بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن . معرفی بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن برای اندروید و iOS با لینک مستقیم دانلود.

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

آیا از خوردن زیاد در تعطیلات پشیمان هستید؟ با استفاده از تکنولوژی می توانید از افزایش وزن در تعطیلات جلوگیری کنید. بیایید اپلیکیشن ها و روش های کنترل وزن در تعطیلات مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

این احتمال وجود دارد که بسیاری از افراد حداقل یک بار در زندگی خود افزایش وزن در تعطیلات را تجربه کنند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که آن تعطیلات در ماه های سرد زمستان اتفاق بیفتد. در آن زمان به دلیل سرما کندتر حرکت می کنید. و وقتی با دوستان و خانواده خود دور هم جمع می شوید، «نه» گفتن به غذای جشن سخت است.

با این حال، احتمالاً از خوردن زیاد در تعطیلات پشیمان خواهید شد. در حالی که کنترل رژیم غذایی دشوار است، اما می توان با کمک تکنولوژی از افزایش وزن در تعطیلات جلوگیری کرد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

اهل بازی هستین؟ از بازی های تکراری خسته شدین؟ به این مقاله حتما سر بزنید: بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022 با لینک دانلود مستقیم

1. Lose It

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

یکی از رایج ترین چیزهایی که مردم برای پیگیری رژیم غذایی شما توصیه می کنند استفاده از ردیاب کاهش وزن است. برنامه های زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین در اصل شما باید برنامه مناسب خود را انتخاب کنید.

برنامه ای که برای استفاده در تعطیلات عالی است Lose It است! این یک ردیاب کاهش وزن برای اندروید و iOS است که هم برنامه رایگان و هم پریمیوم دارد.

طرح رایگان دارای ویژگی های کافی است و باید برای آنچه شما نیاز دارید به خوبی کار کند. در طرح رایگان، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • وزن اولیه خود را به اضافه وزن دلخواه خود وارد کنید.
  • بگذار Lose It! برای دستیابی به آن هدف، تعداد کالری دریافتی در روز را محاسبه کند.
  • آنچه را که برای هر وعده غذایی در روز می خورید ثبت کنید.
  • بگذار Lose It! الگوهای غذایی سالم را شناسایی کند و  وزن شما را تحت کنترل نگه دارد.

علاوه بر این، Lose It! که اولین گزینه بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن است به شما اطلاعاتی از نوع مواد مغذی مصرفی شما می دهد – چربی، کربوهیدرات و پروتئین. برخی از توصیه های خوب این است که از این برنامه در طول تعطیلات استفاده کنید تا ببینید چه غذاهایی بیشترین کالری را برای شما دارند. از آنجا، می‌توانید سایر وعده‌های غذایی خود را طوری تنظیم کنید که کالری دریافتی روزانه شما در حد مجاز باقی بماند. Lose It! یک برنامه ردیاب کاهش وزن کامل کریسمس است.

لینک دانلود: iOS | Android

2. Mealtime

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

در خصوص بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن باید گفت که یکی از مفیدترین چیزهایی که می تواند به شما در حفظ سلامتی در تعطیلات کمک کند، استفاده از برنامه های غذایی است. یک برنامه غذایی بسیار ساده است:

  • هفته ای یک بار بنشینید و برنامه ریزی کنید که برای صبحانه، ناهار و شام چه می خواهید بخورید.
  • در مرحله بعد، مقادیر بیشتری از این وعده‌های غذایی تهیه کنید تا بتوانید باقی مانده غذاها را به خودتان بدهید و زمان خود را در آشپزخانه کاهش دهید.

این کنترل دقیق سهم می تواند شما را از به هم زدن یک وعده غذایی در آخرین لحظه در یخچال باز دارد. همچنین می تواند از مصرف جایگزین های ناسالم جلوگیری کند. دقیقاً همان اصول را می توان در مورد غذایی که در مناسبت های جشن می خورید نیز اعمال کرد.

علاوه بر این، می‌توانید از برنامه‌های برنامه‌ ریزی غذا و وب‌سایت‌هایی مانند Mealime نیز استفاده کنید تا به شما در جلوگیری از افزایش وزن در تعطیلات کمک کند. برنامه Mealime برای مبتدیان مناسب است و ایجاد یک برنامه غذایی را آسان می کند. تنظیمات غذایی خود را تنظیم کنید و برنامه دستور العمل هایی را بر اساس رژیم غذایی خاص، آلرژی ها و محدودیت ها و اندازه وعده های غذایی شما تولید می کند. چند نوع رژیم غذایی شامل کم کربوهیدرات، کتو، وگان و پسکتاریا است.

اکنون، برای برنامه غذایی ایده آل خود در تعطیلات، به سادگی یک برنامه غذایی آماده را انتخاب کنید که Mealime فقط برای شما ایجاد کرده است، یا می توانید برنامه غذایی خود را بسازید. کتابخانه دستور العمل‌ها بسیار بزرگ است، بنابراین برای آسان‌تر کردن آن، آنها را در دسته‌هایی مانند غذای ناهار، آشپزی اصلی، رتبه‌بندی برتر و موارد دیگر سازمان‌ دهی می‌کنند.

علاوه بر این، می توانید از عملکرد جستجو برای یافتن یک دستور غذای خاص استفاده کنید یا با استفاده از چندین برچسب برای جستجوی پیشرفته تر، ظروف را فیلتر کنید. از آنجا، روی نماد مثبت ضربه بزنید تا غذاها را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و برنامه حتی تمام مواد تشکیل دهنده را در یک لیست خرید مفید محاسبه می کند! در حالی که تعطیلات از قبل تا حدی از نظر وعده های غذایی برای شما و خانواده برنامه ریزی شده است، می توانید این برنامه ریزی را بیشتر انجام دهید.

بیایید بگوییم که به عنوان بخشی از وعده های غذایی خود، می خواهید هر روز کلوچه های کریسمس بخورید. با قرار دادن کوکی ها در برنامه غذایی خود، می توانید محاسبه کنید که آنها از نظر کالری چقدر برای شما هزینه دارند. سپس می‌توانید موارد دیگر را به وعده‌های غذایی خود اضافه کنید تا این کوکی‌ها را مطابق با آن قرار دهید. اگر به دنبال راه‌هایی برای فهمیدن اینکه چه چیزی بخورید هستید، در اینجا بهترین برنامه‌ها و وب‌سایت‌های برنامه‌ریزی غذا برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد.

لینک دانلود: iOS | Android

3. یک وبلاگ و یا یک وبسایت غذایی مخصوص تعطیلات پیدا کنید

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

راه دیگری که می‌توانید وزن خود را کنترل کنید – و برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی بهتری داشته باشید – یافتن یک وبلاگ غذایی است که ایده‌هایی در مورد غذاهایی که برای تعطیلات بپزید در اختیار شما قرار می‌دهد. وبلاگ های غذایی زیادی وجود دارد، از جمله برخی از وب سایت های شگفت انگیز پخت برای ایده های دسر خوشمزه.

اگر به دنبال دستور العمل های مخصوص تعطیلات هستید، در وب سایت AllRecipes برای دستور العمل های کریسمس یا شبکه غذا برای غذاهای با موضوع تعطیلات جستجو کنید. از طریق سایت‌هایی مانند این، می‌توانید هر هفته آنچه را که آشپزی می‌کنید، ترسیم کنید، در عین حال روح تعطیلات را حفظ کنید.

از آنجایی که وب‌سایت AllRecipes دارای بخش اختصاصی کریسمس است، به راحتی می‌توانید دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید، پیدا کنید، چه دستور العمل‌های آب نبات کریسمس یا ایده‌هایی برای هدایای غذا. برای هر دستور غذا، شما می توانید آن را ذخیره کنید، رتبه بندی کنید، چاپ کنید یا به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر آشپزی نمی کنید، احتمالاً می توانید برخی از این دستور العمل ها را به میزبان خود پیشنهاد دهید.

علاوه بر دستور العمل های با مضمون کریسمس، AllRecipes همچنین دارای دستور العمل هایی برای انواع مناسبت ها و تعطیلات خاص دیگر مانند روز مادر، روز شکرگزاری و حتی Cinco de Mayo است!

4. چند ورزش زمستانی را امتحان کنید

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

ممکن است فکر کنید که تعطیلات زمان وحشتناکی برای ورزش است، به خصوص اگر در آب و هوای سردتری زندگی می‌کنید که در ماه‌های زمستان برف می‌بارد. با این حال، تمرینات زمستانی می تواند به یک فعالیت گروهی سرگرم کننده تبدیل شود که نه تنها شما را خوش فرم نگه می دارد، بلکه به شما کمک می کند تا با خانواده و دوستان نیز پیوند برقرار کنید.

اگر در آب و هوای سرد با برف زیاد هستید، چندین برنامه تمرینی وجود دارد که وقتی در داخل خانه گیر کرده اید، تناسب اندام و فعال نگه دارید. یکی از گزینه‌های سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد، اپلیکیشن BitGym است، یک برنامه تمرینی همه جانبه که به شما امکان می‌دهد بدون خروج از اتاق نشیمن خود در سراسر جهان سفر کنید.

بنابراین، می‌توانید به تمرینات داخل سالن بروید و احساس کنید در حال کاوش در مکان‌های گرم‌تری مانند جزیره گرن کاناریا و هنرستان شومپل در کنیا هستید. بعلاوه، BitGym تقریباً با هر دستگاه قلبی، از جمله دستگاه‌های بیضوی، تردمیل، دوچرخه و دستگاه‌های قایقرانی کار می‌کند.

از طرف دیگر، فعالیت‌های خارج از خانه مانند اسنوبورد، اسکی یا تیوپ کردن، تمرین‌های عالی برای انجام گروهی هستند. اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، چیزی به سادگی یک پیاده روی خانوادگی می‌تواند به شما کمک کند تا مقداری از کالری‌های اضافی که می‌خورید را کاهش دهید.

لینک دانلود BitGym: iOS | Android

5. یک سیستم پاداش را در نظر بگیرید

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

یک راه بزرگ برای جلوگیری از افزایش وزن در تعطیلات و رعایت رژیم غذایی، داشتن یک سیستم پاداش برای رسیدن به وزن خاص یا اهداف مرتبط با سلامتی است. حتی برنامه‌های موبایلی وجود دارند که به شما برای پیاده‌روی پاداش می‌دهند و برنامه‌هایی که روال تناسب اندام شما را بازی‌سازی می‌کنند، مانند Fitness RPG.

Sweatcoin که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن است نمونه ای عالی از اپلیکیشنی است که به شما برای فعال ماندن پاداش می دهد. با تبدیل گام های شما به ارزی به نام sweatcoins کار می کند. سپس می توانید از درآمدهای خود برای پاداش دادن به خود با پیشنهادات دیجیتال، محصولات فیزیکی، کوپن ها و موارد دیگر استفاده کنید.

همیشه یک سیستم پاداش را امتحان کنید که برای شما کار می کند و برای شما شادی می آورد، حتی اگر پاداش ها مبتنی بر غذا نباشد. همچنین باید چیزی را انتخاب کنید که پس از پایان بخش سخت رژیم غذایی، منتظر آن باشید.

برای مثال، اگر توانستید در تعطیلات به هدف وزن خود پایبند باشید، در Boxing Day چیزی برای خود بخرید. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و قبلاً مشترک یک سرویس استریم شده‌اید، برای تماشای یک برنامه جدید در نتفلیکس یا دیزنی پلاس وقت بگذارید. گاهی اوقات، یک آخر هفته بدون فعالیت تمام چیزی است که برای داشتن احساس خوبی در مورد خود نیاز دارید.

لینک دانلود: Sweatcoin for iOS | Android

6. اهداف خود را مدیریت کنید

بهترین اپلیکیشن های کنترل وزن

در نهایت، اگرچه اجتناب از افزایش وزن در تعطیلات کاملاً منطقی است، کاهش وزن ممکن است کمی دور از ذهن باشد. شما نمی خواهید آنقدر به خود فشار بیاورید که از خود لذت نبرید یا به جای آرامش به نقطه ای برسید که نگران باشید.

به هر حال، اگر بتوانید بدون احساس بدبختی به یک هدف معتدل پایبند باشید، در دراز مدت می‌تواند برای شما بهتر عمل کند. احساسات خوب و موفقیت متوسط در زمان حال می تواند احساسات عالی و موفقیت بیشتر در دراز مدت ایجاد کند. اهداف خود را قابل کنترل نگه دارید و درک کنید که باید برای این موقعیت خاص برنامه ریزی بهتری داشته باشید. به این ترتیب، زمانی که به روال عادی خود برگشتید، می توانید عادات کامل خود را ادامه دهید.

از پرخوری در تعطیلات خودداری کنید و از آن لذت ببرید

تعطیلات زمان خوبی برای بودن با دوستان و خانواده است. استفاده از این اپلیکیشن ها و ابزارها به شما کمک می کند تا از غذای خوب نهایت استفاده را ببرید و بدون نگرانی در مورد وزن خود زندگی خوبی داشته باشید. چه بخواهید در تعطیلات و چه در تمام طول سال غذای سالم‌تری داشته باشید، فناوری به شما کمک می‌کند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید