• صفحه خانگی
  • >
  • گیم شات
  • >
  • بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی و لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی و لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی . معرفی بهترین بازی های اندروید و همچنین قابلیت ویرایش مراحل داخلی بازی با لینک مستقیم دانلود.

بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی و لینک مستقیم دانلود

با این عناوین که به شما امکان می دهد مراحل بازی خود را ویرایش کنید، از بازی های خود در اندروید بهره بیشتری ببرید.

بهترین بازی های اندروید

اغلب هنگام بازی کردن، برخورد با چیزهایی که خارج از کنترل ما هستند، می تواند خسته کننده باشد. به عنوان یک بازیکن، کنترلی بر سختی، مکانیک یا رفتار یک مرحله بازی ندارید. قابلیت ویرایش کردن مراحل بازی این موضوع را تغییر می دهد، شما را مسئول گیم پلی می کند و دنیایی از امکانات خلاقانه را باز می کند.

در اینجا بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی، را مورد بررسی قرار می دهیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2022 و آموزش نصب بازی پابجی موبایل  مشاهده کنید.

1. Geometry Dash

بهترین بازی های اندروید

Geometry Dash که اولین گزینه از بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی است یک پلتفرمر مبتنی بر ریتم محبوب است که در آن باید در چندین سطح پیچیده به عنوان یک مکعب، کشتی، توپ و حالت‌های مختلف بازی دیگر حرکت کنید تا به هدف نهایی برسید. با پیشرفت سطوح، سختی آنها افزایش می یابد و مکانیک های بازی بیشتری را معرفی می کنند و فضای خلاقانه زیادی برای ویرایشگر موبایل ایجاد می کنند.

ویرایشگر مراحل بازی در Geometry Dash یکی از عمیق‌ترین ویرایشگرها در نوع خود است. شما می توانید مجموعه ای از بلوک ها، شیب ها، پورتال ها، هیولاها و اشیاء متحرک را برای ایجاد سطوح منحصر به فرد و چالش برانگیز کاوش کنید.

تریگرها یک جزء دقیق هستند که پیچیدگی ویرایشگر را نشان می دهد. می توانید از آنها برای تغییر اجزای فیزیکی بلوک های متحرک در کنار سایر ویژگی ها استفاده کنید. همچنین عمق زیادی در تنظیم رنگ ها برای سطوح شما وجود دارد که برای ایجاد سطوح مضمون مفید هستند.

پتانسیل خلاقانه ویرایشگر به راحتی در بخش Featured قابل مشاهده است. این مرکز بهترین مراحل اخیر ساخته شده توسط کاربر است که می توانید سازندگان مورد علاقه خود را دنبال کنید و نظرات خود را بنویسید.

لینک دانلود: Geometry Dash

2. Mekorama

بهترین بازی های اندروید

 Mekorama که گزینه دوم بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی است بازی پازل منطقی است که در آن شما یک ربات را از طریق پازل های مکانیکی هدایت می کنید تا ستاره های پنهان را جمع آوری کرده و به هدف نهایی برسید. پیمایش ربات در دنیاهای مختلف با کنترل‌ های لمسی بصری ساده می‌شود، اگرچه با برخی از مکانیک‌ های دنیای واقعی که شامل سکوهای متحرک، چرخان و سنگ‌های در حال سقوط است، چالش افزایش می‌یابد.

اگر متوجه شدید که با مشکلی برخورد کرده اید، نیازی به نگرانی نیست – هر سطح نکاتی را ارائه می دهد که شما را در طول مسیر راهنمایی می کند، و حالت داستان همیشه سه سطح جدید را برای شما فراهم می کند تا در هر زمان معینی تلاش کنید.

حالت ویرایشگر یک جعبه شنی از تمام مواد و اجزای مکانیکی بازی ارائه می کند. این شامل اصول اولیه، مانند آجر، شیب، و پله، و ویژگی های فنی بیشتر از جمله لغزنده و قطعات الکتریکی است. با استفاده از طیف گسترده ای از مواد، می توانید طرح های مکانیکی هوشمندانه ای را در یکی از بهترین ویرایشگرهای مبتنی بر فیزیک که برای موبایل دیده ایم، بسازید.

به اشتراک گذاری سطوح با دیگر سازندگان ساده است. هر سطحی که ایجاد می‌ کنید یک کارت سطح به همراه یک کد QR برای اشتراک‌گذاری آنلاین ایجاد می‌کند و صفحه جمع‌آوری کارت به شما امکان می‌دهد هر تصویر ذخیره شده در دستگاه خود را اسکن کنید.

لینک دانلود: Mekorama

3. Gladiabots

بهترین بازی های اندروید

Gladibots که گزینه سوم از بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی است, یک بازی استراتژیک منحصر به‌ فرد است که در آن می‌توانید روبات‌ ها را قبل از فرستادن به جنگ اصلاح و برنامه‌ ریزی کنید. این بازی از یک ویرایشگر مبتنی بر کد استفاده می کند که آن را به یک بازی عالی برای ایجاد مهارت های برنامه نویسی شما تبدیل می کند.

ویرایشگر پیشرفته به شما امکان می دهد ربات های خود را قبل از ارسال آنها سفارشی کنید و نتایج نامحدودی را برای هر مسابقه ارائه دهید. برای انجام بازی نیازی نیست که یک نابغه برنامه نویسی باشید – این آموزش شما را از تمام عناصر اصلی بلوک که باید بدانید که رفتار ربات های شما را کنترل می کنند، راهنمایی می کند.

می‌توانید تیم روبات‌های خود را با استفاده از Actions و Conditions (دو مؤلفه ضروری در ویرایشگر) به بهترین عملکرد خود بهینه کنید، سپس ببینید در حالت چند نفره چگونه در برابر سایر هوش مصنوعی یا افراد واقعی عمل می‌کنند.

این بازی رزمی آزمایشی تمام کنترل را به بازیکن می دهد. با ویرایشگر چشمگیر آن، می توانید از آزمون و خطا برای کشف بهترین استراتژی ها استفاده کنید، همه اینها در حالی که تجربه برنامه نویسی را به دست می آورید انجام می شوند.

لینک دانلود: Gladiabots

4. KAMI 2

بهترین بازی های اندروید

KAMI2 که گزینه چهارم از بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی است, اوریگامی و طرح های زیبا را با پازل های چالش برانگیز ترکیب می کند تا مغز شما را در معرض آزمایش قرار دهد. هدف از این بازی پر کردن صفحه به یک رنگ در تعداد مورد نظر حرکت است. هر طرح فقط از اشکال مثلثی تشکیل شده است که فضای زیادی را برای طرح های هندسی پیچیده فراهم می کند.

حالت بازی Journey شما را در مجموعه‌ای از بسته‌ های سطحی هدایت می‌کند که هرکدام تم منحصر به فرد دارند. به لطف سازنده پازل، بهترین تم ها و طرح ها را می توان در سطوح ساخته شده توسط کاربر مشاهده کرد.

می توانید پازل های خود را طراحی کنید یا خلاقیت دیگران را در تب کاوش ببینید. حالت روزانه نیز وجود دارد که هر روز چند طرح ارزشمند را از سازندگان برای یک چالش جدید انتخاب می کند. این حالت همچنین درصد افرادی را که سطح آنلاین را شکست داده‌اند فهرست می‌کند تا بتوانید از آنچه در حال ورود به آن هستید آگاه باشید (اگر این از طراحی مشخص نیست).

سازنده سطح KAMI 2 دارای پتانسیل هنری بسیار خوبی است، بنابراین می توانید طرح های هندسی زیبا و چالش برانگیزی ایجاد کنید و در عین حال از تجربه گیم پلی معتبر لذت ببرید.

لینک دانلود: KAMI 2

5. Hocus

بهترین بازی های اندروید

اگر با اشکال غیرممکن آشنا هستید، این بازی علاقه ریاضی شما را برانگیخته خواهد کرد. در Hocus که گزینه پنجم بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی است شما باید به عنوان یک مکعب از اشکال به ظاهر غیرممکن عبور کنید. هر حرکتی که انجام می‌دهید شما را از یک لبه مدل سه‌ بعدی عبور می‌دهد و هدف این است که مکعب را به سوراخ انتهای شکل منتقل کنید.

فضای ویرایشگر به شما یک بوم خالی می دهد که در آن می توانید اشکال را در شش جهت موجود ایجاد و گسترش دهید. ایجاد یک شکل به سادگی ضربه زدن بر روی هر یک از فلش های قرمز برای گسترش یک لبه در هر جهت است.

حالت ویرایشگر شما را از طریق یک فرآیند ساختاریافته راهنمایی می کند که در آن می توانید شکل خود را طراحی کنید، نقطه شروع و مقصد تعیین کنید، و قبل از انتشار آن، سطح خود را بازی و آزمایش کنید. پس از تکمیل سطح خود، یک کد ویژه دریافت خواهید کرد که می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین چیز این است که برای ایجاد سطوح در ویرایشگر نیازی نیست که یک نابغه ریاضی باشید—شما می توانید اشکال را به همان اندازه که می خواهید ساده یا پیچیده طراحی کنید. Hocus یک تجربه ویرایش عالی در سطح فراهم می کند که در آن می توانید کارهای به ظاهر غیرممکن را ممکن کنید.

لینک دانلود:Hocus

6. Fancade

بهترین بازی های اندروید

Fancade که گزینه آخر از بهترین بازی های اندروید با قابلیت ویرایش مراحل بازی است به عنوان یک بازی پازل مبتنی بر طرفداران و گسترده عمل می کند و مجوز خلاقیت کامل را به بازیکنان خود می دهد. می توانید دنیایی از مینی بازی های مبتنی بر پیکسل را کاوش کنید یا بازی های نوآورانه خود را در ویرایشگر سطح ایجاد کنید.

در حالی که گرافیک و طراحی ممکن است خطی باشد، پتانسیل نامحدودی در انواع بازی های موجود وجود دارد. در گزینه Quest می توانید از بازی های رانندگی، پلتفرمرهای ساده، شوترها و موارد دیگر لذت ببرید. حالت نبرد نیز وجود دارد، که در آن می توانید سعی کنید امتیازات بالای سایر بازیکنان را شکست دهید و تاج کسب کنید.

ویرایشگر مرحله, خلاق ترین عنصر بازی است و مسئولیت جامعه رو به رشد آن را بر عهده دارد. این پیچیدگی یک موتور بازی را دارد که انتشار مداوم بازی های جدید را توضیح می دهد. اگر ساختن یک بازی از ابتدا دلهره آور است، کیت های سطحی در دسترس هستند که به شما یک الگو برای سبک خاصی از بازی می دهند.

لینک دانلود: Fancade

با این بازی های نوآورانه موبایل، مراحل بازی خود را ویرایش کنید

ایجاد مراحل جدید, بُعد دیگری به بازی‌ها اضافه می‌کند که شما را مسئول تجربه گیم‌ پلی می‌کند. با این لیست از بازی‌ های متنوع، می‌توانید خلاقیت خود را در هر قالبی که انتخاب می‌کنید، خواه مبتنی بر پازل، مبتنی بر فیزیک، یا با تکیه بر یک استراتژی برای باز کردن قفل روش جدیدی از بازی‌ها، کشف کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید