از کجا بفهمیم باتری گوشی ما فول شارژ شده ، اپلیکیشن هشدار شارژ کامل گوشی

اپلیکیشن هشدار شارژ کامل گوشی چیست؟ گاهی اوقات گوشی خود را در شارژ قرار می دهید و یادتان می رود آن را از شارژر خارج کنید. چطور بفهمیم باتری گوشی فول شارژ یا شارژ کامل شده و آن را از شارژ دربیاوریم؟ در این مطلب اپلیکیشن های هشدار شارژ کامل گوشی را معرفی می کنیم تا به وسیله آن بتوانید بفهمید گوشی شما شارژ شده یا خیر.

تعیین اینکه چه زمانی گوشی شما به طور کامل شارژ شده است کار آسانی نیست, مگر اینگه از اپلیکیشن های هشدار شارژ کامل گوشی استفاده کنید. اگرچه شارژ بیش از حد گوشی باعث نمی شود تا گوشی منفجر شود و یا مشکل حاد دیگری بوجود بیاید, اما انجام این کار به دلایل مختلفی توصیه نمی شود. زمانیکه باطری گوشی شما به 100% رسید و شما همچنان به شارژ کردن آن ادامه دادید, انجام این کار ممکن است که در زمان طولانی, پایداری را در گوشی شما کاهش دهد و منجر به سوء عملکرد سیستم شود. علاوه بر این انجام این کار منجر به ایجاد حرارتی می شود که ناشی از اتلاف توان هدر رفته می باشد.

بمنظور محافظت از سلامت باطری شما, فکر و ایده خوبی است که اپلیکیشن های هشدار شارژ کامل گوشی را نصب کنید. این مقاله برخی از بهترین اپلیکیشن ها را بمنظور هشدار دادن به شما در زمانیکه شارژ گوشی شما پر شده است را مورد بررسی قرار می دهد که به اینصورت می توانید سریعا گوشی خود را از شارژ خارج کنید.

اپلیکیشن های هشدار شارژ کامل گوشی ، از کجا بفهمیم گوشی ما کامل شارژ شده است

 اپلیکیشن Full Battery Alarm

اپلیکیشن هشدار فول شارژ شدن گوشی

Full Battery Alarm یک اپلیکیشن کاربردی است که از ویژگی های جامع و کاملی برخوردار است. جدای از نمایش آمار معمول باطری( ولتاژ, دما, سلامت باطری, زمان باقیمانده تا شارژ کامل), همچنین دارای یک اسلایدر شفافیت صفحه نمایش می باشد و دکمه Torch را در اختیار دارد که به شما این امکان را می دهد تا از داخل اپلیکیشن چراغ قوه آنرا روشن کنید.

کاربران می توانند آلارمی را برای سطح شارژ باطری تنظیم کنند, وهمچنین آلارمی به منظور دیدن دمای دستگاه نیز وجود دارد که کاربران می توانند آنرا نیز تنظیم کنند. علاوه بر این, اپلیکیشن می توانند میزان کم بودن باطری و آمار کامل بودن آنرا نشان دهد.

این امکان وجود دارد که تم رنگ اپلیکیشن را تغییر دهید, پس بنابراین اگر رنگ دیفالت قرمز روشن اپلیکیشن را دوست ندارید, براحتی می توانید آنرا تغییر دهید. علاوه بر این, ویژگی آلارم سرقتی در این اپلیکیشن وجود دارد که در زمانیکه گوشی در حال شارژ شدن است از در آوردن آن از شارژ توسط هر شخصی جلوگیری می کند.

دانلود اپلیکیشن Full Battery Alarm

اپلیکیشن Battery 100% Alarm هشدار شارژ شدن کامل گوشی

اپلیکیشن هشدار فول شارژ شدن گوشی

آپشن خوب دیگری که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید Battery 100% Alarm است. این اپلیکیشن شما را در جریان میزان شارژ گوشی و چه مقدار زمانی باقی مانده است تا گوشی خود را از شارژ بیرون بکشید می گذارد( از طریق نوار نوتیفیکیشن).

کاربران می توانند حالت اسنوز را برای آلارم از یک تا 5 دقیقه فعال کنند. همچنین آپشنی وجود دارد که شما می توانید بطور دستی سطح ماکسیمم شارژ را تنظیم کنید- که ممکن است 100% یا کمتر باشد- که زمانی که شارژ باطری به این سطح رسید آلارم به صدا در می آید.

همانند بیشتر اپلیکیشن ها در این لیست, Battery 100% Alarm آلارم خود را از روی زنگ های لایبرری گوشی شما انتخاب می کند, بنابراین  بسته به مود خود می توانید آلارم آرام و یا آلارم های دیگری را انتخاب کنید.

دانلود اپلیکیشن Battery 100% Alarm

اپلیکیشن Battery Full Notification

اپلیکیشن هشدار فول شارژ شدن گوشی

Battery Full Notification  یک اپلیکیشن بدون نقص برای این که بفهمید گوشی شارژ شده یا نه بوده که در بک گراند گوشی شما بدون اینکه نشانی از وجود آن باشد بطرز نامحسوسی کار می کند. این اپلیکیشن نوتیفیکیشن های صوتی را ارسال می کند, اما اگر تمایل به این دارید که صدای آن شما را شوکه نکند, می توانید لرزش و یا پیام متنی را برای آن تنظیم کنید.

کاربرد این اپلیکیشن هشدار فول شارژ شدن گوشی ساده است اما آپشن هایی را برای سفارشی سازی در اختیار دارد. بعنوان مثال, این امکان وجود دارد که بمنظور رسیدن شارژ باطری شما به میزانی که معین کرده اید آلارم به صدا در بیاید. همچنین می توانید خودتان زنگی را برای آلارم انتخاب کنید. علاوه بر این, آپشنی وجود دارد که شما می توانید با آن زمان سکوتی را انتخاب کنید, که این زمان سکوت زمانی است که نوتیفیکیشن اپلیکیشن, صدای را ایجاد نمی کند.

دانلود اپلیکیشن battery full notification

Full Battery & Theft Alarm

اپلیکیشن هشدار شارژ شدن گوشی

Full Battery & Theft Alarm از رابط بصری عالی بهره می برد. به محض اینکه شما اپلیکیشن هشدار شارژ کامل گوشی را باز می کنید در صد شارژ را به شما نشان می دهد. همچنین به شما دمای گوشی, سلامت کامل گوشی,و زمان باقیمانده تا شارژ کامل را به شما نشان می دهد.

کاربران می توانند آلارمی را بمنظور نشان دادن اینکه شارژ گوشی به سطح دلخواه رسیده است را تنظیم کنند( از 50% تا 100%) و یا اینکه زمانیکه سطح شارژ گوشی پایین می باشد به شما هشدار دهد. همچنین آپشن ضد سرقتی را در اختیار دارد که در زمانیکه فعال می شود از بیرون آوردن شارژ توسط هر شخصی جلوگیری می کند.

اگر شخصی گوشی را از شارژ خارج کرد, آلارم آزار دهنده ای به صدا در می آید که تنها با وارد کردن کدی که توسط صاحب گوشی تنظیم شده است خاموش می شود. این اپلیکیشن همچنین تاریخچه شارژی را در اختیار دارد که که زمان و تاریخ شارژ را به ما نشان میدهد.

دانلود اپلیکیشن full Battery and theft alarm

اپلیکیشن هشدار شارژ کامل گوشی Full Battery Charge Alarm

Full Battery Charge Alarm یکی دیگر از اپلیکیشن های فوق العاده ساده ای است که کار را براحتی برای شما انجام می دهد. به سادگی  قبل از اینکه گوشی خود را به شارژ بزنید دکمه Enable Alarm را فشار دهید.

بمنظور سفارشی کردن آلارم, کاربران احتیاج به این دارند که به قسمت Settings بروند( بر روی آیکون چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا بزنید). در آنجا می توانید یک ringtone را انتخاب کنید, آلارمی را انتخاب کنید, آلارم کم بودن سطح شارژ باطری را تنظیم کنید و کارهای بیشتری از قبیل آنرا انجام دهید. می توانید به پایین اسکرول کنید تا همچنین به دارک تم سوئیچ کنید.

دانلود اپلیکیشن Full Battery Charge Alarm

همچنین می‌توانید برای اطمینان از سالم بودن باتری گوشی و نحوه صحیح شارژ کردن گوشی موبایل خود مطلب تست باتری گوشی و نحوه صحیح شارژ گوشی را بخوانید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید