بهترین اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

بهترین اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال کدام است ؟ با چه برنامه ای ارز دیجیتال را شروع کنیم ؟ در این مطلب 10 مورد از بهترین نرم افزار های ارز دیجیتال را برای تازه کار ها معرفی میکنیم.

ورود به کریپتو ممکن است دلهره آور باشد، اما اگر از یکی از این برنامه ها استفاده کنید آسان تر است.

اگر شما هم از پیام های تبلیغاتی اپلیکیشن های اندروید خود کلافه شده اید بخوانید:    لغو کردن پیام ها و اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید

در حال حاضر سیل بزرگی از اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال ایجاد شده است که افراد بیشتری شروع به سرمایه گذاری کرده اند. با این حال، انتخاب یک برنامه ارز دیجیتال برای کمک به شما در مواجهه با ده‌ها برنامه مختلف سبد کالا و تجارت در دسترس، بسیار دشوار است.

اگر شما هم از جمعیت عظیم کاربران گوشی های هوشمند اندروید هستید حتما لازم است بدانید:      برنامه هایی که باید از اندروید حذف شوند

در اینجا لیستی از بهترین اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال برای مبتدیان رمزنگاری جمع اوری کرده ایم و توضیح مختصری داده ایم که چرا باید هر کدام را در نظر بگیرید.

1. Gemini

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

Gemini یک از اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال به شمار میرود که به شما امکان داد و ستد چند ده ارز دیجیتال را می دهد و قابلیت اطمینان آن اعتماد معامله گران جدید را در سراسر جهان جلب کرده است. Gemini همچنین ویژگی های دیگری را توسعه داده است که آن را چیزی فراتر از یک پلت فرم معاملاتی می کند.

Gemini که در سال 2014 تأسیس شد، یکی از معتبرترین صرافی‌های دارایی دیجیتال ایالات متحده است و به دلیل امنیت، یکی از امن‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم هرگز هک نشده است و یکی از معدود صرافی هایی است که به طور کامل در ایالات متحده تنظیم شده است.

Download: Gemini for iOS | Android (Free)

2. CoinBase

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

Coinbase یک برنامه ارز دیجیتال پیشرو است. شما می توانید ارزهای رمزنگاری شده زیادی را در کوین بیس معامله کنید، از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، BAT، USDT و TRX.

در مقایسه با eToro، Coinbase برای معامله‌گران جدید ارزهای دیجیتال مفید است، زیرا دارای یک برنامه تلفن همراه بسیار آسان برای استفاده است. این رابط کاربری دوستانه دارد که برای مبتدیان بسیار شهودی است. شما می توانید تمام معاملات خود را از داشبورد خود مدیریت کنید و حتی برای سکه های خاص پاداش دریافت کنید.در بین اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است.

Download: Coinbase for iOS | Android (Free)

3. eToro

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

در بین جمعیت بیشمار اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال پلتفرم eToro تجارت ارزهای دیجیتال شما را آسان می کند، اما بیشتر به معاملات کوتاه مدت متکی است تا بلند مدت. eToro داده های استراتژیک ارزشمندی را از موفق ترین معامله گران آنلاین خود (سایر کاربران) ارائه می دهد تا به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند.

پورسانت 0 درصد، پلتفرم را نسبت به رقبای که هزینه دریافت می کنند جذاب تر می کند. شما در واقع مالک هیچ یک از ارزهای دیجیتالی که معامله می کنید تا زمانی که پول نقد نکنید، مانند سایر پلتفرم های معاملاتی، نخواهید بود.

Download: eToro for iOS | Android (Free)

4. BlockFi

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

به جای اینکه پول خود را در یک حساب پس انداز قرار دهید و تا حد امکان سود کمتری را به دست آورید، ممکن است بخواهید به BlockFi نگاه کنید. این پلتفرم ادعا می‌کند که می‌توانید 3 تا 7.5 درصد سود در دارایی‌های ارز دیجیتال خود کسب کنید.

برای شروع کسب سود از طریق BlockFi، نیازی به ایجاد یک نمونه کار جدید ندارید. شما می توانید از سبد موجود خود استفاده کنید و همچنان تا 4 درصد سود در دارایی های خود کسب کنید. هرکسی که می‌خواهد علاقه خود را به BlockFi به حداکثر برساند، باید روی استیبل‌کوین‌هایی مانند USDC و GUSD سرمایه‌گذاری کند که می‌تواند تا 7.5 درصد سود به همراه داشته باشد. اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال را با ما بیشتر بشناسید!

Download: BlockFi for iOS | Android (Free)

5. WeBull

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

برخلاف برخی دیگر از برنامه‌های موجود در این لیست، WeBull ارز دیجیتال را در کنار سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری مانند سهام، گزینه‌ها و حاشیه‌ها ارائه می‌کند. یکی از دلایلی که تازه‌کارها از WeBull خوششان می‌آید، نرم‌افزار نرم‌افزار موبایلی است که تجارت آن را آسان می‌کند.

تنها نقطه ضعف WeBull در بین دیگر اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال ، کمبود محتوای خبری است که می تواند به معامله گران مبتدی کمک کند تا جایگاه خود را پیدا کنند و درباره گزینه های خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. با این حال، آنچه در محتوای خبری کمبود دارد، ویژگی ها و سهولت استفاده را جبران می کند.

Download: WeBull for iOS | Android (Free)

6. Blockchain.com

Blockchain به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ارز دیجیتال در بازار اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال است، یک اپلیکیشن مناسب برای مبتدیان ایجاد کرده است، بنابراین هر کسی می‌تواند شروع به کار کند. بلاک چین از ارزهای دیجیتال متعددی پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا بیت کوین و آلت کوین های خود را به راحتی ذخیره، خرید، فروش و مدیریت کنند.

شما می توانید از طریق برنامه تبدیل رمز به ارز دیجیتال و تراکنش های سکه انجام دهید. کیف پول دیجیتال به عنوان یک حساب سود نیز دو برابر می شود و به شما این امکان را می دهد تا در هنگام راه اندازی یک حساب پس انداز تا 12 درصد درآمد داشته باشید و آن را به یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری تبدیل کنید.

Download: BlockChain for iOS | Android (Free)

7. Voyager

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

یکی دیگر از اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال کارگزار کریپتو، وویجر، به شما امکان داد و ستد با بیش از 60 ارز دیجیتال مختلف را می‌دهد. این برنامه برای مبتدیان عالی است زیرا برای شروع فقط به 10 دلار نیاز دارید.

چیزی که وویجر را متفاوت می کند، عدم کنترل شما بر معاملات واقعی است. شما نمی توانید ببینید آنها چه هستند. در عوض، این پلتفرم از روتر سفارش هوشمند خود برای سرمایه گذاری برای شما استفاده می کند و سود را بدون کمیسیون به شما منتقل می کند. از این نظر، وویجر بیشتر شبیه یک حساب رمزنگاری روبو است و در جایی که صلاح می‌داند، پول را سرمایه‌گذاری می‌کند.

Download: Voyager for iOS | Android (Free)

8. Delta

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

دلتا یک برنامه ارز دیجیتال جامع با منحنی یادگیری کوچک برای مبتدیان است. ارزش این را دارد که به آن پایبند باشید زیرا از بیش از 7000 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند و گزینه های معاملاتی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

داده‌های برنامه با چندین دستگاه همگام‌سازی می‌شوند، بنابراین می‌توانید از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. شما همچنین تجزیه و تحلیلی در مورد تاریخچه تجارت، تاریخچه دارایی، مکان دارایی، معاملات و وضعیت سرمایه گذاری خود دریافت می کنید.

Download: Delta for iOS | Android (Free)

9. Exodus

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

در میان اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده در صنعت است، Exodus برای کسانی که هیچ تجربه ای با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ندارند، ایمن و شهودی است. بیش از 125 ارز دیجیتال پشتیبانی شده، آن را به گزینه ای قابل اعتماد برای ذخیره سازی تبدیل می کند، اگرچه کارمزد معاملات می تواند کمی زیاد باشد.

نه تنها یک کیف پول امن است، بلکه می توانید از Exodus برای خرید و فروش سکه های دیجیتال خود در حین حرکت نیز استفاده کنید. طیف وسیعی از ویژگی های داخلی به هر مبتدی کمک می کند تا بدون احساس خستگی شروع کند.

Download: Exodus for iOS | Android (Free)

10. Blockfolio

اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

شاید هیچ ردیاب سبد ارزهای دیجیتال بهتر از Blockfolio وجود نداشته باشد. این اپلیکیشن از بیش از 10000 ارز دیجیتال مختلف و بیش از 500 صرافی مختلف پشتیبانی می کند. به احتمال زیاد، اگر در حال معامله ارز دیجیتال هستید، در بین اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال می توانید آن را با Blockfolio دنبال کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد تبادلات خود را همگام کنید تا بتوانید فرآیند ردیابی را خودکار کنید. به شما امکان می دهد آخرین قیمت ها، داده های بازار، تغییرات روند و اخبار را بررسی کنید. علاوه بر این، استفاده از Blockfolio 100٪ رایگان است.

Download: Blockfolio for iOS | Android (Free)

بهترین اپلیکیشن های مقدماتی ارز دیجیتال

حتی اگر تجربه ای در مورد ارز دیجیتال ندارید، برنامه های موجود در این لیست به شما کمک می کنند تا توکن ها را بخرید و بفروشید، سبد خود را مدیریت کنید و سرمایه گذاری های خود را در یک کیف پول دیجیتال ایمن نگه دارید. هر برنامه دارای مزایا و معایبی است، بنابراین ایده ای در مورد آنچه که می خواهید انجام دهید پیدا کنید و برنامه مناسب را انتخاب کنید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید