بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2021 کدام است

بهترین آنتی ویروس اندروید

بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 2022 کدام است ؟ داشتن بهترین آنتی ویروس اندروید روی گوشی یا تبلت برای افزایش امنیت گوشی و جلوگیری از نفوذ ویروس امر بسیار مهمی است. اما سوال اینجا است که بهترین آنتی ویروس فعلی اندروید در سال 2021 کدام آنتی ویروس است یا اصلا چه آنتی ویروسی را نصب کنیم؟

ما همگی روزانه از گوشی هوشمند استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال برای چک کردن شبکه‌های اجتماعی، بازی، امور اینترنت بانک و بسیاری از موارد دیگر. در این حال احتمال ویروسی شدن گوشی بسیار زیاد می‌شود بنابراین لزوم داشتن بهترین آنتی ویروس اندروید روی گوشی یا تبلت احساس خواهد شد.

در این مقاله 10 آنتی ویروس برتر اندروید در سال 2021 را که می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید بررسی خواهیم کرد و هر کدام از این آنتی ویروس‌ها رایگان هستند. بسیاری از این برنامه‌ها اسکن خودکار دارند و از ورود ناگهانی ویروس یا بد افزار به گوشی شما جلوگیری می‌نمایند.

بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 2022

معرفی اجمالی بهترین آنتی ویروس های اندروید

  1. آنتی ویروس آواست
  2. آنتی ویروس بیت دیفندر
  3. آنتی ویروس AVG
  4. McAfee Security & Powe Booster
  5. آنتی ویروس Kaspersky
  6. آنتی ویروس Sophos
  7. Norton Security and antivirus
  8. آنتی ویروس Trend Micro Mobile Security
  9. AhnLab V3 Mobile Security
  10. آنتی ویروس آویرا

آنتی ویروس آواست (Avast)

بهترین آنتی ویروس اندروید

این آنتی ویروس ابزار ویژه‌ای همچون دیوار آتش و پاک کردن از راه دور را خواهد داد. ابر غول آنتی ویروس دنیا، آواست از توانایی‌هایی خاص برای ساخت یک اپلیکیشن همه کاره در گوشی های اندروید استفاده کرده است. قابلیت‌های ویژه در نسخه رایگان این اپلیکیشن نیز یافت می‌شود که در شکل مسدود کننده تماس، دیوار آتش و حتی ضد سرقت دیده خواهند شد همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار پاک کننده از راه دور گوشی دزدیده شده خود را از دسترس سارقان خارج کنید.

در گذشته این اپلیکیشن پولی بود اما در سال 2021 رایگان شده است و درون آن تبلیغات دیده می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این آنتی ویروس اندروید ، in-app locking است که برای هر برنامه می‌توانید به صورت مجزا قفل گذاری کنید که کسی بدون اجازه وارد گوشی شما نشود. این اپلیکیشن را می‌توان یکی از بهترین آنتی ویروس‌های اندروید نامید.

دانلود آنتی ویروس آواست

آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender)

بیت دیفندر

بیت دیفندر یکی از بهترین آنتی ویروس‌های اندروید به شمار می‌رود و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به سبک بودن و آسانی کار با آن اشاره کرد. در حقیقت این اپلیکیشن در پس زمینه اجرا نمی‌شود بنابراین منابع گوشی را کمتر در اختیار گرفته و عمر باتری را نیز افزایش می‌دهد.

با این حال شما باید اسکن گوشی را به صورت دستی انجام دهید، هر چند که اپلیکیشن های تازه نصب شده به صورت خودکار توسط این برنامه چک می‌شوند.

این اپلیکیشن با دارا بودن ماژول WearOn همچنین می‌تواند به ساعت هوشمند شما متصل شده و از ورود ویروس به آن نیز جلوگیری کند.

دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر

آنتی ویروس AVG

بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس AVG بهترین آنتی ویروس اندروید به خاطر دارابودن اسکنر وای فای ، قفل برنامه و محافظ فایل است.

همچنین از دیگر قابلیت‌های این آنتی ویروس اندروید می‌توان به ارتقا دهنده کارایی گوشی ، افزایش عمر باتری و حذف فایل‌های اضافی اشاره کرد.

آنتی ویروس AVG همچنین به سیستم ضد سرقت نیز مجهز است و می‌توانید در صورت مفقود شدن گوشی آن را روی گوگل مپ ردیابی کنید و از راه دور گوشی را به طور کامل قفل نمایید. همچنین می‌توانید از راه دور در صورت به سرقت رفتن، دوربین سلفی را فعال کنید و بدون اطلاع فرد سارق، از او عکس بگیرید و یا این که صدای او را ضبط کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های آنتی ویروس AVG برای افزایش امنیت آن زمانی است که فردی ناشناس سیم کارت شما را از روی گوشی برداشته شد آن را قفل کرده و می‌توانید از راه دور اطلاعات کامل گوشی را پاک کنید.

وجود تنظیمات فراوان روی این محصول باعث شده تا بهترین آنتی ویروس اندروید نام بگیرد، قابلیت‌های دیگری مثل مسدود کننده تماس و سرور مجازی نیز درون این اپلیکیشن قرار داده شده تا امنیت بیشتر برای کاربر فراهم شود.

دانلود آنتی ویروس AVG

آنتی ویروس McAfee

آنتی ویروس mcAfee

McAfee نیز جزو نامه‌ای شناخته شده بازار امنیت است که اپلیکیشن آن هم برای کامپیوتر و لپ تاپ و هم برای گوشی اندروید عرضه شده. در کنار قابلیت‌های ضد ویروس و بدافزار این اپلیکیشن، سیستم ردیابی گوشی سرقت شده و حذف فایل و داده از راه دور نیز درون آن وجود دارد. البته این گوشی در زمانی که بفهمد دزدیده شده از سارق عکس می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های این آنتی ویروس اندروید می‌توان به اسکن اطلاعات نرم افزارهای مشکوک و قفل گذاری آن‌ها اشاره کرد. McAfee همچنین دسترسی به وبسایت ها مشکوک و ویروسی را نیز می بندد و آن‌ها را به لیست سیاه خود اضافه می‌کند.

دانلود آنتی ویروس McAfee اندروید

آنتی ویروس Kaspersky Mobile

کاسپرکی یکی از قدرتمندترین شرکت های آنتی ویروس دنیا است. طی سال های 2005 تا 2010 جزو بهترین شرکت تولید آنتی ویروس دنیا بود و در حال حاضر نیز آنتی ویروس موبایل این شرکت جزو بهترین آنتی ویروس‌های اندروید است. این اپلیکیشن بیش از 99.9% از بدافزارها را شناسایی می‌کند.

از قابلیت‌های این آنتی ویروس می‌توان به مسدود کردن وبسایت های مخرب و از بین بردن ویروس و بدافزار اینترنتی اشاره کرد و تمامی این روند به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

دانلود آنتی ویروس Kaspersky Mobile

آنتی ویروس Sophos

آنتی ویروس اندروید Sophos بهترین نرخ ردیابی ویروس‌ها را در سال 2015 داشت. بر خلاف سایر اپلیکیشن های آنتی ویروس، این اپلیکیشن تبلیغات ندارد.

از قابلیت‌های آن می‌توان به مسدود کردن وبسایت های مخرب، اسکن بد افزار، اپلیکیشن های مخرب، زمان بندی اسکن و همچنین به روز رسانی روزانه دیتابیس اشاره کرد.

این اپلیکیشن به یک اسکنر QR کد مجهز است که می‌تواند با استفاده از آن امنیت وای فای را افزایش دهد.

دانلود آنتی ویروس Sophos

اپلیکیشن Norton Security and Antivirus

بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس رایگان Norton Security بهترین آنتی ویروس اندروید از لحاظ تشخیص بدافزار و ویروس است. این اپلیکیشن توس  Norton Mobile ساخته شده و می‌تواند ویروس و بدافزار اپلیکیشن و فایل ها را پیدا کرده و حذف کند.

از قابلیت‌های این آنتی ویروس اندروید می‌توان به قفل کردن گوشی با استفاده از SMS و یا زمان تعویض سیم کارت اشاره کرد.

دانلود آنتی ویروس Norton Security

آنتی ویروس Trend Micro Mobile Security

این اپلیکیشن نه تنها برنامه‌های جدید را اسکن می‌کند بلکه دسترسی دیگر برنامه‌های قبلی برای از کار انداختن عملیات اصلی گوشی را نیز می بندد. به نظر یکی از بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس برای زمانی است که گوشی شما از قبل ویروسی شده و شما نمی دانید کدام اپلیکیشن این کار را انجام می‌دهد.

همچنین یک ماژول اسکنر برای فیسبوک نیز روی این اپلیکیشن وجود دارد که از سرقت رفتن اطلاعات و یا فروش آن جلوگیری می‌نماید.

این آنتی ویروس بهترین آنتی ویروس اندروید برای اسکن اپلیکیشن هایی است که موجب خرابی گوشی یا ویروسی شدن آن شده اند.

دانلود آنتی ویروس Trend Micro Mobile Security

آنتی ویروس AhnLab V3

بهترین آنتی ویروس اندروید

این آنتی ویروس به اندازه دیگر اپلیکیشن ها شناخته شده نیست اما میزان ردیابی ویروس آن بسیار بالا است و روی گوشی های اندرویدی قدیمی تر نیز کار می‌کند. همچنین این آنتی ویروس به یک بوستر داخلی برای افزایش کارایی گوشی نیز مجهز است.

AHnLab امکان استفاده 10 روز رایگان را برای ماژول ضد بد افزار خود به کاربران می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به مخفی سازی گالری برای تصاویر شخصی، پاک کننده داخلی ، جلوگیری از آدرس های مخرب و مسدود کردن تماس اشاره کرد.

دانلود آنتی ویروس AhnLab V3

آنتی ویروس Avira

آنتی ویروس آویرا نه تنها فایل‌های گوشی ، بلکه فایل و اپلیکیشن های کارت حافظه را نیز بررسی می‌کند. این اپلیکیشن سایر برنامه‌ها را از لحاظ میزان بدافزاری گروه بنده خواهد کرد.

ماژول Safeguard این اپلیکیشن می‌تواند ایمیل شما را نیز از ارسال پیام های مخرب در امان نگه دارد. همچنین از طریق یک سرور مرکزی کنترل می‌شود ، بنابراین می‌توانید اپلیکیشن را روی چند گوشی به صورت هم‌زمان نیز نصب کرده و به طور مشترک با اطلاعات یکسان استفاده کنید.

دانلود آنتی ویروس Avira

به نظر شما بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2021 از بین 10 آنتی ویروس بالا کدام است؟ شما همچنین می توانید مطالب روش های پاک کردن کش اندروید ، پاک کردن حافظه گوشی و خالی کردن حافظه گوشی در زمان پر شدن آن را از این بخش مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید