رنگ خزنده می‌رود. در هسته اصلی آن ، Limbo یک بازی بسیار ساده است با معماهای مختلفی ، اما تصاویری واضح ، محیط راحت و طراحی سطح عالی آن را به طور کامل به چیز دیگری تبدیل می‌کند.

شما اولین بار از یک تکانه بیرون می‌آیید و قلب شما هنگام تعقیب شدن توسط یک آراکنید غول پیکر پمپ می‌شود که قصد دارد قاب کوچک خود را با یکی از پاهای بزرگ آن پیچیده کند.هر صحنه تا زمان پیشرفت شما می‌تواند بارها و بارها پخش شود و جان خاصی در بازی ندارید. فقط به طبیعت مزاحم لیمبو می افزاید.

دانلود بازی limbo برای اندروید

بهترین بازی سبک معمایی

بازی path of Giants

بهترین بازی اندروید خرداد

Path of Giants یک بازی معمایی یافتن مسیر است  که دارای یک چشم انداز مینیمالیستی خواهد بود. این بازی اندرویدی دارای یک سه‌گانه از کاشفان است و راه خود را از طریق غارهای یخی با ضلعهای خالص و قطرات وحشتناک پیدا می‌کند. به دلایلی ، کاشفان نیز دقیقاً هیچ تجهیزاتی را با خود به همراه ندارند. بنابراین باید خودتان به دنبال تجهیزات باشید. این بازی از نظر گرافیکی نیز بسیار جذاب است.

برای رسیدن به سطوح بالاتر ، یک کاشف باید روی سر دیگری بپرد. در کنار استفاده حیله گری از سوئیچ های متحرک منظره و سایر تعویض ها ، این تکنیک آن‌ها را قادر می سازد تا به سمت میدآن‌های هدف پرواز بروند که آن‌ها را به چالش بعدی می اندازد.

این بازی شباهت زیادی به Android Monument Valley و Lara Croft GO دارد.

دانلود بازی Path of giants

بازی dissembler

بهترین بازی اندروید خرداد

Dissembler یک بازی سه گانه با یک تفاوت است. به جای وجو دیوارهای سنگهای قیمتی که در هنگام برپایی دوباره پر می‌شوند ، دیسمبلر شبیه به هنر مدرن است که خلاقیت های انتزاعی شامل کاشی های رنگی را در بازی درگیر کرده.

شما باید دو عنصر را امتحان کنید و سه (یا بیشتر) را با آن مطابقت دهید ، اما در اینجا مسابقات وجود ندارد.

ایده این است که با یک بوم خالی بازی را به پایان برسانیم. در ابتدا ، این آسان است ، اما Dissembler به زودی چالش هایی را به شما منتقل می‌کند که در پایان آن باید کاشی های عایق بندی شده را به پایان برسانید.

یکی از بهترین بازی های اندروید و چالشی ترین بازی ها، dissembler است.

دانلود بازی dissembler

بهترین بازی های ورزشی

بازی footbal manager 2020

بازی footbal manager 2020

Football Manager 2020 Touch بازی است که باید مربیگری کنید و تیم فوتبال واقعی خود را به سمت موفقیت ببرید. این بازی امکان کنترل تقریباً همه جنبه های اداره یک باشگاه را می‌دهد. شما تیم را می سازید ، منظره و چشم انداز باشگاه خود را ترسیم می‌کنید ، استعدادهای جدید را پرورش می دهید و از طریق دستان خود نظاره می‌کنید ، زیرا تیم شما به طور غیرمستقیم فراموش می‌کند چگونه در دقیقه 89 دفاع کند.

البته در این بازی می‌توانید دستیار یا کمک مربی هم داشته باشید. از طرف دیگر ، می‌توانید طیف وسیعی از چالش ها را انتخاب کنید. آیا می خواهید بدانید که اگر در وسط نبرد سقوط آزاد قرار بگیرید یا با تیمی از بازیکنان آسیب دیده روبرو شوید ، چگونه کرایه داده اید؟

دانلود بازی footbal manager 2020

بازی Touchgrind skate 2

بهترین بازی اندروید خرداد

از بهترین بازی های ورزشی سبک شبیه سازی touchgrind skate 2 است که نوعی اسکیت لمسی به شمار می‌رود. Touchgrind Skate 2 به نوعی قادر است احساس یک اسکیت باز واقعی را به شما منتقل کند.

در Touchgrind Skate 2 اتفاقات زیادی می‌رود و سیستم کنترل پاسخگو و پیچیده است و شما را قادر می سازد که همه روش های ترفند را انجام دهید. واقعاً نیاز دارید که نه تنها از طریق آموزش بلکه قبل از حرکت به طور کامل برای داشتن تسلط بیشتر، چند بار مراحل را تمرین کنید.

با اسکیت بورد کوچک خود درگیر شوید و یکی از روانترین و با ارزش ترین تجربه ها را در تلفن همراه پیدا کنید.

دانلود بازی touchgrind skate 2

شما همچنین می توانید فهرست بهترین بازی های اندروید آفلاین ، جدیدترین بازی های سنگین و گرافیکی موبایل 2020 و بهترین بازی های سبک شوتر و استراتژی را در این مطلب بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید