بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام بدونه این که دیگران بفهمند

بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام

بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام ،چگونه استوری دیگران را ببینیم بدونه این که آن ها بفهمند ما استوری را دیده ایم؟ دیدن استوری اینستاگرام دیگران به صورت مخفیانه.چطور استوری اینستاگرام را به صورت کاملا مخفی ببینیم؟

آنها نمی دانند که شما استوری های آنها را مشاهده کرده اید!

استوری های اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد آنچه را که در حال حاضر انجام می دهند به اشتراک بگذارند و پوسترهای استوری می توانند ببینند چه کسی استوری های آنها را مشاهده کرده است. اگر شخصی به شما اجازه دسترسی به استوری اینستاگرام خود را بدهد، از این که شما آن را تماشا میکنید لذت می‌برد.

با این حال، ممکن است به هر دلیلی نخواهید نام خود را در لیست بینندگان قرار دهید. ما فهرستی از راه های عملی برای بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام  را گردآوری کرده ایم تا شما بتوانید در صورت لزوم از ان استفاده کنید

در خصوص اطلاعات فضای مجازی برای هر کاربر اینستاگرام لازم است که بداند  از کجا بفهمیم اکانت اینستاگرام ما مسدود شده است

استوری های اینستاگرام را به صورت ناشناس با حالت هواپیما مشاهده کنید

بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام

استوری های برتر از قبل بارگذاری شده اند تا کاربران بتوانند بلافاصله پس از باز کردن برنامه آن ها را مشاهده کنند. برای از پیش بارگذاری استوری یک کاربر خاص، می‌توانید نمایه او را باز کنید و چند ثانیه صبر کنید.

سپس، گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید و روی عکس نمایه آنها کلیک کنید تا داستان پخش شود. بدون هیچ گونه اتصال، می توانید استوری را مشاهده کنید و نام شما را به روز نمی کند. با این حال، پس از اتصال تلفن خود به اینترنت، نماها ممکن است به روز شوند.

همچنین امکان از دست دادن ارتباط در میانه راه از طریق تماشای Stories وجود دارد. اینستاگرام ممکن است نتواند همه استوری ها را از قبل بارگذاری کند، به خصوص اگر کاربر بیش از یک استوری را آپلود کرده باشد.

اگر علاقه به بازی های کامپیوتری دارید برای شما خواندن مطالب مقاله زیر مفید خواهد بود:

بهترین پردازنده های 2022 برای بازی و رندرینگ ، راهنمای خرید سی پی یو

از یک حساب اینستاگرام دیگر برای تماشای استوری ها بدون اطلاع کاربر استفاده کنید

موثرترین راه برای تماشا و اسکرین شات استوری اینستاگرام بدون اینکه نام شما در لیست باشد، استفاده از یک حساب کاربری دیگر است. اگر کاربر آن حساب را نشناسد، نمی‌داند چه کسی استوری را دیده است.و به این صورت بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام حاصل خواهد شد.

در صورت عمومی بودن حساب، امکان تماشای استوری ها از شناسه دیگری وجود دارد. با این حال، اگر کاربر دارای یک حساب خصوصی است، قبل از دسترسی باید ایشان را دنبال کنید.

از برنامه‌های Story Viewer اینستاگرام (IG) استفاده کنید

بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام

داستان های رسانه های اجتماعی در چند سال گذشته محبوبیت پیدا کرده اند. به لطف این محبوبیت، چندین برنامه شخص ثالث ظاهر شده اند که به شما امکان می دهد داستان ها را به صورت ناشناس مشاهده کنید. آن‌ها به داده‌های شما دسترسی پیدا می‌کنند، که خطر تهدیدات امنیتی را به دنبال دارد – چیزی که باید در نظر داشت.

دو تا از این اپلیکیشن ها عبارتند از:

BlindStory برای اندروید و آیفون
Insta Story Stalker برای اندروید

این برنامه ها فقط به شما امکان می دهند داستان های حساب های عمومی را مشاهده کنید. اکثر نسخه‌های اندروید رایگان هستند، اما خریدهای درون‌برنامه‌ای برای آیفون وجود دارد تا به شما کمک کند استوری‌های اینستاگرام را به‌طور ناشناس مشاهده کنید.

برای مشاهده استوری های عمومی و دانلود آنها می توانید از نمایشگر IG Story استفاده کنید. برخی از نسخه ها با دانلود کننده عکس پروفایل نیز همراه هستند

همانطور که مشاهده میکنید این توانایی و دسترسی میتواند بسیار خطرناک و ناراحت کننده باشد. بازدید مخفیانه استوری اینستاگرام برای همه امکان پذیر است پس در انتخاب عکس هایتان بیشتر تامل کنید.

چیزها را گسسته و ناشناس نگه دارید

اینستاگرام دارای ویژگی Story است، اما گاهی اوقات، مردم نمی‌خواهند دارنده استوری نام آنها را در لیست بینندگان ببیند.

در راهنمای بالا، ما سه راه برای تماشای ناشناس استوری اینستاگرام را بررسی کردیم. این روش‌ها به شما امکان می‌دهند داستان‌های IG را بدون اطلاع کاربران مشاهده کنید. اینکه چه روشی را انتخاب می کنید به سطح راحتی و اعتماد شما به روش بستگی دارد.بعضی از روش ها نیازمند پرداخت درون برنامه ای میباشد .

منبع:makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید