بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

  • توسط پویان ایزدی
  • اردیبهشت 14, 1400
  • اخبار
  • 0

در این مقاله قصد داریم تا گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را از قبیل طراحی , صفحه نمایش, دوربین و سایر ویژگی ها مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

بررسی دو دقیقه ای این گوشی

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه 12 ماه گذشته است. نمی توانید حدس بزنید که این گوشی به تجربه روزانه 1000 دلار و 1000 پوند نزدیک می شود که قیمت آن تقریبا در ایران 9 میلیون تومان است است.

این گوشی فاقد ویژگی است که باعث می شود شما نسبت به خرید این گوشی بی میل شوید: ویژگی 5G. این گوشی 4G است. این گوشی همیشه یک گوشی 4G بوده است, پس مطمئن باشید که از سرعت زیاد بالایی در این گوشی برخوردار نخواهید شد.

پایداری ویدئو مسئله دیگری است. گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو قابلیت فیلم برداری 4K را در اختیار دارد اما در بالاتر از پیکسل 1080 پایداری وجود ندارد که باعث می شود که در بسیاری از موارد بلا استفاده شود.

مواردی که ذکر کردیم از معایب گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو بود اما در بقیه موارد ویژگی های طلایی در اختیار دارد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای صفحه نمایش OLED بزرگ با رفرش ریت 120 هرتز است. پردازشگر اسنپ دراگون 732G برای بازی بسیار مناسب است و گوشی دارای اسپیکرهایی است که در این رنج قیمت بسیار عالی هستند.

این گوشی دارای یک دوربین 108 مگاپیکسل است. و اگر زیاد به مگاپیکسل بالا اعتقاد نداشته باشید این گوشی عکس های خوبی می گیرد و همچنین حالت نایت مود آن بخوبی عمل می کند.

همچنین این گوشی دارای یک دوربین ماکرو غیر معمول است. به نظر می رسد که بیشتر گوشی های مقرون به صرفه دارای دوربین ماکروی خوبی نباشند, اما در مورد این گوشی به نظر اشتباه می رسد چون این گوشی دوربین ماکروی عالیی در اختیار دارد که بسیار برای عکاسی در طبیعت مناسب است.

باتری گوشی ردمی نوت 10 پرو کاردهی بسیار بالایی دارد حتی اگر شما از رفرش ریت 120 هرتز آن برای اسکرولینگ روان تر استفاده کنید.

گوشی ردمی نوت 10 پرو از مواد سازنده خوبی برخوردار است به این علت که کیفیت مواد سازنده آن فراتر از انتظار ماست. گوشی ردمی نوت 10 پرو از قاب پشتی Gorilla Glass بهره می برد, این ویژگی چمشگیر این گوشی است به این علت که بیشتر گوشی های اندروید امروزه از قاب پشتی پلاستیکی بهره می برند.

رقیب قدرتمند گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در این رنج قیمت پوکو ایکس 3 NFC از همان شرکت شیائومی است که گوشی سنگین تری است, ضخمیم تر است و بجای صفحه نمایش OLED از صفحه نمایش LCD بهره می برد. این گوشی از ویژگی فانتزی بودن کمتری بهره می برد اما خرید خیلی خوبی است. و یا اینکه اگر علاقه به اتصال 5G دارید می توانید گوشی ریلمی X50 5G را خریداری کنید.

قیمت و موجود بودن گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

  • قیمت تقریبی آن در ایران 9 میلیون تومان است
  • برای مدل های بالاتر قیمت آن به 11 میلیون تومان هم می رسد
  • در بازار بریتانیا و آمریکا عرضه می شود

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در مارس 2021 وارد بازار شد و هم اکنون در بازار بریتانیا موجود می باشد. همچنین می توانید این گوشی را در بازار آمریکا نیز پیدا کنید اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

قیمت آن از 9 میلیون با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی شروع می شود. ما هم اکنون در حال بررسی نسخه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی هستیم اما قیمت این گوشی کمی بیشتر از 10 میلیون تومان است.همچنین نسخه دیگری از این گوشی وجود دارد که حافظه داخلی آن همان 128 گیگابایت است اما رم 8 گیگابایتی را در اختیار دارد که این نسخه از گوشی قیمت 11 میایون تومانی دارد.

این رنج قیمت از گوشی با در اختیار داشتن اتصال 4G قیمت بالایی می باشد. اگر خواهان گوشی با اتصال 5G هستید ممکن است که دست از خواندن این مقاله بکشید اما بخاطر داشته باشید که این گوشی در بقیه موارد ویژگی های بسیار خوبی را ارائه می دهد.

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

طراحی

  • قاب شیشه ای پشتی و کناره های پلاستیکی
  • نسبتا نازک, نه زیاد سنگین
  • حسگر اثر انگشت جانبی

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو ترکیبی از ویژگی های طراحی بالا و پایین است و این ترکیبی است که زیاد خواهان آن هستیم.

بعنوان مثال همانند گوشی های ارزان قیمت از جک هدفون بهره می برد. اما گوشی ردمی نوت 10 پرو از قاب پشتی شیشه ای Gorilla بهره می برد که این در حالی است که اکثر گوشی های گران قیمت امروزه از قاب پشتی پلاستیکی بهره می برند.

تنها ویژگی که نشان می دهد گوشی ردمی نوت 10 پرو گوشی مقرون به صرفه ای است کناره های پلاستیکی این گوشی است. ما از این گوشی بیشتر با گارد آن استفاده کرده ایم و به همین علت است که متوجه این ویژگی نشده ایم.

اگرچه دلیل فروش گوشی ردمی قاب شیشه ای آن نیست اما این گوشی دارای دوربینی با فن آوری بالاست. دور لنز اصلی دوربین نقره ای رنگ براق است و دو سطح کانتورینگ باعث شده تا دوربین کامل تر و پیشرفته تر به نظر برسد.

در آخر با گوشی مواجه می شویم که با گوشی 18 میلیون تومانی اشتباه گرفته می شود نه گوشیی که 9 میلیون تومان قیمت دارد, برجستگی دوربین در این گوشی خوب نیست اما بنظر هم بد نمی آید.

وِیژگی های اصلی تری در این مقاله مد نظر ما است. گوشی ردمی نوت 10 پرو با ضخامت 8.1 میلی متری خیلی ضخیم نیست و وزن 200 گرمی آن خیلی بالا نیست, ممکن است که حدس بزنید که قیمت این گوشی خیلی بالا باشد اما اگر کاربری هستید که از قیمت های بالای گوشی های ردمی و ریلمی اطلاع دارید, این گوشی به نظر شما قیمت بالایی نخواهد داشت.

قسمت عقب نموه بررسی گوشی ردمی نوت 10 پرو دارای یک طراحی ساتن خوشایند است که وقتی در معرض نور قرار می گیرد می درخشد. و اگر به نظر شما ساده می آید می توانید رنگ سفید و پرتقالی آنرا نیز خریداری کنید.

در بحث قیمت, ما طرفدار پروپا قرص طراحی سخت افزار گوشی ردمی نوت 10 پرو هستیم. با این وجود اگر قصد دارید تا از این گوشی, بدون محافظ و گارد استفاده کنید, دکمه های پلاستیکی کنار گوشی نشان دهنده مقرون به صرفه بودن این گوشی است.

گوشی ردمی نوت 10 پرو از اسکنر اثر انگشت جانبی بهره می برد نه از اسکنر دورن صفحه نمایش, که در نوع خود سریع و قابل اعتماد است.

همچنین در بالای گوشی یک IR Blaster وجود دارد که توسط اپلیکیشن MI Remote استفاده می شود و به گوشی این امکان را می دهد تا بعنوان یک گلوبال ریموت عمل کند.

شما تمایل به این دارید تا این ویژگی ها را در گوشی های چینی مشاهده کنید, اما در واقع ما این ویژگی ها را در 12 ماه گذشته مشاهده کرده ایم.

ویژگی که لازم نیست در مواقع ضروری از آن استفاده کنید: اسپیکرها. اسپیکرهای گوشی ردمی نوت 10 پرو برای گوشی های ارزانتر مناسب است. آنها صدای بلندی دارند, باس قابل قبولی را ارائه می دهند و  همچنین دو درایور وجود دارد. یکی در پایین صفحه نمایش و دیگری در بالای صفحه نمایش قرار می گیرد و گوشی ردمی دو خروجی را برای اسپیکرها در نظر گرفته است, یکی در پایین و دیگری در بالای صفحه نمایش . وجود این دو خروجی باعث می شود تا صدای استریو در این گوشی بخوبی تقویت شود و باعث می شود تا در هنگام بازی صدای آنرا نبندید.

گوشی ردمی نوت 10 پرو با قیمت زیر 10 میلیون تومان بهترین اسپیکرها را ارائه می دهد.

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش با رفرش ریت 120 هرتز
  • وضوح تصویر تعجب برانگیز
  • پشتیبانی از HDR و گستره رنگی گسترده

صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 10 پرو نیز مثال زذنی است. صفحه نمایش این گوشی بزرگ و 6.67 اینچ است و از صفحه نمایش OLED که 1080* 2400 است و دارای رفرش ریت 120 هرتز است بهره می برد.

صفحه نمایش این گوشی وضوح تصویر خوب, کنتراست عالی, رنگ عمیق و فضای مناسبی را برای بازی و دیدن فیلم ارائه می دهد.

پنل OLED همچنین ویترین خوبی برای رفرش ریت بالاست. 120 هرتز به این معنی است که تصویر دو برابر بیشتر از استاندارد رفرش و تازه سازی می شود و باعث می شود تا اسکرولینگ روان تر انجام بگیرد.

گوشی های ارزان قیمت با رفرش ریت بالا چیز جدیدی نیستند, اما تعداد کمی از نمونه های LCD دارای مسیرهای کوچک اما قابل توجه با اسکرولینگ کنتراست بالا هستند.

این یک صفحه نمایش با گستره رنگ بالاست که از ویدئوی HDR10 پشتیبانی می کند که رنگ قابل تنظیم و حداکثر وضوح بالا را ارائه می دهد.

گوشی ردمی نوت 10 پرو با حداکثر روشنایی در فضای داخلی حدود 400 نیت را خواهد داشت اما با توجه به رنگ سنجی ما, صفحه نمایش را تا 594 نیت در شرایط نور خوب پشتیبانی می کند. ما در روشنایی روز مشکلی با این صفحه نمایش نداریم.

بله گوشی هایی مانند آیفون 12 پرو مکس و گلگسی S21 اولترا وضوح تصویر را دوبرابر می کنند. اما بسیاری از گوش ها با سه برابر قیمت همین سطح از وضوح تصویر را ارئه می دهند.

گوشی ردمی نوت 10 پرو با توجه قیمت کمی که دارد و لی از صفحه ستاره ای برخوردار است.

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

عملکرد و ویژگی ها

  • عملکرد کلی خوب
  • حتی با وجود سخت افزار میان رده بازی ها بخوبی اجرا می شوند
  • اسپیکرها به بازی کمک می کنند

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو همچنین دقیقا دارای چیپستی است که ما در گوشی های در این کلاس انتظار آنرا داشتیم. این چیپست اسنپ دراگون 732G است که پردازشگر میان رده ای است که برای بازی بهینه شده است و گرافیک بهتری را ارائه می دهد.

با توجه به قیمت این گوشی این قویترین پردازشگری است که تاکنون دیدیم. اسنپ دراگون 765G و اسنپ دراگون 750G در گوشی های 5G استفاده می شوند که قدرت گرافیکی بالاتری را در اختیار دارند. در اینجا ما پردازشگری با قدرت نسبتا کمتر 4G را در اختیار داریم.

ما نمی توانیم GeekBench 5 را روی این نمونه بررسی اجرا کنیم زیرا انجام این کار مسدود شده است. اما با توجه به نتایج قبلی پوکو ایکس 3 NFC (با همان سی پی یو) امتیاز آن تقریبا شبیه به گوشی هایی با اسنپ دراگون 765G است.  این در تست های GPU همانند 3D Mark است که تفاوت کمی را در آنها مشاهده می کنید.

توصیه ما این است که فکر خودتان را مشغول این تست نکنید. عملکرد روزانه گوش ردمی نوت 10 پرو با گوشی هایی با سه برابر قیمت آن رقابت می کند و برای بازی عملکرد عالی را به اجرا می گذارد.

Fortnite به شما اجازه نمی دهد از حالت 60 فریم در ثانیه که در برخی از گوشی های سطح بالا وجود دارد استفاده کنید و Medium حداکثر تنظیم بصری است. اما با حداکثر 30 فریم در ثانیه روان اجرا می شود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 یک گوشی عالی برای بازی است. و اگرچه گوشی هایی با چیپست اسنپ دراگون 750G و 765G قذرت کمی بیشتری را دارند اما این بحث بوجود می آید که این گوشی بهترین گوشی برای بازی در این رنج قیمت است و این بخاطر اسپیکرهای قوی و صفحه نمایش OLED آن است.

در مورد اینکه گوشی ردمی نوت 10 پرو فاقد ویژگی های اساسی باشد نباید هیچگونه نگرانی داشته باشیم. بعنوان مثال, این گوشی دارای رم 6 گیگابایت سریع LPDDR4X است و حافظه داخلی آن که 128 گیگابایت است نیز بسیار سریع است. همچنین نسخه رم 8 گیگابایتی آن نیز موجود است که تا حافظه داخلی 512 گیگابایت را در بر می گیرد. این عملکرد SATA-SSD style است و بدون شک به سرعت لودینگ بازی همانند گوشی های سطح بالا کمک می کند.

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

دوربین

  • استفاده جالب از دوربین ماکرو
  • حالت نایت مود
  • دوربین های ابتدایی این گوشی کیفیت بالایی را ارئه می دهند

گوش شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای سنسور دوربین اولیه 108 مگاپیکسلی f/1.9 است. این یک ویژگی چشمگیر است.

با این وجود, قسمت دیگری از این دوربین که توجه شما را به خود جلب می کند چیز دیگری است, دوربین تله ماکروی 5 مگاپیکسل f/2.4. این یکی از بهترین دوربین های ماکرویی است که تاکنون تست کرده ایم.

بسیاری از گوشی ها در این سطح از دوربین ماکرو برخوردارند. تقیریبا همگی آنها دارای دوربین ناکارآمدی هستند, سنسورهای 2 مگاپیکسلی با لنزهای نارکارآمد که عکس های را می گیرند که حتی در صفحه نمایش گوشی هم نگه نمی دارند.

در طراحی دوربین ماکروی ردمی نوت 10 پرو تلاش زیادی انجام شده است. و فرصت استفاده از ویژگی های بالا در این دوربین با قیمت گوشی که 9 میلیون تومانی است بسیار چشمگیر است.

چرا دوربین ماکرو اینقدر خوب است؟ بیشتر گوشی های تقریبا خوب از دوربین فوق عریض خود برای گرفتن عکس های ماکرو استفاده می کنند که باعث می شود تا تشخیص قسمت های کوچک سوژه با مشکل روبرو شود به این علت که دامنه دید بسیار زیاد است. لنز ماکروی گوش ردمی نوت 10 پرو بزرگنمایی بزرگتری را نسبت به دوربین اصلی دارد, تقریبا دوبرابر.

می توانید با عکس هایی با فاصله بسیار نزدیکی را بگیرید, سنسور 5 مگاپیکسلی می تواند جزئیات کافی را به تصویر بکشد تا شگفتی طبیعت را در محیط های بسیار نزدیک نشان دهد. و لنز قادر به این است تا پس زمینه عکس را مات کند و افکت بوکه را به عکس بدهد زیرا که بر خلاف رقبای این گوشی این لنز واقعا عالی و درست عمل می کند.

لنز ماکروی گوشی ردمی نوت 10 پرو ویژگی های جالبی را به ما ارائه میدهد که تاکنون در گوشی های 2021 مشاهده نکرده ایم, حتی ممکن است که بعید به نظر برسد که یک عکس 5 مگاپیکسلی بتواند جایزه ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

اما آیا ما بزرگنمایی عالیی را در اختیار داریم؟ بله. عکس برداری ماکرو درباره گرفتن عکس هایی است که تنها با لنز دوربین های خاص گرفته می شود که چشم ما قادر به دیدن آنها نیست. بهر حال مناسب نیست. دوربین های با بزرگنمایی به شما این امکان را می دهند تا عکس هایی  که می توانید ببینید بگیرید اما نه به آن خوبی که فکر می کنید. بنابراین, جذابیت عکس برداری با دوربین ماکرو چیز دیگری است.

عکس های بزرگنمایی که با استفاده از ردمی نوت 10 پروی 2x گرفته می شود متکی بر کراپ دیجیتال سنسور 108 مگاپیکسل است. این سنسور از تکنیک پیکسل 9 در 1 باینینگ استفاده می کند که بدین معنی است که اطلاعات از 9 پیکسل در سنسور برای ساخت یک پیکسل در تصویر نهایی استفاده می شود. این به عنوان مثال شبیه به سنسور DSLR با رزولوشن واقعی نیست و تصاویر بزرگنمایی شده دقیقا جزئیات را ارائه نمی دهند.

همانطور که گفته شد تصاویری با بزرگنمایی 2x متقاعد کننده هستند و پردازش عکس جزئیات بیشتری را در برخی از الگوها بهتر از عکس کراپ شده استاندارد 12 مگاپیکسلی ارائه می دهد.

تصاویر استاندارد گوشی ردمی نوت 10 پرو در کل بسیار قابل قبول هستند بخصوص در این رنج قیمت. Pixel 4a کنتراست تصویر HDR را بهتر مدیریت می کند, و به همین علت است که تصاویر جذاب تری را در مناطق روشن تر مشاهده می کنیم و رنگ هایی میانی دارای کمی ماتی است. اما این فقط در تصاویر شلوغ صدق می کند.

این همان اثری است که در بیشتر گوشی های ارزان قیمت رایج شده است: گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای سنسور HM2 سامسونگ است. و همانند چندین سنسور سامسونگ با رزولوشن بالا نتیجه آن همانند آنچه روی کاغذ به نظر می رسد نمی شود. اما هنوز با این رنج قیمت نباید اعتراضی در این مورد داشته باشیم. حالت نایت مود گوشی ردمی نوت 10 پرو همچنین در دسته بندی دوربین عالی به نظر می رسد. می توانید در حالت خودکار عکس بگیرید و عکس هایی که در مناطق تاریک می گیرید خیلی تیره به نظر می رسند. سایه هایی که در حالت نایت مود بوجود می آیند شکل جدیدی را ارائه می دهند. سعی ما بر این است تا این افکت را با حالت خودکار عکس نور کم در فوتوشاپ و کاور نکردن هِل اسکیپ نویز و خطای سنسور نشان دهیم.

همچنین حالت نایت مود همچنین کمترین اثر مخرب را دارست. با این رنج قیمت این یک نتیجه عالی در نور کم است.

گوشی ردمی نوت 10 پرو دارای دوربین فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسل f/2.2 Sony IMX355 است. در قبل این سنسور برای دوربین سلفی در پیکسل 3 استفاده می شد. احتمالا این سنسور, سنسوری است که نسبت به بقیه سنسورها جذابیت کمتری دارد و سنسوری است که کمتر از آن استفاده می شود.

رنج دینامیک و جزئیات در یک سطح مانند دوربین اصلی نیستند. و همچنین بهینه سازی تصاویر نرم افزاری هم به نسبت پایین است. ردمی می توانست برخی از موارد برجسته را با تکنیک های نوردهی بهتر برطرف کند , همچنین نمی توانید از حالت نایت مود با دوربین فوق عریض استفاده کنید.

هنوز دوربین فوق عریض گوشی ردمی نوت 10 پرو به نسبت قیمت آن بسیار قابل قبول است.

دوربین آخری که در مورد آن صحبت خواهیم کرد سنسور Omnivision و 2 مگاپیکسلی f/2.4 است که برای ایجاد  عمق تصویر پس زمینه مات حالت پرتره است. این دوربین بمنظور عکس برداری از آدم ها است, اما متوجه شدیم که زمانیکه از سوژه های پیچیده تر عکس می گیریم, طراحی عکس را بهم می ریزد. اگر گوشی ردمی نوت 10 پرو دارای دوربین filler باشد این همان دوربین است.

دوربین جلوی این گوشی از سنسور 16 مگاپیکسل Sony IMX471 بهره می برد که این دوربین در گوشی one Plus 7T دیده می شود. این دوربین همانند دوربین فوق عریض است. در این دوربین سخت افزار خوب و رزولوشن بیشتر از حدی را در اختیار داریم. اما بهینه سازی رنج دینامیک می تواند بهتر از این باشد. بعنوان مثال در این زمینه گوشی ریلمی X50 5G می تواند پیشرفت بهتری داشته باشد.

ویدئو چگونه است؟ گوشی ردمی نوت 10 پرو قادر به این است که رزولوشن 4K و 30 فریم در ثانیه فیلم برداری کند. این ویژگی خوبی است اما کاملا پایدار نیست و در زمانی که در حال راه رفتن هستید ممکن است که کم و بیش بلا استفاده شود.

پایداری تصویر تنها در پیکسل 1080 و 30 فریم در ثانیه در دسترس است که خودش یک عیب به حساب می آید.

نمونه های عکس دوربین

عمر باتری

  • حالت پایداری دوام باتری عالی با رفرش ریت 60 و 120 هرتز
  • در عرض 30 دقیقه تا 55 درصد از باتری شارژ می شود

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای باتری 5020 میلی آمپری است که به نظر می آید برای چنین گوشی در این رنج قیمت, باتری با ظزفیت بالا باشد.

زمانیکه گوشی ردمی نوت 10 پرو را برای اولین بار روشن می کنید رفرش ریت صفحه نمایش روی 60 هرتز عمل می کند, دقیقا نصف حداکثر رفرش ریت آن. انجام این کار باعث می شود تا عمر باتری بیشتر شود به این علت که رفرش ریت بالا باتری بیشتری را مصرف می کند. ما رفرش ریت را در 60 هرتز گذاشتیم و از نتیجه آن پس از چند روز رضایت داشتیم.

پس از یک روز استفاده معمول از این گوشی در شب انتظار این را داریم تا 35 تا 45 درصد از میزان باتری باقی مانده باشد.

در حالت رفرش ریت 120 هرتز انتظار نیمی از پایداری دوام باتری را داریم, اما جای نگرانی وجود ندارد. به نظر می آید که با استفاده معمول روزانه از این گوشی در شب 30 تا 35 درصد از باتری باقی مانده باشد.

شرکت هایی شبیه به شیائومی تمایل به این دارند تا به همچین عمر باتری بالایی با کنترل شدید بر روی پردازش پس زمینه دست پیدا کنند. اما اگر بیش از حد شود آزار دهنده خواهد بود و منجر به این می شود تا اپلیکیشن های صوتی بسته شوند و نوتیفیکیشن ها دیر دریافت شوند. اگرچه هنوز همچین چیزی را هنورز در گوشی ردمی نوت 10 پرو ندیده ایم.

این گوشی همچنین دارای شارژ سریع است. بر طبق تستی که انجام داده ایم شارژ سریع 33 وات باتری 50 درصد را در عرض نیم ساعت کامل می کند.

آیا باید گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو را خریداری کنیم؟

دلایل خرید این گوشی

شما یک گوشی مقرون به صرفه برای بازی احتیاج دارید

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 برای بازی یک گوشی عالی به حساب می آید. اگرچه گوشی های دیگری در همین رنج قیمت مخصوص بازی وجود دارند, اما این گوشی دارای پردازشگر قوی برای بازی است که با اسپیکرهای قوی, عمر باتری بالا و صفحه نمایش OLED مناسب برای بازی است.

می خواهید فن آوری رفرش ریت 120 هرتز را تجربه کنید

آیا خواهان صفحه نمایشی با قیمت زیر 10 میلیون تومان هستید؟ گوشی ردمی نوت 10 پرو, گوشی مناسبی برای انتخاب شماست. صفحه نمایش 6.67 اینچی آن بزرگ است, رفرش ریت 120 هرتز را در اختیار دارد, از رنگ خوبی بهره می برد و کنتراست استثنایی آن تنها با صفحه نمایش OLED امکان پذیر است.

می خواهید تجربه داشتن گوشی با کیفیت بالا با قیمتی کم را داشته باشید

گوشی ردمی نوت 10 پرو یکی از گوشی های ارزان قیمت برای داشتن تجربه ای شبیه به گوشی های 26 میلیون تومانی است. این گوشی دارای صفحه نمایش عالی, عملکرد کلی خوب, دوربین اصلی قوی و قاب پشتی شیشه ای است. همچنین بسیاری از گوشی های گران قیمت با توجه به عمر باتری بالایش حتی در رفرش ریت 120 هرتز از رده خارج می کند.

دلایل اجتناب از خرید این گوشی

می خواهید گوشی با اتصال 5G  در اختیار داشته باشید

اگر خواهان گوشی با اتصال 5G  هستید, گوشی ردمی نوت 10 پرو انتخاب شما نخواهد بود. این گوشی دارای مودم 5G نیست و گوشی نیست که در آینده بتوانید نرم افزار آنرا بروزرسانی کنید. این گوشی دارای 5G نیست و هرگز این ویژگی را نخواهد داشت.

کاربری هستید که طرفدار عکس برداری با بزرگنمایی بالا هستید

گوش ردمی نوت 10 پرو دوربین بزرگنمای را در اختیار ندارد پس قبل از اینکه فریب ظاهر زیبای دوربین عقب آنرا بخورید بیشتر فکر کنید. زوم دیجیتال 2x این گوشی نسبتا بخوبی عمل می کند, اما اگر خواهان لنز اپتیکال بزرگنمایی بهتری هستید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

فیلم برداری در اولویت قرار دارد

همچنین اگر شخصی هستید که زیاد فیلم می گیرید باید بیشتر در مورد انتخاب این گوشی فکر کنید. گوشی ردمی نوت 10 پرو در حالت 4K فیلم میگیرد اما کاملا ناپایدار است و در بیشتر مواقع ناکارآمد است. پایداری نرم افزاری آن نیز تنها در پیکسل 1080 قابل دسترس است که این حالتی است که جزئیات کمتری را ارائه می دهد و نتیجه عکس, بیشتر هنر دیجیتال دوربین است تا تصویر واقعی عکس.

منبع: TECHRADAR.COM

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید