بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید
آیا باید روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود یادداشت برداری کنید؟ در این مقاله بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

یادداشت برداری دیجیتالی یک مهارت ضروری است. شما گوشی اندرویدی خود را همه جا می برید، اینطور نیست؟ وقتی می‌توانید یک برنامه Notes را به جای آن نصب کنید، همراه داشتن یک دفترچه یادداشت اضافی ضرورتی ندارد. اما با وجود تعداد زیادی برنامه های Notes اندرویدی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، چگونه بفهمیم بهترین گزینه برای شما کدام است؟

ما همه گزینه های برتر را آزمایش کرده‌ایم، و در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. در اینجا بهترین برنامه های Notes برای اندروید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1. Google Keep

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

اولین اپلیکیشن از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید که از قبل روی همه گوشی ها نصب شده است Google Keep است.

 Keep برای یادداشت ها و یادآوری های سریع عالی است. می توانید متن، دست نوشته، عکس یا یادداشت صوتی ایجاد کنید و همچنین لیست ها و یادآوری ها را ایجاد کنید. می‌توانید با استفاده از برچسب‌ ها آن‌ها را مرتب نگه دارید، و همچنین قدرت جستجوی Google باعث می‌شود وقتی یادداشت‌های زیادی برای کار کردن داشته باشید، پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستید را آسان می‌کند.

Google Keep برای بسیاری از افراد به اندازه کافی خوب کار می کند، به خصوص اگر کاربر بزرگ Google هستید و می خواهید به یادداشت های خود در دستگاه های دیگر یا دسکتاپ دسترسی داشته باشید، زیرا به طور خودکار با حساب Google شما همگام می شوند. اما گزینه های بهتری وجود دارد.

لینک دانلود: Google Keep

2. Microsoft OneNote

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

با بیش از نیم میلیارد دانلود، OneNote که دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است در بین محبوب ترین برنامه های اندروید قرار دارد. اگر کاربر مایکروسافت آفیس هستید، احتمالاً انتخاب پیش فرض شما خواهد بود، اگرچه اگر فقط به چیزی سریع و آسان نیاز دارید، ممکن است کمی زیاد باشد.

این یک برنامه بسیار قدرتمند است که به شما امکان می دهد با ترکیبی از متن، دست خط یا صدا یادداشت برداری کنید. همچنین دارای یک اسکنر با قابلیت OCR برای استخراج متن از اسناد چاپ شده است.

علاوه بر این، بسیاری از ویژگی‌های کمتر شناخته شده مایکروسافت OneNote مانند برش از وب، قرار دادن فایل‌های چندرسانه‌ای، برچسب‌گذاری و جستجوی یادداشت‌ها، کشیدن با انگشت و غیره وجود دارد. با وجود همه اینها، منحنی یادگیری آسانی دارد و تمیز و مدرن به نظر می رسد.

اگر ترجیح می دهید به مسیر غیر مایکروسافت بروید، Evernote بهترین جایگزین برای OneNote است.

لینک دانلود: Microsoft OneNote

3. Dropbox Paper

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

Dropbox Paper که گزینه سوم از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است یکی دیگر از رقبای قدرتمند OneNote است. و اگرچه برنامه مایکروسافت همچنان از نظر قدرت و ویژگی‌ها برنده است، اما این اپلیکیشن تعادل ظریفی را بین قابلیت استفاده، بصری، همکاری، ظاهر و عملکرد ایجاد می‌کند.
Dropbox Paper یک برنامه Notes است که هر یادداشت را در فضای ابری در حساب Dropbox شما ذخیره می کند. اگر به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانید در حالت آفلاین ویرایش کنید و وقتی دوباره آنلاین شدید، تغییرات همگام‌سازی می‌شوند.
سایر ویژگی‌های مفید عبارتند از اشتراک‌ گذاری یادداشت و همکاری آنلاین (تا دوستان و خانواده‌تان بتوانند یادداشت‌ها را با شما مشاهده و ویرایش کنند)، پوشه‌ها برای سازمان، فهرست‌های چک، تاریخ‌های سررسید، حاشیه‌نویسی‌ها و نظرات، و ادغام با ابزارهای بهره‌وری دیگر مانند تقویم‌ها.

لینک دانلود: Dropbox Paper

4. Obsidian

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

Obsidian که چهارمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است مدتی است که به عنوان یک برنامه یادداشت برداری قدرتمند دسکتاپ با طرفداران بسیار وفادار در دسترس بوده است. این اپلیکیشن اگرچه ممکن است در ابتدا در ابتدا در اندروید کمی کار با آن دشوار باشد، اما به همین ترتیب از ویژگی های غنی برخوردار است.
با آن به عنوان یک برنامه یادداشت ساده رفتار کنید. از Markdown پشتیبانی می‌کند که فرمت کردن یادداشت‌ها و دسترسی به آنها را در برنامه‌های دیگر آسان می‌کند (می‌توانید یادداشت‌های خود را به صورت آنلاین همگام‌سازی کنید). به خوبی اجرا شده است. یک نوار ابزار برای کمک به قالب‌بندی وجود دارد، بنابراین نیازی نیست با Markdown که به سختی برای صفحه‌ کلیدهای اندرویدی مناسب است، کار کنید.
اگر عمیق تر بررسی کنید چیزهای بیشتری را خواهید یافت. برای مشاهده روابط بین یادداشت‌ های متصل، و پشتیبانی از چیزهایی مانند افزونه‌ ها و قالب‌ ها، یک رابط زبانه‌دار، بک لینک و نماهای نمودار دریافت می‌کنید.
لینک دانلود: Obsidian

5. Notesnook

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

اگر حفظ حریم خصوصی بزرگترین نگرانی شما باشد، Notesnook بهترین اپلیکیشن Notes برای اندروید است. هنگامی که برای اولین بار برنامه را راه اندازی می کنید، باید سطح محافظتی را که می خواهید انتخاب کنید: همه چیز قفل شود، یادداشت های شما با بستن برنامه قفل شوند، یا همه چیز قفل شود، حتی زمانی که برنامه در پس زمینه اجرا می شود. و هر کدام را که انتخاب کنید، یادداشت های شما در دستگاه شما رمزگذاری می شوند.

تا آنجایی که خود یادداشت ها پیش می روند، می توانید آنها را با برچسب ها، نوت بوک ها و موارد دلخواه سازماندهی کنید، در حالی که ایجاد و قالب بندی یادداشت ها آسان است.

شما در نسخه رایگان محدود به یادداشت‌های متنی و یادآوری هستید—بعضی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر در پشت اشتراک قفل شده‌اند. اینها شامل پیوست کردن فایل‌ها و تصاویر به یادداشت‌ها، قالب‌بندی پیشرفته مانند جداول و Markdown، ویژگی‌های سازمانی بیشتر، و امکان صادر کردن یادداشت‌های شما است.

لینک دانلود: Notesnook

6. FiiNote

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

FiiNote که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است یک برنامه یادداشت برداری چند منظوره است که مشابه برنامه هایی مانند مایکروسافت وان نوت است، اما به هیچ وجه محبوب نیست. از یادداشت های تایپ شده و دست نویس و تعدادی از ویژگی های پیشرفته دیگر پشتیبانی می کند.

تقویم؟ بررسی. پیوست های چند رسانه ای و ضبط صدا؟ بررسی. سازماندهی عمیق؟ بوم بی نهایت؟ قالب های یادداشت؟ تاریخچه ویرایشهای؟ همه آنها در این اپلیکیشن آورده شده است.

طراحی اسکئومورفیک کمی قدیمی است، اما زمانی که سر خود را در اطراف آن قرار دهید بسیار کاربردی است. و با پشتیبانی از دست خط، برنامه خوبی برای استفاده با قلم گلکسی اس سامسونگ است.

لینک دانلود: FiiNote

7. Bundled Notes

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

Bundled Notes که گزینه هفتم از از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است, برنامه ای است که می خواهد همه کارها را انجام دهد. این بسیار قدرتمند است، اما چیزهای زیادی در جریان است که زمانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنید می تواند بسیار طاقت فرسا باشد (به علاوه باید قبل از شروع به کار ثبت نام کنید).

این برنامه بر اساس ایده «بسته‌ها» ساخته شده است که در واقع نوت‌ بوک‌ هایی هستند که حاوی نوع خاصی از محتوا هستند – یادداشت‌ها، فهرست‌ها، فهرست‌های تماشای تلویزیون، پروژه‌ها یا آموزش‌ها – و می‌توانید شش مورد را به صورت رایگان ایجاد کنید. از Markdown پشتیبانی می‌کند، می‌توانید تصاویر یا فایل‌ها را پیوست کنید و یادداشت‌ها را به اعلان‌ها پین کنید. برچسب ها و فیلترهایی برای سازمان وجود دارد، می توانید رابط کاربری را سفارشی کنید و موارد دیگر.

در حالی که برنامه اصلی رایگان است، برای باز کردن قفل ویژگی های اضافی و دسترسی آنلاین به یادداشت های خود باید در نسخه Pro مشترک شوید.

لینک دانلود: Bundled Notes

8. Simplenote

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

بر خلاف باندل‌ نوت‌ ها، Simplenote که گزینه هشتم از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است یکی از سبک‌ ترین برنامه‌های یادداشت برای اندروید است. این برنامه دارای برخی ویژگی‌ های سازمانی مانند برچسب‌ های یادداشت است، در حالی که در صورت ایجاد یک حساب کاربری رایگان، پشتیبان‌ گیری، همگام‌ سازی و اشتراک‌ گذاری در دسترس هستند.

اما اگر قصد دارید هزاران یادداشت را نگه دارید، به جای دیگری نگاه کنید. Simplenote همه چیز در مورد سرعت و کارایی است. این به ویژه برای گوشی های قدیمی که سخت افزاری برای هماهنگی با برنامه های مدرن با ویژگی های سنگین ندارند، خوب است. اگر فقط می‌خواهید برنامه یادداشت‌هایتان از سر راهتان دور بماند، از آن استفاده کنید.

لینک دانلود: Simplenote

9. Squid

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

Squid که گزینه نهم از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است یک برنامه یادداشت برداری منحصر به فرد است. این یک برنامه یادداشت برداری مبتنی بر برداری برای اندروید است که از تایپ کردن برای دست خط خودداری می کند. با استفاده از یک قلم فعال، قلم یا حتی انگشت خود، می توانید یادداشت های خود را به جای گرفتگی انگشت شست خود روی صفحه کلید بنویسید. (اما یادداشت های تایپ شده در صورت نیاز امکان پذیر است.)
در نسخه Pro، Squid می‌تواند فایل‌های PDF را وارد کند و به شما امکان می‌دهد آن‌ها را به دلخواه علامت‌گذاری کنید و سپس دوباره ذخیره کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از Chromecast یا دستگاه دیگری که از پخش بی‌سیم با Miracast پشتیبانی می‌کند، یادداشت‌های خود را به تلویزیون یا پروژکتور ارسال کنید.
اگر از تایپ کردن متنفرید و ترجیح می دهید یادداشت های خود را با دست بنویسید، این برنامه عالی برای شماست. اندازه کاغذ بی نهایت و انعطاف‌پذیری زیاد همه اینجا هستند. قلم استایلوس یا قلم فعال همراه با تبلت به شدت توصیه می شود.
لینک دانلود: Squid

10. BlackNote

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

BlackNote که گزینه دهم از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است, یک رابط مینیمالیستی دارد که یادداشت برداری را بسیار ساده می کند. مشابه سایر برنامه‌های یادداشت‌های اندروید، BlackNote دارای انواع ویژگی‌های معمولی است که استفاده از آن را آسان می‌کند. در BlackNote همه ویژگی‌های دلخواه خود را در یک رابط کاربری با مضمون تاریک بصری دارید که فشار چشم را کاهش می‌دهد.

در BlackNote، می‌توانید یادداشت‌ها را سازماندهی کنید، فهرست کارهایی را بسازید، از ویجت‌ها و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید یادداشت های خود را جستجو کنید، برنامه را برای حفظ حریم خصوصی بیشتر قفل کنید، و حتی برای دسترسی سریع، یادداشت ها را به عنوان موارد دلخواه ستاره دار کنید. نسخه رایگان BlackNote حاوی تبلیغات است، اما می توانید از طریق خریدهای درون برنامه ای از شر آنها خلاص شوید.

لینک دانلود: BlackNote

11. ColorNote

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

ColorNote که گزینه آخر از بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید است کمی شبیه Google Keep است: تمرکز اصلی آن ارائه همان نوع راحتی سریع است که از یادداشت‌ ها دریافت می‌کنید. یک پیام کوتاه را یادداشت کنید، آن را کد رنگ کنید و کارتان تمام می شود.

چیزی که ما در مورد ColorNote بیشتر دوست داریم، ویجت های آن است. می توانید ویجتی با دسترسی مستقیم به ویرایش یادداشت داشته باشید، یا می توانید ویجت های میانبری داشته باشید که یادداشت های خاصی را باز می کنند. دو نوع یادداشت پشتیبانی می شود: یادداشت های خط دار و چک لیست. این برنامه فقط یک هدف را دنبال می کند. اگر به یادداشت های سریع که موقتی هستند نیاز دارید، عالی است. اگر نیاز به ایجاد بایگانی از یادداشت ها برای ذخیره سازی طولانی مدت دارید، از آن صرف نظر کنید. ColorNote برای آن بسیار ساده است.

لینک دانلود: ColorNote

بهترین اپلیکیشن های Notes برای اندروید

انتخاب اپلیکیشن یادداشت برداری مناسب می تواند بهره وری شما را افزایش دهد و باعث شود با یادداشت های خود درگیر شوید. انتخاب برنامه اشتباه می تواند باعث ناامیدی شود، مانع خلاقیت شما شود و باعث شود جزئیات مهم را از دست بدهید. درست انتخاب کن!

اگر یادداشت‌ های زیادی می‌ گیرید یا برای کار به یک برنامه نیاز دارید، برنامه‌هایی مانند OneNote یا Bundled Notes ایده‌آل هستند. چیزی ساده تر می خواهید؟ Notesnook یا BlackNote مکان خوبی برای شروع هستند. نیازهای شما ممکن است متفاوت باشد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید