بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد در اندروید

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد به همراه دانلود و آموزش نصب، برای این که رمز های عبور خود را در گوشی مدیریت کنیم نیاز به این اپلیکیشن ها خواهیم داشت.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد در اندروید

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

به خاطر سپردن گذرواژه‌ها سخت است و حفظ کردن چند رمز عبور از ایمنی خوبی برخوردار نیست. اجازه دهید این اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور شما را قوی و ایمن نگه دارند!

بازیابی رمزهای عبور سخت است. اما تلاش برای به خاطر سپردن هر یک از آنها دشوار است، به خصوص زمانی که سعی می کنید هر کدام را متفاوت نگه دارید. خوشبختانه، اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور برای کمک به شما در به خاطر سپردن این رمزهای عبور وجود دارد. اندروید یک مدیر رمز عبور داخلی برای تکمیل خودکار رمزهای عبور دارد، اما این اپلیکیشن تمام کاری را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را برای شما انجام نمی دهد.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد در Play Store خود را به عنوان “مدیر رمز عبور” برای سرقت رمزهای عبور شما معرفی می کنند. پس از تحقیق در مورد تعدادی از مدیران رمز عبور در Play Store، ما این لیست از بهترین مدیران رمز عبور را برای Android.mber گردآوری کردیم.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد در اندروید

با یک مدیر رمز عبور، می توانید همه رمزهای عبور خود را در یک مکان رمزگذاری، ذخیره و مدیریت کنید. علاوه بر این، این اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور می توانند رمزهای عبور قوی و ایمن را برای امنیت بهتر ایجاد کنند.

بهترین بخش این است که شما باید فقط یک رمز عبور را برای تمام حساب های خود در وب سایت ها و برنامه های مختلف به خاطر بسپارید. در اینجا بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور برای اندروید را که می توانید در اختیار داشته باشید، آورده شده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نحوه بازگردانی رمز عبور و پسوورد اینستاگرام و چگونه پسورد اینستاگرام را تغییر دهیم و یا رمز عبور را بازنشانی کنید را مشاهده کنید.

1. 1Password

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

1Password یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت های رمز عبور است. این یک اپلیکیشن مدیریت رمز عبور فوق العاده قدرتمند و در عین حال امن ترین و با رابط کاربری جذاب است. همچنین امکان اشتراک گذاری رمز عبور با خانواده یا اعضای تیم را در اختیار شما قرار می دهد.

1Password نظارت بر نقض رمز عبور را ارائه می دهد، بنابراین می توانید بدانید که آیا رمز عبور شما در هر گونه نقض داده ها لو رفته است یا خیر. علاوه بر آن، ویژگی هایی مانند حالت سفر، 2FA (ادغام شده با برنامه هایی مانند Authy و سایرین) و موارد دیگر را نیز شامل می شود. 1Password یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه در اختیار شما قرار می دهد که پس از آن باید در یک طرح اشتراک ماهانه با شروع از 2.99 دلار مشترک شوید.

2. Dashlane

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

Dashlane یکی دیگر از اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور رایگان و معروف با مجموعه ای مناسب از ویژگی ها، رمزگذاری عالی (رمزگذاری AES 256 بیتی) و یک رابط کاربری خوب است. اگر رمزهای عبور ضعیف را در چندین وب سایت شناسایی کند، می توانید آنها را با رمزهای عبور قوی تر در بیش از 300 سایت سازگار تغییر دهید. با Dashlane، یک VPN امن دریافت می کنید، که تضمین می کند استفاده از اینترنت شما بدون کاهش سرعت، ایمن باقی می ماند.

علاوه بر این، Dashlane چندین وب سایت را در دارک وب برای نقض اطلاعات و نشت هویت نظارت می کند. شما همچنین یک گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی رمزگذاری شده رایگان دریافت می‌کنید که می‌توانید با سایر کاربران Dashlane به اشتراک بگذارید.

این برنامه دارای یک ویژگی 2FA است که هویت شما را تنها با یک کلیک یا با استفاده از بیومتریک تأیید می کند. یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه وجود دارد که به شما امکان می دهد حداکثر 50 رمز عبور را ذخیره کنید. طرح اشتراک از 3.33 دلار در ماه شروع می شود تا رمزهای عبور بیشتر ذخیره شود.

3. LastPass

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

LastPass یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور برای اندروید است که برای مدت طولانی در دسترس بوده است. محدودیتی برای تعداد رمزهای عبوری که می توانید در گوشی یا کامپیوترشخصی خود ذخیره کنید وجود ندارد (اما نه هر دو در طرح رایگان). این اپلیکیشن, صندوق رمز عبور شما را برای گذرواژه های تکراری یا ضعیف اسکن می کند و به طور خودکار آنها را به بیش از 80 وب سایت تغییر می دهد.

این اپلیکیشن مدیریت رمز عبور همچنین شامل ویژگی‌ های دیگری مانند تکمیل خودکار رمز عبور، احراز هویت دو مرحله‌ ای و راهی برای بازیابی حساب LastPass در صورت فراموشی رمز عبور اصلی است. یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه LastPass در دسترس است. پس از آن، می توانید اشتراک LastPass Premium با 3.00 دلار در ماه یا طرح LastPass Family با 4.00 دلار در ماه را داشته باشید که تا شش کاربر را پوشش می دهد.

4. Enpass

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

Enpass یکی دیگر از اپلیکیشن های مدیریت‌ رمز عبور است که مانند سایر سرویس‌ ها امنیت را فراهم می‌کند، اما یک قدم فراتر می‌رود. می‌توانید جایی را که می‌خواهید داده‌ های خود را ذخیره کنید، مانند Google Drive، Dropbox، یا سایر سرویس‌ های ابری پشتیبانی‌ شده، انتخاب کنید. این بر روی تمام سیستم عامل های اصلی، از جمله لینوکس کار می کند.

Enpass تنها مدیر رمز عبور در این لیست است که به اشتراک های تکراری نیاز ندارد. دانلود این برنامه رایگان است و شما می توانید تنها با یک بار پرداخت 9.99 دلار از آن استفاده کنید که تمامی ویژگی های آن را باز می کند. علاوه بر این، اگر Google Play Pass را در اختیار دارید، می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

5. Bitwarden

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

Bitwarden یک اپلیکیشن مدیریت رمز عبور منبع باز و مقرون به صرفه برای اندروید است. امن ترین رمزگذاری را برای شما فراهم می کند. این شامل رمزگذاری بیتی AES-256، سالت هشینگ، و PBKDF2-SHA-256 (که به جلوگیری از حملات brute-force کمک می کند) است. علاوه بر این، فضای ذخیره‌سازی نامحدودی برای گذرواژه‌ ها، اطلاعات شخصی و مالی دریافت می‌کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی، حتی می توانید سرور رمز عبور خود را میزبانی کنید.

در مقایسه با سایر برنامه های موجود در این لیست، فاقد رابط کاربری مثال زدنی است که ناوبری را کمی دشوار می کند. به غیر از آن، استفاده از این برنامه برای اهداف ضروری کاملاً رایگان است. اگر تمام ویژگی ها را می خواهید، می توانید سالانه 10 دلار برای حساب پریمیوم پرداخت کنید. علاوه بر این، برنامه‌ هایی برای کسب‌ و کارها و شرکت‌ ها وجود دارد که از 3 و 5 دلار برای هر کاربر در سال شروع می‌شود.

6. Keeper

بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور

Keeper قدیمی ترین اپلیکیشن مدیریت رمز عبور در این لیست است، اما به روز رسانی های مکرر را برای رقابت پایدار دریافت می کند. ویژگی های زیادی در این ابزار مدیریت رمز عبور تعبیه شده است که استفاده از آن را راحت و ایمن می کند.

یک ویژگی جالب وجود دارد که آن را از سایرین متمایز می کند: Keeper Chat. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد پیام ها و فایل های رمزگذاری شده را با گزینه حذف دائمی یا خود تخریبی به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، بسته به برنامه خود، 10 تا 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رمزگذاری شده دریافت خواهید کرد. مانند Dashlane، با ویژگی BreachWatch خود در برابر نفوذ و نشت دارک وب محافظت می کند. همه ویژگی‌ های اساسی دیگر مانند پر کردن خودکار، 2FA و بسیاری دیگر در دسترس هستند.

Keeper به صورت رایگان در دسترس است اما ویژگی های محدودی دارد. اگر نسخه کامل را می خواهید، باید Keeper Unlimited را با 34.99 دلار در سال یا Keeper Plus Bundle را با 58.47 دلار در سال دریافت کنید.

از این اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد در اندروید استفاده کنید و از خودتان محافظت کنید

اینها بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور هستند که می توانید در دستگاه اندرویدی خود برای مدیریت رمزهای عبور خود استفاده کنید. علاوه بر گزینه های ذکر شده در بالا، تعدادی راه حل دیگر نیز در بازار موجود است. با این حال، برخی از آنها ادعا می کنند که مدیریت رمز عبور هستند، بنابراین می توانند رمزهای عبور شما را بدزدند. با این حال، موارد ذکر شده در بالا قابل اعتماد و بی خطر برای استفاده هستند. گفتنی است، شما باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید