بهترین اپلیکیشن های مدیریت استرس برای گوشی اندروید با لینک دانلود

بهترین اپلیکیشن های مدیریت استرس برای اندروید با لینک دانلود مستقیم. چه نرم افزاری برای مدیریت استرس و بحران می توان روی گوشی نصب و استفاده کرد؟ در این مطلب به طور کامل 7 نرم افزار اندروید مناسب برای مدیریت و برنامه ریزی معرفی می کنیم.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت استرس برای گوشی اندروید

سلامت روان برای نوجوانان با بزرگ شدن از اهمیت بالایی برخوردار است. شما به عنوان والدین می توانید از این اپلیکیشن های برای مدیریت استرس و اضطراب استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

نوجوانان در معرض خطر بالایی برای استرس و اضطراب هستند. گذار از دوران کودکی به بزرگسالی بدون شک استرس زا است و درک تغییراتی که ممکن است در آن رخ دهد برای آنها سخت است. این ناتوانی در کنار آمدن با استرس گاهی اوقات می تواند سلامت و رفاه آنها را مختل کند و منجر به تحریک پذیری، خستگی و استرس بی مورد شود.

همچنین می توانی مطالبی را در مورد بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای گوشی اندروید و بهترین ویجت های اندروید گوگل برای تغییر کاربری گوشی مطالعه کنید.

چندین اپلیکیشن برای نوجوانان وجود دارد که به آنها کمک می کند تا سطح استرس و اضطراب خود را مدیریت کنند. بنابراین، بدون بحث بیشتر، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به برخی از آنها بیاندازیم.

1. Smiling Mind

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

Smiling Mind بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس هدایت شده است که توسط یک سازمان غیرانتفاعی استرالیایی توسعه یافته است.

مدیتیشن یک راه ساده برای کاهش پاسخ استرس درونی کودک است تا او احساس آرامش، شادی و آرامش بیشتری کند. اپلیکیشن Smiling Mind می تواند به جوانان کمک کند استرس و اضطراب را در زندگی روزمره خود مدیریت کنند. این اپلیکیشن برنامه هایی را ارائه می دهد که به آنها کمک می کند تا تکنیک های مدیتیشن را بیاموزند. آنها همچنین می توانند محتوای مناسب و مرتبط را برای گروه های سنی خاص خود انتخاب کنند.

برای استفاده از این اپلیکیشن، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از این، از شما خواسته می شود که پرسشنامه ای در مورد نیازها و علایق فرزندتان تکمیل کنید، که برای سفارشی سازی و توصیه برنامه هایی که برای او بهتر عمل می کنند، استفاده می شود.

دروس بر آموزش مهارت‌های حول حواس‌پرتی (مراقبه ذهن‌ آگاهی، تکنیک‌ های تنفس، و نحوه تمرکز توجه)، انعطاف‌ پذیری و همدلی برای مقابله با موقعیت‌ های مختلف مانند کار، خواب، مطالعه و فعالیت بدنی تمرکز دارد. این برنامه همچنین یادآورهای روزانه را ارسال می کند تا به آنها کمک کند تا جلسات مدیتیشن خود را ادامه دهند.

لینک دانلود:  Smiling Mind for Android | iOS (Free)

2. Calm Harm

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

بر اساس آخرین تحقیقات در مورد رفتار درمانی دیالکتیکی (DBT)، اپلیکیشن Calm Harm که گزینه بعدی ما در مورد بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس است با پیشنهاد فهرستی از مکانیسم های مقابله, به کودک شما کمک می کند تا به طور موثر با اضطراب مقابله کند.

ماژول های مختلفی مانند Comfort، Distract، Express Yourself، Release و Breathe را در این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت استرس است خواهید یافت. این شامل فعالیت های ساده ای است که حدود 5-15 دقیقه طول می کشد. هر یک از این فعالیت ها بر این تمرکز دارد که به آنها کمک کند تا توجه خود را به دور از تمایل به آسیب رساندن به خود یا ابراز احساسات منفی خود به روشی ایمن و سالم متمرکز کنند.

با این حال، این اپلیکیشن جایگزین توصیه یا تشخیص حرفه ای نیست و نباید از آن به عنوان جایگزینی برای کمک گرفتن از یک متخصص بهداشت استفاده کنید.

لینک دانلود: Calm Harm for Android | iOS (Free)

3. MindDoc Companion

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

می توانید MindDoc Companion را که گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس است به عنوان یک مجله سلامت عاطفی در نظر بگیرید که بینش هایی را در مورد اینکه چگونه فعالیت های روزانه و حالات عاطفی بر رفاه فرزند شما تأثیر می گذارد ارائه می دهد. پس از ثبت نام در حساب کاربری، می توانید با شرکت در دوره ها و موضوعات مختلف، تجربه خود را شخصی سازی کنید و پیشرفت خود را ذخیره کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان دسترسی به کتابخانه ای از مراقبه های هدایت شده در بخش Discover را می دهد. این مراقبه ها بر اساس موضوعی مانند ذهن آگاهی، اضطراب، تفکر، احساسات و غیره سازماندهی می شوند و شامل منابع و تمرین های عملی می شوند. همچنین به شما امکان می دهد حالات خود را  و مشاهدات دیگری را که ممکن است در طول روز داشته باشید ثبت کنید.

استفاده از این اپلیکیشن آسان است و به شما امکان می‌دهد ارزیابی‌ های روان‌ شناختی انجام دهید، بینش‌ هایی را بر اساس پاسخ‌ های خود دریافت کنید، و موضوعاتی را که می‌خواهید درباره آنها بیشتر بدانید انتخاب کنید. این می تواند به نوجوانان یا والدین کمک کند تا از طریق یک خط بحران یا پیام رسانی مستقیم با یک مشاور آموزش دیده کمک بگیرند.

همچنین می‌توانید با اشتراک‌ های سه‌ ماهه، نیمه‌ سالانه یا سالانه، ارتقاهای پریمیوم را انتخاب کنید تا ویژگی‌ های ردیابی خلق و خوی بهبود یافته را همراه با توصیه‌ های شخصی و تمرین‌ های روان‌شناختی برای کمک به نوجوانان در ایجاد هوش هیجانی خود ترکیب کنید.

لینک دانلود: MindDoc Companion for Android | iOS

4. MoodTrack

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

MoodTrack که گزینه بعذی بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس است یک برنامه ردیاب خلق و خو و یک نوع شبکه اجتماعی است که به هر کسی، از جمله نوجوانان، اجازه می‌دهد تا احساسات و افکار خود را به صورت عمومی یا خصوصی با دیگران به اشتراک بگذارند.

MoodTrack با رتبه‌بندی حالت خود (از «بسیار بد» تا «عالی») و وارد کردن چند فکر شخصی در هر روز، به شما کمک می‌کند الگوهای خلق و خوی خود را کنترل کنید و داده‌های خود را در قالب گرافیکی خوانا ارائه می‌دهد.

با روحیه حمایت اجتماعی، شما همچنین می توانید ورودی های روزانه خود را در جدول زمانی عمومی ارسال کنید یا سایر کاربران را دنبال کنید تا ورودی های آنها را نیز مشاهده کنید. وقتی زندگی سخت می‌شود، داشتن دوستان واقعاً سودمند است، و MoodTrack به شما کمک می‌کند تا دلگرمی‌های مورد نیاز خود را به دست آورید یا به آنها بدهید. همچنین می‌توانید برای خصوصی نگه‌ داشتن یادداشت‌های خود، یک ارتقای برتر را انتخاب کنید.

لینک دانلود: MoodTrack for Android | iOS

5. Sanvello

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

ممکن است احساس خوب بودن، هم از نظر عاطفی و هم از نظر جسمی، سخت باشد، به خصوص زمانی که با افسردگی یا اضطراب دست و پنجه نرم می کنید. Sanvello که گزینه دیگر بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس است می‌تواند به شما کمک کند الگوهای رفتار و محرک‌ های تفکر منفی فرزندتان را بشناسید و تغییراتی ایجاد کنید که به بهبودی او کمک می‌کند. رویکرد آنها مبتنی بر تکنیک‌ های رفتار درمانی شناختی (CBT) است.

برای شروع در Sanvello، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس برنامه از شما می خواهد که خلق و خوی خود را روزانه پیگیری کنید، بنابراین می توانید به دنبال الگوها بگردید. شما همچنین به سفرهای هدایت‌ شده برای فرزندتان دسترسی خواهید داشت که بر کمک به او در دستیابی به یک هدف در یک زمان با کمک ابزارهای یادگیری، تمرین‌ها و درس‌های صوتی تمرکز دارد.

لینک دانلود: Sanvello for Android | iOS

6. Mindshift CBT

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

اپلیکیشن MindShift CBT که گزینه بعدی ما در مورد بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس است توسط Anxiety Canada توسعه یافته است، بر اساس تکنیک‌ های درمان شناختی رفتاری مبتنی بر تحقیقات است که راهی عالی برای مدیریت اضطراب و استرس است. استفاده از آن برای نوجوانان و بزرگسالان بسیار آسان است.

برای شروع، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. اسلایدر ورود به شما کمک می کند تا احساس خود را در هر لحظه از زمان یادداشت کنید. این شامل چند بخش است که به شما کمک می کند تا احساسات خود را مدیریت کنید، مانند تفکر سالم، منطقه سرد و اقدام.

هنگامی که علائم اضطراب را تجربه می کنید یا احساس می کنید که افکار شما از کنترل خارج می شوند، MindShift شما را با طیف گسترده ای از ابزارها تحت پوشش قرار داده است.

اگر چیزی ساختارمندتر می‌خواهید، MindShift همچنین به شما در انجام فعالیت‌هایی کمک می‌کند که می‌توانند به شما کمک کنند تا از طریق مجموعه‌ ای از چالش‌ ها و آزمایش‌ های اعتقادی بر ترس‌ های خود غلبه کنید. ویژگی «منطقه سرد» جایی است که می‌توانید آرام‌ سازی هدایت‌ شده، تمرین‌ های تنفسی و جلسات مراقبه ذهنی را برای آرام کردن ذهن خود بیابید.

علاوه بر این، Anxiety Canada همچنین یک برنامه درمانی هشت هفته ای را برای بزرگسالان جوان ارائه می دهد که شامل جلساتی در مورد یادگیری رویارویی با ترس، به چالش کشیدن تفکر غیر مفید، یادگیری در مورد استراتژی های آرامش و غیره است.

لینک دانلود: MindShift CBT for Android | iOS

7. Rootd

بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس

Rootd گزینه آخر ما در مورد بهترین اپلیکیشن مدیریت استرس یک برنامه کاربردی آسان است که می تواند به نوجوانان کمک کند تا با اضطراب و حملات پانیک کنار بیایند. یکی از اولین ابزارهایی که می توانید به آن دسترسی داشته باشید یک دکمه قرمز بزرگ روی صفحه اصلی است. اگر احساس کردید یک حمله پانیک در راه است، فقط روی دکمه ضربه بزنید، و می توانید مجموعه ای از اعلان های طراحی شده برای کمک به شما در طول حمله را مشاهده کنید.

این برنامه دارای پنج بخش اصلی است: Breath، Visualizr، Lessons، Sleepr و Journal. هر بخش ویژگی هایی را ارائه می دهد که به کودک شما کمک می کند تا بهتر با شرایط خود کنار بیاید، مانند تمرینات تنفسی، مدیتیشن هدایت شده، اسکن بدن و موارد دیگر.

درس‌ های کوتاه‌ مدت و بلندمدت منابع مفیدی را در مورد عوامل استرس‌ زای مختلف و اطلاعات کلی در مورد اضطراب و اینکه چگونه فرزندتان می‌ تواند به بهترین شکل آنها را مدیریت کند، ارائه می‌کند. به عنوان مثال، این برنامه از عوامل استرس زای اصلی برای دختران، از جمله اضطراب رسانه های اجتماعی و اضطرابی که ممکن است با PMS مرتبط باشد، نام می برد.

صفحه مجله زمانی مفید است که می خواهید احساسات یا تجربیات مربوط به اضطراب فرزندتان را یادداشت کنید. علاوه بر این، اگر فرزندتان در هر زمانی نیاز به کمک فوری داشت، می‌توانید اطلاعات تماس اضطراری را در برنامه تکمیل کنید.

لینک دانلود: Rootd for Android | iOS

به فرزندان خود کمک کنید تا استرس خود را مدیریت کنند

هیچ گلوله جادویی برای استرس وجود ندارد، و مدیریت علائم همیشه آسان نیست. با این حال، می‌تواند چالش بزرگ‌تری برای نوجوانان باشد زیرا سعی می‌کنند موقعیت‌ ها و فشارهای اجتماعی اغلب چالش برانگیز در مدرسه را پشت سر بگذارند.

شما باید فرزندان خود را تشویق کنید تا انتخاب های سالمی داشته باشند، از ابزارهای موجود استفاده کنند و در مواقعی که نیاز به کمک دارند، به آنها کمک کنید. به زودی خواهید دید که آنها گام های سالمی در جهت مدیریت سطح استرس و رفاه کلی خود خواهند برداشت.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید