بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2022 با لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2022 با لینک دانلود مستقیم. معرفی بازی های آفلاین اندروید 2022  ، دانلود بازی آفلاین برای گوشی اندروید ، ماین کرافت, GRID Autosport و Crossy Road, و ویژگی های این بازی ها.

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2022 با لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

در مورد بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2022 با لینک دانلود مستقیم باید بگوییم که همه بازی های اندروید چند نفره یا آنلاین نیستند. در اینجا 10 بازی آفلاین در Play Store آورده شده است که بسیار سرگرم کننده هستند.

در عصر بازی‌های آنلاین چندنفره، متأسفانه محبوبیت بازی‌های آفلاین در چند سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است. همچنین به خاطر همه‌گیری فعلی کووید-19 مردم مجبور به ماندن در خانه شده اند و باعث شده تا ما امکان دسترسی به WiFi را بصورت شبانه روزی داشته باشیم. به نوبه خود، بسیاری از ما، از جمله خود من، شروع به نادیده گرفتن بازی های آفلاین می کنیم و آنها را از گوشی خود حذف می کنیم. اما مطمئناً وقتی خاموشی یا قطع اینترنت رخ می دهد، همه ما آرزو کرده ایم که بتوانیم وقت خود را در تاریکی با بازی های آفلاین سپری کنیم. به همین دلیل، فکر می کنم همیشه عاقلانه است که حداقل یک یا دو بازی آفلاین را در گوشی های هوشمند خود ذخیره کنیم. به هر حال، تعداد زیادی بازی آفلاین با کیفیت بالا و اعتیادآور در Google Play وجود دارد که با محبوب‌ترین فرنچایزهای آنلاین موجود برابری می‌کنند. در این مقاله 10 مورد از آن بازی ها را در ژانرهای مختلف به شما ارائه می دهم که باید دانلود کنید و امتحان کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2022 و آموزش نصب بازی پابجی موبایل مشاهده کنید.

ماین کرافت

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

این بازی نیازی به معرفی ندارد. اما اگر تصادفاً هیچ ایده ای در مورد ماین کرافت ندارید، اساساً یک بازی LEGO جهان باز است. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید مانند معدن بسازید، به ماجراجویی بروید و تقریباً هر کار دیگری که فکر می کنید را می توانید در این بازی انجام دهید.

ماین کرافت بدون شک یکی از بهترین، اگر نگوییم بهترین، بازی های ماجراجویی sandbox در کامپیوتر شخصی، کنسول و موبایل است. از آنجایی که ما در مورد بازی های اندروید صحبت می کنیم، ماین کرافت از زمان انتشار در اکتبر 2017 تاکنون بیش از 100 میلیون دانلود در پلی استور داشته است. همچنین لازم به ذکر است که دو نسخه از بازی وجود دارد: نسخه رایگان و نسخه پولی با قیمت 7.49 دلار. دلار آمریکا. یکی از نسخه های رایگان، در هر دنیایی که ایجاد می کنید فقط زمان محدودی خواهید داشت (حدود 90 دقیقه). از طرف دیگر، نسخه پولی در اصل, ماین کرافت اصلی است. البته نمی‌توانید همان مجموعه کنترل‌ها و میانبرهایی را که در نسخه کامپیوتر شخصی وجود دارد داشته باشید. با این حال، اگر اهل پارکور یا دوئل در ماین کرافت نیستید، این محدودیت واقعاً مهم نیست. به هر حال، بیشتر بازیکنان، به خصوص در نسخه موبایل، بیشتر بر روی ساختمان و جنبه خلاقانه بازی تمرکز می کنند.

هنگامی که توپ را در یک پروژه ساختمانی ماین کرافت می‌چرخانید، می‌توانید ساعت‌ها و روزها بدون وقفه بازی را انجام دهید. به همین دلیل است که فکر می‌کنم این بازی مورد علاقه بسیاری از گیمرهای موبایل است و سزاوار جایگاهی در یکی از بهترین بازی‌های آفلاین تمام دوران است.

لینک دانلود:  Google Play

GRID Autosport

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

این بازی مسابقه ای که به خوبی ساخته شده است می تواند یک شکل باورنکردنی از سرگرمی آفلاین باشد که اگر تمام وقت شما را هم بگیرد, هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آورد و بهترین بازی آفلاین اندروید مسابقه ای است. Asphalt یکی از مشهورترین فرنچایزها در ژانر مسابقه ای است و هنوز هم هست. با این حال، متأسفانه بازی از انحصار تک‌نفره خود فاصله گرفته و بیشتر به چندنفره آنلاین تبدیل شده است، به‌ خصوص که Asphalt 9 پشتیبانی آفلاین ندارد. در نتیجه، Grid Autosport همان چیزی است که در این لیست مورد توجه قرار گرفته است.

برخلاف اکثر بازی‌های مسابقه‌ای آفلاین در اندروید، Grid Autosport دارای گرافیک واقعی و گیم‌ پلی باکیفیت است. این بازی مجموعه وسیعی از مجموعه‌های ماشین، آهنگ‌ها و حالت‌های بازی را ارائه می‌کند، بنابراین لازم نیست نگران بی‌حوصلگی باشید. همچنین می‌توانید کنترل‌های خود را تغییر دهید و سبک رانندگی را که برای شما مناسب‌تر است انتخاب کنید. علیرغم قیمت نسبتاً بزرگ 12 دلاری و حجم 3.9 گیگابایتی آن، برخلاف فرنچایزهای EA, می‌توانید بدون خریدهای درون‌ برنامه یا به‌ روزرسانی‌های بیشتر از بازی کاملاً لذت ببرید.

لینک دانلود:  Codemasters

Crossy Road بهترین بازی آفلاین اندروید

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

 یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین اندروید ، وقتی صحبت از سبک اجرای بی‌پایان می‌شود، قلمرو بازی‌های موبایل آفلاین غریبه نیست. این سبک عملا برای بازی های آفلاین ساخته شده است. این اعتیاد آور است، یادگیری آن آسان است، تسلط بر آن دشوار است، و می تواند زمان زیادی را بسوزاند زیرا محدودیتی برای بازی ها وجود ندارد. Subway Surfers، جانشین Temple Run، شاید یکی از شناخته شده ترین بازی ها در این سبک باشد. بیش از 1 میلیارد دانلود در پلی استور دارد و هنوز در سال 2022 بسیار محبوب است و به‌ روزرسانی‌ های مداوم را از توسعه‌دهندگان دریافت می‌کند. با این حال، Crossy Road نیز قطعا یک مدعی برای تاج و تخت است.

Crossy Roads بهترین بازی آفلاین اندروید دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: شما به شخصیت خود (در ابتدا یک مرغ) کمک می کنید تا از جاده عبور کند و از ترافیک جلوگیری کند. اوه، و برای مدت طولانی ثابت نمانید، وگرنه یک مرغ دریایی شما را زنده زنده خواهد خورد.

Crossy Road، حتی بر اساس استانداردهای امروزی، به دلیل طراحی نسبتاً ساده اش، جلوه های بصری زیبایی شناختی فوق العاده ای دارد. فیزیک بازی نیز به راحتی قابل درک و فوق العاده روان است. همچنین مسلما آفلاین‌ترین در بین تمام بازی‌های این سبک است. Subway Surfers تابلوهای امتیازات را در فیس بوک ادغام می کند تا بتوانید امتیازات بالای خود را با دوستان خود مقایسه کنید. همچنین یک گزینه pay-to-win وجود دارد زیرا می توانید برنامه های کاربردی بخرید و پاور آپ های خود را ارتقا دهید، که همچنین شما را مجبور به پرداخت آنلاین می کند. (اگر ارز درون بازی را ندارید). مطمئناً، می‌توانید Subway Surfers را کاملاً آفلاین بازی کنید، اما اگر به اینترنت متصل باشید، تجربه بسیار متفاوت خواهد بود. همین مفهوم, در مورد اکثر بازی‌ های بی‌پایان به جز Crossy Road صدق می‌کند. در این بازی چیزهایی مانند تابلوی امتیازات یا قدرت بالا وجود ندارد. با وجود اینکه گزینه ای برای خرید کاراکترها وجود دارد، آنها به سختی تأثیری در گیم پلی بازی دارند. به طور خلاصه، اگر Crossy Road را با اینترنت یا بدون اینترنت بازی کنید، هیچ تغییری را متوجه نمی‌شوید، به همین دلیل است که یک بازی آفلاین بی‌پایان شگفت‌انگیز است.

لینک دانلود: Crossy Road

Alto’s Odyssey

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

Alto’s Odyssey یکی از داغ‌ترین بازی‌های بی‌پایان و آفلاین در Play Store است. از زمان انتشار در اواسط سال 2020، این بازی بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است. مانند همه بازی های بی پایان، یادگیری کنترل ها نسبتاً آسان است. هدف بازی نیز مشابه نسخه قبلی خود یعنی Alto’s Adventure است. شما به سادگی از یک تپه اسکیت می کنید، از موانع اجتناب می کنید، ترکیب های ترکیبی انجام می دهید و 180 هدف موجود را تکمیل می کنید. هر دو بازی دارای گرافیک زیبایی هستند، حتی بهتر از Crossy Road. به نظر من، بزرگترین نقطه قوت فروش Alto’s Odyssey مناظر آرام در پس زمینه است. بله، این بازی کاملاً قادر به ایجاد فضایی آرام و دلنشین است زیرا شما شاهد تغییر چشم‌ انداز زیبای کویر از روز به شب هستید. با یا بدون اتصال به اینترنت، Alto’s Odyssey بازی مناسبی است که می‌توانید استرس‌هایی را که در طول روز تجربه کرده‌اید، از بین ببرید.

لینک دانلود: Google Play

Stardew Valley

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

RPG یکی از محبوب ترین ژانرها در بازی در سری بهترین بازی های آفلاین اندروید 2022 ، حتی در بازی های موبایلی است. البته، تعداد زیادی بازی RPG در Play Store وجود دارد، اما قطعاً تعداد کمی از آنها وجود دارند که به عنوان بهترین در نظر گرفته می شوند. یکی از این بازی ها Stardew Valley است. Stardew Valley به زبان ساده یک شبیه ساز کشاورزی و زندگی است. با وجود این توصیف نسبتاً پیچیده، بازی عمق داستانی جذابی را ارائه می‌کند و ممکن است سال‌ها طول بکشد تا کامل شود. شما می توانید هرکسی که می خواهید باشید و هر کاری را که می خواهید در دنیای غوطه ور Stardew Valley انجام دهید، خواه کشاورزی، معدن، مبارزه، ماهیگیری، اکتشاف. هیچ خط پایانی برای این بازی وجود ندارد و  کلمه “خسته کننده” در فرهنگ لغت Stardew Valley جایی ندارد.

با وجود ژانر خاص بازی‌های RPG شبیه‌سازی زندگی، نسخه کامپیوتر Stardew Valley حتی تعداد زیادی از طرفداران وفادار را جمع‌آوری کرده است که به حفظ طول عمر بازی ۵ ساله کمک می‌کند. می‌توانید Stardew Valley را با قیمت ۴٫۹۹ دلار در Play Store دانلود کنید و این بازی بی‌پایان را برای همیشه، با اینترنت یا بدون اینترنت، بازی کنید. اگر از من بپرسید این یک خرید ارزشمند است.

لینک دانلود: Gamebrott

Eternium بهترین بازی آفلاین اندروید 2022

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

برای همه شماهایی که از پس‌زمینه بازی‌های RPG اکشن کلاسیک می‌آیید، Eternium یک بازی آفلاین عالی برای شماست. طراحی Eternium شباهت های زیادی را با بازی های قدیمی در این سبک ترسیم می کند و ترکیبی از تجربه بازی جدید و در عین حال نوستالژیک را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از طبقات و زمین ها وجود دارد که می توانید در دنیای Eternium به کاوش در آنها بپردازید. تعداد ماموریت‌های موجود، که به بازیکنان جواهراتی را که برای ارتقاء موجودی و همراهانشان استفاده می‌شوند، اعطا می‌کند، نیز تقریباً نامحدود است. اگرچه یک عنصر pay-to-win کوچک در بازی به دلیل سیستم Gem وجود دارد، اما بازیکنان رایگان بازی Eternium به صراحت اشاره کرده اند که این یک مشکل اصلی نیست. باز هم، اگر به بازی های RPG کلاسیک علاقه دارید، باید این بازی آفلاین را به صورت رایگان در Play Store انتخاب کنید.

لینک دانلود: Google Play

Baldur’s Gate

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

یکی دیگر از RPG های کلاسیک که برای بازی های آفلاین مناسب است، Baldur’s Gate است. اگرچه محبوبیت آن در حد Eternium نیست (که بیش از 10 میلیون بار دانلود دارد)، اما بسیاری از طرفداران CRPG ادعا می کنند که بهترین RPG موبایل در اندروید است. Baldur’s Gate همچنین از موتور بهتری نسبت به Eternium استفاده می کند، یعنی نسخه ارتقا یافته Infinity Gaming Engine. به عنوان مزیت دیگر، عملاً هیچ سیستم pay-to-win در Baldur’s Gate وجود ندارد. شما به سادگی قیمت 9.99 دلار را پرداخت کرده و از بازی نهایت لذت را ببرید. من همچنان توصیه می‌کنم Eternium را به‌عنوان RPG آفلاین سطح ابتدایی خود امتحان کنید، اما اگر می‌خواهید تجربه بازی بهتری داشته باشید، آن را به Baldur’s Gate ارتقا دهیید. بنابراین می توان از این سبک به عنوان بهترین بازی آفلاین اندروید نام برد.

لینک دانلود: Google Play

Fallout Shelter

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

از بهترین بازی های آفلاین اندروید ، این بازی برنده ده ها جایزه شده است و هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی / RPG در تمام Play Store شناخته می شود. Fallout Shelter یک هدف بدون عارضه و در عین حال پایان ناپذیر را برای بازیکنان فراهم می کند: شما پایگاه خود را می سازید و طراحی می کنید تا بیشترین تعداد ساکنان را در خود جای دهد. با این حال، برای رسیدن به این هدف، شما باید ساکنان خود را زنده نگه دارید، آب و غذای کافی برای آنها تهیه کنید و در عین حال اقلامی را در زمین های بایر جمع آوری کنید تا دفاع از پایگاه خود را تقویت کنید.

اگر فکر می کنید که این یکی دیگر از بازی های AFK خسته کننده است، واقعا در اشتباه هستید. شما باید دائماً وضعیت پناهگاه خود را بررسی کنید تا منابع را کنترل کنید و مراقب هر گونه شرایط اضطراری باشید. اما باز هم، از آنجایی که این یک بازی آفلاین است، برای باز کردن برنامه مشکلی نخواهید داشت. Fallout Shelter یک بازی شبیه‌سازی فوق‌العاده اعتیادآور است که حتی بدون اتصال به اینترنت، ماه‌ها شما را درگیر و سرگرم نگه می‌دارد.

لینک دانلود: Google Play

Plague Inc

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

بله, هیچ چیز مانند ایجاد طاعون در بحبوحه یک بیماری همه گیر نیست. Plague Inc یک بازی شبیه سازی استراتژیک است که تنها هدف آن از بین بردن کل نژاد بشر با بیماری است. این بازی رایگان است و امکان ارتقای 0.99 دلاری را برای حذف تبلیغات و دریافت چندین امتیاز اضافی فراهم می کند. با این حال، حتی اگر نمی‌توانید یک دلار برای خرید ارتقا هزینه کنید، می‌توانید چندین ساعت در Plague Inc صرف تلاش کنید تا بهترین استراتژی را پیدا کنید زیرا همیشه روش‌های جدیدی برای تکمیل هر شبیه‌سازی وجود دارد.

اگر از جنبه‌های تاریک‌تر هدف بازی لذت نمی‌برید، حداقل یک یا دو چیز در مورد عفونت‌ها، جهش‌ها، نحوه انتقال بیماری‌ها، بیماری‌های همه‌گیر و غیره یاد خواهید گرفت. از تجربه‌ام در بازی Plague Inc، متوجه شدم که بیماری‌ها همیشه برای رسیدن به نیوزلند مشکل دارند. جالب است که، نیوزلند در حال حاضر یکی از کشورهایی است که کمترین موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کووید را دارد. اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید، Plague Inc به راحتی یکی از بهترین های موجود است و بدون شک زمان آفلاین شما را پر می کند.

لینک دانلود:  Gamereactor

Dead Cells

بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2021

سبک Roguelike، اگرچه در جامعه بازی های موبایلی نسبتاً جا افتاده است، اما برای بازی های آفلاین بسیار مناسب است بنابراین یکی از بهترین سبک ها در بازی های آفلاین اندروید به شمار می رود. اگر با بازی‌های Roguelike آشنا نیستید، معمولاً با سطوح تولید شده رویه ای مشخص می‌شوند، به این معنی که طرح نقشه همیشه جدید و متفاوت است. بنابراین سقف مهارت این نوع بازی ها به طرز شگفت انگیزی بالاست و همیشه محتوای تازه ای برای تجربه وجود دارد.

Dead Cells مسلماً در پلتفرم گوشی Roguelike، بهترین محصول است. گرافیک فوق‌العاده است و از نرخ تازه‌سازی بالای گوشی‌ های هوشمند جدید بهره می‌ برد. البته، اگر شما هم مانند من یک کاربر wooden-phone هستید، تنظیماتی وجود دارد که می تواند به بازی کمک کند تا دستگاه ما را در خود جای دهد. چه از طرفداران Roguelike باشید یا نه، من واقعاً توصیه می کنم Dead Cells را فقط با قیمت 8.99 دلار در فروشگاه Play دانلود کنید. شما می توانید آن را در هر مکانی و در هر زمان بازی کنید تا به طور مداوم مهارت خود را بهبود بخشید. اگر می‌خواهید به‌طور کامل به‌طور کامل کار کنید، Dead Cells از کنترل‌کننده‌های خارجی نیز پشتیبانی می‌کند که به شما کمک می‌کنند دکمه دقیق و کنترل‌های حرکات را بزنید.

لینک دانلود: Google Play

منبع: HYBRID.CO.ID.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید