بهترین اپلیکیشن خوانندگی اندروید کدام است

اپلیکیشن خوانندگی اندروید

صدای خوبی دارید؟ دنبال اپلیکیشن خوانندگی می گردید؟ خواننده خوبی هستید؟ خب اپلیکیشن خوانندگی اندروید صدای من رو امتحان کنید، اپلیکیشن خوانندگی صدای من یکی از برنامه های استثنایی برای خواننده و یا خوانندگانی است که فضای مناسب جهت رشد صدای خود را ندارند و می خواهند روی اهنگ های جدید بخوانند. از برنامه خوانندگی صدای من لذت ببرید و با آموزش خوانندگی در این برنامه روی آهنگ های جدید همراه باشید.

یکی از سرگرمی هایی که همیشه احتیاج داریم خواندن روی آهنگ های خواننده های محبوب, هستش.شاید توانایی اینو نداشته باشیم که به استودیو خوانندگی بریم یا حتی بتونیم یه آهنگ رو بی کلام درست کنیم,صدای خواننده رو حذف کنیم و با کیفیت بالا روش بخونیم نرم افزار خوانندگی صدای من ابتکار جدیدی هست برای خوانندگی . آهنگ های جدید برای همه ی اونایی که دوست دارن خواننده بشن، خوانندگی رو دوست دارند و صدای زیبایی دارند. کسایی که صدای خوبی دارن و یا با صدای خودشون خیلی حال میکنن و لذت میبرن!

خوانندگی صدای من ، اپلیکیشن خوانندگی اندروید

با بیش از 200 آهنگ مختلف از خواننده های برتر ایران.این برنامه متصل به سرور هست و به صورت هفتگی به تعداد آهنگ هاش اضافه میشه! از خوانندگی خودتون لذت ببرید!  استفاده از برنامه صدای من بسیار آسان هست و به راحتی می تونید روی آهنگ های دلخواه خودتان بخوانید!
کیفیت ضبط صدا بسیار بالاست همچنین کیفیت پخش آهنگ هایی که میخوانید.  هر کدام از آهنگ هایی که از طریق سرور برنامه قرار داده میشوند دارای دکمه پیش نمایش میباشند که شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ ابتدا به آن گوش دهید. از لینک زیر می توانید این اپلیکیشن خوانندگی را دانلود و نصب کنید.

 

در این برنامه همچنین مسابقه خوانندگی هم وجود دارد ، روی آهنگ های مختلفی می توانید صدای خود را ضبط کرده و با افکت متفاوت صدای خود را در مسابقه ها شرکت داده و با دیگران رقابت کنید.

دانلود اپلیکیشن خوانندگی اندروید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید