بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر 2022

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر 2022 برای اندروید و آیفون iOS کدام است؟ بهترین برنامه و نرم افزار عکس گرفتن با فیلتر برای گوشی های اندروید و آیفون را در ادامه این مطلب با لینک دانلود مستقیم هر اپلیکیشن معرفی میکنیم.

اگر اغلب با دستگاه iOS یا Android خود عکس می گیرید و می خواهید در همان حال آنها را بهبود ببخشید، استفاده از یک برنامه فیلتر راه بسیار خوبی است. امروزه، تنوع چنین برنامه هایی چشمگیر است و تمام نت پر شده از بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر های مختلف،اما کدام یک در حقیقت بهترین است؟!

هدف برخی از فیلترها تصحیح رنگ‌ها است، در حالی که برخی دیگر اجازه می‌دهند عکس‌ها را به عکس‌های B&W تبدیل کنند یا آنها را با افکت های قدیمی تزئین کنند. مهم نیست نیازهای شما چیست، مطمئناً یک برنامه مناسب پیدا خواهید کرد.

اگر از کاربران اینستا هستید لازم است بدانید:   حذف اکانت اینستاگرام ، چگونه اینستاگرام را پاک کنیم

10 تا از بهترین برنامه فیلتر برای نصب

  • VSCO – فیلترهای قابل تنظیم
    Snapseed – مجموعه ای شگفت انگیز از فیلترها برای پرتره
    A Color Story- بیش از 100 فیلتر، از جمله 40 افکت حرکتی
    Darkroom – فیلترهای پیشرفته برای عکس های اینستا
    Afterlight – فیلترهای ایجاد شده توسط عکاسان معروف
    Photoleap – فیلترهای پیشرفته با ابزار mask
    Instagram – برنامه استاندارد فیلتر عکس
    Retrica – بهترین برنامه دوربین با فیلتر
    Polarr – بیشترین تعداد فیلترهای رایگان
    Mextures – فیلترهای فیلم زیبا

با استفاده از این برنامه‌ها، حتی اگر ویرایشگر عکس ندارید، می‌توانید عکس‌های روزانه خود را برای اینستاگرام با فیلترهای رنگارنگ بهبود بخشید. امروزه، تعدادی برنامه فیلتر واقعا مناسب و رایگان وجود دارد. برای صرفه جویی در زمان برای یافتن بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر، فهرستی از 10 برنامه فیلتر که امسال محبوب هستند را گردآوری کرده ام. هر کدام از این اپلیکیشن ها می توانند هم صاحبان آیفون و هم اندروید را راضی کنند.

                                                                                                             ORDER COLOR CORRECTION                                                                                          

اگر انواع فیلترهای موجود در برنامه های توضیح داده شده در این مقاله برای شما کافی نیست،.شما باید با روتوشگرهای ماهر تماس بگیرید،آنها سایه ها، WB، تن ها را تنظیم می کنند و سایر اصلاحات را انجام می دهند تا تصاویر شما فوق العاده به نظر برسند. این کار کمترین زمان ممکن را خواهد برد اما مستلزم صرف هزیته خواهد بود پس عاقلانه تر و مناسب تر است که با من در معرفی بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر 2022 همراه شده  از خودتان کمی ذوق و سلیقه نشان دهید!

(B&W عکس :تراز سفیدی ( White balance – وایت بالانس ) تراز سفیدی معیاری است که نشان می دهد رنگ های یک عکس گرفته شده توسط دوربین ما چقدر سرد و گرم هستند و ما می توانیم آن را با توجه به نیازها و خلاقیت خود از طریق تنظیمات دوربین تنظیم کنیم. تراز سفیدی در کنار سایر تنظیمات دوربین ما می تواند نقش بسیار مهمی در تصویر ثبت شده داشته باشد و اگر طبق اصول و خلاقانه تنظیم شود می تواند به زیبایی عکس کمک زیادی کند.)

1. VSCO – انتخاب ما

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

                    DOWNLOAD                    

  • فیلترهای قابل تنظیم
  • فیلترهای یک ضربه با شدت قابل تنظیم
  • ابزارهای پیشرفته ویرایش تصویر
  • دوربین یکپارچه
  • رنگ های ظریف و از پیش تنظیم های B&W

حکم: VSCO یکی از محبوب ترین برنامه های فیلتر است که در آن می توانید تمام فیلترها را به خوبی تنظیم کنید. به جای بخش معمول «فیلترها»، VSCO «پیش‌تنظیمات» را ارائه می‌کند. هر مجموعه ای از پیش تنظیمات رایگان VSCO شبیه یک جلوه فیلم است.

در بخش Presets، طیف وسیعی از فیلترهای رنگی و B&W را خواهید دید که در مجموعه های جداگانه سازماندهی شده اند. پس از اعمال فیلتر، VSCO یک نوار لغزنده را برای تنظیم شدت افکت ها ارائه می دهد. با کمک آن، ممکن است اثر را نرم کنید یا آن را شدیدتر کنید. علاوه بر این، می‌توان تنظیمات اضافی مانند تنظیم رنگ، نوردهی، وضوح، رنگ پوست، دانه‌بندی فیلم، وینیت و غیره را انجام داد.

وجود دوربین داخلی نیز مزیت دیگری است. می توانید مستقیماً در VSCO عکس بگیرید و بلافاصله به ویرایش آنها ادامه دهید. دوربین دارای تنظیمات خوبی است، به شکل نقطه فوکوس، ISO و تعادل رنگ سفید. علاوه بر این، با ثبت نام برای عضویت در VSCO (19.99 دلار در سال) به طیف کاملی از فیلترهای +130 VSCO و همچنین ابزارهای تصحیح تصویر اضافی دسترسی خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

2. Snapseed

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

DOWNLOAD

  • مجموعه ای از فیلترهای شگفت انگیز برای پرتره
  • فیلترهای قابل تنظیم
  • فیلترهای بهبود پرتره
  • ابزارهای قدرتمند ویرایش عکس انتخابی
  • ویرایش غیر مخرب تصویر
  • ممکن است برای یک تازه کار پیچیده باشد

حکم: مجموعه فیلترهای Snapseed آن را به بهترین برنامه فیلتر برای عکاسان با تجربه تبدیل می کند. دسته بندی فیلترها شامل سیاه و سفید، قدیمی، گرانج، فیلم دانه دانه، Retrolux و Glamour Glow است. بخشی از فیلترهای ارائه شده مانند برنامه های مشابه ظریف نیستند. با این حال، آنها قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید شدت افکت ها را کاهش دهید.

یکی از ویژگی های متمایز ویرایش غیر مخرب عکس است. این بدان معنی است که شما می توانید هر ویرایش فردی را در هر زمانی در آینده حذف یا تغییر دهید. پس از ایجاد تغییراتی در یک عکس، روی نماد «ویرایش تاریخچه» در بالای صفحه ضربه بزنید. در اینجا می توانید هر یک از لایه ها را حذف کنید.

Snapseed اجازه می دهد تا جلوه های HDR را اضافه کنید و منحنی ها را با یک نقطه کنترل تعیین شده در عکس های خود تنظیم کنید. علاوه بر این، Snapseed مانند نرم‌افزارهای حرفه‌ای، ماسک برس و عملکردهای شخصی‌سازی شفابخش را ارائه می‌کند. این برنامه ویرایش عکس به صورت رایگان در دسترس است.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

3. A Color Story (یک داستان رنگی)

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

                        DOWNLOAD                                

  • بیش از 100 فیلتر، از جمله 40 افکت حرکتی
  • 100 فیلتر قابل تنظیم
  • امکان ایجاد فیلترهای منحصر به فرد و سفارشی
  • بیش از 40 افکت حرکتی
  • ویرایش های انتخابی و پردازش دسته ای عکس
  • تصادفات احتمالی
  • ویرایش دسته ای عملکرد را کاهش می دهد

حکم: یک Color Story یکی از بهترین برنامه های فیلتر است که تنظیمات کارآمدتری را نسبت به فیلترهای یکپارچه اینستاگرام ارائه می دهد. هدف اصلی آن تصحیح رنگ ها در تصاویر است. فیلترها روشنایی و اشباع تمام رنگ ها از جمله سفید را افزایش می دهند. در کل، Color Story شات را تازه می کند و آن را اصیل تر می کند.

این برنامه فیلتر بیش از 100 فیلتر شامل 40 افکت حرکتی را ارائه می دهد: شعله ور شدن لنز، بوکه، نشت نور، درخشش و بافت. می‌توانید این جلوه‌ها را جابه‌جا کنید، اندازه را تغییر دهید، بچرخانید و شفافیت را تنظیم کنید. علاوه بر این، امکان ایجاد فیلترهای خود و ذخیره آنها برای استفاده در آینده وجود دارد.

جدا از فیلترها، Color Story 20 ابزار اضافی از جمله براش ها، منحنی ها، لغزنده ها برای تنظیم سایه ها، نوردهی و غیره را ارائه می دهد. ویژگی ویرایش دسته ای به شما امکان می دهد فیلترها و سایر تغییرات را به طور همزمان روی چندین عکس اعمال کنید. اگرچه این برنامه رایگان است، اما ممکن است با خریدهای درون برنامه ای روبرو شوید.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

4.Darkroom (تاریکخانه)

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

  • فیلترهای پیشرفته برای عکس های اینستا
  • فیلترها به راحتی در دسته بندی ها سازماندهی می شوند
  • ابزارهای پیشرفته بهبود تصویر
  • طیف گسترده ای از فیلترهای رنگی و رنگی
  • شما می توانید فیلترهای سفارشی خود را ایجاد کنید
  • فقط 12 فیلتر رایگان
  • ویرایش دسته ای ممکن است تاخیر داشته باشد

حکم: Darkroom یک ویرایشگر قدرتمند و غنی است که طیف وسیعی از فیلترها را ارائه می دهد. یک ویژگی جالب این است که می توانید یک فیلتر را برای یک “عکس زنده” اعمال کنید. فیلترهای عکس از روشن و رنگارنگ تا رنگ‌پریده و قدیمی و تک رنگ متغیر هستند. آنها در دسته بندی ها، از جمله منظره، پرتره و سیاه و سفید سازماندهی می شوند. می توانید شدت فیلتر را با یک نوار لغزنده تنظیم کنید.

شما می توانید فیلترهای خود را ایجاد کرده و آنها را به عنوان پیش تنظیم برای استفاده در آینده ذخیره کنید. علاوه بر این، نسخه رایگان Darkroom حالت ویرایش دسته‌ای را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید فیلترها و تنظیمات دیگر را به طور همزمان روی کل آلبوم عکس‌ها اعمال کنید.

همچنین Darkroom دارای مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته ویرایش تصویر است. از جمله آنها می توان به HSL، منحنی ها، تنظیمات انتخابی، تنظیمات سایه، نوردهی، برس درمانی و موارد دیگر اشاره کرد. اکثر ابزارهایی که Darkroom ارائه می دهد کاملا رایگان هستند. اما تنها 12 فیلتر رایگان وجود دارد، در حالی که مجموعه کامل و پریمیوم از 50 گزینه تشکیل شده است.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

5. Afterlight (پس از نور)

  • بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر
    فیلترهای ایجاد شده توسط عکاسان معروف
  • فیلترهایی از عکاسان حرفه ای
  • تعداد زیادی روکش
  • شما می توانید از پیش تنظیمات ایجاد کنید
  • فیلترها به راحتی بر اساس رنگ گروه بندی می شوند
  • عملکرد رایگان محدود است
  • به روز رسانی های بسیار نادر

حکم: Afterlight یک برنامه فیلتر است که تعداد زیادی فیلتر حرفه ای ایجاد شده توسط عکاسان مشهور را ارائه می دهد. هر فیلتر به گونه‌ای طراحی شده است که حالت خاصی را در یک عکس منتقل کند، نه فقط روشنایی، کنتراست و غیره را افزایش دهد. آنها از سرد و تازه تا گران‌قیمت و قدیمی هستند و انعطاف‌پذیری زیادی برای سبک‌های مختلف به شما می‌دهند.

می توانید از فیلترها به طور جداگانه یا در ترکیب با ابزارهای تنظیم دستی استفاده کنید: تن صدا، اشباع و شدت یک جلوه را ویرایش کنید. جلوه های ویژه اضافی شامل رنگ آمیزی انتخابی، نوردهی دوگانه و بافت گرد و غبار است. به هر حال، بسیاری از عکاسان اینستاگرام از این اپلیکیشن برای ویرایش عکس استفاده می کنند.

جدا از فیلترها و پوشش های آماده، می توانید از پیش تنظیمات خود را ایجاد کرده و در آینده از آنها استفاده کنید. همچنین قابل ذکر است که از پیش تنظیم های معمولی در Afterlight بر اساس رنگ گروه بندی می شوند. در بالای هر فیلتر، یک خط از یک رنگ – آبی، سبز، قرمز، بنفش یا نارنجی را مشاهده خواهید کرد. این نشان می دهد که یک فیلتر متعلق به یک دسته خاص است. این برای راحتی کاربران ساخته شده است. می توانید از نسخه رایگان یا پولی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اولی خریدهای درون برنامه ای نیز دارد.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

6. Photoleap

  • بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر
    فیلترهای پیشرفته با ابزار mask
  • فیلترهای Duo
  • ابزارهای تنظیم اولیه
  • امکان تنظیم فیلترهای آماده
  • ابزار ماسک برای تصحیح رنگ پیشرفته
  • برخی از فیلترها با اشتراک در دسترس هستند

حکم: این برنامه فیلتر برای کاربران با طیف وسیعی از فیلترهای با کیفیت بالا و کاملاً قابل تنظیم، جذابیت دارد. علاوه بر این، با ابزارهای قدرتمند بسیاری همراه است، بنابراین می توانید بدون استفاده از برنامه های دسکتاپ پیشرفته، به عکس های خود ظاهری حرفه ای بدهید. Photoleap می تواند هم هنرمندان ماهر و هم کاربران متوسطی را که می خواهند تصاویر خود را قبل از خروجی آنها در شبکه های اجتماعی بهبود بخشند، راضی کند.

در میان ویژگی‌ها، لایه‌ها و حالت‌های ترکیب، جلوه‌های جالب، فیلترها، براش‌ها، تنظیمات تونال و موارد دیگر را خواهید یافت. بنابراین، می توانید ایده های خلاقانه خود را در حال حرکت تجسم کنید و نتایج را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. مراحل بسیار ساده می باشند.

برای کاربران پیشرفته، ابزار “Mask” مورد نیاز برای تصحیح نقطه را فراهم می کند. به عنوان مثال، می‌توانید از فیلتر B&W برای غروب خورشید (پس‌زمینه عکس)، و برای پیش‌زمینه (شیء اصلی در عکس) استفاده کنید – یک رنگ قرمز متضاد، در نتیجه عکس را رسا و منحصر به فرد می‌کند. درست مانند Afterlight، این برنامه برای دانلود رایگان است. اما اکثر فیلترها و ابزارها، از جمله ماسک، فقط در نسخه پولی با قیمت 3.99 دلار موجود هستند.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

7. اینستاگرام

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

  • برنامه استاندارد فیلتر عکس
  • بیش از 30 فیلتر به صورت رایگان
  • برای مبتدیان عالی است
  • دوربین پیشرفته
  • می توانید “ماسک های زنده” را اعمال کنید
  • هیچ ابزار پیشرفته بهبود عکس
  • به مهارت های کار با برنامه های دیگر نیاز دارد

حکم: اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی و یک ویرایشگر اولیه عکس است. این برنامه بیش از 30 فیلتر را ارائه می دهد که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. محبوب ترین آنها کلرندون، جونو، لودویگ، لارک، گینگهام، لو-فی هستند. اما این فیلترها توسط هر شخص دیگری استفاده می شود، بنابراین هیچ منحصر به فردی در شات نهایی وجود ندارد. به همین دلیل اینستاگرام رتبه هفتم را در لیست بهترین اپلیکیشن های فیلتر من به خود اختصاص داده است.

نوار لغزنده ای برای تنظیم شدت فیلتر وجود دارد. علاوه بر این، برنامه به شما امکان می دهد نوردهی، رنگ، وضوح و محو شدن را تغییر دهید. افزودن افکت‌های شیب‌شیفت یا وینیت نیز امکان‌پذیر است.

دوربین یکپارچه سزاوار توجه ویژه است. در اینجا می‌توانید نه تنها عملکردهای عکس‌برداری و فیلم‌برداری، بلکه حالت‌های دیگر مانند بومرنگ، سوپرزوم، هندزفری را نیز پیدا کنید. می‌توانید یک فیلتر اعمال کنید، و همچنین از انواع «ماسک‌های زنده» و پوشش‌ها برای هر یک از این سبک‌های عکاسی استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

8.  Retrica  (رتریکا)

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

  • بهترین برنامه دوربین با فیلتر
  • آسان برای تسلط
  • 55 فیلتر رایگان
  • گزینه تاری خارج از فوکوس
  • حالت تصادفی مفید
  • راهی برای آپلود عکس از گالری وجود ندارد
  • حتی نسخه Pro دارای محتوای پولی است

حکم: Retrica یک برنامه فیلتر عالی با جلوه ای شبیه فیلم است که تلفن هوشمند شما را به یک دوربین یکپارچهسازی با سیستمعامل تبدیل می کند. من نمی دانستم که Retrica چنین طیف گسترده ای از فیلترها را ارائه می دهد – در کل 80 فیلتر، 55 در نسخه رایگان. علاوه بر این، برنامه حالت تصادفی، تایمر، عکسبرداری با فاصله و جلوه تاری را ارائه می دهد. ویژگی تاری خارج از فوکوس بسیار مفید است و به شما این امکان را می دهد که فقط روی خود تمرکز کنید و پس زمینه را محو کنید.

همانند اینستاگرام، این برنامه دوربین برای آیفون گزینه های زیادی برای ایجاد عکس، فیلم، گیف و حتی کلاژ ارائه می دهد. جدا از مجموعه وسیعی از جلوه ها و فیلترهای بلادرنگ، Retrica تمبرها، برچسب ها، نقاشی ها، گزینه های برش و متون را برای دکوراسیون ارائه می دهد.

با این حال، من از این واقعیت خوشم نمی آید که برای ذخیره تصاویر صادر شده از کتابخانه باید یک خرید درون برنامه ای اضافی در نسخه های حرفه ای و رایگان انجام دهید.
رابط برنامه فیلتر retrica

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

9.Polarr  (قطبی)

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

DOWNLOAD      

  • بیشترین تعداد فیلتر رایگان
  • تعداد زیادی فیلتر رایگان
  • اثرات آب و هوایی با کیفیت بالا
  • اپلیکیشن چند پلتفرمی
  • به اضافه کردن واترمارک اجازه می دهد
  • نسخه حرفه ای شامل هزینه های ماهانه است
  • چیدمان رابط و ابزار خیلی راحت نیست

حکم: Polarr تعداد قابل توجهی از فیلترها را برای عکس ها (از جمله بیش از 150 فیلتر پولی) برای ویرایش عکس های اینستاگرام ارائه می دهد. همه فیلترها در دسته های هنری مختلف سازماندهی شده اند که کار را بسیار ساده می کند. مانند سایر برنامه های فیلترینگ، امکان تنظیم شدت افکت با استفاده از یک نوار لغزنده را فراهم می کند.

برخلاف اکثر برنامه های فیلتر رایگان، در اینجا نه تنها می توانید فیلترهای خود را برای استفاده در آینده ایجاد کنید، بلکه آنها را با سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن امکان افزودن افکت های آب و هوایی به عکس ها است. شما می توانید با فشار یک دکمه، شعله های نور ظریف، برف و ابرها را اضافه کنید، غروب خورشید یا قطرات باران خیره کننده ایجاد کنید تا حالت مالیخولیایی را منتقل کنید. Polarr همچنین می تواند به عنوان یک برنامه کولاژ عکس قابل اعتماد عمل کند، بنابراین در آزمایش قابلیت های آن تردید نکنید.

وقتی Polarr Pro را با قیمت 2.49 دلار در ماه یا 23.99 دلار در سال خریداری می کنید، گزینه ای برای همکاری نزدیک با نسخه دسکتاپ دارید. می‌توانید چند فیلتر و پوشش را با استفاده از تلفن هوشمند خود اعمال کنید و یک عکس را به دسکتاپ ارسال کنید تا نتیجه نهایی را در یک صفحه بزرگ ببینید.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

10. Mextures  (ترکیبات)

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

  • فیلترهای فیلم زیبا
  • رابط کاربری را پاک کنید
  • فیلترهای فیلم قابل توجه
  • تعداد لایه های نامحدود
  • مجموعه عظیمی از بافت ها
  • یخ زدن های مکرر
  • بدون پشتیبانی از RAW
  • حالت ویرایش دسته ای وجود ندارد

حکم: Mextures انواع فیلترهای قابل توجه به سبک فیلم است که  امکان تبدیل عکس ها به B&W را فراهم می کند. می توانید تعداد نامحدودی از لایه های افکت را اضافه و ترکیب کنید تا تصاویر منحصر به فرد ایجاد کنید. پس از اعمال فیلتر، از ابزارهای ویرایش عکس موجود برای تنظیم رنگ، نوردهی و وضوح استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب برنامه، مجموعه عظیمی از ساختارها، جلوه های دانه بندی فیلم، نشت نور و گرادیان های رنگارنگ است. آنها خلق و خوی فوق العاده و لبه هنری را به عکس ها اضافه می کنند.

تمام تغییرات ایجاد شده در یک فیلتر/بافت را می توان به عنوان یک پیش تنظیم جداگانه ذخیره کرد و در آینده استفاده کرد. علاوه بر این، ممکن است از پیش تنظیمات آماده ایجاد شده توسط سایر کاربران در فروشگاه شخصی بیابید. Mextures یک برنامه پولی است که 1.99 دلار هزینه دارد. یک خرید درون برنامه ای انجام دهید و مجموعه های بیشتری از فیلترها را برای آزمایش دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر

امید وارم یکی از این 10 مورد بهترین اپلیکیشن عکس با فیلتر که معرفی کردم، با نیاز شما هم خوان بوده باشد و توانسته باشم شما را در حل مسئله تان کمک کنم.

منبع: fixthephoto.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید