بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید . معرفی 9 اپلیکیشن برای شخصی سازی هوم اسکرین اندروید با لینک مستقیم دانلود.

بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

به صفحه اصلی اندروید عمومی بسنده نکنید. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

صفحه اصلی یکی از حیاتی ترین جنبه های تجربه گوشی هوشمند شماست. جایی است که برنامه ها را راه اندازی می کنید، جستجوهای وب را انجام می دهید، ویجت ها را بررسی می کنید و کارهای بیشتری انجام می دهید.

اندروید به شما امکان می دهد آن تجربه را هر طور که می خواهید شخصی سازی کنید. و جدا از گزینه‌های شخصی‌سازی پیش‌فرض، Google Play تعداد زیادی برنامه سفارشی‌سازی صفحه اصلی عالی دارد. بنابراین، اجازه دهید به چند برنامه عالی که می توانید برای سفارشی کردن صفحه اصلی اندروید خود مانند یک حرفه ای نصب کنید، نگاهی بیاندازیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نقد و بررسی گوشی شیائومی 12 پرو, قیمت و مشخصات فنی و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو ، مشخصات فنی و قیمت مشاهده کنید.

1. Tapet Wallpapaers

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

جستجو برای یک والپیپر جدید و منحصر به فرد می تواند به یک فرآیند زمان بر تبدیل شود. پس چرا اجازه نمی دهید یک برنامه تصویر زمینه را برای شما چرخه کند؟

Tapet که اولین گزینه بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است یک برنامه کاربردی است که به طور خودکار الگوهای والپیپرهای جدیدی را برای صفحه اصلی شما تولید می کند. می توانید این کار را یک بار در روز یا حتی ساعتی انجام دهید. علاوه بر این، Tapet این کار را در دستگاه شما انجام می دهد و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.

همچنین می توانید به صورت دستی یک الگوی دلخواه را انتخاب کنید، روی آن افکت اعمال کنید و رنگ آن را به راحتی تغییر دهید. با این حال، جالب تر است که به برنامه اجازه دهید تصاویر پس زمینه تصادفی را برای شما ایجاد کند تا هر از چند گاهی با چیز خاصی شما را شگفت زده کند.

لینک دانلود: Tapet Wallpapers

2. Nova Launcher

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

Nova که گزینه دوم بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است یکی از بهترین لانچرهای موجود برای اندروید است که سفارشی سازی های زیادی را برای صفحه اصلی اندروید شما در اختیار شما قرار می دهد. صاف، روان و آسان برای استفاده است.

همانطور که جایگزین راه‌انداز پیش‌فرض گوشی شما می‌شود، ظاهر و احساس صفحه اصلی شما را کاملاً تغییر می‌دهد. علاوه بر این، ویجت‌ها، آیکون‌ها و برچسب‌های مختلفی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا گوشی شما جذاب به نظر برسد و برای پیمایش راحت‌تر به نظر برسد.

Nova تنها انتخاب شما نیست. شما همچنین می توانید این لیست از لانچرهای سبک وزن و لانچرهای مینیمالیستی را بررسی کنید. ما حتی لیستی از لانچرهای ساده برای سالمندان داریم که می‌خواهید صفحه اصلی تلفن پدربزرگ و مادربزرگ خود را سفارشی کنید.

لینک دانلود: Nova Launcher

3. Icon Pack Studio

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

همانطور که از نام آن پیداست، آیکون پک استودیو تا زمانی که از یک راه‌انداز سازگار استفاده می‌کنید، آیکون‌های برنامه را در صفحه اصلی تغییر می‌دهد (و اکثر لانچرهای شخص ثالث از جمله Nova هستند).

برخلاف سایر بسته‌های آیکون موجود در Play Store، این برنامه به شما امکان می‌دهد بسته‌های آیکون خود را ایجاد کنید و آیکون‌های خود را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. این برنامه ویژگی های مختلف سفارشی سازی نماد را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، می توانید شکل و اندازه آیکون ها را تغییر دهید و فیلترها و جلوه های ویژه را به آیکون های برنامه خود اضافه کنید.

با تعریف یک الگو، به شما این امکان را می دهد که به راحتی ظاهر تمام آیکون های گوشی خود را با یک ضربه تغییر دهید. و در نهایت، شما همچنین می توانید از بسته آیکون غیر بومی با Icon Pack Studio استفاده کنید و آن را به یک راه حل کامل شخصی سازی آیکون تبدیل کنید.

لینک دانلود: Icon Pack Studio

4. Doodle

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

Doodle که گزینه چهارم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است به زیبایی ساخته شده است تا صفحه اصلی شما را با والپیپرهای زنده با کیفیت سفارشی کند و انیمیشن های روانی را ارائه دهد. این یک برنامه آسان برای استفاده بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه ای و انعطاف پذیری گسترده برای سفارشی سازی است.

هنگامی که برنامه را دانلود کردید، به شما امکان می دهد تصویر زمینه زنده خود را با آزمایش گزینه های مختلف آن آماده کنید. شما می توانید ظاهر را تغییر دهید، مانند رنگ ها، طرح ها و موارد دیگر، و علاوه بر این، تغییر شکل نمادها را نیز ارائه می دهد.

لینک دانلود: Doodle

5. KWGT Kustom Widget Maker

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

KWGT که گزینه پنجم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است یک ابزار شخصی سازی صفحه اصلی عالی برای اندروید است که به شما امکان می دهد ویجت های سفارشی برای صفحه اصلی خود ایجاد کنید. می توانید از ویرایشگر WYSIWYG (آنچه می بینید همان چیزی است که می گیرید) برای ایجاد طرح های ویجت خود استفاده کنید.

با KWGT می‌توانید ساعت‌های دیجیتال یا آنالوگ و سایر ابزارک‌ها را برای آب‌وهوا، موسیقی، آلارم‌ها، اطلاعات باتری و موارد دیگر بسازید. بیش از هزار ویجت برای انتخاب در بخش ویژه آن پیدا خواهید کرد و گزینه های طراحی زیادی برای سفارشی کردن ویجت های خود حتی بیشتر.

لینک دانلود: KWGT Kustom Widget Maker

6. Weawow

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

اگر Kustom برای شما کمی طاقت فرسا است و فقط یک ویجت آب و هوای خوب می خواهید، Weawow که گزینه ششم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است به شما امکان می دهد یکی را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. شما می‌توانید این ویجت بدون آگهی را مطابق با اولویت خود سفارشی کنید و به‌روزرسانی‌ های آب‌ و هوای بسیار دقیق منطقه‌تان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای شروع، مکان فعلی خود را انتخاب کنید و سپس می توانید فرآیند سفارشی سازی را شروع کنید. هنگامی که از گزینه های انتخاب شده راضی شدید، روی دکمه Create ضربه بزنید تا این ویجت به صفحه اصلی خود اضافه شود.

دماهای روزانه، ساعتی و هفتگی، رطوبت و سایر اطلاعات مربوط به آب و هوا را نشان می دهد. همچنین می توانید اعلان های پیش بینی آب و هوای روزانه را روشن کنید.

لینک دانلود: Weawow

7. Stuff

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

Stuff که گزینه هفتم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است به سادگی یک ویجت فهرست کارها برای صفحه اصلی شما است که به شما امکان می دهد دسته بندی ها را ایجاد کنید، وظایف و رویدادهای جدید اضافه کنید و آنها را مستقیماً از صفحه اصلی خود به عنوان کامل علامت گذاری کنید. این ویجت بسیار مفید است و به شما کمک می کند تا چیزهایی را فقط با نگاه کردن به صفحه اصلی خود به خاطر بسپارید.

موارد همچنین به شما امکان می دهد یادداشت های خود را اضافه کنید. شما می توانید برخی از برنامه های لیست کارهای زیبا را از Google Play دانلود کنید، اما این ویجت روشی منحصر به فرد برای دستیابی به همان هدف بدون نیاز به استفاده از برنامه مناسب دارد.

لینک دانلود: Stuff

8. JINA Drawer

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

JINA به شما امکان می دهد کشوی برنامه را در گوشی اندروید خود سفارشی کنید. اگر گوشی شما دارای برنامه های زیادی است، JINA برای سازماندهی آنها بر اساس نیاز شما بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، گزینه های سفارشی سازی باورنکردنی را نیز ارائه می دهد.

این برنامه به شما امکان می‌دهد پوشه‌هایی بسازید تا برنامه‌های مشابه را در یک مکان ترکیب کنید و در سازماندهی برنامه به شما کمک کند. همچنین به شما امکان می دهد لیستی از برنامه های مورد علاقه خود را برای دسترسی از طریق یک تب کوچک انتخاب کنید که می توانید به راحتی در هر قسمت از صفحه نمایش خود قرار دهید.

JINA که گزینه هشتم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است یک منوی کناری بیرون‌کش دارد که فقط با یک انگشت به سمت چپ فاصله دارد و به شما امکان می‌دهد برنامه‌های خود را به ترتیب حروف الفبا مستقیماً از صفحه اصلی خود به راحتی ببینید. همچنین می توانید نام هر برنامه ای را تغییر دهید و آن را در جایی که می خواهید در لیست قرار دهید قرار دهید.

لینک دانلود: JINA Drawer

9. Sesame Search & Shortcuts

اپلیکیشن شخصی سازی هوم اسکرین اندروید

Sesame که گزینه نهایی ما در مورد بهترین اپلیکیشن های شخصی سازی هوم اسکرین اندروید است ابزار قدرتمندی است که میانبرهایی را در صفحه اصلی شما ایجاد می کند و همچنین به شما امکان می دهد هر چیزی را در تلفن خود جستجو کنید. همچنین می توانید میانبرهای خود را با Sesame سفارشی کنید. این برنامه کاربرپسند است و علاوه بر عملکرد عالی، بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد ویژگی های خاصی را در تلفن یا برنامه های خود خاموش یا تغییر دهید.

پس از نصب، باید به آن اجازه دهید به همه برنامه ها و داده های مربوطه شما دسترسی داشته باشد. سپس می‌توانید فرآیند سفارشی‌سازی را شروع کنید و یک جستجوی فوق‌العاده در دسترس انجام دهید که دسترسی و کارایی کلی را بهبود می‌بخشد.

لینک دانلود: Sesame Search & Shortcuts

با این برنامه ها صفحه اصلی اندروید خود را بازسازی کنید

اپلیکیشن های شخصی‌سازی هوم اسکرین اندروید در زیباتر کردن رابط کاربری گوشی شما و پیمایش آسان‌تر مفید هستند. زمانی که رابط کاربری دقیقی را که می خواهید بدست آورید، بیشتر از استفاده از تلفن خود لذت می برید.

ما از بین هزاران برنامه موجود، این برنامه ها را از فروشگاه Play انتخاب کرده ایم. بنابراین، پیش بروید و آنها را امتحان کنید تا رابط تلفن شما را به طور کامل تغییر دهند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید