بهترین اپلیکیشن ها برای تغییر کاربری گوشی اندروید با لینک دانلود مستقیم

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

اپلیکیشن های تغییر کاربری گوشی اندروید ،چگونه برنامه های جالب و جذاب روی گوشی نصب کنیم و از کاربرد های دیگر گوشی استفاده نماییم.

بهترین اپلیکیشن ها برای تغییر کاربری گوشی اندروید

در این مقاله شگفت‌انگیزترین اپلیکیشن های اندرویدی که نحوه استفاده و تعامل شما با دستگاهتان را به صورت روزانه تغییر می‌دهند مورد بررسی قرار می دهیم.

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

میلیون ها اپلیکیشن در Play Store وجود دارد که این اپلیکیشن ها شامل بازی‌ های اعتیاد آور تا ابزارهای بهره‌ وری ضروری و راه‌ های عالی برای سفارشی‌ سازی گوشی شما می‌شوند.

حتی بهتر از آن، اپلیکیشن های نیز وجود دارند که نحوه استفاده شما از اندروید را به طور کامل تغییر می دهند. برخی رابط کاربری را بهبود می‌بخشند، برخی دیگر وظایف معمول را خودکار می‌کنند، و برخی ویژگی‌ های محبوب در سیستم عامل را دریافت می کنند و عملکرد آنرا بهبود می بخشند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد تم گوشی ، تغییر دانلود برنامه عوض کردن بهترین تم سامسونگ و شیائومی و نحوه فعال یا غیر فعال کردن روشنایی خودکار Auto brightness در اندروید مشاهده کنید.

بیایید نگاهی به برخی از شگفت انگیزترین اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید بیندازیم.

1. Lynket Browser

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

رسانه های اجتماعی برای یافتن مقالات جالب در سراسر وب عالی هستند، اما خواندن فوری آنها همیشه راحت نیست. گاهی اوقات بهتر است چندین مقاله را در صف قرار دهید و بعداً به آنها مراجعه کنید.

این کاری است که می توانید با مرورگر Lynket انجام دهید. صفحات وب را در پس زمینه باز می کند. هر زمان که بخواهید می توانید با ضربه زدن روی حباب های شناور روی صفحه به آن دسترسی داشته باشید.

انجام این کار ساده و در عین حال بسیار مفید است. این اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی با مرورگر پیش‌فرض موجود شما کار می‌کند و همچنین می‌تواند با بارگیری خودکار نسخه‌های AMP لینک هایی که کلیک می‌کنید، سرعت مرور را افزایش دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌ های عالی مرورگر Lynket، گزینه خواندن صفحات در حالت مقاله و یا Article است که حالت خواننده ای شیک و بدون تمام کرک‌ها و پرکننده‌هایی را لود می‌کند.

اگرچه این اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی مدت کوتاهی است که به آپدیت نشده است، اما همچنان همان چیزی را که وعده داده است ارائه می دهد.

لینک دانلود:  Lynket Browser

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

بهترین ویجت‌ های اندروید واقعا مفید هستند، اما اگر از تعداد زیادی از آنها استفاده کنید، به سرعت صفحه‌ های اصلی شما را شلوغ می‌کنند و سرعت گوشی شما را کاهش می‌دهند.

Popup Widget 3 که یک اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی است نحوه عملکرد ویجت ها را بازنگری می کند. تمام ویجت های انتخابی شما را به نمادهای 1×1 در صفحه اصلی شما تبدیل می کند. وقتی روی یکی ضربه می‌ زنید، باز می‌شود، بنابراین می‌توانید داخل آن را ببینید.

این برنامه راحتی و سرعت ویجت ها را در اختیار شما قرار می دهد—شما نیازی به این ندارید که برنامه کامل را فقط برای دیدن آخرین توییت های خود یا بررسی وضعیت آب و هوا راه اندازی کنید.

لینک دانلود: Popup Widget 3

3. Notepin

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

Notepine که اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی دیگری در لیست ما است کاری را آنقدر به وضوح انجام می دهد که تعجب خواهید کرد که چرا قبلاً بخشی از Android نبوده است. به زبان ساده، به شما امکان می دهد یادداشت هایی ایجاد کنید و سپس آنها را به عنوان یادآوری به پانل اعلانات خود پین کنید.

اگرچه اپلیکیشن خیلی پیچیده نیست، اما شما می توانید یادداشت های خود را بر اساس اولویت مرتب کنید، و آنها نیز با رنگ ها هماهنگ هستند، که عالی به نظر می رسد. پس از پین کردن، یادداشت‌ هایتان در پانل اعلان‌ هایتان قابل مشاهده خواهند بود تا زمانی که پینشان را بردارید.

در حالی که Notepin هیچ کار پیشگامانه ای انجام نمی دهد، اما قطعاً یکی از شگفت انگیزترین اپلیکیشن های تغییر کاربری گوشی برای کاربران اندرویدی است که به بهره وری و سازماندهی اهمیت می دهند.

لینک دانلود: Notepin

4. MacroDroid

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

MacroDroid مشابه برنامه محبوب اتوماسیون اندروید Tasker است. اما استفاده موثر از Tasker برای کارهای پیچیده‌ تر، منحنی یادگیری فوق‌ العاده‌ای دارد، و MacroDroid اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی است که می‌توانید بلافاصله نصب کنید و شروع به استفاده از آن کنید.

برنامه به شما نیاز دارد که حداقل دو تنظیمات را پیکربندی کنید – فقط یک عمل که توسط یک ماشه از شما خواسته می شود. بنابراین وصل کردن هدفون می تواند محرک باشد و اقدامات مربوطه می تواند راه اندازی خودکار برنامه Spotify و تنظیم سطح صدا باشد.

یا می توانید گوشی خود را در شب به حالت هواپیما (عملیات) سوئیچ کنید (ماشه). همچنین می‌توانید به آن بگویید که وقتی گوشی شما روی داشبورد ماشین است، پیام‌های متنی شما را با صدای بلند بخواند. می‌توانید برای تنظیم دقیق شرایطی که ماکرو شما می‌تواند تحت آن اجرا شود، محدودیت‌ های اختیاری اضافه کنید.

این به برنامه قدرت بیشتری می‌دهد و ماکروهای شما می‌توانند به همان اندازه که شما نیاز دارید ساده یا پیچیده باشند.

لینک دانلود:  MacroDroid

5. IFTTT

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

در حالی که MacroDroid برای اتوماسیون روی دستگاه عالی است، IFTTT که اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی دیگر در لیست ما است همین کار را برای خدمات وب انجام می دهد. برنامه رسمی IFTTT شما را قادر می سازد تا اپلت هایی ایجاد کنید که دو سرویس یا دستگاه مبتنی بر اینترنت را با گوشی اندرویدی شما به عنوان مرکز مرکزی به هم متصل می کنند.

فرصت ها تقریبا بی پایان هستند. می‌توانید از IFTTT برای کنترل دستگاه‌های هوشمند خود، توییت‌های خودکار، دریافت هشدارهای پیامکی برای قرار ملاقات‌ های تقویم Google خود یا دریافت اعلان‌ ها در مورد کاهش قیمت محصولاتی که می‌خواهید بخرید استفاده کنید. هنگامی که آن را راه‌اندازی کردید، متعجب خواهید شد که چگونه بدون آن کار کرده‌اید—IFTTT قطعاً یکی از جالب‌ترین برنامه‌های موجود در Play Store است.

لینک دانلود:  IFTTT

6. Full Screen Gestures

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

نسخه های جدیدتر اندروید دارای کنترل‌ های حرکتی بسیار خوبی هستند، اما حتی می‌ توانند کاملاً محدود به نظر برسند. آنها فقط در پایین صفحه کار می‌کنند و به شما اجازه نمی‌دهند کار بیشتری فراتر از ناوبری اولیه انجام دهید.

اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی Full Screen Gestures این مشکل را برطرف می کند. این باعث می شود که حرکات در هر نقطه در امتداد لبه های چپ، راست و پایین نمایشگر کار کنند. و همچنین به شما امکان می دهد دو عملکرد را به هر لبه اختصاص دهید – یکی برای کشیدن انگشت کوتاه و دیگری برای کشیدن انگشت بلند. دوست ندارید برای نوار اعلان خود تند به پایین بکشید؟ سپس به جای آن انگشت خود را به بالا بکشید!

این گزینه‌های اضافی به شما امکان می‌دهند صدا را کنترل کنید، دستیار Google را راه‌اندازی کنید، چراغ قوه را تغییر دهید و موارد دیگر.

لینک دانلود:  Full Screen Gestures

7. MightyText

در حالی که واتساپ وب به شما امکان می دهد پیام های واتساپ را با استفاده از کامپیوتر شخصی خود ارسال کنید، اگر پیامک را ترجیح می دهید، پیام متنی SMS از MightyText به یک برنامه ضروری تبدیل می شود.

از طریق یک برنامه افزودنی مرورگر با کامپیوتر شخصی، مک، یا کامپیوتر لینوکس شما همگام‌سازی می‌شود و به شما امکان دسترسی کامل به پیام‌ های SMS خود را در صفحه بزرگ‌تر می‌دهد. می‌توانید پیام‌ های جدید را بخوانید، پاسخ دهید یا ایجاد کنید، و همچنین اعلان‌ ها را از همه برنامه‌های دیگر خود مشاهده کنید. حتی می توانید تماس بگیرید، بنابراین به سختی نیازی به برداشتن دوباره گوشی خود ندارید.

محدودیت ارسال ماهانه در نسخه رایگان وجود دارد، بنابراین اگر کاربر پرحجمی هستید، ممکن است ابزار دیگری را در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر مانند آن، اپلیکیشن های دیگری را ببینید که به شما امکان می دهند از کامپیوتر شخصی خود پیامک ارسال کنید.

لینک دانلود: MightyText

8. Universal Copy

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

کپی و پیست کردن در اندروید بیشتر تا زمانی که کار نکند خوب است. برخی از برنامه‌ ها آن را پشتیبانی نمی‌کنند، و برخی از وب‌ سایت‌ ها از کپی کردن جلوگیری می‌کنند، که می‌تواند بسیار خسته‌ کننده باشد.

با Universal Copy که اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی دیگری است که در لیست ما قرار دارد می توانید تقریباً هر چیزی را از هر برنامه ای کپی و پیست کنید و حتی متن را از یک تصویر کپی کنید. این یکپارچه با سیستم یکپارچه می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مجوزهای مربوطه را به برنامه بدهید و دفعه بعد که می‌خواهید متن را کپی کنید، کافی است برنامه را با استفاده از پیوند موجود در نوار اعلان خود راه‌ اندازی کنید و سپس با فشار طولانی کپی کنید یا حالت اسکن را فعال کنید تا متن را پیدا کنید. 

لینک دانلود: Universal Copy

9. Sesame

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

Sesame یک اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی و جستجوگر جهانی و سازنده میانبر است. آنقدر خوب است که به راحتی می تواند پر استفاده ترین برنامه شما شود.

Sesame می‌تواند تقریباً در تمام برنامه‌های دیگر شما جستجو کند و پیام‌های Slack یا لیست‌های پخش Spotify را مستقیماً از صفحه اصلی شما نشان دهد.

همچنین میانبرهایی برای ویژگی های خاص در آن برنامه ها ایجاد می کند. چه بخواهید مسیر روزانه خود را برای رسیدن به محل کار بارگیری کنید یا به سرعت امتیازات زنده را در برنامه ورزشی مورد علاقه خود بررسی کنید، تنها با یک ضربه می توانید این کار را انجام دهید.

لینک دانلود:  Sesame

10. Nova Launcher

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

به طور کلی بهترین راه برای سفارشی کردن گوشی اندرویدی خود نصب یک لانچر جدید است. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد که بهترین آنها Nova است.

Nova Luncher ;i اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی دیگری در لیست ما است,کوچک، سریع، پایدار و بی نهایت قابل تنظیم است. تنظیمات پیش‌فرض عالی هستند، اما همچنین دارای ویژگی‌های اضافی است که ممکن است درباره آنها ندانید – این تنظیمات از پشتیبانی از بسته‌های آیکون تا توانایی تغییر اندازه هر ویجت را شامل می‌شود.

اما کنترل‌ های حرکتی داخلی بر همه چیز غلبه می کند. اینها به شما امکان می‌دهند تا عملکردهایی را از فعال کردن تنظیمات گرفته تا پیمایش در رابط تا راه‌ اندازی برنامه‌ها به یک سری ضربه‌ها، تند کشیدن و کشیدن انگشت‌ها اختصاص دهید.

اگر کاربر قدرتمندی هستید، حرکات Nova اساساً نحوه تعامل شما با دستگاهتان را تغییر می‌دهد.

لینک دانلود: Nova Launcher

11. Super Status Bar

اپلیکیشن های تغییر کاربری اندروید

اندروید همیشه به شدت قابل شخصی سازی بوده است، اما یکی از زمینه هایی که اکثر مردم تمایل به نادیده گرفتن آن دارند نوار وضعیت است. این برنامه در نهایت آن را تغییر می دهد.

با Super Status Bar، که یک اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی است, می‌توانید میزان روشنایی یا میزان صدا را با کشیدن انگشت روی بالای صفحه تنظیم کنید. می‌توانید برای دریافت پیش‌ نمایش پیام‌ ها و اعلان‌ های دریافتی خود، علامتی تنظیم کنید. و می‌توانید بسیاری از کنترل‌ های حرکتی دیگر را پیکربندی کنید، عمر باتری خود را کنترل کنید، یا ظاهر و احساس کل منطقه را تغییر دهید.

اینجا خیلی اتفاق می افتد، و حتی شامل چند سفارشی سازی پیشرفته تر برای کاربران روت شده است، به همین دلیل است که نوار وضعیت Super Status در لیست ما به عنوان یکی از شگفت انگیزترین برنامه های اندروید قرار دارد.

لینک دانلود: Super Status Bar

اپلیکیشن های عالی تر اندروید

این گروه از اپلیکیشن تغییر کاربری گوشی شگفت انگیز اندروید نحوه استفاده شما از گوشی اندرویدی شما را تغییر می دهد. آنها رسیدگی به آن را آسان تر می کنند و به شما امکان می دهند چیزهایی را که نیاز دارید سریعتر پیدا کنید.

اما این تنها شروع همه برنامه‌های شگفت‌انگیز در Play Store است—حتما مابقی اپلیکیشن ها را نیز بررسی کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید