بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS با لینک مستقیم دانلود

آیا می خواهید ببینید چهره شما روی سر دیگران چگونه است؟ در اینجا بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS آورده شده است.

بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS

 گوشی هوشمند این امکان را برای همه فراهم کرده است که به راحتی از ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس استفاده کنند، که در غیر این صورت به مهارت های فتوشاپ نیاز دارید. یکی از این توانایی ها تعویض چهره افراد در تصاویر است. اپلیکیشن های تعویض چهره، این کار را به سادگی چند ضربه زدن روی صفحه‌ نمایش انجام داده‌اند.

چه بخواهید با استفاده از دستکاری دستی یک تعویض چهره را کامل کنید یا برنامه ای بخواهید که تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهد، یک برنامه تعویض چهره برای آن وجود دارد. در اینجا بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره موجود برای تلفن هوشمند iOS یا Android شما در حال حاضر وجود دارد.

1. Face Swap Live

بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS

اولین گزینه از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره Face Swap Live است. Face Swap Live از تصاویری استفاده می کند که از قبل در گوشی خود دارید. می توانید درست قبل از اعمال افکت یک سلفی بگیرید یا یک تصویر موجود را وارد کنید. و خوشبختانه، افکت های زیادی در دسترس است. می‌توانید از بین عکس‌ هایی که از قبل بارگذاری شده‌اند انتخاب کنید یا عکس خاصی را که می‌خواهید خود را به آن تبدیل کنید، جستجو کنید.

علاوه بر این، Face Swap Live هم با ویدیوها و هم با عکس‌های ثابت کار می‌کند. در مقایسه با سایر برنامه‌های تعویض چهره موجود، Face Swap Live از نظر دقت کمی کوتاه است. با این حال، هنوز هم یک برنامه تغییر چهره عالی است.

لینک دانلود: Face Swap Live Lite for iOS

لینک دانلود: Face Swap Live for Android

2. Face Swap Booth

دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره Face Swap Booth است. Face Swap Booth با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها ارائه می‌شود که می‌توانید از آنها برای تغییر دقیق تصاویر و ایجاد نتایج دقیق مورد نظر خود استفاده کنید. هیچ تعویض خودکار صورت وجود ندارد. برای تعویض چهره باید از چند حلقه عبور کنید، اما وقتی برنامه را کشف کردید، بسیاری از قابلیت ها را باز خواهید کرد.

Face Swap Booth به شما امکان می دهد ویژگی های خاص را به جای کل چهره ها تغییر دهید. این بدان معنی است که می توانید چشم های شخص دیگری را انتخاب کنید و آنها را روی صورت دیگری بگذارید. همچنین لزوماً به تصویر دوم نیاز ندارید. در عوض می توانید یک الگوی افراد مشهور را انتخاب کنید و از آن برای تولید یک تصویر جدید استفاده کنید.

Face Swap Booth نیز محدودیت عکس یا چهره ندارد. از آنجایی که برنامه می‌تواند داده‌های چهره تصاویری را که آپلود می‌کنید ذخیره کند، می‌توانید هر تعداد چهره را که می‌خواهید برای ویرایش عکس‌های گروهی عوض کنید. همچنین ابزارهای متعددی برای تصحیح هر گونه اشتباهی که الگوریتم‌های Face Swap Booth انجام می‌دهند، پیدا خواهید کرد.

لینک دانلود: Face Swap Booth for Android | iOS

3. Reface

بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS

سومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره Reface است.اگر به دنبال ساخت ویدیوهای با کیفیت بسیار بالا برای تعویض چهره هستید، Reface را دانلود کنید. Reface به طور خاص به هنر تعویض چهره ویدیویی اختصاص داده شده است. اگر تا به حال تصور کرده اید که دیدن خود در تیتر یک نمایش نیمه وقت Super Bowl چگونه به نظر می رسد، Reface برنامه عالی است.

این برنامه به طور مداوم با گیف‌ها و ویدیوهای جدید به‌ روزرسانی می‌شود تا بتوانید فیلترهای جدید و خنده‌دار تعویض چهره را امتحان کنید و Reface را به یکی از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره تبدیل کنید.

اشتراکی در دسترس است که تمام واترمارک ها را از ویدیوها حذف می کند، از شر تبلیغات خلاص می شود و دسترسی نامحدود را باز می کند. همچنین می‌توانید دسترسی مادام‌العمر به ویژگی‌های ممتاز را با هزینه‌ای یکبار خریداری کنید.

لینک دانلود: Reface for Android | iOS

4. Snapchat

بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS

چهارمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره Snapchat است. اسنپ چت یکی از اولین اپلیکیشن هایی بود که افکت تعویض چهره را اضافه کرد. جای تعجب نیست که در طول سال‌ ها قابلیت تعویض چهره در ویدیوها را کامل کرده است. با جستجوی تعویض چهره در نوار جستجوی برنامه، به راحتی می توانید مکان این فیلتر را پیدا کنید.

فیلتر Face Swap را انتخاب کنید و همه چیز آماده است. یک نفر دوم، یک حیوان خانگی، یا تصویری از رول دوربین خود بیاورید و اسنپ چت تعویض چهره را به صورت زنده به شما نشان می دهد. می توانید با نگه داشتن دکمه شاتر یا یک بار ضربه زدن روی آن یک کلیپ ضبط کنید تا عکس بگیرید. این را برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید یا آن را برای استفاده شخصی در عکس های خود دانلود کنید.

اگر کاربر اسنپ چت هستید یا قصد استفاده از اسنپ چت را دارید، تنظیمات حریم خصوصی را در اسنپ چت تنظیم کنید تا حساب خود را ایمن کنید.

لینک دانلود: Snapchat for Android | iOS

5. Instagram

بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره برای اندروید و iOS

پنجمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره Instagram است. اینستاگرام به دلیل گنجاندن محبوب ترین ویژگی ها از سایر برنامه ها شناخته شده است و تعویض چهره نیز از این الگو در امان نبوده است. اگر در یافتن گزینه تعویض چهره در اینستاگرام مشکل دارید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:
  1. اینستاگرام را راه اندازی کنید.
  2. روی Add to Story در گوشه بالا سمت چپ، زیر عکس نمایه خود ضربه بزنید.
  3. روی دوربین ضربه بزنید در پایین، تمام راه را به سمت راست پیمایش کنید تا جلوه‌های مرور را ببینید.
  4. جستجوی تعویض چهره گزینه ها را مرور کنید و یک فیلتر را انتخاب کنید.
  5. روی فیلتر ضربه بزنید تا از آن استفاده کنید.

اگرچه چندین برنامه دیگر که لیست کرده‌ایم، تعویض چهره تمیزتر را ارائه می‌دهند، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد بدون دانلود برنامه جدید، تعویض چهره را انجام دهید.

همیشه راه‌ های خلاقانه‌ای برای افزودن بیشتر به استوری اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام دارای فیلترهایی برای فیلم‌های تعویض چهره، عکس‌های تعویض چهره، و حتی برای تعویض چهره از دو عکس ثابت است.

لینک دانلود: Instagram for Android | iOS

6. Faceover

Faceover ششمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره است. Faceover بیشتر شبیه یک سرویس ویرایش عکس عمل می کند تا یک برنامه تعویض چهره عکسبرداری. این بدان معنی است که برای تعویض چهره با کیفیت بالا بسیار خوب عمل می کند، زیرا می توانید مستقیماً چهره ها را از یک عکس روی سر شخص دیگر کپی و جایگذاری کنید. همچنین می توانید اندازه عکس ها را تغییر داده و برش دهید تا به افزایش کیفیت عکس کمک کنید.

می‌توانید به راحتی عکس‌ ها را مستقیماً در برنامه آپلود کنید و چهره‌ها را از چند عکس عوض کنید. Faceover Pro همچنین با قیمت 6.99 دلار از فروشگاه App در دسترس است که امکان تعویض نامحدود چهره، بدون تبلیغات و سایر ویژگی های برتر را فراهم می کند.

این برنامه فقط برای iOS در دسترس است.

لینک دانلود: Faceover for iOS

7. Funveo

Funveo هفتمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های تعویض چهره است. تعویض چهره تنها یکی از فیلترهای عالی موجود در Funveo است که با نام Banuba در اندروید شناخته می شود. این برنامه به شدت بر روی تعویض چهره متمرکز نیست و در عوض به بیش از هزار فیلتر و ماسک تغییر چهره خنده دار دسترسی پیدا می کند.

Funveo با تمرکز دقیق روی زیبایی‌شناسی تغییر چهره، تعویض‌ های صورت و ماسک‌ های صورت را کامل کرده است. می‌توانید عکس‌ ها را مستقیماً در برنامه آپلود کنید یا سلفی‌ ها و ویدیوهای زنده بگیرید. اگر با بازی سلفی خود مشکل دارید، این دوره های عکاسی را برای گرفتن عکس های بهتر بررسی کنید.

این برنامه برای افرادی که خواهان مزایای رسانه های اجتماعی بدون اعلان های مداوم هستند، فوق العاده در دسترس و مفید است. می‌توانید عکس‌ ها را مستقیماً از طریق فهرست مخاطبین خود بدون استفاده از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی غیر بومی ارسال کنید.

لینک دانلود: Funveo for Android | iOS

آیا برنامه های Face Swap عملکرد خوبی دارند؟

توانایی تعویض چهره و تولید فیلم یا عکس در چند ثانیه بدون هیچ گونه مهارت حرفه ای مطمئناً پیشرفت مثبتی به نظر می رسد. تعویض صورت خود با گربه یا سگ ممکن است یک سرگرمی سرگرم کننده باشد، اما فناوری تعویض چهره دارای نکات منفی بالقوه بزرگتری است.

ویدئوهای دیپ فیک یکی از این پیامدهای منفی هستند. برای افراد ناآشنا، ما یک راهنمای دقیق در مورد Deepfakes داریم تا به شما کمک کنیم بفهمید که چقدر می توانند مخرب باشند تا بتوانید بهتر از خود در این دنیای پیشرفته از نظر فناوری محافظت کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید