از کجا بفهمیم اکانت اینستاگرام ما مسدود شده است

اینستاگرام مسدود

از کجا بفهمیم اینستاگرام ما مسدود شده است؟چطور می توان وضعیت اینستاگرام را چک کرد و مطمين شد که صفحه اینستاگرام بسته شده است؟ در این مطلب آموزش کامل بررسی مسدود بودن اکانت اینستاگرام را با هم می بینیم. مسدود بودن اکانت اینستاگرام

آیا نمی دانید اکانت اینستاگرام شما مسدود شده است یا نه؟ در اینجا نحوه فهمیدن این که اینستاگرام مسدود شده است یا نه و کارهایی که باید در مورد رفع آن انجام دهید آمده است..

اینستاگرام و بسیاری دیگر از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی از شرایط خاص سیاست کاربر پیروی می‌کنند تا کاربران خود را از محتوای نامناسب و حوادث ناخوشایند در امان نگه دارند.

به همین دلیل، گاهی اوقات اقدامات به ظاهر عادی ممکن است حساب اینستاگرام شما را مسدود کند.

بنابراین چگونه می توانید تشخیص دهید که اکانت اینستاگرام مسدود شده است؟ و برای برگرداندن آن چه کاری می توانید انجام دهید؟ این چیزی است که باید بدانید …

اگر از جمله کاربران گوشی های سامسونگ هستید شاید لازم باشد بدانید  اموزش و نحوه بکاپ کامل گوشی های سامسونگ

آیا از اینستاگرام منع شده اید؟

اینستاگرام مسدود

اگر اینستاگرام مسدود یا به عبارتی از اینستاگرام منع شده اید، وقتی می خواهید وارد شوید، باید پیامی دریافت کنید که به شما می گوید اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده است.

اگر نمی‌توانید اینستاگرام را باز کنید و سعی می‌کنید وارد شوید تا ببینید آیا اکانت شما مسدود شده است یا خیر، می‌توانید از دوستان خود بخواهید حساب کاربری شما را جستجو کنند.

آنها باید روی ذره بین برنامه ضربه بزنند و نام کاربری اینستاگرام شما را تایپ کنند. اگر حساب شما نمایش داده نشد، احتمالاً به این معنی است که حساب شما مسدود شده است.

اگر به دنیای موبایل ها علاقه دارید برایتان خواندن مطالب این مقاله جالب خواهد بود بررسی گوشی آیفون 13 پرو مکس ، قیمت و مشخصات فنی آیفون 13

چگونه وضعیت اکانت اینستاگرام خود را بررسی کنیم

اینستاگرام به شما امکان می دهد وضعیت حساب خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی را پست کرده اید که مغایر با دستورالعمل های انجمن آنها باشد یا خیر.

از اینجا می توانید:

بررسی کنید آیا هر چیزی که پست کرده‌اید به دلیل دستورالعمل‌های انجمن حذف شده است یا خیر.
بدانید چرا محتوای شما حذف شده است.
اگر فکر می کنید اینستاگرام اشتباه کرده است، درخواست بررسی حذف کنید.

اینستاگرام مسدود

به خاطر داشته باشید که اگر با دستورالعمل های انجمن مخالف باشید، اینستاگرام می تواند حساب شما را حذف کند. ممکن است قبل از این اتفاق در اینستاگرام اخطاری دریافت کنید، اما اگر چیزی که پست کرده‌اید خطری برای جامعه ایجاد کند، اینستاگرام بدون هشدار قبلی اکانت شما را حذف می‌کند.

چرا اکانت من مسدود شد؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا اینستاگرام ممکن است حساب شما را غیرفعال کند:

شما زیر 13 سال سن دارید.
شما محتوای نیمه برهنه، برهنه، جنسی یا دارای حق نسخه برداری پست کرده اید.
از اینستاگرام برای مقاصد غیرقانونی یا غیرمجاز استفاده کرده اید. این شامل تطبیق، تغییر یا هک اینستاگرام می شود.
شما دیگر کاربران اینستاگرام را مورد آزار، تهدید یا جعل هویت قرار داده اید.
شما از ربات ها استفاده کرده اید یا برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر پول پرداخت کرده اید.

البته، دلایل دیگری برای مسدود شدن حساب اینستاگرام وجود دارد، و می‌توانید آن‌ها را در صفحات رسمی شرایط استفاده و دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام بررسی کنید.

اگر در اینستاگرام shadowbane شوید، حساب یا پست‌های شما نیز ممکن است محدود شود یا در برخی موارد دسترسی آنها محدود شود.

شادوبن یکی از محدودیت‌هایی است که اینستا  بر اساس الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی بر روی برخی صفحات اعمال می‌شود. صفحاتی که با محدودیت شادوبن مواجه می‌شوند، تا مدتی در بخش اکسپلور و هشتگ‌ها دیده نمی‌شوند و کاربرانی که از طریق هشتگ‌ها پست‌هایتان را دنبال می‌کنند، دیگر نمی‌توانند پست‌های شما را در بخش هشتگ‌ها ببینند.

اینستاگرام مسدود

در ادامه طریقه رفع این موشکل را بررسی خواهیم کرد.

چگونه در اینستاگرام Unband شویم؟

اگر فکر می کنید حساب شما به اشتباه به حالت تعلیق درآمده یا مسدود شده است، راه هایی وجود دارد که می توانید آن را بازگردانید. می توانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام به این تصمیم اعتراض کنید.

اینستاگرام را باز کنید، مشخصات ورود خود را وارد کنید، و باید پیامی دریافت کنید که به شما می گوید اینستاگرام مسدود شده است.

اگر آن پیام را نمی بینید، می توانید به مرکز راهنمایی اینستاگرام مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق برنامه با پشتیبانی تماس بگیرید:

1. به پروفایل خود بروید.

2. روی نماد منوی سه خطی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

3. روی Settings > Help ضربه بزنید و یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.

با این اوصاف، اگر اکانت اینستاگرام شما حذف شود، نمی توانید آن را بازیابی کنید. بنابراین، مراقب باشید که رمز عبور خود را با چه کسانی به اشتراک می گذارید.

اینستاگرام مسدود

غیرممکن کردن حساب شما غیرممکن است

اگر هیچ یک از دستورالعمل های اینستاگرام را نقض نکرده اید، ممکن است حساب کاربری شما به اشتباه به حالت تعلیق/بن در آمده باشد. می توانید مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا حساب کاربری خود را از حالت ممنوعیت خارج کنید

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید