• صفحه خانگی
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون برای اندروید و آیفون با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون برای اندروید و آیفون با لینک مستقیم دانلود

در اینجا بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون برای اندروید و آیفون در زمانی که می خواهید تلویزیون خود را با استفاده از گوشی هوشمند خود کنترل کنید، آورده شده است.

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون برای اندروید و آیفون با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون

آیا می دانستید که امکان کنترل تلویزیون با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد؟ تنها چیزی که نیاز دارید یکی از این برنامه های کنترل تلویزیون برای اندروید یا آیفون شما است.
این برنامه های کنترل از راه دور تلویزیون لزوماً با همه تلویزیون ها کار نمی کنند. با این حال، تا زمانی که بهترین برنامه کنترل از راه دور را برای نیازهای خود انتخاب کنید، می‌توانید از تلویزیون، دستگاه‌ های خانه هوشمند، باکس های ست‌تاپ و موارد دیگر استفاده کنید. در این مقاله، بهترین اپلیکیشن های کنترل تلویزیون را برای اندروید و آیفون خواهید دید.

1. Amazon Fire TV Remote

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون

اولین گزینه از بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون Amazon Fire TV است. اگر فقط یک برنامه از راه دور برای دستگاه Amazon Fire TV خود می خواهید، باید برنامه رسمی را بررسی کنید.
می تواند دستگاه را با تاچ پد و کنترل های صوتی کنترل کند. علاوه بر این، یک ابزار ورود متن مفید وجود دارد. انجام  این کار شما را از تایپ پر زحمت هر آدرس وب یا جستجوی YouTube با استفاده از صفحه کلید روی صفحه تلویزیون Fire TV نجات می دهد. همچنین دارای ویژگی تایمر خواب است.
این برنامه تمام برنامه های Fire TV شما را در یک لیست برای راه اندازی سریع نمایش می دهد. اگر چندین دستگاه Fire TV در خانه خود دارید، نگران نباشید. برنامه از راه دور پرش بین واحدهای مختلف را آسان می کند.
اگر می خواهید در مورد برخی از بهترین نکات و ترفندهای Amazon Fire TV بدانید، توصیه می کنیم این راهنمای دقیق را بررسی کنید.
لینک دانلود: Android | iOS

2. Roku

دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون Roku است. مانند سایر بازیگران بزرگ در بخش استریم، Roku یک نسخه موبایل از کنترل فیزیکی تلویزیون خود را تولید می کند. به صورت رایگان در اندروید و iOS در دسترس است.
برنامه از راه دور به اندازه همتای خود دارای امکانات کامل است. دکمه های روی صفحه برای Netflix، The Roku Channel و دیگر برنامه های Roku شما وجود دارد. بعلاوه می توانید به صورت خصوصی از طریق هدفون گوش دهید و جستجوی صوتی پشتیبانی می شود.
همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه، محتوا را مستقیماً از دستگاه Android یا iOS خود ارسال کنید.
لینک دانلود: Android | iOS

3. Unimote

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون

سومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون Unimote است. اگر از کنترل تلویزیون خود خسته شده اید، این برنامه ممکن است پاسخی برای مشکل شما باشد. برنامه Unimote با رابط شیک و شهودی خود به شما امکان می دهد همه چیز را از میزان صدا و ناوبری کانال گرفته تا عملکردهای تلویزیون هوشمند کنترل کنید.

طرح بصری آن به شما امکان می دهد بدون زحمت حرکت کنید. این شامل ویژگی‌ های پیشرفته‌ای مانند راهنمای برنامه، انعکاس صفحه و اشتراک‌ گذاری هوشمند است که به شما امکان می‌دهد بدون دردسر کانال‌ها را مرور کنید.

برای شروع، دستگاه خود را با استفاده از یک کد جفت شدن به برنامه راه دور متصل کنید. نسخه رایگان این برنامه با تبلیغات پشتیبانی می شود، با این حال، نسخه پریمیوم ویژگی های اضافی را برای بهبود تجربه شما باز می کند. با توجه به عملکرد خوب و طیف گسترده ای از ویژگی ها، توصیه می کنیم از برنامه Unimote استفاده کنید.

لینک دانلود: Android | iOS

4. Remote for Hisense Smart TV

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون

چهارمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون Remote for Hisense TV است. اگر تلویزیون هوشمند Hisense دارید، این برنامه اندرویدی تنها کنترل دیجیتالی مورد نیاز شما است. از همان زیبایی شناسی ریموت فیزیکی استفاده می کند، اما آن را به یک فرم دیجیتال تبدیل می کند.

این بدان معناست که شما به دکمه‌های قرمز، سبز، زرد و آبی و همچنین دکمه‌های داغ برای Netflix و YouTube، منوهای روی صفحه و انتخاب‌های ورودی دسترسی دارید. شما این گزینه را خواهید داشت که ظاهر و کنترل های کنترل از راه دور مانند ماوس، جوی استیک یا کنترل های لمسی را سفارشی کنید.

استفاده از این برنامه رایگان است اما از طریق تبلیغات پشتیبانی می شود. اگر می خواهید تبلیغات را حذف کنید، یک بار در برنامه خرید کنید تا تبلیغات را به طور کامل حذف کنید. همچنین از انواع تلویزیون های هوشمند سایر سازندگان پشتیبانی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از یک کد جفت‌سازی به تلویزیون خود متصل شوید، و شما آماده هستید!

تلویزیون هایسنس شما باید از اتصال IR پشتیبانی کند و تلفن شما باید دارای بلستر IR باشد.

لینک دانلود: Remote for Hisense Smart TV

5. Lean Remote

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون

پنجمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون Lean Remote است. Lean Remote یکی از پرکاربردترین و قابل اعتمادترین برنامه های جهانی از راه دور در اندروید است.
بهترین بخش برنامه Lean Remote انعطاف پذیری آن است. علاوه بر تلویزیون، می‌توانید از آن برای کنترل جعبه‌های Android TV، جعبه‌های Roku، واحدهای تهویه مطبوع، نوارهای صوتی، پخش‌کننده‌های DVD و سایر ابزارهای هوشمند در اطراف خانه‌تان استفاده کنید. این دستگاه از هر دو دستگاه Wi-Fi و IR پشتیبانی می کند. مانند برخی از برنامه های دیگر، برای شروع باید آن را با تلویزیون هوشمند خود جفت کنید.
این برنامه از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و برخلاف کنترل از راه دور که قبلاً برای تلویزیون هوشمند Hisense بحث شده بود، هیچ راهی برای حذف تبلیغات وجود ندارد.
لینک دانلود: Lean Remote

6. Kore (The Official Kodi Remote)

ششمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون Kore است. اگر مرکز رسانه Kodi را روی تلویزیون هوشمند یا ستاپ باکس خود نصب کرده اید، می توانید از این برنامه برای کنترل پخش و تعامل با منوهای مختلف روی صفحه استفاده کنید.
برخی از ویژگی های برجسته این برنامه عبارتند از: کنترل صدا، امکان اتصال به چندین نصب Kodi در دستگاه های مختلف، مدیریت آسان لیست پخش، نمایش آثار هنری، راهی برای حرکت بین رسانه های ذخیره شده و هر کانال تلویزیونی که از طریق Kodi اجرا می کنید، و پشتیبانی از DVR Kodi. / قابلیت PVR.
توصیه می کنیم این نکات و ترفندها را برای استفاده و کنترل یکپارچه کنترل از راه دور Kode جستجو کنید.
لینک دانلود: Android | iOS

7. Yatse

بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون

Yatse که آخرین گزینه از بهترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور تلویزیون ما است به عنوان یک برنامه کنترل از راه دور برای Kodi طراحی شده است، اما با Plex، Emby، Jellyfin و فایل های هارد دیسک محلی شما نیز کار می کند. بار دیگر، فقط در دستگاه های اندرویدی در دسترس است. به جز Kodi، برای اتصال به سایر سرورهای ابری باید برای یک نسخه پریمیوم ثبت نام کنید.
می‌توانید از کنترل از راه دور برای پخش مستقیم محتوا از برنامه انتخابی خود به دستگاه‌های UPnP، AirPlay، Chromecast، FireTV، Roku و Smart TV استفاده کنید.
از ویژگی‌های آن می‌توان به پخش‌کننده صوتی داخلی با پخش بدون شکاف و پشتیبانی از چندین کدک، راهی برای برنامه‌نویسی دستورات سفارشی، دستورات صوتی و تم‌های مختلف اشاره کرد.
لینک دانلود: Yatse

ریموت های تلویزیون همه کاره جهانی را بررسی کنید

در هسته خود، هر برنامه کنترل از راه دور تلویزیون همان کار را انجام می دهد. به شما امکان می دهد تلویزیون خود را کنترل کنید. اما بهترین برنامه‌های موجود در بازار، چند ویژگی اضافی را ارائه می‌دهند که تجربه را ارزشمند می‌کنند.
می‌توانید به دنبال برنامه‌های کنترل از راه دوری بگردید که از ژست‌ها پشتیبانی می‌کنند، به شما امکان می‌دهند به چندین دستگاه از برندهای مختلف متصل شوید یا حتی از تلفن خود به عنوان دکمه روشن/خاموش جهانی استفاده کنید. این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا هر یک از این ویژگی ها ارزش پول را دارند یا خیر، اما ما قطعاً توصیه می کنیم برخی از موارد ذکر شده در بالا را امتحان کنید.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید