اپل قابلیت شارژ از طریق صفحه نمایش را برای آیفون های نسل جدید فعال می کند

شارژ از طریق صفحه نمایش

شارژ از طریق صفحه نمایش. بله درست شنیدید! اپل پتنتی عرضه کرده که در آن گوشی های آیفون یا تبلت آی پد می توانند از طریق صفحه نمایش نیز شارژ شوند. یعنی این که شما اتصال کابل به بخش درگاه گوشی و فقط از طریق نمایشگر آن را شارژ کنید. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟

پتنت جدیدی اپل که تحت نظارت قوانین ایالات متحده آمریکا عرضه شده است به گوشی های آیفون اجازه می دهد که از طریق نمایشگر شارژ شوند.

بیشتر بخوانید: روش های انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید

قابلیت شارژ از طریق صفحه نمایش اپل

بر اساس طراحی پتنت بخشی از صفحه نمایش به عنوان شارژر بی سیم در نظر گرفته شده و در حالی که می توانید از بخش های دیگر صفحه به طور کامل استفاده کنید ، گوشی از این طریق شارژ می شود. هر چند هنوز مشخص نیست کجای صفحه نمایش و تا چه اندازه از آن برای شارژ بی سیم به این صورت قابل استفاده است. لوازم جانبی شارژر مربوطه باید به گونه ای باشد که بتواند از طریق صفحه نمایش گوشی های آیفون را شارژ کند و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی نماید.

پتنت Through-Display Wireless Charging اپل شاید تنها برای شارژ کردن از طریق دستگاه های اپل و بدون نیاز به اتصال به برق مورد استفاده قرار بگیرد، به این صورت که شما بتوانید از طریق صفحه نمایش آیفون یا آیپد ، گجت های دیگری مثل هدفون ، اسمارت واچ و یا قلم استایلوس را شارژ کنید.

قابلیت شارژ از طریق نمایشگر به منظور شارژ قلم اپل نیز بسیار کارامد است. زمانی که کاربر کار طراحی خود را به اتمام می رساند می تواند به سادگی قلم را روی صفحه گذاشته تا شارژ شود.

در حال حاضر شما می توانید قلم نسل دوم اپل پنسل را به صورت بی سیم شارژ کنید اما باید آن را به دستگاه خود و در سمت راست آیپد بچسبانید.

به نظرتون قابلیت شارژ از طریق نمایشگر میتونه کاربردی باشه؟

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید