بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید با لینک مستقیم دانلود

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید . معرفی 8 عدد از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی برای اندروید با لینک مستقیم دانلود.

بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید

چه یک برنامه نویس با تجربه باشید و چه به تازگی شروع به کار کرده اید، این اپلیکیشن های کدنویسی اندروید به شما کمک می کنند تا مهارت های خود را تمرین کرده و توسعه دهید.

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

کدگذاری به عنوان پایه ای برای برخی از انقلابی ترین تحولات فناوری عمل می کند. اگر به طور مستقیم یا غیرمستقیم درگیر کدنویسی هستید، ممکن است بخواهید با تمرین منظم توانایی های برنامه نویسی خود را ارتقا دهید. با این وجود، یادگیری کدنویسی از طریق کلاس ها و ویدیوها ممکن است خسته کننده باشد.

خوشبختانه, شما می توانید این کار را با کمک چند برنامه انجام دهید. بیایید به برخی از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید که می توانند به شما در یادگیری و بهبود مهارت های کدنویسی کمک کنند، نگاهی بیندازیم.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

1. Sololearn

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

اگر می خواهید زبان خاصی مانند پایتون، جاوا اسکریپت، سی پلاس پلاس، سوئیفت یا بسیاری دیگر را یاد بگیرید، Soolearn که یکی از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید است شما را تحت پوشش قرار داده است. این شامل دوره هایی به 20 زبان برنامه نویسی است و هم برای مبتدیان و هم برای کدنویسان با تجربه مناسب است.

Sololearn دروس کوچکی را ارائه می دهد که مفاهیم پیچیده را به کلاس های ساده و آسان برای یادگیری تقسیم می کند. شما یک ویرایشگر کد دریافت می کنید که در آن می توانید زبان مورد علاقه خود را در حین یادگیری کدنویسی تمرین کنید. علاوه بر این، هر دوره دارای یک گواهینامه منحصر به فرد است که می توانید آن را در رزومه خود بگنجانید.

می‌توانید با قابلیت‌ها و تبلیغات محدود، به صورت رایگان از برنامه استفاده کنید. با این حال، با پرداخت 6.99 دلار در ماه یا 47.99 دلار در سال، می توانید با اشتراک در Soolearn Pro، قفل تمام درس ها را باز کنید و تبلیغات را حذف کنید.

لینک دانلود: Sololearn

2. Grasshopper

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

Grasshopper که یکی از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید و محصول گوگل است که به طور کامل بر روی جاوا اسکریپت تمرکز می کند، که در درجه اول برای ساخت وب سایت ها و یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای مبتدیان استفاده می شود. این به شما امکان می دهد تا مهارت های کدنویسی خود را با حل پازل های بصری سریع و بهبود مفاهیم اساسی خود تقویت کنید. مهارت هایی که یاد می گیرید به شما کمک می کند تا با طیف وسیعی از پروژه های جاوا اسکریپت مقابله کنید.

شمایک پرسشنامه کوتاه را تکمیل می کنید و Grasshopper یک دوره آموزشی را بر اساس پاسخ های شما ایجاد می کند. پنج درس روزانه شما را با مفاهیم جدیدتر در حین تمرین مفاهیم پایه آشنا می کند. سطوح آسان شروع می شوند و به تدریج با پیشرفت شما دشوارتر می شوند.

همچنین می‌توانید با ایجاد تکه‌هایی در زمین بازی کدنویسی را تمرین کنید. پس از اتمام دوره، گواهی پایان دوره دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، استفاده از اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغات یا محدودیتی رایگان است.

لینک دانلود: Grasshopper

3. Mimo

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

Mimo که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید است کلاس های برنامه نویسی را به پنج زبان برنامه نویسی ارائه می دهد: Python، JavaScript، HTML، CSS و SQL. برای برنامه نویسان جدید و باتجربه ای ایده آل است که به دنبال یادگیری یا بهبود مهارت های کدنویسی خود با درس های کوچک هستند.

Mimo قبل از اینکه مجموعه ای شخصی از درس ها را بر اساس پاسخ های شما آماده کند، شما را از طریق یک سری سؤال راهنمایی می کند. رابط کاربری آن شبیه به Duolingo، یکی از بهترین برنامه های یادگیری زبان است. اگر از Duolingo استفاده کرده اید، برای پیمایش Mimo مشکلی نخواهید داشت.

علاوه بر این، پس از اتمام دوره، گواهینامه ای برای درج در رزومه دریافت خواهید کرد. استفاده از Mimo رایگان است، اما محدودیت‌هایی وجود دارد. برای به دست آوردن تجربه کامل، باید مشترک Mimo Pro با 9.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال با یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه شوید.

لینک دانلود: Mimo

4. Enki

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

Enki که گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید بیشتر شبیه یک برنامه تمرینی است، با فلش کارت هایی که به شما کمک می کند مفاهیم خاص کدنویسی را به خاطر بسپارید. می توانید زبان هایی مانند پایتون، جاوا اسکریپت، react، Regex، Blockchain و غیره را یاد بگیرید. چند سوال به شما ارائه می کند تا به تعیین اهداف یادگیری شما کمک کند.

با پیشرفت در سطوح، برنامه از شما سؤالات تعاملی می پرسد. علاوه بر این، تمرینات تجدیدنظر به شما کمک می کند تا درس های خود را از طریق تکرار حفظ کنید. برخلاف سایر برنامه های موجود در این لیست، گواهی پایان کار دریافت نمی کنید.

Enki به صورت رایگان در حالت فقط خواندنی در دسترس است. با این حال، اگر می‌خواهید ویرایش‌های شخصی‌شده، سؤالات تعاملی، زمین بازی برنامه‌نویسی و مربیگری بخواهید، باید ۷.۹۹ دلار در ماه یا ۳۸.۹۹ دلار در سال برای حالت یادگیری بپردازید.

لینک دانلود: Enki

5. Encode

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

Encode که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید است یک برنامه ساده است که دروس سریع پایتون، جاوا اسکریپت و HTML+CSS را ارائه می دهد. برای کمک به یادآوری آنچه یاد می‌گیرید، باید درس‌ها را مرور کنید و چالش‌های کدنویسی را حل کنید.

با پیشرفت در سطوح، موضوعات پیشرفته را با چالش های پیچیده تر باز خواهید کرد. Encode شامل پشتیبانی آفلاین است که به شما امکان می دهد بدون اتصال به اینترنت به این موضوعات دسترسی داشته باشید.

Encode یک برنامه رایگان با تبلیغات و موضوعات و چالش های محدود است. اگر می‌خواهید همه موضوعات کوچک، چالش‌های اضافی را باز کنید و تبلیغات را حذف کنید، باید برای Encode Pro یکبار هزینه 4.99 دلاری بپردازید.

لینک دانلود: Encode

6. Programming Hub

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

برنامه نویسی هاب دوره هایی را به زبان های برنامه نویسی مختلف، از HTML و جاوا اسکریپت گرفته تا VB.net و Assembly 8086 ارائه می دهد. از آنجا که مهارت های همه جانبه را ارائه می دهد، برای برنامه نویسان مبتدی و با تجربه ایده آل است.

درس ها مختصر و تعاملی هستند و به شما امکان می دهند مفاهیم را سریعتر درک کنید. همچنین دارای تصاویر مبتنی بر مفهوم است که به شما کمک می کند تا چیزها را به طور موثر حفظ کنید. برنامه نویسی Hub ادعا می کند که سریع ترین کامپایلر را در اندروید دارد که از بیش از 20 زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کند.

وقتی دوره ای را شروع می کنید، تخمین می زند و به شما می گوید که اگر آن را تمام کنید چقدر می توانید درآمد کسب کنید. برنامه نویسی Hub به صورت رایگان با دسترسی محدود در دسترس است. برای باز کردن قفل همه چیز، باید به نسخه Pro ارتقا دهید که هزینه آن 6.99 دلار در ماه یا 31.99 دلار در سال است.

لینک دانلود: Programming Hub

7. Programming Hero

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

اگر به دنبال راهی سرگرم کننده و سرگرم کننده برای یادگیری کدنویسی هستید، برنامه نویسی Hero انتخاب مناسبی برای شماست. شما برنامه نویسی اساسی را از طریق چالش های بازی مانند که در آن سطوح با پیشرفت شما چالش برانگیزتر می شوند، یاد خواهید گرفت.

این برنامه که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید است از یک رویکرد بصری استفاده می کند که به شما کمک می کند مفاهیم را حفظ کنید. شما می توانید از بین زبان های متعددی از جمله Kotlin، Python، HTML، JavaScript، Bootstrap و غیره انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید یک ترمینال را از طریق این برنامه نصب کنید که به یک زمین بازی برای آزمایش مهارت های شما تبدیل می شود.

هنگامی که یک دوره را تکمیل می کنید، با یک گواهینامه پیشرفته همراه است. استفاده از Encode با قابلیت‌های محدود رایگان است، اما می‌توانید همه چیز را از طریق یک طرح اشتراک با هزینه 9.99 دلار در ماه یا 39.99 دلار در سال باز کنید.

لینک دانلود: Programming Hero

8. Codict

اپلیکیشن کدنویسی اندروید

اگر یک برنامه‌ نویس یا دانش‌آموز هستید که به دنبال یادگیری و بهبود مهارت‌های برنامه‌نویسی خود هستید یا برای مصاحبه‌های آتی به روش گیمیفی‌ شده آماده می‌شوید، Codict بهترین برنامه برای شماست. این برنامه بر روی زبان های مختلف کدنویسی، از جمله فن آوری های frontend و backend تمرکز دارد.

شما بر اساس تجربه خود به چالش های کد برای سطوح مختلف دسترسی خواهید داشت.

علاوه بر این، یک زمین بازی جاوا اسکریپت دارد که به شما امکان می دهد مهارت های خود را آزمایش کنید. علاوه بر این، Codict به شما این امکان را می دهد تا برای سوالات مصاحبه برای مهارت های غیر فنی یا زبان های کدنویسی آماده شوید. استفاده از این اپلیکیشن کدنویسی اندروید کاملا رایگان است، با چند آگهی. با این حال، می‌توانید با پرداخت یک‌بار هزینه 1.49 دلاری، آن را باز کنید، که تبلیغات را حذف می‌کند و برخی ویژگی‌های دیگر را اضافه می‌کند.

لینک دانلود: Codict

آموزش کدنویسی با این برنامه های اندروید

چه در برنامه نویسی تازه کار باشید و چه مدتی در این زمینه بوده اید، داشتن این اپلیکیشن ها که از بهترین اپلیکیشن های کدنویسی اندروید هستند می توانند به شما کمک کنند تا کدنویسی را یاد بگیرید و در آن بهتر شوید. برخی از برنامه ها حتی گواهی هایی ارائه می دهند که می توانند رزومه شما را شارژ کنند.

و اگر فکر می کنید یادگیری از این طریق خسته کننده است، می توانید برخی از بازی های کدنویسی را پیدا کنید تا به شما در ایجاد مهارت های برنامه نویسی کمک کنند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید