بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس

بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید

آیا می‌خواهید افراد را از ردیابی عکس‌ ها و ویدیوهای خصوصی خود منع کنید؟ در این مقاله بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس را بررسی می کنیم.

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس

بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید

اگر از افرادی خسته شده‌اید که وقتی گوشی شما را در دست دارند عکس‌های شما را زیر و رو می‌کنند، پس به یک برنامه صندوق گالری نیاز دارید. برنامه‌های صندوق گالری از Play Store عکس‌ های خصوصی شما را ایمن و ایمن نگه می‌دارند تا فقط شما بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

در اینجا بهترین برنامه های خزانه گالری برای دور نگه داشتن چشمان کنجکاو از تصاویر و ویدیوهای شما آورده شده است.

معرفی اپلیکیشن: نحوه نصب و اجرای چندین نمونه از برنامه های اندروید , معرفی اپلیکیشن

1. Sgallery

بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید

اولین مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس Sgallery است. می توانید عکس ها و ویدیوهای خصوصی خود را با برنامه Sgallery در اندروید مخفی کنید. Sgallery یکی از بهترین جایگزین های برنامه گالری در اندروید است. می‌توانید به سرعت عکس‌ ها، ویدیوها، فایل‌ ها و برنامه‌ هایی را که نمی‌ خواهید دیگران ببینند پنهان کنید. Sgallery همچنین آیکون برنامه خود را پنهان می کند تا از ایمنی کامل تصاویر شما اطمینان حاصل کند.

مرور عکس‌های شما به لطف ویژگی‌ ها و طراحی آسان برنامه، روان خواهد بود. از یک الگوریتم رمزگذاری AES برای رمزگذاری محتوای حساس و خصوصی استفاده می کند. شما می توانید تم های زیبا با رنگ های مختلف برای پیگیری آلبوم های خود ایجاد کنید.

برای امنیت بیشتر، Sgallery همچنین ویژگی باز کردن قفل اثر انگشت، رمز عبور جعلی و سلفی مزاحم را برای دستگیر کردن هر کسی که سعی در نفوذ به برنامه دارد ارائه می دهد.

لینک دانلود: Sgallery

2. 1Gallery

بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید

مورد دوم از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس 1Gallery است. برنامه 1Gallery یکی از بهترین برنامه های گالری است که می توانید در گوشی هوشمند اندرویدی خود داشته باشید. می توانید از ویژگی های پنهان و رمزگذاری برای ایمن سازی تصاویر و ویدیوهای خود در گوشی هوشمند خود استفاده کنید. این برنامه رمزگذاری را با ویژگی‌های محافظت از رمز عبور مانند پین، الگوها یا اثر انگشت ارائه می‌کند.
استفاده از این برنامه برای سازماندهی فیلم ها و عکس های شما در آلبوم ها نیز ساده است. می توانید تصاویر را جستجو کنید و پوشه های جدیدی ایجاد کنید تا گالری خود را بهتر مرتب کنید. با ویژگی ویرایشگر عکس، می‌توانید عکس‌های خود را برش دهید، اندازه را تغییر دهید، فیلتر اضافه کنید و بچرخانید. ویرایشگر ویدیو به شما اجازه می دهد تا تغییرات اساسی، از جمله کوتاه کردن ویدیوها را انجام دهید، و همچنین از پخش با زیرنویس پشتیبانی می کند.
برای تجربه روان‌تر هنگام پیمایش در گالری، بین حالت‌ های خودکار، روشن و تاریک انتخاب کنید. 1Gallery همچنین انتقال تصاویر خود را به یک گوشی جدید، تنها با کپی و چسباندن پوشه تصویر خود آسان می کند.
لینک دانلود: 1Gallery

3. Photo Lock App

بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید

مورد سوم از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس Photo Lock App است. اگر به دنبال خصوصی نگه داشتن زندگی شخصی خود هستید، برنامه Photo Lock یک گالری خصوصی است که می توانید در گوشی هوشمند اندرویدی خود از آن استفاده کنید. دیگر لازم نیست زمانیکه دوستان یا خانواده شما گوشی شما را در دست دارند نگران باشید. عکس ها و سایر فایل های حساس را می توان با استفاده از یک پین عددی یا الگوی انتخابی در این برنامه ذخیره کرد.
این برنامه دارای یک مرورگر خصوصی داخلی است که از طریق آن می توانید در اینترنت گشت و گذار کنید و عکس ها را مخفیانه در برنامه دانلود کنید. همچنین می‌توانید سایت‌ های مورد علاقه‌تان را برای دسترسی آسان‌تر از طریق برنامه نشانه‌گذاری کنید، و یک صندوق جعلی با فیلم‌ها و تصاویر جعلی ایجاد کنید تا حواس هر آدم کنجکاوی را پرت کنید. همچنین این اپلیکیشن دارای حالت Stealth است که جایگزین آیکون برنامه می شود یا می توانید از طریق تنظیمات گوشی خود به برنامه دسترسی داشته باشید در حالی که آیکون را به طور کامل مخفی کنید.
ویژگی قفل رو به پایین برنامه، وب‌ سایت یا سایر برنامه‌ ها را هر زمان که گوشی خود را برگردانید، می‌بندد. وقتی شخصی سعی می کند به گالری عکس شما نفوذ کند، این برنامه با وارد کردن رمز عبور یا پین اشتباه، یک سلفی مزاحم می گیرد. با این حال، هنگام حذف برنامه مراقب باشید زیرا فایل ها در آن ذخیره می شوند و به همراه خود برنامه حذف می شوند.
لینک دانلود: Photo Lock App

4. PhotoGuard

بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید

مورد چهارم از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس PhotoGaurd است. PhotoGaurd یک صندوق عکس خصوصی است که تمام فیلم ها و عکس های شما را ایمن نگه می دارد. از رمزگذاری درجه نظامی AES-256 بیت برای قفل کردن فایل های مخفی شما با رمز عبور، اثر انگشت یا الگو استفاده می کند. این برنامه عکس ها و ویدیوهای شما را بدون آپلود در هیچ سروری روی دستگاه شما قفل می کند.
این برنامه دارای یک حالت دوربین مخفی است که تمام عکس های خصوصی را که مستقیماً در PhotoGuard می گیرید پنهان می کند. می توانید آلبوم های خود را با موضوعات مختلف جدا کنید و برای هر کدام از رمزهای عبور منحصر به فرد استفاده کنید.
اگر می‌خواهید از برنامه در چندین دستگاه استفاده کنید، PhotoGuard یک ابر خصوصی برای پشتیبان‌گیری خودکار و همگام‌ سازی فایل‌ های شما ارائه می‌دهد. ابر خصوصی فضای نامحدودی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به سرعت فایل های خود را حتی پس از حذف نصب برنامه از گوشی هوشمند خود بازیابی کنید. همچنین هنگامی که کسی نتواند قفل برنامه را باز کند، هشدارهای ورود و سلفی مزاحم دریافت می کنید.
لینک دانلود: PhotoGuard

5. Vault

بهترین اپلیکیشن های گالری اندروید

مورد آخر از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای مخفی کردن عکس Vault است. Vault یک برنامه موبایل منحصر به فرد برای ایمن سازی فیلم ها و عکس های شما در ‘,ad شما است. با ویژگی‌ هایی مانند بوکمارک خصوصی، مرورگر ناشناس، پشتیبان‌گیری ابری و قفل برنامه، می‌توانید امنیت تلفن همراه خود را به صورت رایگان بهبود بخشید. شما فقط می توانید با پین یا رمز عبور صحیح به عکس ها و فیلم ها دسترسی داشته باشید.
تصاویر همچنین در فضای ذخیره‌سازی ابری خود Vault پشتیبان‌گیری می‌شوند تا هر زمان که بخواهید، آن‌ها را بازیابی کنید. این کار انتقال فایل‌های خود به دستگاه جدید یا دسترسی به آن‌ها در چندین گوشی یا تبلت را آسان‌تر می‌کند.
Vault همچنین یک مرورگر ایمن ارائه می دهد، بنابراین می توانید بدون به جا گذاشتن هیچ ردی در اینترنت گشت و گذار کنید. نشانک‌های شما از این مرورگر نیز شخصی خواهند بود.
حالت مخفی به شما امکان می دهد نماد برنامه Vault را مخفی کنید. شما تنها کسی هستید که می توانید آن را با رمز عبور صحیح پیدا کنید. برنامه Vault همچنین به طور مخفیانه از افرادی که سعی در دسترسی به برنامه با رمز عبور اشتباه دارند، عکس می گیرد.
لینک دانلود: Vault

با برنامه‌های گالری Vault، عکس‌ها و ویدیوها را خصوصی نگه دارید

شما همیشه گوشی خود را همراه خود نخواهید داشت، اما همچنان می‌توانید مطمئن شوید که عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی‌تان به همین شکل باقی می‌مانند. با استفاده از برنامه‌های گالری، می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها و سایر فایل‌های خود را به دور از چشم کنجکاو قفل کنید. برای دسترسی به محتوای خصوصی خود می توانید از رمز عبور، پین یا اثر انگشت خود استفاده کنید.
برخی از این برنامه‌ ها دارای پشتیبان‌ گیری ابری برای بازیابی سریع فایل‌های شما با استفاده از یک دستگاه جدید هستند، اگرچه همیشه باید سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامه‌ها را قبل از اینکه فایل‌های خود را به آن‌ها واگذار کنید، بررسی کنید.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید