از برند نیلکین ( Nillkin Brand ) چه می‌دانید?

نیلکین شرکتی چینی است که محبوب‌ترین محصولات دیجیتال و لوازم جانبی جهان را می‌سازد. حتما تا به حال نام این برند را شنیده‌اید. اما از برند نیلکین و محصولات آن چه می‌دانید؟  امروز می‌خواهیم در کنار هم این برند مطرح جهان در زمینه لوازم جانبی گوشی و محصولات دیجیتال بررسی کنیم.

بسیاری از ما با شنیدن نام چین در کنار برندی، ذهنیتی منفی نسبت به آن پیدا می‌کنیم. شاید این ذهنیت بخاطر محصولات بنجل چینی است که قبلاً وارد کشورمان میشد. اما نگاه کاربران غربی به محصولات چینی متفاوت است. بسیاری از برند‌های چینی مانند علی بابا، تن سنت، لنوو، هواوی، شیائومی و… تاپ جهانی هستند. نیلکین هم از لحاظ تولید محصولات با کیفیت در رده بالایی در جهان قرار دارد. بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی مشتریان دائمی نیلکین هستند. خوشبختانه محصولات برند نیلکین در بازار داخلی وجود دارند. اگر قصد خرید از این برند را دارید با این مطلب از وبسایت استایل آْپ همراه باشید.

تاریخچه برند نیلکین  ( History Nillkin Brand )

کمپانی نیلکین در سال 2009 تاسیس شد. شرکت فن‌آوری Shenzhen Nillkin در کشور چین شهر شنژن قرار دارد. این برند از ابتدای تاسیس بصورت تخصصی بر روی لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر کار می‌کند. نیلکین بین سالهای 2009 تا 2012 محصولات محدودی تولید می‌کرد. در آن زمان محصولات بیشتر شامل کابل شارژ به همراه آداپتور و قاب‌های ساده گوشی بودند.

از سال 2013 سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش یافت. گوشی‌های هوشمند با قابلیت بالا و استحکام کم وارد بازار شدند. محصولات دیجیتال کوچک‌تر و کاراتر شدند. رقابت بالایی بین شرکت‌های تولید کننده‌ی لوازم جانبی و محصولات الکترونیکی شکل گرفت. در این میان شرکت‌هایی در بازار ماندند که سرعت پیشرفت خود را به سرعت پیشرفت جهانی نزدیک کردند. کمپانی نیلکین با تغییر رویه کاری و مدرن کردن تکنولوژی جایگاه خودش را حفظ کرد. بنابراین کیفیت لوازم دیجیتال خود را افزایش داد. همچنین محصولاتی جدید با طراحی شیک‌تر، مدرن‌تر و کاربر پسند تولید کرد. سپس با ایجاد دو مرکز بازاریابی و فروش محصولاتش در داخل کشور چین توانست فروش خود را به حداکثر برساند.

اما این تازه شروع کار نیلکین بود. قدم بعدی ارتباط کاری با برندهای مطرح در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند بود. گوشی‌های هوشمند در ابتدا طراحی و جزئیات متفاوتی داشتند. هر محصولی از هر برندی لوازم جانبی مخصوص خودش را داشت. برای همین برند نیلکین برای تولید محصولات بیشتر و گرفتن سهم بیشتری از بازار  ارتباط تجاری با شرکت‌های مختلف برقرار کرد. از جمله این برندها شرکت سامسونگ، اچ پی، لنوو، نوکیا، اپل، ال جی، بلوبری و دل بودند. کمپانی نیلکین به سرعت در بازارهای داخلی چین و بازارهای بین المللی نفوذ کرد.

کارخانه سه هزار متری نیلکین شنژن مرکزی برای ارائه محصولات مدرن و خلاقانه است. لوازمی که ما حس و تجربه خوبی با استفاده از آن می‌گیریم. محبوبیت محصولات دیجیتال و لوازم جانبی شرکت نیلکین آن را به یک برند معتبر در جهان تبدیل کرد. این برند علاوه بر دو مرکز فروش اصلی، پنج فروشگاه مادر نیز در چین تاسیس کرده است. علاوه بر آن در بسیاری از کشورها نمایندگی معتبر دارد. هزاران مشتری در بیش از 80 کشور جهان از شرق تا غرب نشان ‌‌دهنده تعریف خوب اهداف و چشم اندازهای آتی در این شرکت است.

اهداف برند نیلکین

فلسفه برند نیلکین نواندیشی و نوآوری صادقانه است. نیلکین اهداف خودش را بر پایه نوآوری، سادگی و کمال قرار داد. تیم این کمپانی متخصص در زمینه مد و نوآوری هستند. ظاهر محصول، رنگ، خلاقیت، قابلیت، طراحی و بسته‌بندی همگی با هم ترکیب شده و ویژگی منحصر به فردی را ایجاد کردند. پرسنل ماهر  و با تجربه در این شرکت گرد هم آمدند تا محصولاتی سازگار با محیط زیست و باکیفیت را تولید کنند.

اصول اولیه شرکت نیلکین

شرکت نیلکین در سایت خود دو اصل مهم را به مشتریانش معرفی می‌کند. تمامی شعبات فروش محصولات نیلکین موظف به رعایت این اصول هستند.

  1. اورجینال و با کیفیت بودن محصولات: نیلکین ضمانت می‌کند که محصولات اصل را به مشتری برساند. یعنی مانع تولید و فروش محصولات تقلبی با نام برندش است. همچنین این اطمینان را به مشتری در سراسر جهان می‌دهد که هیچ محصول تقلبی با نام این برند در بازارهای جهان وجود ندارد.
  2. قیمت محصولات: میانگین قیمت جهانی محصولات نیلکین در مقایسه با قیمت‌های رقبایش بسیار پایین‌تر است. نیلکین به هیچ وجه سقف سفارش معینی برای مشتریان خود تعیین نمی‌کند.

برند نیلکین چه محصولاتی دارد؟

شرکت نیلکین در طراحی، تحقیق، توسعه و تولید محصولات الکترونیکی از جمله بلوتوث و earphones، ماشین هوشمند DVRs، شارژر بی ‌سیم و شارژر خودرو و هولدرها و همچنین لوازم جانبی گوشی مانند اکسسوری تلفن، محافظ صفحه و کابل‌های تلفن همراه  تخصص دارد. بیابید به بطور کلی سبد کالای این برند را بشناسیم.

  • اولین دسته محصولات برند نیلکین اسپیکرهای بلوتوثی ، ایرفون‌های بی سیم و آمپلی فایرهای مخصوص گوشی هستند. طراحی قابل حمل و زیبا، کیفیت صدای بالا، HF صدا، شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش LCD، زنگ خطر، Input – X، APT – X، شارژ USB، تنظیمات زاویه ۳۶۰ درجه، تنظیم روشنایی، دکمه‌های Touch، باتری توکار و … از جمله قابلیت‌های اسپیکرهای بلوتوثی نیلکین هستند. ایرفون‌ بی سیم نیلکین و هدست نیلکین یکی از محصولات پر فروش این برند هستند. این دو محصول قابلیت حمل آسان دارند. برخی از هدست‌ها و ایرفون‌ها دائماً از گوشمان جدا می‌شوند اما ایرفون و هدست نیلکین بخاطر ابعاد مناسبشان کمترین دردسر را برای ما دارند. اتصال این محصولات بصورت بلوتوثی هستند. بدنه فلزی و ضد آب بودن ویژگی مثبت محصولات نیلکین است.

  • دومین دسته محصولات این شرکت شامل شارژهای بی سیم مدرن، انواع استند و هولدر و هولدرهای پایه مغناطیسی، شارژهای فندکی خودرو با طراحی‌های جذاب هستند. هولدرهای مغناطیسی نیلکین قابلیت شارژ بی سیم، طراحی زیبا برای کاربری‌های گوناگون، جنس بدنه محکم، محفظه خنک کننده گوشی و تبلت، نصب و حمل آسانی دارند. همچنین می‌توانید کابل و آداپتور شارژ اصل برای هر مدل و برند گوشی را از نیلکین بخرید.

 

  • قاب و گلس گوشی نیلکین سومین گروه از محصولات تولیدی این برند هستند. شما هر نوع گوشی با هر برندی که داشته باشید به راحتی می‌توانید قاب و گلس متناسب با آن را از نیلکین تهیه کنید. گلس‌های نیلکین ضخامت و محافظت بالایی در مقابل ضربه و نور از صفحه گوشی دارند. اکثر قاب‌های محافظ گوشی از جنس جرم و فیبر کربن یا TPU هستند. برخی از مدل‌ها محافظ دوربین دارند. قابل شستشو بودن، طراحی خوب و تنوع رنگ و کیفیت قاب حتی از تصویر آن نیز پیداست.
  • محصولات خلاقانه نیلکین: این محصولات همانطور که از نامشان پیداست، ابداعی و نو هستند. پایه‌های مانیتور نیلکین با قابلیت تنظیم ارتفاع که جنس آنها از فلز و کاملا مقاوم هستند. کیف‌های لوکس لپ تاپ و گوشی برند نیلکین که از جنس چرم هستند. در برخی از آنها استندهای مغناطیسی برای جلوگیری از لغزش لوازم قرار دارد. قلم لمسی نیلکین دیگر محصول خلاقانه این برند است. بوسیله آن می‌توانید روی تبلت یا گوشی خود بنویسید و کارهای خود را انجام دهید. شاخه فیبر کربن Upgraded، مجهز بودن به چیپ هوشمند، روان بودن در نوشتن و نقاشی، دکمه برای کنترل، باتری با ده ساعت شارژ از ویژگی‌های این محصول است. منوپادهای نیلکین تجربه عکس سلفی فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی این منوپادها بسیار زیبا، سبک و قابل حمل هستند. جنس بدنه آنها از آلومینیم و ارتفاع میله منوپاد نیلکین قابل تنظیم است. فلکس دسک لپ تاپ محصول دیگری از کمپانی نیکلین است. وسیله‌ای که لپ تاپ را در زاویه مناسب با چشمان‌تان قرار می‌دهد. فلکس دسک تحمل وزن تا 10 کیلوگرم را دارد.

 

امروزه نیلکین توانسته با برندهای SAMSUNG ،HUAWEI، XIAOMI، ASUS، LG، OPPO، SONY، ONEPLUS، MEIZU،MOTOROLA،NOKIA،LENOVO ، ،ZUK ،GOOGLE، NUBIA، HTC ،SMARTISAN ،VIVO،Microsoft روابط تجاری برقرار نماید. کامل و فوق العاده بودن شعار شرکت نیلکین است که تاکنون توانسته به آن عمل کند. این کمپانی همواره در تلاش است محصولات خود را به روز نگه دارد.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنونم. برند نیلکین واقعا برند کارآمد و باکیفیتیه. من از محصولات این برند قبلا استفاده کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید