بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید . معرفی 15 عدد از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید با لینک مستقیم دانلود.

بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید با لینک مستقیم دانلود

آیا می خواهید بدون استفاده از وای فای یا دیتای گوشی، موسیقی را در گوشی خود پخش کنید؟ در این مقاله بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

آیا از پخش موسیقی خسته شده اید؟ اگرچه که انجام این کار راحت است، اما پخش موسیقی دیتای گوشی شما را مصرف می کند و همچنین اگر موسیقی دیجیتال زیادی را در گوشی خود دارید می تواند دردسرساز باشد.

اگر دوست دارید از موسیقی آفلاین روی گوشی خود لذت ببرید، برنامه های بسیار خوبی برای این منظور وجود دارد. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید را آورده ایم که ممکن است برخی از آنها برای شما جدید باشند.

توجه داشته باشید که بسیاری از برنامه‌های پخش موسیقی محبوب، مانند Spotify و YouTube Music، امکان دانلود موسیقی برای پخش آفلاین را ارائه می‌دهند. با این حال، ما آن‌ها را در اینجا درج نمی‌کنیم، زیرا اساساً حول محور استریمینگ ساخته شده‌اند.

بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین رایگان برای اندروید

می‌ توانید از مزایای پخش‌کننده‌ های موسیقی پرتابل استفاده کنید، اما اگر به گوشی‌ های هوشمند علاقه دارید، اپلیکیشنهای زیر را مشاهده کنید که برای سرگرمی‌های آنلاین و آفلاین عالی است. و شما مجبور نیستید برای یک تجربه شنیداری عالی هزینه ای بپردازید. بیایید ابتدا بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی رایگان برای اندروید را بررسی کنیم.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

1. AIMP

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

در نگاه اول، AIMP که اولین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است برای یک پخش کننده موسیقی کمی ساده به نظر می رسد. طراحی‌ های رابط کاربری بسیار خوب است و قطعا اپلیکیشن پخش موسیقیAIMP پخش جریانی عالیی را ارائه می دهد و با این حال این کل نکته درباره این اپلیکیشن است. این برنامه موسیقی آفلاین ساده استو موسیقی شما را به طور منظم پخش می کند.

این اپلیکیشن تقریباً همه انواع فایل های صوتی را مدیریت می کند – از جمله فرمت های با اتلاف و بدون اتلاف – و دارای یک اکولایزر 29 باند است که در پخش کننده های موسیقی به ندرت دیده می شود. همچنین می‌تواند فایل‌های چند کاناله را با استریو و/یا مونو ترکیب کند. 

لینک دانلود: AIMP

2. jetAudio HD

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

jetAudio HD که دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است نسخه رایگان و پریمیوم پخش کننده موسیقی اندروید خود را ارائه می دهد. با این حال، آنقدر ویژگی در نسخه رایگان دریافت می کنید که اکثر کاربران نیازی به ارتقا ندارند. تنها نقطه ضعف این است که تبلیغات از نسخه رایگان پشتیبانی می کنند، اما مزاحم نیستند. همانطور که در اسکرین شات می بینید، تبلیغات در پایین صفحه نمایش داده می شوند.

اینها ویژگی هایی هستند که در این اپلیکیشن در اختیار خواهید داشت: یک اکولایزر 10 باند با 32 ایستگاه از پیش تنظیم، افکت هایی مانند Reverb و X-bass، کنترل سرعت پخش، کنترل بهره خودکار و غیره.

نسخه پلاس با یک اکولایزر 20 باند، ویرایشگر برچسب داخلی، بیش از چند ویجت و چند ویژگی راحتی دیگر ارائه می شود.

لینک دانلود:  jetAudio HD Music Player (Free, in-app purchases available) | jetAudio HD Music Player Plus ($3.99)

3. Rocket Music Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

Rocket Music Player که سومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است مدتی است که وجود داشته است و از زمان آغاز به کار راه طولانی را پیموده است. توسعه دهندگان بسیاری از باگ ها را برطرف کردند، عملکرد را بهبود بخشیدند و مجموعه ویژگی ها را گسترش دادند.

به صورت رایگان، یک اکولایزر 10 باندی با چندین تنظیم از پیش تعیین شده، بیش از 30 تم، یک ویرایشگر برچسب داخلی، پشتیبانی از Chromecast، یک تایمر خواب، یک مدیر لیست پخش خوب و حتی پشتیبانی از پادکست ها دریافت می کنید.

نسخه پریمیوم را برای باز کردن قفل پخش بدون شکاف، افزایش بازپخش، محو شدن متقاطع، ویرایش برچسب، پشتیبانی گسترده از فرمت‌های صوتی و موارد دیگر دریافت کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی اندروید است.

لینک دانلود: Rocket Music Player (Free, in-app purchases available) | Rocket Music Player Ad Remover ($3.49)

4. Phonograph Music Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

Phonogragh که چهارمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است یک برنامه پخش کننده موسیقی بسیار زیبا است. این عمدتا به دلیل تعداد زیادی از مجموعه های رنگ تم داخلی است. رنگ های رابط نیز به صورت پویا برای مطابقت با محتوای روی صفحه تغییر می کنند.

از نظر ویژگی‌ها کاملاً استاندارد است، بنابراین انتظار ویژگی های زیادی را نداشته باشید. اما اگر فقط یک تجربه شنیداری ساده می خواهید که هرگز مانع شما نشود، فونوگراف ممکن است برنامه پخش کننده موسیقی آفلاین خوبی برای شما باشد.

لینک دانلود: Phonograph Music Player

5. Pixel Music Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

اگر گزینه‌های سبک‌تر مورد بحث تا کنون رضایت‌بخش نیستند، توصیه می‌کنیم Pixel Player که پنجمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است را امتحان کنید. این اپلیکیشن به خوبی شناخته شده نیست، اما هنوز هم برای پخش کننده موسیقی اندروید بسیار عالی است.

در حالی که Pixel فقط از فرمت‌ های اصلی فایل پشتیبانی می‌کند، دارای یک اکولایزر پنج بانده با تقویت باس، پخش بدون شکاف، ویرایشگر برچسب داخلی و چند گزینه برای سفارشی‌سازی، مانند تم و رنگ‌ها است. مهم‌تر از همه، Pixel Player می‌تواند آنچه را که گوش می‌دهید تجزیه و تحلیل کند و موسیقی بیشتری را که مطابق با سلیقه شما باشد پیشنهاد می‌کند.

لینک دانلود: Pixel Music Player

6. Impulse Music Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

چه چیزی پخش کننده موسیقی Impulse را متفاوت می کند؟ این اپلیکیشن که ششمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است به عنوان یک پخش کننده موسیقی با ژست کنترل طراحی شده است، و برای هر موقعیتی که در آن مشغول هستید، مانند هنگام آشپزی یا رانندگی، عالی است.

علاوه بر کنترل های حرکتی، Impulse Music Player از چندین ویژگی مفید پشتیبانی می کند: یک اکولایزر پنج بانده با تقویت باس و مجازی ساز، پخش بدون شکاف، متقاطع، ویرایش متادیتا، دانلود خودکار آلبوم های هنری، و غیره.

Impulse یک پخش کننده موسیقی آفلاین عالی است. بسیار کاربردی است و قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. توجه داشته باشید که نسخه رایگان برنامه به صورت “Music Player” در Google Play ظاهر می شود. نسخه Pro Impulse است. هر دو توسط Appmetric توسعه داده شده اند.

لینک دانلود: Impulse Music Player (Free) | Impulse Music Player Pro ($1.99)

7. Shuttle Music Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

 Shuttle Music Player که هفتمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است نسبت به سایر برنامه های موسیقی سبک تر است. احساس نرمی دارد و در دستگاه های قدیمی به خوبی اجرا می شود. در حالی که هیچ چیز متمایزی در مورد رابط وجود ندارد، استفاده از آن به اندازه کافی آسان است.

ویژگی‌های رایگان شامل اکولایزر پنج باند با تقویت باس، پخش بدون شکاف، چندین گزینه تم، تایمر خواب و چند ویجت قابل تنظیم است.

Shuttle+ Player چند ویژگی اضافی را در اختیار شما قرار می دهد: ویرایشگر برچسب داخلی، مرور پوشه ها، پشتیبانی از Chromecast و تم های اضافی.

لینک دانلود: Shuttle Music Player (Free, in-app purchases available) | Shuttle+ (Free, in-app purchases available)

8. BlackPlayer

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

BlackPlayer که هشتمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است بهترین پخش کننده موسیقی آفلاین رایگان است که تا به حال استفاده کرده ایم. تمیز، مدرن، آسان برای چشم، ساده برای پیمایش، و پر از ویژگی های خاص است. در این اپلیکیشن یک اکولایزر پنج باند، پخش بدون شکاف، پشتیبانی از سرویس‌ هایی مانند last.fm و تایمر خواب دریافت می‌کنید.

نسخه پریمیوم، BlackPlayer EX، دارای تم‌ های اضافی، فونت‌ ها، تنظیمات اضافی برای تغییر دادن، راه‌ های بیشتری برای سفارشی‌ سازی تجربه‌ تان، تصویرساز، مرتب‌ سازی بهتر و اولین طعم از همه ویژگی‌های آینده است. فقط برای چند دلار، ارزشش را دارد.

لینک دانلود: BlackPlayer (Free) | BlackPlayer EX ($3.49)

9. MediaMonkey

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

MediaMonkey که نهمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است یک برنامه عالی برای گوش دادن آفلاین است. قبل از افزودن موسیقی به کتابخانه، فضای ذخیره‌ سازی محلی شما را برای یافتن هر موسیقی اسکن می‌کند، بنابراین پس از تنظیم سریع، باید برای پخش موسیقی خود آماده باشید. از طیف گسترده ای از فرمت های فایل، هم با اتلاف و هم بدون ضرر پشتیبانی می کند.

این برنامه دارای ویژگی های معمولی است که از یک پخش کننده موسیقی آفلاین انتظار دارید: عملکردهای ویرایش آهنگ، EQ، حالت های پیمایش متعدد و حتی تایمر خواب.

MediaMonkey Pro به شما امکان می دهد از طریق ویندوز همگام سازی کنید. حتی می توانید کامپیوتر خانگی خود را به عنوان یک سرور موسیقی تنظیم کنید، که برنامه تلفن همراه می تواند از آن پخش شود. این کار را در خانه انجام دهید و هیچ یک از داده های تلفن همراه خود را مصرف نخواهید کرد، زیرا از طریق شبکه Wi-Fi شما کار می کند. این یکی دیگر از گزینه های عالی در کنار بهترین پخش کننده های موسیقی ویندوز است.

لینک دانلود: MediaMonkey (Free, in-app purchases available) | MediaMonkey Pro ($4.99)

10. PlayerPro

 

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

مانند بسیاری از برنامه های موسیقی آفلاین در اینجا، PlayerPro که دهمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است دارای تمام ویژگی های استاندارد پخش کننده موسیقی عالی است. بنابراین، انتخاب آن به رابط کاربری بستگی دارد. در حالی که اکثر اپلیکیشن ها از ظاهر خوبی برخوردار نیستند، اما طراحی منحصر به فرد PlayerPro برای استفاده جذاب و رضایت بخش است.

ویژگی‌ های راحتی ویژه شامل وارد کردن تاریخچه موسیقی و رتبه‌بندی از پخش‌کننده‌های موسیقی دسکتاپ، لیست‌ های پخش هوشمند سفارشی، جستجوی صوتی و افزونه‌ های رایگان است.

لینک دانلود: PlayerPro (Free) | PlayerPro (Pro) ($3.99)

11. Pulsar Music Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

اگر از یک دستگاه قدیمی با سخت افزار قدیمی استفاده می کنید، بسیاری از برنامه های مدرن ممکن است شما را با عملکرد ضعیف ناامید کنند. Pulsar که یازدهمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است تعادل کاملی بین ظاهر زیبا و عملکرد سبک ایجاد می کند.

 این اپلیکیشن فاقد هر گونه ویژگی پیشرفته  است اما این بدان معنا نیست که Pulsar عملکرد خوبی را ارائه نمی دهد. شما همچنان لیست های پخش هوشمند، جستجوی سریع، پخش بدون شکاف و یک ویرایشگر برچسب داخلی را دریافت می کنید که به خوبی کار می کند. برای ویژگی های اکولایزر پنج باند، تقویت کننده باس و ریورب، باید به Pulsar Pro ارتقا دهید.

لینک دانلود : Pulsar (Free) | Pulsar Pro ($3.99)

بهترین اپلیکیشن های پولی پولی پخش کننده موسیقی آفلاین برای اندروید

درحالی که بسیاری از برنامه‌ های رایگان به‌روزرسانی‌ های پولی ارائه می‌دهند، می‌توانید از یک برنامه واقعاً رایگان به طور نامحدود و بدون ارتقا استفاده کنید. حتی می توانید از پخش کننده های موسیقی اندروید بدون تبلیغات لذت ببرید. با این وجود، پخش کننده های موسیقی پولی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. برنامه‌های زیر جدای از نسخه های آزمایشی, همگی برای استفاده نیاز به پرداخت دارند.

12. n7player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

n7Player که دوازدهمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است رابط کاربری زیبایی دارد. در این رنج قیمت، جایی که همه برنامه‌ های رقیب مجموعه ویژگی‌های مشابهی دارند، رابط کاربری می‌تواند یکی از عوامل تعیین‌کننده باشد. و به همین منظور، n7player یک برنامه عالی پخش کننده موسیقی را ارائه می دهد.

اکولایزر 10 باندی، نرمال‌ سازی صدا و پخش بدون شکاف همگی عالی هستند، اما نقطه‌ی فروش واقعی n7player رویکرد ظریف آن برای سازماندهی کتابخانه شما است.

اگر عاشق نرم افزار اپل و همچنین گوگل هستید، مانند پخش کننده های موسیقی با وضوح بالا برای مک، n7player یکی از معدود برنامه های پولی در این لیست است که در iOS نیز موجود است. می توانید برنامه پریمیوم این نسخه را به عنوان خرید درون برنامه ای دریافت کنید.

لینک دانلود: n7player (Free trial) | n7player Unlocker ($3.49)

13. Neutron Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

با وجود ظاهر قدیمی، Neutron Player که سیزدهمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی آفلاین موجود است. اگر اهل موسیقی باشید، فوراً متوجه خواهید شد که صدای این برنامه از بهترین کیفیت برخوردار است.

و این چیزی است که نوترون پلیر را متمایز می کند. این اپلیکیشن واقعا یک پخش کننده موسیقی برای علاقه مندان به موسیقی است. البته برای شنیدن تفاوت، باید دستگاه خود را به مجموعه مناسبی از بلندگوها وصل کنید. همچنین با تمام ویژگی های ممتاز استانداردی که انتظار دارید ارائه می شود.

لینک دانلود: Neutron Player ($7.99)

14. Poweramp

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

نسخه آزمایشی رایگان Poweramp بیش از یک میلیون بررسی دارد که نشان دهنده محبوبیت آن است. دوره آزمایشی 15 روز طول می کشد و پس از آن باید ارتقا دهید.

Poweramp که چهاردهمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید است همه چیزهایی را که در یک پخش کننده موسیقی پیشرفته نیاز دارید دارد: اکولایزر 10 باندی، پخش بدون شکاف، محو شدن متقاطع، افزایش بازپخش، ویرایشگر برچسب داخلی، اسکن سریع کتابخانه، همراه با برخی دیگر از ویژگی های خوب.

اگرچه ممکن است این برنامه در مقایسه با بهترین پخش کننده های موسیقی لاکچری اندروید نباشد، اما قابل اعتماد است.

لینک دانلود: Poweramp (Free trial) | Poweramp Full Version Unlocker ($6.99)

15. GoneMAD Player

بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین

اگر عاشق سرهم بندی کردن و سفارشی کردن جزئیات کوچک به دلخواه خود هستید، GoneMAD Player یک برنامه موسیقی عالی است. دارای یک تم ساز داخلی و بیش از 250 گزینه است که می توانید آنها را تغییر دهید. یا اگر نمی خواهید خودتان آن را تغییر دهید، از بین بیش از 1000 تم از پیش تعیین شده انتخاب کنید.

سایر ویژگی‌ های قابل توجه، علاوه بر نمونه‌ های پریمیوم استاندارد، شامل یک کتابخانه رسانه بهینه‌ سازی شده است که از بیش از 50000 آهنگ، دو حالت ترکیبی، اقدامات سفارشی، ژست‌های حرکتی سفارشی و پشتیبانی از چند پنجره در برخی دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود: GoneMAD Player (Free trial) | GoneMAD Unlocker ($4.99)

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید