بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس ها به نقاشی
در این مقاله بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی را مورد بررسی قرار می دهیم . این اپلیکیشن های عالی که همراه با لینک مستقیم دانلود برای اندروید و iOS بوده می توانند هر عکس معمولی را به یک اثر هنری تبدیل کنند و روی سلفی‌ های شما هم کار کنند!

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس ها به نقاشی

ممکن است ساعت ها طول بکشد تا نابغه های هنری شاهکارهای خود را کامل کنند، اما اکنون با این برنامه ها می توانید در عرض چند دقیقه یکی از این شاهکارها را بسازید. به لطف برخی از بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی، می توانید از گوشی هوشمند خود برای تبدیل هر سلفی یا عکسی به یک نقاشی فوری استفاده کنید.

فیلترهای خیره کننده به شما این امکان را می دهند که بین طیف گسترده ای از سبک های نقاشی انتخاب کنید. به زودی، همه دوستان خود را با قطعات زیبا و خلاقانه خود تحت تأثیر قرار خواهید داد – چه از آنها برای عکس های پروفایل استفاده کنید و چه برای چاپ دیوارهای آویزان.

در اینجا شش عدد از بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی آورده شده است.

1. Prisma Photo Editor

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس ها به نقاشی

Prisma که اولین گزینه از بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی است شوق فیلتر سبک هنری را آغاز کرد زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و کارهایی را انجام می دهد که هیچ یک از برنامه های دیگر در این لیست انجام نمی دهند.

 Prisma، پس از انتخاب یک عکس و یک فیلتر، بلافاصله فیلتر را اعمال می کند و پیش نمایش تصویر نهایی شما را به شما نشان می دهد. سپس می توانید انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا شدت فیلتر را از 0 تا 100 درصد مشخص کنید – این گزینه شدت فقط در iOS در زمان نوشتن در دسترس است.

همچنین گزینه ای برای اعمال فیلتر فقط روی پس زمینه یا سوژه وجود دارد. همچنین گزینه های معمول ویرایش تصویر مانند نوردهی، کنتراست، اشباع و موارد دیگر را خواهید یافت.

نسخه رایگان از قبل دارای فیلترهای بسیار خوبی است. اگر می خواهید بیش از 500 فیلتر و افکت را باز کنید، باید با پرداخت 7.99 دلار در ماه (یا 39.99 دلار در سال در صورت پرداخت یک بار) در طرح Premium مشترک شوید.

لینک دانلود: Android | iOS

2. PicsArt Photo & Video Editor

اگر به دنبال انجام کارهایی بیش از تبدیل یک عکس به یک نقاشی هستید، PicsArt که گزینه دوم ما در مورد بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی است یک گزینه فوق العاده است. این برنامه به عنوان یک سرویس کامل ویرایش عکس با قابلیت‌های ویرایش سلفی و ویدیو، طرح‌بندی کلاژ و مجموعه‌ای از ابزارها و فیلترهای زیباسازی عمل می‌کند.
در این فیلترها، چند گزینه مختلف پیدا خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد که ظاهر عکس انتخابی خود را به طور کامل به نقاشی یک هنرمند تغییر دهید. می توانید عکس را تا حد کمال ویرایش کنید و فیلتر را برای ایجاد هنر دیجیتال در چند دقیقه تغییر دهید.
PicsArt همچنین دارای یک شبکه اجتماعی از انواع مختلف در برنامه است که محتوای الهام بخش روزانه دیگر کاربران را ارائه می دهد. با این حال، رقیب منابع آنلاین اختصاصی برای یافتن الهام از هنر دیجیتال نیست.
لینک دانلود: Android | iOS

3. GoArt: Art Photo Editor

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس ها به نقاشی

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی GoArt است. GoArt با تمرکز عمده روی توانایی چاپ هنری که ایجاد می کنید طراحی شده است. این برنامه چند مزیت عالی و چند مشکل بالقوه برای نیازهای عکس شما به ارمغان می آورد.

این برنامه از فناوری هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به یک قطعه هنری استفاده می کند. اگرچه تصویری تمیز و با کیفیت ایجاد می‌کند، اما پردازش آن برخلاف اکثر گزینه‌های آنی ممکن است چند دقیقه طول بکشد. با این حال، مانند Prisma، GoArt به شما امکان می‌دهد شدت افکت‌ ها را تنظیم کنید تا مطمئن شوید اثر هنری حاصل مورد پسند شماست – این تنظیم شدت در Android و iOS در دسترس است.
پس از اتمام کار، متوجه خواهید شد که یک واترمارک روی عکس وجود دارد. می‌توانید سکه‌ های مجازی را در برنامه ذخیره کنید تا آن را حذف کنید یا برای حذف کامل آن را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. شما می توانید از بین سبک های هنری مختلف، از جمله همه چیز از اکسپرسیونیسم گرفته تا ساختارگرایی را انتخاب کنید. یک شاهکار بعد از یک شاهکار خلق کنید و آنها را روی دیوارهای خانه خود قاب کنید.
نکته مهم در مورد GoArt این است که بیشتر فیلترها تحت نسخه پریمیوم برنامه هستند.
لینک دانلود: Android | iOS

4. Photo Lab Picture Editor

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس ها به نقاشی

اگر عاشق آزمایش فیلترهای خنده دار، خلاقانه و زیبا هستید، Photo Lab  که گزینه بعدی ما در مورد بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی است اپلیکیشن مناسبی برای شماست.
این اپلیکیشن یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال اضافه کردن چیزهای اضافی به صفحات رسانه های اجتماعی خود هستند. Photo Lab چیزی بیش از یک برنامه عکس به نقاشی است. استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار آسان است و به طور خودکار ویرایش هایی مانند برش را برای شما انجام می دهد. به لطف چنین پیشرفت های تکنولوژیکی، نیازی به دانستن نحوه استفاده از فتوشاپ برای ساخت هنر دیجیتال ندارید.
از این برنامه، می توانید به راحتی تصویر خود را در رسانه های اجتماعی آپلود کنید یا آن را در پلتفرمی که به طور خاص برای اشتراک گذاری هنر دیجیتال طراحی شده است، به اشتراک بگذارید. Photo Lab طیف گسترده‌ای از فیلترها را در دسترس دارد، بنابراین می‌توانید فیلترهای مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای یک عکس خاص مناسب است.
لینک دانلود: Android | iOS

5. Insta Toon: Cartoon and Art Cam

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس ها به نقاشی

Insta Toon که گزینه پنجم ما در مورد بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی است با ارائه محصولی با کیفیت بالا که در واقع دقیقاً همان چیزی را که شما می خواهید ارائه می دهد، طرفداران زیادی را ایجاد کرده است. ابزارهای ویرایش عکس کمتری در این برنامه موجود است، زیرا تمرکز آن بر تبدیل عکس های شما به نقاشی است.

برای شروع به سادگی یک تصویر از رول دوربین خود آپلود کنید یا در زمان واقعی عکس بگیرید. از آنجا، در لیست فیلترهای موجود حرکت کنید تا زمانی که مناسب کامل را پیدا کنید. گزینه های فیلتر زیادی از جمله طرح های سیاه و سفید، نقاشی های رنگ روغن و کمیک وجود دارد.

می‌توانید قطعه جدید را به‌عنوان تصویر ثابت، GIF یا ویدیو ذخیره کنید و آن را با هر کسی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید در رزولوشن های مختلف از جمله SD، HD و Full HD صادر کنید. با این حال، این برنامه فقط برای آیفون در دسترس است.

لینک دانلود: iOS

6. BeCasso: Photo to Painting App

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس ها به نقاشی

BeCasso که گزینه نهایی ما در مورد بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل عکس به نقاشی است پر از فیلترهای هنری ممتاز است که به سبک هنرمندان مورد علاقه شما مانند ونسان ون گوگ و خود پیکاسو طراحی شده است. پس از آپلود عکس انتخابی خود، در لیست طولانی از تکنیک های هنری مختلف حرکت کنید و فیلتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
می‌خواهید قبل از آپلود عکس‌ های خود را لمس کنید، اکثر ابزارهای ویرایش عکس در این برنامه تنها پس از پرداخت هزینه اشتراک باز می‌شوند. 
یکی از جالب ترین جنبه های این برنامه، همکاری با MyPostCard است. این اپلیکیشن با هزینه ای بسیار ناچیز، اثر هنری جدید شما را به کارت پستال تبدیل کرده و به آدرس دلخواه شما ارسال می کند.
می‌توانید از مشارکت آن با CanvasPop استفاده کنید تا خلاقیت زیبای شما روی هر چیزی از تی‌شرت گرفته تا پوستر، همه از داخل برنامه ظاهر شود. که آن را نسبت به یک تغییر ساده عکس نمایه یک درجه بالاتر می برد. متأسفانه این برنامه فقط برای گوشی های آیفون نیز موجود است.
لینک دانلود: iOS

با این برنامه های عکس به نقاشی آزمایش کنید

تشخیص هوش مصنوعی نه تنها دری را برای ویرایش عکس و ویدیو باز کرده، بلکه کاملاً دوباره تصور کرده است. هنگامی که شروع به استفاده از گوشی هوشمند خود به عنوان یک ابزار خلاقیت کنید، از تعداد ترفندها و تکنیک های جالبی که کشف خواهید کرد شگفت زده خواهید شد. طرح رنگ استاندارد سپیا را کنار بگذارید و سعی کنید به عکس های خود کمی چیز اضافی بدهید.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید