بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه ، تماس و مکالمات در گوشی های اندروید و آیفون

در این مطلب بهترین اپلیکیشن برای ضبط مکالمه ، تماس و مکالمات تلفنی با گوشی های اندروید و آیفون را معرفی کنیم تا به صورت خودکار ضبط مکالمات با گوشی همراه شما انجام شود. در ادامه بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمه برای اندروید و آیفون را با هم می بینیم.

برنامه های ضبط مکالمه گوشی دارای کاربردهای قانونی هستند. برخی از افراد به دلایل قانونی و امنیتی دوست دارند مکالمه تلفنی را ضبط کنند. با این حال ، این عمل در بسیاری از مناطق غیرقانونی است. توصیه می کنیم قبل از استفاده از یکی از این برنامه ها ، قوانین کشورتان را جستجو کنید.

علاوه بر این ، اندروید 9.0 Pie استفاده از برنامه های ضبط مکالماترا به روش های زیادی محدود کرده و باعث می شود همه این برنامه ها برای آن سیستم عامل بی فایده باشند.این دسترسی در اندروید 10 دوباره برقرار شد. بنابراین ، اگر از دستگاههایی با اندروید 9.0 Pie استفاده می کنید ، این برنامه ها به احتمال زیاد برای شما کار نمی کنند. باید دوباره صبر کنید تا به اندروید 10 گوشی شما به روز رسانی شود تا دوباره این عملکرد را به دست آورد.

این برنامه ها باید با تمام نسخه های دیگر اندروید کار کنند و ما آنها را هم در اندروید 8.0 Oreo و هم در اندروید 10 تست کردیم. در اینجا بهترین برنامه های ضبط تماس و مکالمه را برای گوشی های اندروید و iOS معرفی خواهیم کرد.

بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه

بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمات اندروید

ضبط تماس ACR

بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه اندروید

قیمت: رایگان / حداکثر 4.49 دلار

ضبط تماس ACR یکی از محبوب ترین برنامه های ضبط مکالمه در اندروید است. این اپلیکیشن مجموعه از ویژگی های خوبی دارد ، از جمله موارد معمول مانند تنظیمات کیفیت ضبط مکالمه و پشتیبان گیری از  حافظه ابری اشاره کرد. لیست گسترده ای از ویژگی های مانند Blackbox وجود ندارد ، اما از نظر کارایی این اپلیکیشن بسیار عالی است.

دانلود اپلیکیشن ضبط مکالمه ACR برای اندروید

اپلیکیشن ضبط تماس Automatic call recorder

ضبط تماس اندروید

قیمت: رایگان / 6.99 $

ضبط خودکار تماس توسط Appliqato یکی از محبوب ترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید است. با تغییر گزارش تماس در خط مشی های Google Play به سختی برخورد شد ، اما این اپلیکیشن هنوز از آن سری اپلیکیشن های ضبط تماس است که در گوگل پلی باقی مانده و نصب زیادی هم دارد. این برنامه دارای ویژگی های ادغام گوگل درایو و Dropbox به همراه برخی دیگر از عملکردهای کوچک و ظریف برای کمک به موارد دیگر است. نسخه حرفه ای گران است اما چند ویژگی اضافی نیز اضافه می کند.

دانلود اپلیکیشن ضبط مکالمه Auto call Recorder برای اندروید

اپلیکیشن Automatic Call Recorder by recorder & smart apps

ضبط تماس

قیمت: رایگان / 5.49 دلار

این برنامه تقریباً مانند سایر برنامه های ضبط مکالمه خودکار در این لیست ، کمتر شناخته شده است. این اپلیکیشن ضبط مکالمه دارای بسیاری از ویژگی های خوب ، از جمله ضبط خودکار تماس ، برخی از ویژگی های سازمان ، امکان ضبط در چندین کدک صوتی مختلف و موارد دیگر است. همچنین از پشتیبان گیری از فضای ذخیره سازی ابری و چند ویژگی کوچک دیگر نیز پشتیبانی می کند. تقریباً به اندازه دیگری با همین نام خوب است.

دانلود اپلیکیشن Automatic call recorder by recorder

اپلیکیشن ضبط تماس بلک باکس

ضبط مکالمات

قیمت: رایگان / 0.99 دلار در هر ماه

بلک باکس خود را به عنوان یک برنامه ضبط تماس حرفه ای معرفی کرده است. این مجموعه از ویژگی های معمول ، از جمله ضبط مکالمه ، پشتیبانی از تماس ها در حافظه ابری و تنظیمات کیفیت ضبط برخوردار است. با این حال ، این یکی با یک عملکرد قفل برای امنیت ، پشتیبانی از لوازم جانبی بلوتوث و پشتیبانی از دو سیم کارت ، آن را یک قدم جلوتر می برد. این یکی از لیست های دارای ویژگی های طولانی تر و رابط های تمیز تر هر برنامه ضبط مکالمات در لیست را دارد.

دانلود اپلیکیشن Blackbox call recorder

اپلیکشین ضبط مکالمه خودکار autocall recorder

اپلیکیشن ضبط تماس

قیمت: رایگان / 4.99 $

Call Recorder Automatic یک برنامه مناسب برای ضبط تماس تلفنی است. خوب کار می کند ، اما شما باید تلفن خود را در بلندگو نگه دارید تا هر دو طرف مکالمه را ضبط کنید. برنامه ساده است و استفاده از آن آسان . این اپلیکیشن تماس را ضبط می کند و سپس می توانید آنها را سازماندهی کنید ، آنها را به اشتراک بگذارید یا آنها را به دلخواه ذخیره کنید. بیشتر بررسیهای منفی از طرف افرادی است که از مشکل گزارش تماس و برخی محدودیت های اضافی که از اندروید 9 پای شروع می شود عصبانی هستند. هر چند که روی اندروید 8 و 10 در تست ما خوب عمل کرد.

دانلود اپلیکیشن Call Recorder Automatic برای اندروید

اپلیکیشن ضبط مکالمه Cube Call Recorder

بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه

قیمت: رایگان / حداکثر 1.99 $

ضبط تماس Cube call recorder یکی از معدود برنامه های ضبط مکالمه در این لیست با نام غیر متعارف است. ما از آن قدردانی می کنیم این برنامه نه تنها با مکالمات تلفنی معمولی کار می کند بلکه با سرویس های VoIP مانند Skype ، Viber ، WhatsApp ، Slack ، Telegram و دیگران نیز کار می کند. بیشتر ویژگی های مفید از جمله ویژگی های سازمانی ، ویژگی های پخش و ضبط ویژگی های با کیفیت را دارد. شما حتی می توانید مخاطبین را از ضبط خودکار تماس حذف کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به شمار می رود.

دانلود اپلیکیشن Cube Call Recorder

اپلیکیشن ضبط صدا هوشمند Smart Voice Recorder

ضبط تماس

قیمت: رایگان

Smart Voice Recorder یکی دیگر از برنامه های ضبط صدا با برخی از ویژگی های ضبط مکالمات است. این یک برنامه رایگان با تبلیغات است ، بنابراین هیچ پولی برای ویژگی ها وجود ندارد. در صورت نیاز می توانید بین ضبط عادی و ضبط تماس جابجا شوید. همچنین می توانید در انواع رمزگذار صوتی ضبط کرده و در صورت لزوم آن را با فضای ذخیره ابر خود به اشتراک بگذارید. این برای یک برنامه رایگان خوب کار می کند و بد نیست تا زمانی که بتوانید تبلیغات را اداره کنید.

دانلود اپلیکیشن ضبط مکالمه Smart Voice Recorder

بهترین اپلیکیشن های ضبط تماس آیفون iOS

اپلیکیشن ضبط مکالمه آیفون REV call recorder

بهترین اپلیکیشن ضبط تماس آیفون

Rev Call Recorder یک برنامه رایگان برای آیفون است و از طریق فروشگاه اپل اپلیکیشن قابل دانلود است. با ضبط تماس تلفنی ، هیچ هزینه یا تبلیغات پنهانی برای مقابله با آن وجود ندارد ، و ضبط نامحدود برای مکالمات ورودی و ورودی نیز رایگان است.
یک ویژگی اضافی ارائه شده توسط Rev Call Recorder وجود دارد که آن را از بسیاری دیگر جدا می کند. ضبط تماس تلفنی می تواند هر دو تماس ورودی و خروجی را ضبط کند ، اما خدمات پس از آن می توانند مکالمه را برای شما با نرخ 1.25 دلار در هر دقیقه ضبط کنند. سرویس رونویسی در برنامه Rev Call ضبط کننده می تواند هر ضبط را به متن تبدیل کند. این امر به ویژه در صورت مصاحبه یا تحقیق مفید است. همچنین می توانید ضبط ها و متن های خود را از طریق ایمیل ، Dropbox و سایر خدمات مشابه به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن ضبط تماس آیفون REV call recorder

اپلیکیشن TapeACall Pro

این برنامه سازگار با آیفون دارای امکان ضبط تماس های فعال یا ضبط مکالمات است که می خواهید برقرار کنید. ضبط ها بلافاصله پس از اتمام کار ، نمایش داده می شوند و آماده ذخیره یا اشتراک گذاری هستند. TapeACall Pro شامل هزینه سالانه برای امکانات اضافی  این سرویس است ، اگرچه بارگیری اولیه از فروشگاه اپل رایگان است. همچنین می توانید بعد از یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ، هزینه ماهانه را انتخاب کنید.

پس از اتمام تماس ، سرورهای TapeACall ضبط شما را در عرض چند دقیقه پردازش می کنند. هنگامی که ضبط شما در برنامه ظاهر می شود ، به شما پیوند می دهد تا به طور خصوصی در وب ضبط کنید. سپس می توانید ضبط را از طریق ایمیل ، متن یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن TabACall Pro برای آیفون

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید