بررسی گوشی آیفون 13 پرو مکس ، قیمت و مشخصات فنی آیفون 13

آیفون 13 پرو مکس

بررسی گوشی آیفون 13 پرو مکس . نقد و بررسی ویژگی ها و مشخصات آیفون 13 پرو مکس , قیمت , دوربین , طراحی , عمر باتری, عملکرد , صفحه نمایش و مزایا و معایب گوشی آیفون 13 پرو مکس.

بررسی گوشی آیفون 13 پرو مکس ، مشخصات فنی و قیمت

آیفون 13 پرو مکس

دوربین های درخشان این گوشی، صفحه نمایش 120 هرتزی ProMotion و عمر باتری بیشتر در آزمایش ما, به یک گوشی عملا عالی تبدیل می شوند. شارژ می‌تواند سریع‌ تر باشد و Touch ID خوب خواهد بود، اما به طور کلی این گوشیی است که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را شکست داد.

چرا باید گوشی آیفون 13 پرو مکس را خریداری کنیم

  • بهترین دوربین های گوشی
  • عملکرد برتر
  • حالت سینماتیک ویدئو
  • صفحه نمایش روشن تر
  • عمر باتری عالی

چرا نباید گوشی آیفون 13 پرو مکس را خریداری کنیم

  • می توانست از شارژ سریعتری استفاده کند
  • حالت سینمایی با کیفیت 1080p محدود شده است

آیفون 13 پرو مکس همان چیزی است که تقریباً تمامی آنچه که از یک گوشی می خاهید را در اختیار دارد. این پرچمدار ممتاز (از 1099 دلار) دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت 120 هرتز است که سریع ترین عملکرد را در بین هر گوشیی دارد و همچنین اینکه با عمر باتری بالایی ارائه می شود.

اما این دوربین‌های آیفون 13 پرو مکس هستند که این گوشی را در بالاترین سطح قرار می‌دهند، زیرا بهترین دوربین‌ هایی هستند که من تاکنون روی یک گوشی آزمایش کرده‌ام. با یک حالت ماکرو جدید که از دوربین فوق عریض استفاده می‌کند، می‌توانید ویدیو های حالت سینمایی را با جلوه‌ های جذاب بوکه بگیرید، سبک‌ های عکاسی خود را انتخاب کنید و عکس‌ های بسیار نزدیک بگیرید.

برآمدگی دوربین iphone 13 pro max این بار به لطف سنسورهای بزرگتر قطعاً برجسته تر است و طراحی کلی آن از آیفون 12 پرو مکس سنگین تر است. اما من شخصا ناچ صفحه نمایش 6.7 اینچی که کوچکتر است را دوست دارم. 

همچنین می توانید مطالبی را در مورد مقایسه گوشی های آیفون 12 و آیفون 11 پرو و بررسی گوشی آیفون 11 پرو مشاهده کنید.

مشخصات فنی آیفون 13 پرو مکس

قیمت اولیه: 1099 دلار

فضای ذخیره سازی: 128، 256، 512 گیگابایت، 1 ترابایت

عمر باتری (ساعت: دقیقه): 12:16

اندازه صفحه نمایش: 6.7 اینچ

رزولوشن (ppi): 2778 x 1284 (458)

به روز رسانی تطبیقی: تا 120 هرتز

پردازنده: A15 Bionic

دوربین عقب: Pro 12MP (تله فوتو، عریض، فوق عریض)

زوم: 3 برابر اپتیکال / 15 برابر دیجیتال

دوربین جلو: 12 مگاپیکسل TrueDepth

رنگ ها: گرافیت، طلایی، نقره ای، آبی 

اندازه: 6.3*3.1*0.3 اینچ

وزن: 8.5 اونس

مقاومت در برابر آب: IP68

اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه تر هستید و به لنز تله فوتو یا نمایشگر 120 هرتزی نیاز ندارید، آیفون 13 و آیفون 13 پرو گزینه های مناسب تری برای شما هستند.

همانطور که در بررسی کامل من از این گوشی خواهید دید، اگرچه که باید به این نکته اشاره کنم که ای کاش اپل شارژ سریع‌ تر و تاچ آی‌ دی را ارائه می داد، اما باید بگویم که این بهترین آیفون و بهترین گوشی در این دوره است.

قیمت و تاریخ عرضه

آیفون 13 پرو مکس هم اکنون با قیمت 1099 دلار برای فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی برای خرید در دسترس است. قیمت تا 256 گیگابایت 1199 دلار، 512 گیگابایت 1399 دلار است و گزینه فوق العاده 1 ترابایتی 1599 دلار قیمت دارد.

در آن سوی اقیانوس اطلس در بریتانیا، آیفون 13 پرو مکس 128 گیگابایتی از 1049 پوند شروع می شود که برای مدل 265 گیگابایتی به 1149 پوند و برای نسخه 512 گیگابایتی 1349 پوند می رسد. اگر قصد دارید تا برای خرید گوشی هزینه زیادی را پرداخت کنید و می خواهید تا فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار داشته باشید، آیفون 13 پرو 1 ترابایتی با قیمت 1549 پوند در اختیار شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که در صورت معامله با آیفون قدیمی یا گوشی دیگر، می توانید در آیفون 13 پرو مکس صرفه جویی کنید. و ما بهترین معاملات آیفون 13 را دنبال می کنیم تا به شما کمک کنیم در این گوشی نسبتاً گران اپل صرفه جویی کنید.

قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس چیزی در حدود 40 میلیون تومان است.

طراحی و رنگ های آیفون 13 پرو مکس

  • ناچ کوچکتر اما کمی سنگین تر از آیفون 12 پرو مکس
  • آبی Sierra رنگ مورد علاقه ماست

آیفون 13 پرو مکس لبه های صاف آیفون 12 پرو مکس را حفظ کرده است اما کمی متفاوت به نظر می رسد. قاب دوربین بزرگتر از قبل است، بنابراین مقدار فضای بیشتری را در پشت گوشی اشغال می کند.

آیفون 13 پرو مکس

با وزن 8.46 اونس، آیفون 13 پرو مکس نیز به طور قابل توجهی سنگین تر از مدل قبلی 8.03 اونسی خود یعنی آیفون 13 پرو است. اما آیفون پرو جدید باتری بزرگتری دارد.

آیفون 13 پرو مکس

نکته مثبت این است که ناچ آیفون 13 پرو مکس روی نمایشگر کمی کوچکتر است، زیرا اپل 20 درصد آن را کوچکتر کرده و در عین حال همان فناوری کلیدی Face ID را حفظ کرده است. این یک ظاهر تمام صفحه نیست، اما نسبت به آیفون های اخیر پیشرفت کرده است.

آیفون 13 پرو مکس

تنها شکایت واقعی من از طراحی آیفون 13 این است که Touch ID را چه در دکمه پاور و چه در زیر نمایشگر ارائه نمی دهد. در زمانی که بسیاری از مردم هنوز در مکان های عمومی از ماسک استفاده می کنند، خوب است که یک راه جایگزین برای باز کردن آسان قفل آیفون خود داشته باشیم. 

برخی شکایات کاربران مبنی بر این است که سری آیفون 13 در باز کردن قفل اپل واچ مشکل دارد، چون این گوشی قرار است در حین استفاده از ماسک کاردهی داشته باشد. خوشبختانه، اپل می گوید که راه حلی در راه است.

آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس در چهار رنگ گرافیتی، طلایی، نقره ای و آبی Sierra عرضه می شود. من به شخصه مدل آبی را انتخاب می کنم. مدل گرافیتی که من آزمایش کردم، حال و هوای حرفه ای براقی دارد، اما آنقدرها هم جالب نیست.

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش 120 هرتزی ProMotion عملکرد و انیمیشن های روان تری ارائه می دهد
  • صفحه نمایش روشن تر کار را برای خواندن در فضای باز راحت تر می کند

بزرگترین ارتقای صفحه نمایش آیفون 13 پرو مکس – و در کل بزرگترین ارتقا – صفحه نمایش ProMotion جدید است. این پنل 6.7 اینچی می تواند به صورت دینامیک, رفرش ریت را از 10 هرتز به 120 هرتز افزایش دهد که منجر به عملکرد کلی و انیمیشن های روان تر می شود.

آیفون 13 پرو مکس

بعنوان مثال، هنگام اسکرول کردن در صفحه اصلی نیویورک تایمز با iphone 13 pro max و آیفون 12 پرو مکس در کنار هم، با اسکرول سریع روی هر دو نمایشگر، راحت تر می توانستم متن را در گوشی جدیدتر اپل بخوانم.

آیفون 13 پرو مکس

این مزایا به سایر فعالیت‌ ها نیز منتقل می‌شود، مانند کشیدن انگشت بین برنامه‌ ها یا بازگشت به صفحه اصلی. اما من بیشتر از برنامه هایی که از ProMotion بهره می برند هیجان زده هستم. این شامل Catalyst Black، یک بازی نبرد آنلاین دیوانه‌ وار است که من را مجبور می‌ کرد در همه جهات تیراندازی کنم و به هیولا تبدیل شوم. و کل تجربه به طرز شگفت انگیزی روان بود.

آیفون 13 پرو مکس و آیفون 13 پرو در حال حاضر مشکلی دارند که برخی از برنامه های غیر بومی با فرکانس 120 هرتز اجرا نمی شوند. اپل می گوید که راه حلی در راه است.

یکی دیگر از مزایای صفحه نمایش این گوشی افزایش روشنایی آن است. ما میانگین 837 نیت را با تنظیم تطبیقی ​​و 1038 نیت را با روشن بودن تطبیق اندازه‌ گیری کردیم. آیفون 12 پرو مکس به طور متوسط ​​654 نیت با Adaptive خاموش تولید کرد. حداکثر توان گلکسی اس 21 اولترا 821 نیت است.

صفحه نمایش آیفون 13 پرو مکس جزئیات خیره کننده ای را حتی در صحنه های کم نور ارائه می دهد. هنگام تماشای تریلر جیمز باند No Time to Die، می‌ توانستم تمام شکاف‌ های ترسناک چهره متحول شده Rami Malek را تشخیص دهم.

آیفون 13 پرو مکس

بررسی دوربین آیفون 13 پرو مکس

  • حسگرهای جدید, نور بیشتری را برای تصاویر روشن‌ تر وارد می‌کنند
  • زوم اپتیکال 3 برابری / زوم دیجیتال 15 برابری قدرتمندتر
  • حالت ماکرو متقاعد کننده

به دلایلی، آیفون 13 پرو مکس قاب دوربین بزرگتری دارد. دوربین عریض اصلی اپل با 1.9 میکرومتر پیکسل (از 1.7 میکرومتر) بزرگ‌ترین دوربین اپل است، در حالی که دیافراگم f/1.5 را ارائه می‌کند که 49 درصد نور بیشتری نسبت به آیفون 12 پرو مکس ارائه می‌کند. و دوربین فوق عریض دیافراگم f/1.8 بزرگتر (در آیفون 13 پرو مکس f/2.4 بود) برای عکس های روشن تر و در عین حال میدان دید وسیع تری ارائه می دهد.

آیفون 13 پرو مکس

زوم بر روی آیفون 13 پرو مکس نیز تقویت می شود، زیرا لنز تله فوتو این گوشی زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه می دهد که نسبت به آیفون 12 پرو مکس 2.5 برابر است.

آیفون 13 پرو مکس

و تعداد زیادی ارتقاء دوربین فراتر از سخت افزار وجود دارد. به عنوان مثال، این گوشی از دوربین فوق عریض برای ثبت تصاویر در فاصله 2 سانتی متری استفاده می کند. من واقعا از اینکه اینقدر به این تکه چوب در ساحل نزدیک شدم لذت بردم. در حالی که آیفون 12 پرو مکس برای نزدیک شدن به اجسام برای گرفتن عکس آنها از فاصله بسیار نزدیک مشکل داشت، اما با آیفون 13 پرو مکس این مشکل حل شده است.

آیفون 13 پرو مکس

iphone 13 pro max نیز کار فوق‌ العاده‌ای را در به تصویر کشیدن این بنفشه، با رنگ‌های غنی و جزئیات زیاد در گلبرگ‌ها انجام داد. و من واقعاً به این حشره که به فانوس مگس خالدار معروف است و در صخره ها می خزد نزدیک شدم. حتی می توانستم تک تک پاها و خطوط ظریف بال هایش را تشخیص دهم.

آیفون 13 پرو مکس

فقط به خاطر داشته باشید که استفاده از حالت ماکرو آیفون 13 پرو مکس در برخی مواقع ممکن است دشوار باشد، با این که هنگام راه‌اندازی خودکار، گیج‌کننده و تند و سریع است، اما اپل در حال کار بر روی یک اصلاح است.

یکی دیگر از ویژگی‌ های جدید دوربین این گوشی، سبک‌ های عکاسی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ هایتان را از نظر تون و گرما انتخاب کنید. گزینه های شما شامل کنتراست استاندارد، غنی، پر جنب و جوش، گرم و خنک است. و شما می توانید این موارد را به دلخواه خود تنظیم کنید.

از نظر کیفیت کلی تصویر، این گوشی یک گام جلوتر از بهترین گوشی های دوربین دار دیگر است. این عکس کدو تنبل را بگیرید که بالای سر آن خورشید و مقدار زیادی سایه دارد. آیفون 13 پرو مکس نشانه‌ ای پر جنب و جوش‌ تر را در پیش‌ زمینه ثبت می‌کند و خود کدو تنبل‌ها نسبت به عکس گلکسی اس 21 اولترا سرزنده‌ تر به نظر می‌رسند. با این حال، عکس سامسونگ به طور کلی کمی روشن تر است.

آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس پرتره دلپذیرتری از من که در مقابل دریاچه Manasquan ایستاده ام می گیرد. صورت و پیراهن سبز من هر دو روشن ترند. و اگر با گوشی قدیمی‌ تری مانند iPhone 11 Pro کار می‌کنید، می‌توانید ببینید که آیفون جدید چقدر بهتر است. من در این عکس تاریک و مبهم به نظر می آیم.

آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس

هرچه یک عکس پیچیده تر باشد، آیفون 13 پرو مکس بیشتر می درخشد، و این عکس مقایسه ای که در نزدیکی لبه آب گرفته شده است شاهد این قضیه است. عکس آیفون با دقت بیشتری شفافیت آب را به تصویر می‌کشد در حالی که صخره‌ های اطراف را تکان می‌دهد، در حالی که عکس گلگسی S21 اولترا در مقایسه صاف به نظر می‌ رسد.

آیفون 13 پرو مکس

علیرغم جهش از 2.5 به 3 برابری برای زوم تله فوتو در iphone 13 pro max ، همچنان از بهترین های سامسونگ عقب است. با زوم کردن روی برخی قایق‌ها با 3 برابر، من تصاویر کمی روشن‌تر از S21 اولترا را در این مورد ترجیح می‌دهم. و در زوم دیجیتال 15 برابری، نوشته روی قایق در عکس سامسونگ واضح تر به نظر می رسد. حداقل زوم 15 برابری آیفون 13 پرو مکس بهتر از زوم دیجیتال حداکثر 12 برابری آیفون 12 پرو مکس است.

آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس

سنسور بزرگتر آیفون 13 پرو مکس در این مقایسه سلفی با آیفون 12 پرو مکس می درخشد. صورت و پیراهن آبی من با آیفون جدید روشن تر به نظر می رسند در حالی که با دوربین سال گذشته کمی در سایه گم می شوم.

آیفون 13 پرو مکس

وقتی صحبت از عکس‌ های فوق عریض به میان می‌آید، آیفون 13 پرو مکس با گلکسی اس 21 اولترا در اینجا رقابتی بسیار نزدیک با هم دارند. اما من به دلیل جزئیات موجود در سنگ و به خصوص امواج در آب، کمی به آیفون 13 پرو مکس برتری می دهم.

آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس

برای آزمایش آیفون 13 پرو مکس در نور کم، این گل‌ های هیدرانسی را در شب در تاریکی تقریباً کامل عکاسی کردم. هیچ کدام از این تصاویر خیلی واضح به نظر نمی رسند، اما آیفون برگ های صورتی دقیق تر و سبز روشن تری ارائه می دهد.

آیفون 13 پرو مکس

ویدئو و حالت سینماتیک

  • حالت سینماتیک با فوکوس خودکار و بوکه نمایش را می‌دزدد
  • پشتیبانی از ProRes برای کنترل خلاقانه تر

حالت فیلمبرداری سینمایی در آیفون 13 پرو مکس به قدری خوب است که حس یک mini Spielberg را خواهید داشت. مطمئناً این همان احساسی است که پس از گرفتن چندین کلیپ که افکت بوکه را روی فیلم شما اعمال می کند و بسته به آنچه در کادر می گذرد فوکوس را روی سوژه های متعدد تغییر می دهد، به من دست می دهد.

آیفون 13 پرو مکس

در یکی از ویدئوهایی که از ترکیب ژرمن شپرد و شپرد و روتوایلر ضبط کردم، متوجه شدم که چگونه آیفون 13 پرو مکس به طور خودکار سگ را در پس‌ زمینه محو می‌کند و در نتیجه احساس عمق می‌کند و من می‌ توانم نقطه فوکوس را در حین پرواز با فشار دادن صفحه نمایشگر تغییر دهم. 

من همچنین از حالت سینمایی لذت بردم و پسرم مرا در حال راه رفتن در امتداد مسیر و تلاش برای بازی بسکتبال از من گرفت. در هر دو مورد، آیفون 13 پرو مکس بوکه قانع کننده ای را همراه با ویدئو ارائه کرد. برای مشاهده نحوه عملکرد حالت سینمایی آیفون 13، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

آیفون 13 پرو مکس

متاسفانه رزولوشن حالت سینمایی در کل محدوده آیفون روی 1080p محدود شده است، بنابراین نمی‌ توانید همزمان ویدیوهای حالت پرتره و کیفیت 4K داشته باشید. 

اگر می خواهید کنترل خلاقانه تری داشته باشید، آیفون 13 پرو مکس از ویدئو ProRes پشتیبانی می کند، فرمتی که توسط ویرایشگرهای ویدئو ترجیح داده می شود. شما می توانید در ProRes تا 30 فریم در ثانیه با کیفیت 4K ضبط کنید، اما توجه داشته باشید که فقط مدل های 256 گیگابایتی و بالاتر از 4K پشتیبانی می کنند. مدل 128 گیگابایتی به احتمال زیاد به 1080p در ProRes محدود می شود زیرا این فایل ها فضای زیادی را اشغال می کنند. 

مهم نیست از چه چیزی عکس می گیرید، از کیفیت فیلمبرداری آیفون 13 پرو مکس ناامید نخواهید شد. در این عکس وسیع از دریاچه Manasquan، همه چیز از درختان آسمان و ابرهای پف کرده گرفته تا آب های مواج و شاخه های در حال نوسان, شبیه DSLR به نظر می رسد. با این حال، وقتی 3 برابر بزرگنمایی کردم، متوجه نویز کمی شدم.

عملکرد

  • A15 Bionic گوشی های اندرویدی را با فاصله زیادی پشت سر می گذارد
  • بهبود گرافیک قابل توجه

به لطف چیپست جدید A15 Bionic، iphone 13 pro max به طرز جالبی سریع است و عنوان سریع ترین گوشی جهان را به خود اختصاص داده است. من در بازی مسابقه ای Warp Drive کاملا گم شدم، که فریم ریت سریع و عملکرد نرم ابریشمی را ارائه می دهد.

آیفون 13 پرو مکس

از نظر بنچمارک، آیفون 13 پرو مکس بار دگر در رقابت با اندروید برنده می شود. در Geekbench 5 که عملکرد کلی را اندازه گیری می کند، آیفون 13 پرو مکس امتیاز چند هسته ای 4549 و امتیاز تک هسته ای 1720 را به دست آورد. گلکسی اس 21 اولترا به ترتیب به 3440 و 1123 رسید، در حالی که آیفون 12 پرو مکس به 4111 و 1603 رسید.

جالب اینجاست که آیفون 13 امتیاز کمی کمتر از 4436/1668 را به دست آورد که فکر می کنیم می تواند به دلیل رم بیشتر پرو مکس باشد. (اپل میزان حافظه را در مدل های مختلف آیفون خود فاش نمی کند.)

شما باید منتظر افزایش گرافیک در این گوشی باشید، زیرا پیش از رقابت در تست نامحدود 3DMark Wild Life پیشروی کرده است. فریم ریت آن 68.4 فریم بر ثانیه است، در حالی که این ریت برای آیفون 12 پرو مکس 54 فریم در ثانیه و برای گلکسی اس 21 اولترا 34 فریم در ثانیه است.

ویرایش ویدیو برای این گوشی نیز باید سریع باشد، زیرا تنها 25 ثانیه طول کشید تا آیفون 13 پرو مکس یک فایل 4K را به 1080p در برنامه Adobe Premiere Rush تبدیل کند. این فقط کمی سریعتر از 28.5 ثانیه آیفون 12 پرو مکس است اما بسیار سریعتر از زمان 1:02 سامسونگ است.

عمر باتری و شارژ آیفون 13 پرو مکس

  • عمر باتری 12 ساعت و 16 دقیقه از جمله طولانی ترین عمر باتری گوشی ها است
  • شارژ همچنان در 20 وات بدون درگاه USB-C باقی مانده است

اکنون به یکی از بهترین قسمت های بررسی آیفون 13 پرو مکس می رسیم: عمر باتری. به لطف باتری بزرگ‌ تر و سایر پیشرفت‌ها، آیفون 13 پرو مکس در تست باتری Tom’s Guide که به طور مداوم با 150 نیت روشنایی صفحه وب را از طریق 5G می‌گرداند، 12 ساعت و 16 دقیقه فوق‌العاده دوام آورد.

آیفون 12 پرو مکس سال گذشته 10 ساعت و 53 دقیقه دوام آورد و گلکسی اس 21 اولترا در ساعت 11:25 دوام آورد. هر چیزی بالاتر از 11 ساعت عالی است، بنابراین iphone 13 pro max جایگاهی را در لیست بهترین عمر باتری گوشی ما کسب می کند.

آیفون 13 پرو مکس

این خبر در قسمت شارژ چندان عالی نیست، زیرا iphone 13 pro max پس از 30 دقیقه با استفاده از شارژر 20 واتی UBC-C به ظرفیت 50 درصدی می رسد، در حالی که گوشی های دیگری مانند وان پلاس 9 پرو و شیائومی 11T پرو می توانند به 100 درصد برسند. در 30 دقیقه یا کمتر شارژ MagSafe اگرچه راحت است، اما در 15 وات حتی کندتر است.

یک خبر خوب وجود دارد. اگر از شارژر 30 واتی با قدرت بالاتر استفاده کنید، آیفون 13 پرو مکس می تواند در 90 دقیقه نسبتاً سریع به 100 درصد برسد.

بررسی آیفون 13 پرو مکس: iOS 15

  • SharePlay به شما امکان می دهد با دوستان خود ویدیو تماشا کنید و به موسیقی گوش دهید
  • ویژگی Focus, حواس پرتی شما را کاهش می دهد

در بحث افزودن ویجت ها باید بگوییم که iOS 15 نسبت به iOS 14 پیشرفتی نکرده است، اما برخی ارتقاهای هوشمند و سرگرم کننده را ارائه می دهد. FaceTime برخی بهبودهای صوتی و تصویری مورد نیاز را دریافت می کند و به روز رسانی آینده iOS 15 به شما امکان می دهد با دوستان یا خانواده به موسیقی گوش دهید یا فیلم یا برنامه های تلویزیونی تماشا کنید. و اپلیکیشن Message یک بخش Shared with You برای دسترسی آسان‌ تر به عکس‌ها، مقالات و موارد دیگر را ارائه می دهد.

آیفون 13 پرو مکس

من به  خصوص ویژگی جدید Focus را در iOS 15 دوست دارم، که به شما امکان می دهد اعلان ها را بر اساس کاری که انجام می دهید فیلتر کنید. اعلان‌ ها به لطف یک نمای خلاصه جدید نیز ساده تر هستند.

آیفون 13 پرو مکس

دیگر ویژگی‌ های iOS 15 شامل Safari بازطراحی‌شده (در واقع نوار آدرس پایین را دوست ندارم، اما می‌توانید آن را تغییر دهید)، یک برنامه آب‌ و هوای کامل‌ تر و یک برنامه Maps پیشرفته با جزئیات بیشتر و دید بهتر از جاده‌ها است. آخرین ویژگی که کم اهمیت نیز نمی باشد، Live Text است که با تشخیص متن در زمان واقعی از طریق دوربین برای جستجوی چیزها، قدرت‌ هایی شبیه به Google Lens را به شما ارائه می دهد..

مشکلات و معایب

تاکنون دارندگان آیفون 13 با چند مشکل مواجه شده اند. به عنوان مثال، برخی از کاربران آیفون 13 متوجه می‌ شوند که قفل گوشی با اپل واچ باز نمی‌شود، هرچند که راه حلی برای حل این مشکل در راه است. علاوه بر این، برخی از دارندگان آیفون 13 از عدم پاسخگویی کافی صفحه نمایش لمسی در برخی موارد شکایت دارند که می تواند مشکلی از iOS 15 باشد.

به طور خاص در آیفون 13 پرو، شکایت هایی وجود دارد که دوربین ها به طور خودکار بین لنزها بدون اخطار جابه جا می شوند و اپل به روز رسانیی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد این را مشکل را حل کنند. و نمایشگرهای ProMotion در آیفون 13 پرو با برخی از برنامه‌ها با فرکانس 120 هرتز کار نمی‌کنند که اپل در به‌روزرسانی به آنها رسیدگی خواهد کرد. البته توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را نیز بهینه کنند

خلاصه بررسی

iphone 13 pro max آن گوشی کمیاب است که امتیاز 5 ستاره را از ما دریافت می کند. دوربین‌ ها و قابلیت‌های ضبط ویدیویی عالی – از جمله حالت بسیار قانع‌ کننده سینمایی و حالت ماکرو – عملکرد شگفت‌انگیز و نمایشگر 120 هرتزی بسیار پاسخ‌گو و واکنشگرایی را دریافت می‌کنید. به علاوه، عمر باتری این بار حتی بهتر است و یکی از بهترین هایی است که از یک پرچمدار 5G دیده ایم. 

همچنین از زوم اپتیکال 3 برابری بهتر و زوم دیجیتال 15 برابری در آیفون 13 پرو مکس، صفحه نمایش روشن تر و ناچ کمی کوچکتر استقبال می کنم. اما ای کاش اپل می توانست شارژ سریع تری ارائه دهد، و من دوست دارم دفعه بعد با آیفون 14 طراحی شیک تری را با کمترین ضربه دوربین و شاید ظاهر تمام صفحه ببینم.

برخی ممکن است سادگی آیفون 13 پرو را ترجیح دهند زیرا کوچکتر و سبک تر است، زیرا هیچ تفاوت عملکردی دیگری بین این دو گوشی وجود ندارد. اما اگر صفحه‌ نمایش بزرگ‌ تر را ترجیح می‌دهید، iphone 13 pro max نزدیک‌ترین چیزی است که می‌توانید در گوشی داشته باشید.

البته، ممکن است بخواهید یک سال دیگر برای آیفون 14 صبر کنید تا تصمیم بگیرید که گوشی اپل فعلی خود را ارتقا دهید.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید