بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر با لینک دانلود

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر به همراه لینک دانلود، بازی های گرافیکی استراژی کامپیوتر و PC در سال 2022 کدام است؟ در ادامه بهترین بازی های سبک استراتژیک کامپیوتر را معرفی میکنیم.

بهترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر با لینک دانلود

در این لیست, بهترین بازی‌ های استراتژیک کامپیوتر چه از بازی‌ های کلاسیک real-time گرفته تا بازی‌ های مورد علاقه turn-based مدرن، را مشاهده خواهید کرد. 

استراتژی ژانر اصلی کامپیوترهای شخصی است که ما را از اولین روزهای بازی های کامپیوتر شخصی در نقشه ها، لیست های ارتش و سفارشات ساخت به هیجان وا می دارد. و یکی از متنوع‌ ترین‌ هاست که برای همه از گروگناردهای هاردکور گرفته تا افرادی که فقط می‌خواهند مونتزوما هسته‌ای گاندی را ببینند، سرو می‌شود.

در این فهرست، همه چیز از بازی‌ های سریع و رقابتی RTS گرفته تا بازی‌ های 4X رایت طولانی را خواهید یافت. چه بازی تاریخی و یا چه بازی علمی تخیلی, ما بهترین این ژانر از بازی ها را برای شما انتخاب کرده ایم. 

همچنین می توانید مطالبی را در مورد جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود و آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی مشاهده کنید.

بازی های GRAND STRATEGY

Total War: Warhammer 3

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

اولین مورد از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر, Total War: Warhammer 3, نتیجه سه گانه Warhammer Creative Assembly، همچنین عجیب ترین و تجربی ترین آن است که به بازیکنان این امکان را می دهد که  Total War sandbox قدیمی را ترک کنند و Realm of Chaos را تجربه کنند. حوزه‌ های خدایان Chaos وجود دارد که به نبردهای بزرگ بقا که از بازی‌های دفاع برج، با استحکامات، استخدام در نبرد و امواج دشمنان می‌آیند، به اوج می‌رسد.

این یک کمپین تأثیرگذار است، اگرچه عناصر روایی و گردش‌های Realm of Chaos آن را کمی خطی‌تر از بسیاری دیگر می‌کند. با این حال، لذت واقعی، فهرست فکشنها است. گروه‌های Chaos خاص یک لذت فوق‌العاده هستند، به‌ ویژه Daemons of Chaos، که نه تنها به شما امکان می‌دهد از هر گروه شیطانی واحدها را استخدام کنید، بلکه حتی یک رهبر کاملاً قابل تنظیم با اندام‌هایی که می‌توانید آنها را با هم ترکیب کنید، به دست آورید. این در اصل یک RPG است.

با مگا کمپین Immortal Empires که هر سه بازی را در یک نزاع بزرگ در راه خود ترکیب می کند، چیزهای زیادی وجود دارد که شما را مشغول نگه دارد.

لینک دانلود: Total War: Warhammer 3

Crusader Kings 3

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Crusader King 3 بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر سال 2020، جای قبلی خود را در لیست غصب کرده است. این یک بازی RPG استراتژیک بزرگ است، صیقلی‌تر و منسجم‌تر از CK2، و همچنین چشم نوازتر است. در نگاه اول ممکن است کمی آشنا به نظر برسد، اما تمرکز حتی بیشتر بر نقش آفرینی و شبیه سازی سبک زندگی اشراف قرون وسطی، همراه با مجموعه ای بزرگ از ویژگی های جدید و تجدید نظر شده، ارزش پرش به آخرین نسخه را دارد.

زمانیکه DLC روی هم انباشته می شود،این بازی به یک بازی جاه طلبانه تغییر پیدا می کند, اما حتی در شکل وانیلی آن، CK3 یک داستان سرای بی وقفه است که توسط سیستم های پیچیده بی شماری پشتیبانی می شود که نیاز به تغییر و اصلاح دارند. به لطف یک سیستم راهنمای تودرتوی مفید و راهنمایی فراوان، خوشبختانه این بار با آن دستیابی  بسیار آسان تر است. و تمام این درام سلسله‌ای soapy ، جریان درخشانی دارد که شما را با خود همراه می‌کند. شما می توانید بدون هیچ برنامه ریزی عالی در زندگی پر پیچ و خم شوید و همچنان درگیر دسیسه ها، جنگ ها و تلاش های بی شماری باشید.

لینک دانلود: Crusader Kings 3

Total War: Three Kingdoms

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

بازی Total War: Three Kingdoms که گزینه بعدی ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است آخرین ورودی تاریخی در این مجموعه، با اشاره به Warhammer که در جای دیگری از این لیست خواهید یافت، یک جنگ داخلی گسترده چین را به ما می دهد که توسط شخصیت های متمایز آن تقویت شده است. چه در بیرون و چه در میدان جنگ. هر کدام بخشی از یک شبکه پیچیده از روابط است که همه چیز از دیپلماسی گرفته تا عملکرد در نبرد را تحت تاثیر قرار می دهد، و مانند همتایان Warhammer خود همه آنها جنگجویان فوق بشری هستند.

این یک جهش برای سریال به نظر می رسد به همان روشی که رم اول انجام داد و تغییرات اساسی در نحوه عملکرد دیپلماسی، تجارت و مبارزه با خود به همراه داشت. نبرد بر سر چین همچنین یک کمپین متقاعد کننده را ایجاد می کند که دارای نوعی پویایی است که قبلاً در جنگ توتال ندیده بودیم. از زمان عرضه، از برخی DLCهای عالی نیز بهره مند شده است، از جمله فرمت جدیدی که نشانک های تاریخی را معرفی می کند که رویدادهای مختلف آن دوران را گسترش می دهد.

لینک دانلود: Total War: Three Kingdoms

Europa Universalis 4

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

بازی استراتژی پرچمدار و طولانی مدت Paradox یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است که شما را مسئول کشوری از پایان قرون وسطی تا دهه 1800 می کند. شما به عنوان سردار، استراتژی سیاسی آن را تعیین می کنید، در اقتصاد آن دخالت می کنید، ارتش هایش را فرماندهی می کنید و یک امپراتوری می سازید.

از همان ابتدا، Europa Universalis 4 (در برگه جدید باز می شود) به شما امکان می دهد تاریخ را تغییر دهید. شاید انگلستان در جنگ 100 ساله فرانسه را در هم شکست و یک امپراتوری قاره ای عظیم بسازد. شاید ایروکوئی ها استعمارگران اروپایی را شکست دهند، کشتی بسازند و به دنیای قدیم حمله کنند. این بزرگ، پیچیده است و در طول سال‌ها توسعه، به رشد خود ادامه داده است. شبیه‌سازی گاهی اوقات می‌تواند سخت باشد، اما ارزش آن را دارد که در آن غواصی کنید و فقط ببینید که تاریخچه alt شما را به کجا می‌برد.

لینک دانلود: Europa Universalis 4

بازی های 4X

Old World

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

تعداد کمی از بازی‌های 4X تلاش می‌کنند تا Civ را به چالش بکشند، اما Old World که یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است قبلاً به لطف رابطه قبلی طراح سورن جانسون با این سری، پیشرفت کرده بود. او طراح اصلی Civ 4 بود و این میراث بسیار آشکار است. اما Old World چیزی بیش از برداشت دیگری از Civ است. به عنوان مثال، به جای ترسیم مسیر تاریخ بشر، منحصراً در دوران باستان تنظیم شده است، اما این تغییر در دامنه همچنین به آن اجازه می دهد تا بر مردم و همچنین امپراتوری ها تمرکز کند.

به جای نقش یک فرمانروای جاودانه، نقش کسی را بازی می کنید که واقعاً زندگی می کند، ازدواج می کند، بچه دار می شود و در نهایت می میرد. سپس شما نقش وارث آنها را بازی می کنید. شما درباریان، همسران، فرزندان و رقبایی دارید که باید نگران آنها باشید، و با این کاوش در جنبه انسانی امپراتوری سازی، رویدادها، نقشه ها و شگفتی های فراوانی نیز به وجود می آید. حتی ممکن است متوجه شوید که توسط یکی از اعضای خانواده ترور شده اید. در اینجا بیش از یک اشاره از پادشاهان صلیبی وجود دارد.

لینک دانلود: Old World

Civilization 6

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

شما نمی توانید بهترین لیست بازی های استراتژیک کامپیوتر را بدون کمی Civ داشته باشید. Civilization 6 (در برگه جدید باز می شود) بازی انتخابی ما در این سری در حال حاضر است، به خصوص اکنون که شاهد چند الحاق است. بزرگ‌ترین تغییر این بار، سیستم منطقه‌ای است که شهرها را به‌گونه‌ای که ارتش‌های قبلی خود از هم جدا می‌کرد، جدا می‌کند. شهرها اکنون این چیزهای گسترده و پر از حوزه های تخصصی هستند که شما را مجبور می کنند در هنگام توسعه تایل ها واقعاً به آینده فکر کنید.

اکسپنشن ها wrinkle های جدید دیگری را اضافه کردند که بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. آنها مفهوم عصر طلایی و عصر تاریک را معرفی می‌کنند و بسته به پیشرفت تمدن شما در طول سال‌ ها و همچنین تغییرات آب و هوا و بلایای زیست‌محیطی به شما پاداش‌ها و امتیازات می‌دهند. این یک سیو مدرن و آینده نگر است.

لینک دانلود: Civilization 6

Sins of a Solar Empire

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Sins of the Solar Empire که گزینه بعدی ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است بخشی از محدوده یک بازی استراتژیک 4X را به تصویر می کشد اما باعث می شود که در چارچوب RTS کار کند. این یک بازی در مورد امپراتوری های پر ستاره است که در فضای یک بعد از ظهر برمی خیزند، تثبیت می شوند و سقوط می کنند: و به ویژه، در مورد لحظه ای که کشتی های سرمایه عظیم آن امپراتوری ها از ابرفضا بر فراز جهان های نیمه سوز بیرون می آیند. البته دیپلماسی نیز یک گزینه است، اما همچنین: سفینه های فضایی غول پیکر. اکسپنشن Rebellion را بازی کنید تا سفینه‌ های فضایی گفته شده را به نسبت‌های مضحک بزرگ کنید.

لینک دانلود: Sins of a Solar Empire

Stellaris

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Stellaris رویکرد “everything and the kicthen sink” را در فضای 4X اتخاذ می کند. این بازی که یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است دارای دوز EU4، بازی استراتژیک بزرگ پارادوکس است، اما برای یک بازی علمی تخیلی که شامل همه چیز از شورش های رباتیک گرفته تا بیگانگانی است که در سیاهچاله ها زندگی می کنند، اعمال می شود. مسلماً سعی می‌کند کارهای زیادی انجام دهد و تمرکز برخی از بزرگان ژانر دیگر را ندارد، اما به‌عنوان جشن علمی تخیلی بین‌ستاره‌ای، هیچ چیزی نزدیک به آن نیست. این یک سندباکس رهایی‌بخش است که برای ایجاد مجموعه‌ای از داستان‌ها طراحی شده است، همانطور که گونه‌ها و امپراطوری خود را در میان ستارگان راهنمایی می‌کنید، با کد ژنتیکی آن‌ها مداخله می‌کنید، بیگانگان را به بردگی می‌کشید، یا کهکشان را به عنوان کندوی درنده از حشرات حیله‌گر مصرف می‌کنید.

لینک دانلود: Stellaris

Endless Legend

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Fantacy 4X Endless Legend دلیلی بر این است که برای ساختن یک بازی جذاب 4X نیازی به این ندارید تا از داستان چشم پوشی کنید. هر یک از جناح‌ های نامتقارن آن دارای انواع ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد و غیرعادی هستند، که با تلاش‌های داستانی که برخی از بهترین نوشته‌ها را در هر بازی استراتژیکی به نمایش می‌گذارند، ارتقا یافته است. به عنوان مثال، The Broken Lords، ارواح خون آشامی هستند که در لباس های زرهی زندگی می کنند و با طبیعت خطرناک خود مبارزه می کنند. در حالی که نکروفاژ نیروی بی امان طبیعت است که فقط می خواهد مصرف کند و دیپلماسی را به نفع فتح کامل نادیده می گیرد. با احتساب بسط ها، 13 جناح وجود دارد که هر کدام با خصلت های عجیب و غریب خود مورد برکت یا نفرین قرار گرفته اند. طراحی جناحی بهتر از این نمی شود.

لینک دانلود: Endless Legend

Alpha Centauri

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Civ در فضا کوتاه نویسی مناسب برای آلفا قنطورس است، اما کمی تقلیل دهنده است. سفر بلندپروازانه 4X برایان رینولدز ما را به دنیایی mind-worm-infested برد و دولت‌ ها و امپراتوری‌ های ملی را به نفع جناح‌های ایدئولوژیکی که بر اینکه می‌توانند بشریت را به سوی تکامل بعدی هدایت کنند، از بین برد. فن‌ آوری‌ ها، درگیری‌ ها، شخصیت‌ ها – شبیه هیچ یک از هم‌عصرانش نبود و به جز چند استثنا، هیچ‌ کس واقعاً تلاشی برای تکرار آن نکرده است. حتی زمانی که Firaxis به معنای واقعی کلمه یک Civ در فضا ساخت که خیلی خوب نبود. آلفا قنطورس اکنون به همان اندازه جذاب و عجیب است که در سال 99 بود. با گذشت بیش از 20 سال، برخی از ما هنوز به Alpha Centauri 2 امیدواریم.

لینک دانلود: Alpha Centauri

Age of Wonders: Planetfall

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

عصر عجایب را انتخاب کنید و واقعا متوجه خواهید شد که یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر را انتخاب کرده اید. اگر علمی تخیلی مورد علاقه شما نیست، Age of Wonders 3 را کاملا امتحان کنید، اما Age of Wonders: Planetfall است که در حال حاضر همه ما را متحیر می کند. در کهکشانی که پس از یک دوره افول طولانی در حال بیدار شدن است، باید بر سر یک دنیای پر جنب و جوش با دسته‌ای از جناح‌های جاه‌طلب دیگر که دامنه‌ای از آمازون‌های دایناسور سوار تا حشرات روانی را در بر می‌گیرند، مبارزه کنید.

ساختمان امپراتوری روش مند پیشرفت بزرگی نسبت به پیشینیان خارق‌العاده‌اش است و از تغییرات بزرگ در ساختار و سرعت آن بهره می‌برد، اما نبردهای تاکتیکی نوبتی بین واحدهای بسیار قابل تنظیم، به همان اندازه جذاب هستند. روی مارمولک‌های غول‌پیکر لیزر بچسبانید، به همه جت‌پک بدهید و قهرمان‌هایتان را طوری پرورش دهید که انگار قهرمان‌های نقش‌آفرینی هستند.

لینک دانلود: Age of Wonders: Planetfall

بازی های RTS

Iron Harvest

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

اگر Company of Heroes را بازی می‌کردید و فکر می‌کردید “چیزی که این واقعاً به آن نیاز دارد چند ماشین غول پیکر است”، Iron Harvest  ممکن است یک RTS هیجان انگیز برای شما باشد و یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر به شمار می رود. این بازی در اروپای جایگزین دهه 1920 اتفاق می‌افتد، گروه‌هایی با سربازان متلاطم، تانک‌ها و، جذابیت اصلی، ماشین‌های استیمپانک بی‌نظم، آن را به دوش می‌کشند. تعداد زیادی از آن‌ها، از لباس‌های بیرونی کوچک گرفته تا غول‌های غول‌پیکر دود‌زا، و بازی با آنها و مهم‌تر از همه، منفجر کردن آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده است.

Iron Harvest انفجارهای خود را دوست دارد. هنگامی که گرد و غبار پس از یک درگیری بزرگ فرو می نشیند، به سختی منطقه را تشخیص خواهید داد. به لطف خمپاره‌ها، گلوله‌های تانک و ماشین‌هایی که می‌توانند مستقیماً در ساختمان‌ها راه بروند، انتظار می‌رود که اندک چیزی باقی بماند. سطح تخریب به همان اندازه که چشمگیر است، خشن نیز است. برای خوشحال کردن خود، می توانید تماشای مبارزه خرس با مکانیک را تماشا کنید. هر گروه دارای یک واحد قهرمان است که هر کدام با حیوان خانگی خود همراه هستند. همه آنها توانایی های منحصر به فرد مفیدی دارند، و بله، آنها می توانند با ماشین های جنگی عظیم دست به پا شوند.

لینک دانلود: Iron Harvest

Battlefleet Gothic: Armada 2

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

نبردهای کیهانی Battlefleet Gothic: Armada 2 تماشایی هستند. در این بازی که گزینه دیگر بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است سه کمپین مبهم 4X-y به دنبال سه جناح Warhammer 40K وجود دارد: Imperium، Necron Empire و Tyranid Hives بد، اما اگر بخواهید می توانید آنها را نادیده بگیرید و فقط در درگیری های نامرتب پر از کلیساهای فضایی که با هم برخورد می کنند قوطه ور شوید. با لویاتان های غول پیکر و پوشیده از شاخک.

مبارزه تاکتیکی بی‌درنگ حتی زمانی که شما در حال فرماندهی تنبل‌ترین آرمادا هستید، هیجان‌انگیز است. شما باید یک ناوگان کامل را مدیریت کنید، در حالی که حملات گسترده به بدنه شما حمله می کنند، دشمنان شروع به سوار شدن می کنند و خدمه شما شورش می کنند. و با وجود تمام گروه‌های رومیزی، می‌توانید با پیکربندی‌های بی‌شماری ناوگان آزمایش کنید و با انواع سلاح‌های عجیب و غریب بازی کنید.

لینک دانلود: Battlefleet Gothic: Armada 2

Northgard

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

RTS Northgard با تم وایکینگ با توجه به Settlers و Age of Empires عملکرد خوبی را ارائه می دهد، اما ما را با سیستم های توسعه هوشمند خود به چالش می کشد که شما را مجبور می کند رشد خود را در قلمروهای جدید با دقت برنامه ریزی کنید. آب و هوا هم مهمه شما باید با دقت برای زمستان آماده شوید، اما اگر با استفاده از “lore” تکنولوژی را انجام دهید، ممکن است تجهیزات آب و هوای گرم بهتری نسبت به دشمنان خود داشته باشید که به شما یک مزیت استراتژیک می دهد. از داستان کسل کننده بگذرید، از ماموریت های کمپین به خوبی طراحی شده لذت ببرید و سپس مبارزه واقعی را در حالت زد و خورد شروع کنید.

لینک دانلود: Northgard

Homeworld

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

از نظر مکانیکی، Homeworld یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر سه بعدی فوق العاده است که در میان اولین بازی هایی است که RTS را با موفقیت از یک هواپیما جدا می کند. با این حال، چیزی فراتر از آن است: این یک پیروزی بزرگ برای طراحی اتمسفر و صدا است، چه Adagio برای Strings که در ماموریت‌های آغازین پر از هیجان می‌نوازد یا ضربان طبل در حالی که کشتی‌ها درگیر نبرد چند نفره هستند. اگر از راه‌اندازی مجدد Battlestar Galactica خوشتان آمد، باید این را بازی کنید.

به لطف مجموعه Homeworld Remastered (در برگه جدید باز می شود)، قدیمی شده است. ریمسترها فضای خارق‌العاده Homeworld و دنباله‌اش را همراه با تمام بخش‌های عالی دیگر، اما با هنر، بافت‌ها، صدا، و رابط کاربری به‌روز شده حفظ می‌کنند. همه چیز با روح نسخه اصلی مطابقت دارد، اما ظاهر و صدای آن بهتر است.

لینک دانلود: Homeworld

Command & Conquer: Red Alert 2

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

بیشتر ورودی‌ های C&C Westwood فوق‌العاده هستند، اما Red Alert 2 که گزینه بعدی ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است بهترین کمپین‌ها، جالب‌ترین واحدها، نقشه‌های عالی و البته دنباله‌های FMV عالی را دارد. جناح های مختلف بسیار متمایز هستند و شخصیت بیشتری نسبت به بازی اصلی دارند. آنها تعادل تونالیستی مناسبی بین خودآگاهی و صداقت را در کات سین ها پیدا کردند – آنها برای خنده بازی می شوند، اما همچنان سرگرم کننده و درگیر هستند.

لینک دانلود: Command & Conquer: Red Alert 2

Homeworld: Deserts of Kharak

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Homeworld: Desert of Kharak در ابتدا تقریباً طوری به نظر می آمد که گویی قصد توهین آمیز به مقدسات را داشت. بیش از یک دهه از آخرین بازی Homeworld می‌گذرد، این بازی که یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است قصد این را داشت تا بازی را ارائه دهد که به خاطر سفینه‌های فضایی و حرکت‌های سه بعدی‌اش به یاد آورده شود و آن را به یک RTS زمینی با تانک تبدیل کند. با این حال، علی‌رغم تمام راه‌هایی که ممکن است به طرز وحشتناکی پیش رفته باشد، Deserts of Kharak تقریباً در همه موارد موفق است. این نه تنها یک RTS فوق‌العاده است که خود را از بقیه بازی‌های اخیر این سبک متمایز می‌کند، بلکه یک بازی Homeworld عالی است که سری را دوباره اختراع می‌کند و در عین حال جادوی آن را نیز بازیابی می‌کند.

لینک دانلود: Homeworld: Deserts of Kharak

Supreme Commander

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

فقط توتال وار می تواند با مقیاس نبردهای زمان واقعی Supreme Commander که گزینه بعدی ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است رقابت کند. هنوز هم هیجان انگیز است که چرخ ماوس را تکان دهید و از یک مهندس فردی به نقشه کل میدان نبرد پرواز کنید، سپس دوباره آن را تکام دهید تا به پایین شیرجه بزنید تا به واحد دیگری در کیلومتر دورتر دستور دهید. وقتی ارتش‌ها با هم درگیر می‌شوند – در ستون‌های پرتعداد ربات‌ها – با باشکوه‌ترین جنگ‌افزارهایی که یک CPU می‌تواند انجام دهد پاداش می‌گیرید. این یکی از معدود بازی‌های استراتژیک بلادرنگ است که نبردهای هوایی، زمینی و دریایی را در برخوردهای تکی ترکیب می‌کند، اما SupCom با توپخانه، مهمات هسته‌ای دوربرد و ربات‌های آزمایشی مگالیتیک از این هم فراتر می‌رود.

لینک دانلود: Supreme Commander

StarCraft 2

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

علاوه بر اینکه بازی استراتژی رقابتی برجسته دهه گذشته است، StarCraft 2 که یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است برای بازنگری در نحوه ساختار یک کمپین سنتی RTS شایسته ی این است که اعتبار خاصی به آن داده شود. Heart of the Swarm مثال خوبی برای این موضوع است، اما قسمت انسان محور Wings of Liberty جایی برای شروع است: یک ماجراجویی مبتکرانه که فرمول آشنا را در هر مرحله با هم مخلوط می کند. از سناریوهای دفاع از زامبی‌ها گرفته تا سیاراتی که هر چند دقیقه یک بار غرق در گدازه می‌شوند، مجبور می‌شوید عناصر اصلی StarCraft را یاد بگیرید و دوباره یاد بگیرید. در سال 2020، بلیزارد سرانجام تصمیم گرفت توسعه StarCraft 2 را متوقف کند و اعلام کرد که به غیر از مواردی مانند رفع تعادل، هیچ افزودنی جدیدی ارائه نخواهد شد. صحنه رقابت هنوز بسیار زنده است، با این حال، و شما هنوز هم کمپین های تک نفره کمی به خوبی این کمپین ها خواهید یافت.

لینک دانلود: StarCraft 2

Warcraft 3

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

امروزه به دلیل اصلی ترین نقطه شروع برای کل ژانر MOBA، Warcraft III نیز در نوع خود یک بازی استراتژیک مبتکرانه و جاه طلبانه است که این ژانر را فراتر از جن های کوچک ناشناس و به قلمرو فانتزی های سینمایی برد. گنجاندن پیشگام عناصر RPG در قالب قهرمانان و هیولاهای خنثی درجه ای از عمق واحد خاص را اضافه می کند که در همتای علمی تخیلی آن وجود ندارد، و کمپین گسترده داستانی فانتزی ارائه می دهد که – اگر کاملاً بدیع نباشد – در خود کامل و هیجان انگیز است. 

لینک دانلود: Warcraft 3

Company of Heroes

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

برخی از بازی‌ها سعی می‌کنند از جنبه احساسی جنگی که در حافظه زنده رخ داده است، فاصله بگیرند. اما این در مورد بازی Company of Heroes که گزینه بعدی ما در موردبهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است صدق نمی کند  . این بازی وحشتناک و دشوار و وحشیانه است. مطمئناً، روش‌های آن هالیوود خالص هستند – ستون‌های گل‌آلود توپخانه می‌توانست مستقیماً از نجات سرباز رایان آمده باشد – اما نتیجه، شدیدترین RTS است که تا به حال ساخته شده است، که بن‌بست تاکتیکی بین نیروهای نامتقارن جنگ جهانی دوم را به طرز درخشانی به تصویر می‌کشد.

لینک دانلود: Company of Heroes

Rise of Nations

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Age of Empires به ما این شانس را داد که قرن‌ها پیشرفت نظامی را در نبردهای نیم ساعته در بر بگیریم، اما Rise of Nations این کار را بهتر انجام می‌دهد و عناصری از بازی‌های استراتژی نوبتی مانند Civ را هوشمندانه معرفی می‌کند. به جای اینکه نیروها را از یک پایگاه واحد جمع آوری کنید، شهرها را در سراسر نقشه می سازید تا مرزهای کشور خود را رشد دهید. هنگامی که مرزها با هم برخورد می کنند، شهروندان در طول اعصار به رقابت می پردازند و سعی می کنند در یک جنگ پنهان برای نفوذ، یکدیگر را از فناوری بالاتر ببرند، همه اینها در حالی است که تلاش می کنند با نیزه ها و جت ها یک ضربه نظامی انتحاری وارد کنند. بازی‌های کافی وجود ندارد که به شما امکان می‌دهد کمان‌های بلند را با تانک‌های آبی خاکی و بمب‌افکن‌های رادارگریز له کنید.

لینک دانلود: Rise of Nations

Warhammer 40,000: Dawn of War 2

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

قرار دادن اولین بازی عالی Dawn of War در لیست وسوسه انگیز بود، اما فرمول باکس را انتخاب کنید و برای کشتن کلیک راست کنید به خوبی نشان داده شده است. در عوض، بیایید دنباله آزمایشی را قدر بدانیم، که واحدهای بزرگ را با تعداد انگشت شماری موجودات فضای خشن، که هر کدام دارای مجموعه ای از توانایی های قاتل بودند، جایگزین کرد. در نبرد، شما این نیروهای ویژه قدرتمند را به صورت ریز مدیریت می کنید، و زمان حمله پروازی تفنگداران دریایی تهاجمی و قدرت تک تیراندازی پیشاهنگان خود را با پوشش مسلسل سنگین کارآمد برای خنثی کردن انبوهی از Ork تعیین می کنید. حالت همکاری Last Stand نیز بسیار زیاد است.

لینک دانلود: Warhammer 40,000: Dawn of War 2

بازی های تاکتیکی

Battletech

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

مانند اقتباسی از بازی رومیزی با الگوی طراحی XCOM، BattleTech که گزینه دیگر ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است یک بازی عمیق و پیچیده مبتنی بر نوبت با یک سیستم مبارزات انتخاباتی چشمگیر است. شما گروهی از مزدوران را کنترل می‌کنید، سعی می‌کنند کتاب‌ها را متعادل نگه دارید و مجموعه جنگجویان و مبارزان خود را در لایه استراتژی بازی ارتقا دهید. در نبرد، با در نظر گرفتن زره، زاویه، سرعت و محیط اطراف، قسمت‌های خاصی از ماشین‌های دشمن را هدف قرار می‌دهید، سپس زمانی که نبرد به راه شما پیش نمی‌رود، انتخاب‌های دشواری می‌کنید. در ابتدا می تواند بسیار زیاد باشد و غیرقابل انکار یک بازی متراکم است، اما اگر این چیزی است که از بازی های استراتژی خود می خواهید یا عاشق این جهان هستید، یک انتخاب عالی است.

لینک دانلود: Battletech

Into the Breach

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

یک بازی زیبا و تقریباً بی نقص از اکشن های مکانیکی تاکتیکی از سازندگان FTL. بازی Into the Breach که گزینه بعدی ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است شما را به چالش می کشد تا از امواج هیولاهای Vek در شبکه های هشت در هشت پر شده توسط بلوک های برج و انواع اهداف فرعی جلوگیری کنید. بدیهی است که شما می خواهید Vek را با استفاده از ضربه های مکانیکی و حملات توپخانه ای از بین ببرید، اما بیشتر بازی در مورد استفاده از ضربه های خود برای هل دادن دشمنان به اطراف نقشه و منحرف کردن حملات آنها از ساختمان های ارزشمند شما است.

ساختمان‌های غیرنظامی نیرو را تامین می‌کنند که به عنوان یک نوار سلامتی برای کمپین شما عمل می‌کند. هر بار که یک ساختمان غیرنظامی ضربه می زند، شما یک قدم به شکست در جنگ نزدیک می شوید. وقتی قدرت شما تمام شد، تیم شما در زمان به عقب سفر می کند تا دوباره جهان را نجات دهد. چالش برانگیز، کوچک و پویا است. همانطور که قفل انواع جدید مکانیک ها و ارتقاهای مکانیکی را باز می کنید، راه های ابداعی جدیدی برای بازی با دشمنان خود به دست می آورید.

لینک دانلود: Into the Breach

XCOM 2

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

بازی هوشمندانه از کمبود فرصت استفاده می کند تا شما را به دوراهی های دشوار وادار کند. در هر زمان ممکن است فقط شش سایت اسکن ممکن داشته باشید، در حالی که رویارویی های جنگی تا حد زیادی توسط بازی انجام می شود، اما کاری که با این محدوده محدود از گزینه ها انتخاب می کنید بسیار مهم است. شما نیاز به استخدام افراد تازه کار دارید. شما به یک مهندس نیاز دارید تا یک مرکز ارتباطی ایجاد کند که به شما امکان می دهد با مناطق بیشتری تماس بگیرید. برای ارتقاء سلاح های خود به آلیاژهای بیگانه نیاز دارید. شما نمی توانید همه اینها را داشته باشید. احتمالا فقط می توانید یکی داشته باشید. در سال 1989 سید مایر بازی ها را به عنوان “یک سری از تصمیمات جالب” توصیف کرد. XCOM 2 (در برگه جدید باز می شود) خالص ترین بیانی است که Firaxis تاکنون تولید کرده است.

گسترش جنگ برگزیدگان (در برگه جدید باز می‌شود) در صورت تغییرات دیوانه‌وار، مانند دشمنان عنوان‌دار بی‌پایان، دشمنان به یاد ماندنی که در فواصل زمانی مختلف در طول مبارزات با نقاط ضعف و قوت تصادفی ظاهر می‌شوند، استقبال بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

لینک دانلود: XCOM 2

.Invisible Inc

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

تاکتیک های یواشکی در بسته‌ای نرم‌تر از Invisible Inc. مخفی کاری استثنایی Klei عرضه نمی‌شود. این یک غوغای جاسوسی سایبرپانک است که با تنش بسیاری همراه است. این مشکل است، گاهی اوقات دلهره آور است، اما این شانس وجود دارد که بتوانید اشتباهات وحشتناک خود را با عقب بردن زمان برطرف کنید، و دسترسی به مراحل را افزایش دهید.

لینک دانلود: .Invisible Inc

بازی های جنگی

DEFCON

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

نقشه جهان آبی شوم DEFCON صحنه عالی برای این داستان ترسناک جنگ سرد در مورد شروع جنگ هسته ای است. اول، شما انبارها را مدیریت می کنید و سایت های موشکی، زیردریایی های هسته ای و اقدامات متقابل را در آماده سازی برای آرماگدون قرار می دهید. این مرحله سازماندهی به خودی خود یک چالش استراتژیک جالب است، اما DEFCON در زمانی که موشک ها به پرواز در می آیند در بهترین حالت خود است. مکان‌های انفجار شکوفا با تعداد تلفات مطابقت داده می‌شود، زیرا شهر پس از نابودی شهر تجربه می‌کند. هنگامی که گرد و غبار نشست، پیروزی یک امر فنی صرف است. این کابوس وار است و در چند نفره کاملاً درخشان است.

لینک دانلود: DEFCON

Unity of Command 2

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Unity of Command قبلاً نقطه ورود عالی به دنیای پیچیده بازی‌های جنگی بود، اما Unity of Command 2 که یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است موفق می‌شود آن را حفظ کند و در عین حال ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند. این یک پازل تاکتیکی است، اما یک معمای واکنشی که در آن شما می توانید راه حل های مختلف زیادی را برای معماهای نظامی آن امتحان کنید. نه فقط یک مکان عالی برای شروع، بلکه صرفاً یک بازی جنگی درخشان است.

لینک دانلود: Unity of Command 2

Hearts of Iron 4

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Hearts of Iron 4 یک ترکیب استراتژی بزرگ بازی جنگی و یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است که همانطور که با دیپلماسی و سندباکس عجیب و غریب راحت است, با تدارکات و نقشه های دقیق نبرد نیز راحت است. ظاهراً بازی در مورد جنگ جهانی 2، به شما امکان می دهد تاریخ را به محض اینکه بخواهید حذف کنید. آیا می خواهید جهان را به عنوان یک انگلستان کمونیست فتح کنید؟ به دنبال آن برو. شاید آلمان زودتر از زمان جنگ حذف شود و ایتالیا را رها کند تا کارها را اداره کند. شما حتی می توانید تا زمانی که می خواهید کارها را ادامه دهید و منجر به جنگ جهانی دوم شود که تا دهه 50 یا 60 ادامه دارد. با گسترش‌ها، نبردهای دریایی، جاسوسی و سایر ویژگی‌های آن را به تصویر می‌کشد تا تقریباً بر هر جنبه‌ای از جنگ کنترل داشته باشید.

لینک دانلود: Hearts of Iron 4

Steel Division: Normandy 44

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Steel Division: Normandy 44 که گزینه بعدی ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است نشانه های خود را از سری بازی استثنایی Eugen Systems گرفته است، که زیرژانر اصلی را با بسیاری از خوبی های RTS ترکیب می کند. Normandy 44 اکشن را به جنگ جهانی دوم بازمی‌گرداند و فرانسه را با نبردهای غول‌پیکرش متلاشی می‌کند. این مبارزات انفجاری در زمان واقعی دارد، اما با مقیاس حیرت‌آور و پیچیدگی‌های اضافی، از مکانیک سرکوب گرفته تا تاکتیک‌های روحی و شوک.

دنباله، Steel Division 2 (در تب جدید باز می شود)، بهبودهایی را به همراه دارد، اما متأسفانه تجربه تک نفره واقعاً خوب نیست. با این حال، در چند نفره، بسیار عالی است. و اگر تنظیمات جنگ جهانی 2 برای شما راحت نیست، سری قدیمی‌تر Wargame هنوز هم برخی از بهترین‌های RTS و Wargaming را نشان می‌دهند، بنابراین کاملاً ارزش یک چرخش را دارند.

لینک دانلود: Steel Division: Normandy 44

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر

ما همیشه این لیست را به‌روزرسانی می‌کنیم و در زیر چند بازی آینده وجود دارد که امیدواریم در نهایت بتوانیم آن‌ها را اضافه کنیم. اینها بازی‌های استراتژیکی هستند که ما بیشتر منتظر آن‌ها هستیم، بنابراین بررسی کنید که باید به چه چیزی توجه داشته باشید.

Company of Heroes 3

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Relic بالاخره به RTS جنگ جهانی دوم خود بازمی گردد، اما تغییرات قابل توجهی در آن رخ داده است. در Company of Heroes 3 که یکی دیگر از ببهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است، تمرکز بر Med است، در حالی که درگیری در سراسر آفریقای شمالی و ایتالیا در جریان است. همچنین یک کمپین نوبتی پویا وجود دارد، که در آن تقریباً می‌توانید هر کاری را که در لایه RTS ممکن است انجام دهید، خواه حملات توپخانه‌ای به دشمن یا فرستادن مهندسان برای غیرفعال کردن مین‌ها.

همچنین یک سیستم تخریب گسترش یافته وجود دارد که به اشیاء، خواه ساختمان یا شاخ و برگ، حالت‌های آسیب متفاوتی می‌دهد، بنابراین ساختمان‌ها را خواهید دید که به آرامی فرسایش می‌یابند و قبل از فروریختن نهایی از بین می‌روند. دیگر جاذبه‌های تیتر جدید عبارتند از شرکت‌ها و جداشدگان بسیار قابل تنظیم – می‌توانید یک گروه پزشکی را به یک شرکت اضافه کنید و سپس یک کامیون پزشکی را در اواسط نبرد احضار کنید – و مکث کامل تاکتیکی. تا سال 2022 عرضه نمی‌شود، اما می‌توانید با ثبت‌نام در Games2Gether، که به شما امکان می‌دهد ساخت‌های آلفا و بتا را امتحان کنید، زودتر از آن استفاده کنید.

لینک دانلود: Company of Heroes 3

Homeworld 3

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Desert of Kharak فوق العاده بود، به همین دلیل است که آن را در بالا پیدا خواهید کرد، اما چه کسی مشتاق دنباله واقعی Homeworld نیست؟ بازی Blackbird Interactive’s Homeworld 3 (در برگه جدید باز می شود) دارای نبردهای سه بعدی با نبردهایی در مقیاس بزرگ است که به شما امکان می دهد همه چیز را از رهگیرهای کوچک گرفته تا کشتی های مادر بزرگ را کنترل کنید، همانطور که انتظار دارید، و همچنین حماسه Homeworld را به جلو ببرید.

این استودیو هنوز چیز زیادی در مورد دنباله آن فاش نکرده است، اگرچه چشم انداز گسترده اش این است که چگونه بازی های اصلی را به تصویر بکشد – کاری که حتی توانست با Deserts of Kharak انجام دهد، با وجود اینکه یک RTS زمینی است – اما با “معنی” بهبودها.” یک نمونه از تغییرات نحوه عملکرد سیستم بالستیک است. با این حال، هنوز راه زیادی باقی مانده است، زیرا انتظار نمی رود تا سال 2022 عرضه شود.

لینک دانلود: Homeworld 3

بهترین مدهای استراتژی

برخی از بازی‌های استراتژی مورد علاقه ما جوامع مودینگ ماندگاری را ایجاد کرده‌اند و بازی‌های ده ساله را با تغییرات اساسی که مدت‌ها پس از توسعه توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی می‌شوند، زنده نگه می‌دارند. علاوه بر جشن گرفتن بهترین بازی های استراتژی، می خواهیم چند مورد از مدهای استراتژی مورد علاقه خود را نیز جشن بگیریم.

Third Age: Total War

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

تا زمان Total War: Warhammer، ما مجبور بودیم برای به دست آوردن ضربات فانتزی Total War خود به مدها تکیه می‌کردیم، اما با مودهایی به خوبی Third Age  این خیلی فداکاری نبود. این یک بازسازی اولیه قرون وسطی 2 است که سومین عصر سرزمین میانه را بازآفرینی می‌کند، از جمله شهرها، مکان‌های دیدنی و تمام اورک‌ها و اورک‌هایی که می‌توانید امیدوار باشید با آنها مبارزه کنید یا با آنها دوست شوید. ارباب حلقه ها مدهای بی شماری را الهام گرفته است، اما این یکی از بهترین ها است.

لینک دانلود: Third Age: Total War

XCOM: Long War

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

XCOM: Long War می توانست یک توسعه باشد. این بازی بسیار زیاد است و تقریباً همه چیز را اصلاح می کند، اما هرگز بازی ساخته شده را به خطر نمی اندازد. XCOM عالی بود، اما نسبت به دیدگاه Julian Gollop طراح اصلی X-COM از سری، کمی ساده‌تر بود. Long War آن‌ها را ادغام کرد و به طرفداران بازی‌های قدیمی‌تر چیزی پیچیده‌تر و لطیف‌تر برای بازی داد، اما همچنان مدرن و صیقلی به نظر می‌رسید. توسعه دهندگان Firaxis حتی درگیر شدند و تیم برای XCOM 2 برخی از افزونه های رسمی را ایجاد کرد، قبل از اینکه این مد را با Long War 2 دنبال کند.

لینک دانلود: XCOM: Long War

Crusader Kings 2: A Game of Thrones

بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

Crusader King 2 که گزینه نهایی ما در مورد بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر است تقریباً پلتفرم عالی برای بازی استراتژی Game of Thrones است. دسیسه وار، اشراف متخاصم و پادشاهان دیوانه که پادشاهی ها را از هم می پاشند. این بدان معنا نیست که سازندگان مود بازی تاج و تخت CK2  بارها را تغییر نداده اند. این یک بازسازی اساسی است که فراتر از تغییر نقشه و دادن اسامی مناسب به افراد است. بیشتر تمرکز روی یک تاج و تخت است که به عنوان مثال همه بر سر آن می جنگند، بنابراین ساختار بازی برای تناسب با محیط تغییر کرده است. همچنین چند سیستم را قبل از پارادوکس معرفی کرد، از جمله شخصیت هایی که می توانستند با یکدیگر دوئل کنند. 

لینک دانلود: Crusader Kings 2: A Game of Thrones

منبع: PCGAMER.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید