• صفحه خانگی
  • >
  • ویژه
  • >
  • برای انتخاب یک صرافی معتبر به چه ویژگی‌هایی دقت داشته باشیم؟

برای انتخاب یک صرافی معتبر به چه ویژگی‌هایی دقت داشته باشیم؟

  • توسط پویان ایزدی
  • خرداد 10, 1402
  • ویژه
  • 0
ٌصرافی ارز دیجیتال

طی فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال با صرافی‌های متعددی آشنا می‌شوید. امکانات و ابزارهای جانبی از عواملی است که در جلب نظر کاربران تاثیر قابل توجهی داشته است. صرافی‌های ارزدیجیتال با استفاده از این موضوع اقدامات هوشمندانه‌ای در جهت جلب نظر مشتریان بیشتر انجام می‌دهند.

در بازار ارزهای دیجیتال مهم است که در صرافی حساب داشته باشید که به راحتی به نماد‌ها و فرصت‌های معاملاتی متنوعی دسترسی داشته و با ابزار و امکانات متنوع، فرآیند رصد و پیگیری بازار را برای شما تسهیل کند. با توجه به نیاز معامله‌گران، صرافی‌ها برای جذب مشتریان بیشتر به ارائه امکانات متنوع اقدام می‌کنند. برای مثال، کوینکس از جمله صرافی‌هایی است که در بین معامله‌گران بسیاری شناخته شده است.

برای معامله‌گر مهم است که نسبت به نمادهایی که در صرافی پشتیبانی می‌شود آگاهی داشته باشد تا بتواند از فرصت‌های سود‌آور موجود استفاده کند. در اینجا این سوال مطرح می‌شود که در صرافی‌ها چه امکاناتی ارائه می‌شود؟ در ادامه در این مورد بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

صرافی‌های ارز دیجیتال چه امکاناتی ارائه می‌کنند؟

امکانات و ابزار متنوعی توسط صرافی‌ها در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد تا روند بررسی و پیگیری نماد‌های معاملاتی و رصد بازار را برای معامله‌گران تسهیل کند. ارائه امکانات بهتر و بیشتر و ارائه پیشنهاد‌های متنوع به کاربران می‌تواند از ترفند‌های صرافی‌ها باشد تا مشتریان بیشتری را در رقابت با سایرین، به افتتاح حساب ترغیب کنند.

اهرم‌های معاملاتی

ارائه اهرم از امکانات جذاب برای معامله‌گران ارز دیجیتال است. صرافی‌ها با تمرکز بر این موضوع استفاده از اهرم‌های معاملاتی را در سبد پیشنهادی خود به معامله گران قرار داده‌اند. با استفاده از اهرم مشتری می‌تواند علاوه‌بر سرمایه شخصی خود به سرمایه‌ای چندین برابری نیز دسترسی داشته و میزان سود خود را چندین برابر کند. این پیشنهاد جذابی است که شما با سرمایه‌ای کم بتوانید مبلغ سود خود را چندین برابر افزایش دهید. درست است که استفاده از سرمایه بیشتر و کسب ارقام چندین برابر سود وسوسه کننده است اما باید به این نکته توجه کنید که استفاده از اهرم همان‌طور که می‌تواند سود چندین برابر عاید معامله‌گر کند در عین حال می‌تواند ضرری سنگین را نیز در پی داشته باشد. به همین دلیل در استفاده از اهرم باید نهایت دقت را داشته و با دانش و تجزیه و تحلیل تمام جوانب به استفاده از اهرم اقدام کنید.

امکان سپرده‌گذاری در صرافی

بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال با هدف خرید و نگهداری بلند مدت توکن‌های سودآور، وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. به این ترتیب پس از خرید، توکن‌ها مدتی طولانی در حساب شخص راکد باقی مانده و استفاده نمی شود.

صرافی‌ها این امکان را به مشتریان خود پیشنهادی ارائه می‌دهد که بر اساس آن کاربر با استفاده از دارایی‌های راکد خود نیز بتواند درآمد قابل توجهی داشته باشد. به این ترتیب دارایی‌های خود را به صورت وام در اختیار صرافی قرار داده و در مقابل ان سود دریافت می‌کنند. این سود می‌تواند به صورت مبلغی ثابت یا متغیر باشد. به‌علاوه به روش‌های مختلف مثل تتر، بیت کوین، اتریوم و یا سایر ارزهای دیجیتال دیگر در نظر گرفته شود.

در زمان سپرده‌گذاری منابع مالی خود باید به این نکته توجه کنید که برای استفاده از این روش کسب درآمد باید دارایی‌ها خود را تحت قراردادهایی برای مدت مشخصی در اختیار صرافی قرار دهید به این صورت امکان استفاده از آنها را طی این مدت نخواهید داشت.

مشارکت در پروژه‌های بلاک چین

پروژه‌های بلاک چین برای ارتقا و گسترش، نیاز به مشارکت تعداد بسیاری از کاربران دارد. این فعالیت در قالب مشارکت در فهرست بندی توکن‌ها، پیشنهاد‌های مبادلات اولیه، حمایت، توسعه و ادغام فناوری‌های بلاک چین در بستری است که توسط صرافی‌های رمز ارز ارائه می‌شود.

در این راستا، صرافی‌های بسیاری اقدام به ارائه پلتفرم‌هایی می‌کنند که مشتریان بتوانند به راحتی به این پروژه‌ها دسترسی داشته و در آنها سرمایه‌گذاری کنند و به‌علاوه با سهیم شدن در سود پروژه، از این عملیات خود درآمدی مازاد ایجاد کنند.

پلتفرم‌های معاملاتی و ابزار‌های تحلیلی

از جمله امکاناتی که می‌تواند برای جذب کاربران مد نظر قرار گیرد پلتفرم معاملاتی و ابزارهایی است که به منظور تحلیل و بررسی بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلتفرم‌های آسان و با محیطی کاربرپسند که تمام ابزار‌های مورد نیاز معامله‌گران را برای انجام معاملات، از دسترسی به نمودارها و ابزارهای تحلیلی و محاسباتی گرفته تا امکانات ثبت سفارش و ورود به فرصت معاملاتی، فراهم کند، از جمله مواردی است که مورد توجه معامله‌گران قرار می‌گیرد.

به علاوه دسترسی به امکانات آموزشی و سابقه معاملات برای معامله‌گران می‌تواند مهم باشد، چرا که می‌تواند با استفاده از آموزش‌های متنوع و بررسی معاملات گذشته خود قدمی برای ارتقا سطح دانش خود بر می‌دارد، اشتباهات و نقاط مثبت و منفی عملکرد خود را بررسی و در جهت اصلاح استراتژی معاملاتی حرکت می‌کند.

امنیت در صرافی‌های ارز دیجیتال

حساب معاملاتی که در صرافی‌های ارز دیجیتال افتتاح می‌کنید، محل نگهداری دارایی‌های شماست، پس مهم است که نسبت به صرافی اطمینان خاطر داشته و نسب به امنیت آن آگاهی داشته باشید. درست است که دریافت مجوز و فعالیت تحت سازمان‌های نظارتی تضمین کننده فعالیت‌های خلاف قانون نیست اما می‌تواند اطمینان نسبی برای معامله‌گر فراهم کند و احتمال کلاهبرداری‌های آینده را کاهش می‌دهد.

بر این اساس صرافی‌ها برای جلب نظر مشتریان بیشتر نسبت به دریافت مجوز‌ها و مدارک از سازمان‌های نظارتی معتبر جهانی اقداماتی را انجام می‌دهند. دارا بودن مجوزها باعث جلب اعتماد سرمایه‌گذاران شده و می تواند مشتریان بیشتری را برای افتتاح حساب در صرافی ترغیب کند.

فعالیت در بازار رمز ارزها مستلزم استفاده از امکاناتی است که توسط صرافی‌های ارز دیجیتال ارائه می‌شود. این امکانات به معامله‌گران کمک می‌کند تا بازار را رصد کرده و فرصت‌های سودآور را شناسایی کرده و در مورد آنها بررسی‌های مناسب و تحلیل‌های کاملی انجام دهد. فرصت‌ها را پیگیری کند تا اقدامات مناسب برای ورود به معامله را انجام دهد. به این ترتیب از فرصت‌های موجود در بازار بهره مند شود.

برای این منظور مهم است قبل از تصمیم به افتتاح حساب در صرافی بررسی‌های کامل و جامعی از امکانات و خدمات صرافی انجام داده و صرافی را انتخاب کنند که بتواند نیازهای معاملاتی و امکانات مورد نیاز خود را دریافت کند. در این مقاله با ویژگی‌هایی که می‌تواند بر افتتاح حساب در صرافی‌ها موثر باشد صبحت کردیم و تاثیر آنها بر تصمیم معامله‌گران را بررسی کردیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید