استریم بازی اندروید با استفاده از اپلیکیشن Xbox Game Pass

آیا می دانستید که در فضای ابری می توانید از بازی اندروید خود با Xbox Game Pass استریم کنید؟ این روش هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و در زمان اجرا شما به غیر از اندروید از چیز دیگری نمی توانید استریم بگیرید. با این وجود هم اکنون اگر گوشی اندرویدی دارید می توانید از بازی ها در اندروید استریم بگیرید و بازی های ایکس باکس را در هر کجا که هستید بازی کنید.

 

برای استریم بازی اندروید با Xbox Games Pass به چه چیزی نیاز دارید

در ابتدا احتیاج به یک گوشی اندرویدی دارید که با اپلیکیشن Xbox Games Pass سازگار باشد. انجام این کار ملزم به داشتن اندروید 6 و بالاتر است پس بنابراین مطمئن شوید که آیا گوشی شما قادر به دانلود این اپلیکیشن می باشد یا خیر.

اگر گوشی شما با این اپلیکیشن سازگار بود به کار خود ادامه دهید واپلیکیشن Xbox Games Pass را بر روی گوشی خود دانلود کنید. زمانیکه اپلیکیشن در حال دانلود شدن است احتیاج به این دارید که برای بازی کردن گیم های ایکس باکس در فضای ابری Xbox Game Pass Ultimate را دریافت کنید.

اگر تاکنون آن را نداشته اید بهترین روش این است که با پرداخت 1 دلار برای اولین ماه خودتان آن را تست کنید.

در آخر در Xbox Games Pass احتیاج به دسته بازی برای بازی کردن برخی از بازی ها ندارید اما داشتن آن به شما برای بهتر بازی کردن کمک می کند. ( نحوه راه اندازی دسته بازی ایکس باکس 360 را در اندروید یاد بگیرید.) پر واضح است که دسته بازی ایکس باکس به خوبی کار خواهد کرد¸با این وجود تعجب می کنید وقتی که متوجه شوید که اپلیکیشن با دسته بازی پلی استیشن 4 نیز سازگار است.

 

بازی کردن بازی های ایکس باکس بر روی گوشی

استریم بازی اندروید

هم اکنون که همه کارهای شما به اتمام رسید زمان بازی کردن گیم ها بر روی گوشی است. اپلیکیشن را استارت کنید و به اکانت مایکروسافت خود بروید. اگر بیش از یک اکانت مایکروسافت دارید مطمئن شوید که با اکانتی که Game Pass Ultimate فعال دارد وارد شوید. زمانیکه وارد اکانت شدید به منظور ورود library   در قسمت پایین سمت چپ به بر روی آیکون home بزنید.

استریم بازی اندروید

یافتن بازی های سازگار با اندروید

در Xbox Game Pass تمامی بازی های موجود را می توانید مشاهده کنید. با این وجود اپلیکیشن Game Pass برای ترکیب بازی های موبایل¸ایکس باکس و کامپیوتر طراحی شده است. این بدین معنی است که بازی هایی که شما در صفحه اول مشاهده می کنید ممکن است که با استریم گوشی سازگار باشند و یا اینکه سازگار نباشند.

به منظور فیلتر کردن بازی ها برای نشان دادن بازی هایی که فقط بر روی اندروید اجرا می شوند نوار میانی را که روی آن نوشته شده است Console و PC را پیدا کنید. اگر “Cloud” به صورت سبز برجسته نبود بر روی آن بزنید.

Xbox Game Pass

Library برای نشان دادن بازی های مختلف باید تغییر کند. تمامی بازی هایی که شما در اینجا می بینید با اندروید سازگار هستند که باعث می شوند پیدا کردن بازی را راحت تر کنند.

زمانیکه چیز جالبی را پیدا کردید بر روی آن بزنید. صفحه بازی و آپشن های موجود در آن را خواهید دید. در برخی از مواقع دو آپشن را خواهید دید: “Play” و “” Install .

Xbox Game Pass

اگر قصد دارید در گوشی خود بازی کنید بر روی “Install” نزنید. این دکمه برای راه اندازی از راه دور بازی ها در کنسول ایکس باکس و یا کامپیوتر است. در عوض بر روی “Play” بزنید.

اگر به بازی رفتید و تنها دکمه   “Install”را دیدید این بدین معنی است که در این زمان بازی های بر روی گوشی استریم نمی شوند.

 

 اجرا کردن یک بازی سازگار در اندروید

استریم بازی اندروید با Xbox Game Pass

  •  زمانیکه بر روی “Play” زدید تا وقتیکه فضای ابری در حال لود کردن بازی شماست یک سفینه سبز رنگ را مشاهده می کنید.
  • زمانیکه لود شدن آن به اتمام رسید بازی شما بر روی صفحه ظاهر می شود.
  • استریم بازی اندروید با Xbox Game Pass
  • در این قسمت هم می توانید از یک دسته بازی لمسی استفاده کنید و هم می توانید با بلوتوث دسته بازیی را متصل کنید.
  • در صفحه نمایش بازی در سمت چپ بالای صفحه سه دکمه در حال حرکت را میبینید.

 

سه نقطه منوی شما را باز می کند که می توانید از آن برای بی صدا کردن میکروفون و یا بستن بازی استفاده کنید. سیگنال آنتنی را به شما نشان می دهد که اگر مشکل اتصال دارید نحوه درست کردن آن را به شما می گوید.زمانیکه شما بر روی  لوگوی Xbox می زنید همان کار دکمه Xbox را انجام می دهد.

استریم بازی اندروید با Xbox Game Pass

زمانیکه بازی را ارتقا دادید بر روی “Jump Back in” در منوی اصلی ظاهر می شود. زمانیکه قصد داشتید بازی های بیشتری را انجام دهید به منظور سریع رفتن به این قسمت بر روی آن بزنید.

Gaming on the Go

اگر مشتاق نیستید که نسل بعدی کنسول های بازی را در اختیار داشته باشید اما در عوض  قصد دارید به cloud gaming بروید و بازی ها را در اندروید استریم کنید¸ مایکروسافت در جهت تسهیل  بازی کردن بازی های ایکس باکس این عمل را انجام داده است. آن را امتحان کنید تا ببینید که برای شما قابل استفاده است.

همچنین شما می توانید مطالب بهترین کنسول بازی 2020 ، راهنمای کامل بازی GTA V ، و پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان ؟ را از طریق این بخش مطالعه کنید.

منبع: MAKETECHEASIER

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید