اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی با مشخصات فنی عالی رونمایی شد

لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q
لپ تاپ گیمینگ ال جی با مشخصات فنی خیره کننده و سخت افزار قدرتمند رونمایی شد. بازار لپ تاپ گیمینگ در حال حاضر با شرکت هایی مثل ایسوس ، لنوو ، ایسر و Razer فضای خالی برای رقبای جدید را ندارد اما ال جی با یک سیستم جدید و قدرتمند سعی کرده که این فضای خالی را تا حد ممکن پر کند. این سری لپ تاپ گیمینگ ال جی ، 17G90Q نام دارد که در ادامه قیمت و مشخصات فنی آن را بررسی میکنیم.

لپ تاپ گیمینگ ال جی 17G90Q

رویداد CES 2022 به نظر جایگاه تکنولوژی های جدید ، برتر و خیره کننده ای است که انتظار داریم بیش از پیش ما را شگفت زده کنند. شرکت ال جی نیز قرار است در این رویداد از لپ تاپ گیمینگ خود با نسل یازده پردازنده اینتل که البته هنوز مشخص نیست از سری Core-i7 است یا Core-i9 و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q رونمایی کند. از دیگر مشخصات فنی لیک شده این لپ تاپ می توان به رم دو کاناله و ستاپ SSD فوق سریع دوگانه اشاره کرد.

در حقیقت سری لپ تاپ 17G90Q تنها به منظور پر کردن خلا لپ تاپ هایی با پردازش گرافیکی بسیار بالا ساخته شده، هر چند به نظر می رسد با چنین کانفیگی، قیمت خیره کننده ای برای این لپ تاپ در نظر گرفته شود.

لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q

از دیگر قابلیت های این لپ تاپ ال جی می توان به صفحه نمایش 17 اینچ با تاخیر پاسخگویی 1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 300 هرتز اشاره کرد. این صفحه نمایش می تواند 300 فریم را در هر ثانیه با بیشترین کیفیت نمایش دهد ، بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به خودتان لغب پرو گیمر می دهید ، احتمالا از این لپ تاپ خوشتان بیاید!

سری جدید 17G90Q با صفحه نمایش 1080p و نرخ تصویر 16:9 عرضه می شود که البته در مقابل دیگر لپ تاپ های گیمینیگ با کیفیت 2K یکی از معایب آن به شمار می رود.

قیمت لپ تاپ گیمینگ LG

هنوز در مورد قیمت لپ تاپ گیمینگ ال جی 17G90Q صحبتی نشده است اما به خاطر وجود چنین سخت افزاری احتمالا قیمت تمام شده محصول چیزی در حدود 2500 تا 3200 دلار باشد.

برای این که از دیگر مشخصات فنی و قیمت نهایی این محصول با خبر شوید می توانید مطالب مربوط به رویداد CES 2022 را از طریق این لینک دنبال کنید.

بررسی لپ تاپ گیمینگ 17G90Q

با این که بازار لپ تاپ با تنوع بسیار بالایی روبرو است اما ال جی می تواند به منظور پر کردن بعضی از نواقص ، وارد این بازار شده و جایگاه مناسبی پیدا کند. البته اگر قیمت لپ تاپ گیمینگ 17G90Q چیزی فراتر از دیگر رقبا باشد ، احتمالا بازار لپ تاپ ال جی نیز مثل بازار گوشی هوشمندش رو به نابودی می رود!
طراحی بدنه همانطور که از تصاویر لپ تاپ 17G90Q  مشخص است ، ساده و قدیمی است. این نوع طراحی را در سری لپ تاپ های مربوط به سال 2017 و 2018 می دیدیم، بنابراین ال جی برای این که بتواند بخشی از بازار را در دست بگیرد ، نیاز به طراحی بهتری برای سیستم های خود دارد. به عنوان نمونه محصولات سری ASUS ROG جزو پرطرفدار ترین و خوش ساخت ترین لپ تاپ های گیمینگ هستند که از نظر طراحی و درک بصری در سطح بسیار بالایی قرار دارند.
همچنین عدم وجود RGB lighting که این روز ها هر گیمری به دنبال آن است جزو نقاط ضعف لپ تاپ ال جی 17G90Q به شمار می رود. ال جی نباید فقط تمرکز خود را روی سخت افزار قدرتمند قرار دهد ، از نظر ظاهری و یک سری اصول اولیه نیز باید به نیاز های گیمر ها توجه کند. همچنین به دلیل رقابت زیاد و وجود محصولات جذابتر دیگر مثل سری Asus TUF ، ال جی نباید قیمت بسیار بالایی را برای این سری لپ تاپ در نظر بگیرد. چرا یک گیمر باید به خاطر کارت گرافیک RTX 3080 MAX-Q ، بیش از چند ده میلیون تومان برای یک لپ تاپ بیریخت هزینه کند؟

جمع بندی

با این حال انتظار داریم که در رویداد CES 2022 ، جزییات بیشتر و بهتری را از سری لپ تاپ گیمینگ 17G90Q ببینیم. شاید ال جی در این سری محصول خود به عنوان سورپرایز برای گیمرها چیزی داشته باشد!

منبع: TECHRADAR

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید