بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 همراه با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 همراه با لینک مستقیم دانلود . اپلیکیشن های اندرویدی زیادی وجود دارد، اما در اینجا تعدادی از آنها را که واقعاً می خواهید در ویندوز 11 بکار ببرید مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 همراه با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11

خب شما ساب سیستم ویندوز را برای اندروید راه اندازی کرده اید. شما همچنین Amazon App Store یا شاید فروشگاه دیگری را در اختیار دارید. پس حالا واقعا قصد دارید تا چه چیز دیگری را نصب کنید؟

بیایید به شش اپلیکیشن مختلف که ممکن است بخواهید در سیستم ویندوز خود استفاده کنید نگاهی بیندازیم.

صبر کنید… برنامه های اندروید در ویندوز 11؟

اگر قبلاً متوجه نشده اید، می توانید برنامه های اندرویدی بومی را روی سیستم ویندوز 11 خود نصب کنید. در حال حاضر این فقط به طور رسمی از طریق Amazon App Store پشتیبانی می شود، اما تا زمانی که ساب سیستم اندروید ویندوز را نصب کرده باشید، می توانید برنامه های اندروید را در ویندوز 11 نیز سایدلود کنید.

بسیاری از برنامه های موجود در این لیست مستقیماً از Amazon App Store در دسترس نیستند، بنابراین این مورد را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید : افزایش سرعت اینترنت در گوشی

1. Kindle App

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11

پیدا کردن یک برنامه eReader برای ویندوز سخت نیست، اما پیدا کردن برنامه ای به این تمیزی و استفاده آسان دشوار است.

اگر از قبل از برنامه Kindle برای مطالعه در گوشی خود استفاده می‌کنید، ایده خوبی نیست که این اپلیکیشن را به نصب ویندوز 11 خود بیاورید تا اطمینان حاصل کنید که می‌توانید دقیقاً از جایی که کار را متوقف کرده‌اید، در هر دستگاهی ادامه دهید.

این اپلیکیشن که اولین مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 است یکی از برنامه های موجود در Amazon App Store است، بنابراین عملکرد و ثبات آن تضمین شده است.

لینک دانلود: Amazon Kindle

2. Sync for Reddit

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11

آیا Reddit را زیاد مرور می کنید؟ اگر چنین است، احتمالاً در گذشته به دنبال برنامه‌های جایگزین Reddit بوده‌اید تا از یک رابط کاربری تمیزتر و با طراحی بهتر لذت ببرید.

خب پس هم اکنون  UI می تواند به سیستم ویندوز شما منتقل شود.

همگام سازی برای Reddit  که دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 است در هر زمینه ای عالی کار می کند، و اگر از قبل به طراحی عادت کرده اید، بتوانید از آن در سیستم ویندوز خود استفاده کنید، می تواند بسیار مفید باشد.

لینک دانلود: Sync for Reddit

3. Outlook for Mobile

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11

این گزینه برای کسانی است که از عملکردهای صفحه لمسی در ویندوز مانند سرفیس پرو یا دستگاه های مشابه استفاده می کنند.

Outlook که سومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 است به دلیل داشتن کنترل های لمسی دشوار تا حدودی بدنام است، اما برنامه Outlook بی عیب و نقص عمل می کند.

بنابراین امکان نصب برنامه اندروید بر روی کامپیوتر شما یک راه حل واضح است. این کمک می کند که یک برنامه ایمیل برای شروع نسبتاً ساده باشد، بنابراین کارایی زیادی را از دست ندهید.

لینک دانلود: Outlook for Mobile

4. TachiyomiSY

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11

این اپلیکیشن برای همه کاربردی نخواهد بود، اما TachiyomiSY که گزینه چهارم بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 است یک مانگاخوان شیک و کاربردی است.

پیدا کردن خوانندگان مانگا که هم خوب به نظر می رسند و هم خوب کار می کنند می تواند در ویندوز یک چالش باشد، بنابراین جایگزین اندروید راه حل واضح دیگری است.

این اپلیکیشن مزیت همگام‌سازی را که برنامه Kindle به ارمغان می‌آورد را نخواهد داشت، اما همچنان روش خوبی برای خواندن مانگا از سیستم ویندوز شماست.

لینک دانلود: TachiyomiSY

5. Apple TV

Apple TV که گزینه پنجم از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای ویندوز 11 است تنها یکی از بسیاری از سرویس‌ های استریم است که ممکن است برای دسترسی به نسخه وب برای استفاده از آن استفاده کنید.

متأسفانه، Apple TV یک برنامه مبتنی بر ویندوز را برای اجرای بومی ارائه نمی دهد. ظاهراً در نهایت یک برنامه ویندوز برای Apple TV وجود خواهد داشت.

با این حال، بدون اعلام رسمی یا خبری در مورد وضعیت آن، این ممکن است بهترین راه برای تماشای Apple TV در سیستم ویندوز خود بدون استفاده از مرورگر باشد.

لینک دانلود: Apple TV

6. Apple Music

مشابه ورودی بالا، Apple Music یک سرویس اشتراکی است که ممکن است برای آن پول پرداخت کنید، اما نتوانید در سیستم ویندوز خود به آن دسترسی پیدا کنید.

راه حل برنامه اندروید است. اکنون می توانید به کتابخانه موسیقی خود در سیستم اصلی خود دسترسی داشته باشید و به آن گوش دهید و در حین انجام آن از ظاهر شیک برنامه لذت ببرید.

حتی اگر نسخه ای معادل ویندوز برای برنامه های اپل در نهایت به پلتفرم ویندوز برسد، بعید است که آنها به خوبی نسخه های برنامه عمل کنند یا ظاهری شیک داشته باشند.

لینک دانلود: Apple Music

سازگاری Cross Platform در ویندوز 11

خب! حالا شما مالک این اپلیکیشن ها هستید. پس از راه‌اندازی ساب سیستم ویندوز برای اندروید، اکنون تعداد انگشت شماری برنامه دارید که واقعاً می‌خواهید نصب کنید.

ممکن است قصد شما در مورد عملکرد این برنامه ها متفاوت باشد، اما حداقل همه آنها سازگار هستند و همه هدفی را دنبال می کنند که غیر از این نمی توانید به دست آورید.

با وجود تعداد زیاد برنامه های اندرویدی موجود، حتی ممکن است بتوانید چند برنامه دیگر را متناسب با نیازهای خود پیدا کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید