بهترین بازی های آفلاین اندروید 2020 که مدت ها شما را سرگرم می کند

در این مطلب بهترین بازی های آفلاین اندروید 2020 را معرفی خواهیم کرد که هر زمان اینترنت در اختیار نداشتید نیز بتوانید بازی کنید و سرگرم شوید. هر کدام از این بازی های 2020 در سبک و حالت‌های مختلف بوده و برای هر نوع سلیقه‌ای ساخته شده است.

برای دیدن ویدیو تریلر هر بازی باید فیلـــــتر شکن خود را روشن کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

1.بازی سبک رانر : Alto’s Odyssey

در نگاه اول ، این بازی فقط مانند یک بازی دونده بی پایان دیگر به نظر می‌رسد. اما اگر مدتی ادیسه آلتو را بازی کنید ، و خواهید فهمید که چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود به آن اعتیاد پیدا کنید و به نظر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2020 را نصب کرده اید!

شاید این موضوع گرافیک و موسیقی آن باشد. بازی های سبک دوندگان بی پایان معمولاً ناخوشایند هستند ، اما این بازی گرایش را تجربه می‌کند تا آن را به یک تجربه آرامش بخش و تبدیل کند. شما در هنگام گذر از تپه‌های شنی ، آرامش پیدا خواهید کرد ، برای جمع‌آوری امتیاز ، پرش از موانع و انجام backflips ها و backflips های دوتایی برای جوایز سبک ، پرش می‌کنید.

ادیسه آلتو هیچ چیز جدیدی به دنیای دوندگان نمی‌آورد ، اما با این وجود بسیار سرگرم کننده است.

دانلود بازی Alto’s Odyssey برای اندروید

2. بازی سبک شطرنج : Really Bad Chess

نسخه کلاسیک شطرنج را که قبلاً بازی کرده‌اید فراموش کنید. وقتی آنلاین نیستید ، Really Bad Chess را باز کید و خود را به چالش بکشید تا متفاوت فکر کنید.

در این بازی ، در حالی که جزییات شطرنج استاندارد باقی مانده است ، قطعات کاملاً تصادفی هستند. ممکن است با سه وزیر و یک پیاده واحد شروع کنید ، در حالی که کامپیوتر می‌تواند یک سری قلعه  داشته باشد. این باعث می‌شود هر آنچه را که درباره شطرنج می‌دانید دور بیندازید و به بیرون فکر کنید.

وقتی رتبه خود را بالا می‌برید ، سطح هوش مصنوعی همان است ، اما برای شروع بهتر می‌شود. این حرکت ممکن است بازی شطرنج کاملا فانتزی در نظر گرفته شود و دقیقا هم یکی از جذابیت آن همین است.

دانلود بازی Really bad chess برای اندروید

3.بازی معمایی: Mazes & More

حل یک ماز به دلیل پیچیدگی آن دشوار است. Mazes & More با برخی پیچ و تاب های شیطانی ، بازی های کلاسیک را به نمایش می‌گذارد.

به عنوان مثال در حالت Darkness می‌توانید ماز را در ابتدای کار مشاهده کنید. اما پس از آن همه چیز به جز یک نورافکن کوچک روی شما تاریک می‌شود و شما باید راه خود را برای رسیدن به خروجی انجام دهید. حالت‌های دیگری مانند کف یخ را امتحان کنید ، جایی که در پایان به کشویی جلوتر از مکانی که می‌خواهید بروید ، یا حالت آزمایشی، زمان آزمایشی و حالت تله می‌پردازید.

اگر می‌خواهید یک بازی قدیمی و عالی ماز که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید هست را حل کنید ، همیشه حالت کلاسیک وجود دارد. هر حالت سطح زیادی دارد تا شما را سرگرم نگه دارد تا اینکه دوباره اتصال خود را برگردانید.

دانلود اپلیکیشن mazes & More برای اندروید

4.بازی سبک پلتفرم: Once Upon A Tower

Once Upon A Tower بسیاری از عناصر بازی را وارونه می‌کند. به جای یک شاهزاده که یک شاهزاده خانم را از یک برج نجات می‌دهد ، شاهزاده مرده است و شاهزاده خانم برای فرار از اژدها با یک تبر وارد کار می‌شود. و به جای بالا رفتن از برج ، در حال حفاری است.

در راه خود ، او باید با انواع مختلفی از هیولا  و عنکبوت‌هایی که می‌توانند از دیوارها بالا بروند نبرد کند. سپس تله‌هایی وجود دارند که از هر جایی سر در می‌آورند. همچنین او باید سریع باشد یا اژدها با نفس آتشین خود همه چیز را خواهد سوزاند. البته جاذبه هم در بازی تاثیر دارد

تا می‌توانید به جمع‌آوری سکه‌ها و یو پی اس های قدرت بپردازید چون برای فرار از برج به آن‌ها احتیاج دارید. Once Upon A tower سرگرم کننده و به ظاهر بی پایان است.

دانلود بازی Once Upon A tower برای اندروید

5.بازی سبک Arcade: بازی Jungle Marble Blast

بهترین بازی های آفلاین اندروید 2020

متأسفانه ، Zuma کلاسیک بدون اتصال به اینترنت کار نمی‌کند ، اما برخی از بازی های شبیه به آن را می‌توان به صورت آفلاین بازی کرد، بازی Jungle Marble Blast یکی از این نوع سبک بازی ها است.

گرافیک بازی به همین اندازه روان نیستند ، اما مساله ای نیست. گیم پلی بازی همانند گذشته جالب است. برای شلیک به هر نقطه روی صفحه ضربه بزنید. روی سوسک ضربه بزنید تا بین دو کره رنگی که دارید تغییر دهید. کره‌های اطراف زنجیره را که در اطراف نقشه حرکت می‌کنند شلیک کنید تا توالی‌های سه یا بیشتر ایجاد شود. و در صورت امکان ، از آن قدرت بگیرید تا زنجیره را به عقب برگردانید ، یک تکه بزرگ را به یک رنگ تبدیل کنید یا آن‌ها را به فراموشی بکشید.

Jungle Marble Blast کاملاً یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید، کوچک ، طولانی و رایگان است.

دانلود بازی Jungle Marble Blast برای اندروید

6. بازی فکری :Quizoid

مانند سایر برنامه‌های دیگر ، Quizoid چند سوال می‌پرسد ، و شما باید یک مورد مناسب را انتخاب کنید. اما از آنجا که شاید با هوش مصنوعی بازی زیاد کنار نیایید، چند حالت بازی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال ، می‌توانید با کامپیوتر 20 سؤال بازی کنید ، یا می‌توانید یک زمان به موقع بازی کنید تا در حد امکان پاسخ دهید.

Quizoid دارای بیش از 7000 سؤال درباره موارد مختلف در 17 دسته مانند سرگرمی ، ورزش ، علوم ، سیاست ، تاریخ و موارد دیگر است. متأسفانه ، آزمونهای دسته بندی فقط در بسته حرفه‌ای هستند که باید آن را خریداری کنید.

دانلود بازی Quizoid برای اندروید

7. بازی اکشن : Tank Hero

Tank Hero: Laser Wars معمولاً در مجموعه‌های “بازی آفلاین” ظاهر نمی‌شود ، اما این سری یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به شمار می‌رود.

شما عنوان تانک قهرمان را بازی می‌کنید ، و تمام مخازن دیگر را با توپ لیزری خود از بین می‌برید. در هر سطح ، شما باید تمام مخازن دیگر موجود در نقشه را نابود کنید. تیرانداز از بالا به پایین باعث می‌شود تا مخزن خود را با یک جوی استیک مجازی کنترل کنید ، در حالی که می‌توانید برای شلیک به هر نقطه روی صفحه ضربه بزنید.

البته ، این چندان ساده نیست. با پیشرفت ، انواع مختلفی از مخازن ، یو پی اس ها و مارپیچ‌های شیطانی را پیدا خواهید کرد که وظیفه شما را به چالش می‌کشد. اما به یاد داشته باشید ، لیزر در برابر دیوارها مقاوم هستند، بنابراین از این موارد به نفع خود استفاده کنید.

دانلود بازی Tank Hero Laser wars برای اندروید

8. بازی پازل : Sudoko

پلی استور اندروید با بازی های سودوکو  پر شده است و بسیاری از آن‌ها نیز به صورت آفلاین کار می‌کنند. فاسور سودوکو از نظر عینی برتر نیست؛ این فقط یک بازی است که خب از نظر سلیقه‌ای آن را انتخاب کرده‌ام.

در این بازی سودوکو اصول بازی به درستی انجام می‌شود. چهار سطح مهارت وجود دارد و یک تایمر برای تست سرعت شما. یکی از نکات برجسته Fassor این است که می‌توانید چندین شماره را در یک سلول بنویسید – اما به شما اخطار داده می‌شود که این مجازات 30 ثانیه‌ای دارد.

می‌توانید بررسی کنید که آیا تاکنون همه چیز را به درستی حل کرده‌اید یا خیر ، اما یک مجازات برای آن وجود دارد. این مجازات زمانی اضافه می‌شوند و باعث می‌شوند نمره کلی شما خراب شود. و هنگامی که دوباره به اینترنت وصل شدید ، دوستانتان می‌توانند امتیازات شما را ببیند.

دانلود بازی Sudoko برای اندروید

9. بازی شوتر : Smash hit

یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین اندروید Smash hit است.

Smash Hit یکی از اعتیادآورترین بازی های سال 2014 بود و هنوز هم به عنوان یک بازی خوب تضمین شده ادامه دارد. کمی عجیب است که آن را شوتر بنامیم ، اما در واقع این همان چیزی است که هست.

در این بازی از منظر اول شخص بازی می‌کنید و از شما خواسته می‌شود که توپ‌های فولادی را روی اجسام شیشه‌ای پرتاب کنید تا آن‌ها را به قطعات خرد کنید. ساختن زنجیره‌ای از بازدیدهای موفق و بیرون کشیدن تمام لیوان‌ها به شما پاداش می‌دهد ، مانند افزایش تعداد توپ‌های فلزی که به طور هم‌زمان پرتاب می‌کنید.

در کل زمان ، شما به آرامی در حال پیشروی از سطح هستید و با پیشرفت شما سرعت می‌رود. اطمینان حاصل کنید که به هیچ شی شیئی ضربه نمی‌خورید و بازی را در هر زمان ضرب و شتم نخواهید کرد. اما باز هم این بازی آسان نیست.

دانلود بازی Smash hit برای اندروید

10. بازی ریسینگ یا مسابقه ای : Traffic rider

وقتی اینترنت ندارید می‌توانید در ترافیک سنگین بازی traffic rider بازی کنید. سوار موتورسیکلت خود در Traffic Rider شوید و با حرکت ترافیکی در جاده در هنگام حرکت دیوانه‌وار به خط پایان بروید.

Traffic Rider مانند یک مسابقه بی پایان است ، جایی که برای رسیدن به خط پایان بدون تصادف باید سریع‌تر و سریع‌تر حرکت کنید. اما حالت ماموریت در واقع آن را کمی سرگرم کننده تر از دیگر اتومبیل‌های مسابقه بی پایان می‌کند ، زیرا شما می‌توانید به جای اینکه بزرگنمایی بدون ذهن خود را انجام دهید ، با اهداف خاص مسابقه دهید.

شما حتی می‌توانید حالت‌های دیگری مانند آزمایش‌های وقت یا یک دونده بی پایان ساده را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که ابتدا حالت ماموریت را پشت سر می‌گذارید ، زیرا برخی از ابرهای جذاب را برای رفع نیاز شما برای سرعت باز می‌کند.

اگر فضای ذخیره سازی 100 مگابایت برای Traffic Rider ندارید ، عنوان قبلی توسعه دهنده بازی یعنی Traffic Racer را امتحان کنید. بسیار خوب است ، اما فقط به یک دونده بی پایان محدود می‌شود و حالت‌های مأموریت ندارد.

دانلود بازی Traffic rider برای اندروید

11. بازی سبک مبارزه: Shadow fight

از روزهای Mortal Kombat و Street Fighter ، بازی های رزمی یک به یک راه بسیار خوبی برای گذر زمان بوده است. در Android باید Shadow Fight را امتحان کنید. از بهترین بازی های آفلاین اندروید سبک مبارزه بازی Shadow fight است.

برای تبدیل شدن به یک مبارز واقعی ، باید حرکات زیادی را بیاموزید. این بازی دارای دو دکمه عمل (پانچ و ضربه) و یک پد جهت دار است. ترکیب‌ها را بیاموزید و به زودی یک نینجا خارق العاده خواهید بود.

سبک هنری دو بعدی Shadow Fight ، با استفاده از شباهت‌ها به جای شخصیت‌ها ، جذابیت آن را می‌افزاید.

دانلود بازی Shadow fight برای اندروید

12. بازی مسابقه ای : Asphalt nitro

در مقایسه با فضای بسیار زیادی که بازی های مشابه آن نیاز دارند ، آسفالت نیترو فقط 110 مگابایت فضای لازم را می‌گیرد و حتی روی سخت افزارهای قدیمی نیز کار می‌کند.

نیترو نسخه‌ای سلب شده از سری محبوب اتومبیلرانی سطح بالا اتومبیل آسفالت است. گرافیک خوب نیست ، اما گیم پلی کاملاً خوب است. سوار اتومبیل خود شوید ، رقابت را شروع کنید و به روز رسانی خود را ادامه دهید. 125 سطح دشواری افزایش یافته برای شما وجود دارد که مدت زمان زیادی برای مسابقه است.

هزاران بازی مسابقه ای خوب وجود دارد ، اما آن‌ها اغلب به یک اتصال اینترنتی نیاز دارند. Asphalt Nitro کاملاً شرایط “بازی رایگان ، آفلاین و طولانی بازی” را برآورده می‌کند. جای تعجب نیست که این یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید محسوب می‌شود.

همچنین می توانید بهترین بازی های اردیبهشت 99 و بهترین بازی های سال 2020 را نیز از طریق این مطالب مطالعه و دانلود و نصب کنید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید