آیا گلکسی S22 ultra سامسونگ بخریم ؟ معایب و مزایای گوشی گلکسی اس 22 اولترا

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم ؟ معایب گوشی گلکسی S22 اولترا یا مزایای آن چیست ؟ چرا باید گلکسی S22 ultra را بخریم؟ در ادامه معایب و مزایا گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ را بررسی می کنیم

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم ؟ معایب و مزایای گوشی گلکسی S22 اولترا

در این مقاله دلایل خرید گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ را مورد بررسی قرار می دهیم.

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

معایب و مزایا گوشی گلکسی S22 اولترا : حداقل بر اساس بررسی سامسونگ گلکسی S22 اولترا ما که هنوز در حال انجام است، به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا یکی از بهترین گوشی های تاکنون باشد. اما اگر به فکر ارتقا به گوشی جدید بودید، ممکن است چیزی شما را از تصمیم نهایی برای خرید یا نادیده گرفتن گلکسی اس 22 اولترا باز دارد. قیمت اولیه 1199 دلاری می تواند این کار را برای مردم انجام دهد.

بله، آخرین گوشی پرچمدار سامسونگ یک دستگاه گران قیمت است، اما مطمئناً ویژگی هایی دارد که شما را ترغیب به خرید آن می کند.

گلکسی اس 22 اولترا از یک صفحه نمایش با طراوت سریع، یک قلم S داخلی گرفته تا چیپست قدرتمند و بسیاری از بهبودهای دوربین، دارای تمام ویژگی هایی است که از یک گوشی سطح بالا انتظار دارید، به علاوه چند ویژگی اضافی خاص به این مدل خاص اضافه شده است.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به اینکه چرا ممکن است بخواهید گلکسی S22 اولترا را گوشی بعدی خود بسازید، همراه با دلایلی در مورد اینکه چرا باید از ارتقای آن خودداری کنید، آورده شده است.

در عوض به یکی از مدل‌های ارزان‌تر علاقه دارید؟ ما همچنین به دلایلی برای خرید و نادیده گرفتن گلکسی S22 نگاه می کنیم. و مقایسه سامسونگ گلکسی S22 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا را ببینید تا ببینید آیا پرچمدار جدید ارزش ارتقاء را دارد یا خیر.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد اولین آپدیت گلکسی A53 سامسونگ باعث بهینه سازی دوربین شد و بررسی گوشی پوکو M4 پرو, قیمت و مشخصات فنی مطالعه کنید.

دلایل خرید سامسونگ گلکسی S22 اولترا / معایب و مزایا گوشی گلکسی S22 اولترا

صفحه نمایش روشن تر گلکسی S22 اولترا

در مورد این سوال که آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم باید بگوییم که سامسونگ باید از اینکه آیفون تمام تمجیدها را برای نمایشگرهایش به دست آورده است خسته شده باشد (مخصوصاً از آنجایی که ظاهراً سامسونگ تامین کننده اصلی اپل برای این بخش است). کل مجموعه گلکسی S22 دارای برخی پیشرفت‌های جدی در صفحه نمایش است که با تلاش برای ساختن روشن‌ترین صفحه‌ نمایش در هر گوشی هوشمند برجسته شده است.

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

در مورد سامسونگ گلکسی S22 اولترا، این به معنای صفحه نمایشی است که نوید حداکثر روشنایی 17500 نیت و روشنایی معمولی 1200 را می دهد. گوشی جدید سامسونگ تقریباً به مطابقت با این ادعاها نزدیک شده است، با آزمایش ما حداکثر روشنایی 1359 نیت را هنگام آزمایش نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا پیدا کرد. این مطمئناً از نتیجه 1038 نیت آیفون 13 پرو مکس بهتر است.

همه این نیت ها به این معنی است که شما هرگز برای تشخیص آنچه در صفحه نمایش گلکسی S22 اولترا خود در زیر نور شدید خورشید وجود دارد، دچار مشکل نخواهید شد. S22 اولترا همچنین طیف رنگی sRGB و فضای رنگی DCI-P3 را در آزمایش آزمایشگاهی ما ثبت کرد. و با ویژگی تقویت‌ کننده بینایی سامسونگ که نمایشگر را تنظیم می‌کند و رنگ‌ها را بر اساس نور محیطی متعادل می‌کند، برای داشتن دید واضحی از صفحه، مجبور نیستید در تنظیمات گوشی خود فرو بروید.

قلم S اکنون در گلکسی اس 22 اولترا قرار داده شده است

معایب و مزایا گوشی گلکسی S22 اولترا : در مورد این سوال که آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم باید گفت که این اولین گوشی خارج از سری گلکسی نوت بود که از قلم S سامسونگ پشتیبانی می کرد. از آنجایی که قلم S یکی از لوازم جانبی اختیاری S21 اولترا بود، هرگز به عنوان بخشی از گوشی به نظر نمی رسید.

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

این مشکلی در مورد اینکه آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم نیست، که دارای یک اسلات برای قلم S است. این بدان معناست که شما مجبور نیستید برای حمل قلم خود کیفی را پیدا کنید. در عوض، آن را از گوشی بیرون بیاورید و مستقیماً روی صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا یادداشت برداری کنید.

قلم S موجود در گلکسی اس 22 اولترا نیز با 70 درصد بهبود سرعت و تاخیر کمتر، سریعتر از قبل است. تبدیل دقیق‌ تر دست خط به نوشتار و ویژگی‌ های مخصوص قلم را که در Microsoft Outlook گنجانده شده‌اند، اضافه کنید، به خصوص اگر گوشی خود را به عنوان یک ابزار بهره‌ وری در نظر بگیرید.

رفرش ریت بهبود یافته برای گلکسی S22 اولترا

رفرش ریت های دینامیک یک ویژگی رایج‌ تر در گوشی‌های هوشمند برتر است – خوب، شاید در آیفون 13 چندان زیاد نباشد – با دستگاه‌ هایی که وقتی فعالیت‌ های روی صفحه نمایش عصبانی می‌شوند، رفرش ریت را افزایش می‌دهند و زمانی که همه چیز ثابت‌ تر است، کاهش می‌یابد. این راهی برای ارائه بهترین‌ ویژگی های صفحه نمایش به شماست – تجربه‌ای همه جانبه در هنگام بازی یا پیمایش در وب‌ سایت‌ ها و مصرف باتری کمتر زمانی که به افزایش نرخ به‌ روزر سانی نیاز ندارید.

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

گلکسی اس 21 اولترا سال گذشته می‌توانست بین 10 تا 120 هرتز تغییر کند، اما گلکسی اس 22 اولترا این تنظیم را حتی بیشتر می‌کند. گوشی جدید همچنان می‌تواند در مواقع لزوم به 120 هرتز برسد، اما در مواقع دیگر، رفرش ریت می‌تواند تا 1 هرتز کاهش یابد.

ما امیدواریم که این به بهبود عمر باتری گلکسی S22 اولترامنجر شود. S21 اولترا در زمان تست باتری ما در زمانی بهتر از حد متوسط ​​تبدیل شد، اگرچه زمانی که ما رفرش ریت تطبیقی ​​آن را خاموش کردیم، گوشی بیش از یک ساعت دوام آورد. گلکسی اس 22 اولترا، با رفرش ریت بهبود یافته، می تواند مدیریت مصرف انرژی را کمی ماهرانه تر کند.

شارژ سریعتر در گلکسی S22 اولترا

آیا به خاطر شارژر آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم ؟ پس از ارائه شارژ 45 واتی در گلکسی اس 20 اولترا 2020، سامسونگ در مدل سال بعد به شارژ 25 واتی بازگشت. گلکسی اس 22 اولترا این تصمیم را معکوس می کند و سرعت شارژ 45 واتی بار دیگر به گوشی ممتاز سامسونگ بازیابی می شود.

با این سرعت، شما باید بتوانید گلکسی اس 22 اولترا تخلیه شده را پس از 20 دقیقه 50 درصد شارژ کنید. این سرعت 10 دقیقه بیشتر از سرعت شارژ S21 اولترا برای رسیدن به آن نقطه است و همچنین دو برابر بالاترین سرعت شارژ آیفون 13 پرو مکس است.

شما همچنان باید شارژر خود را تهیه کنید – سامسونگ یکی از شارژرهای گلکسی اس 22 اولترا را ارائه نمی کند. اما سقف بالاتر در سرعت شارژ سیمی همچنان مورد استقبال قرار می گیرد.

گلکسی S22 اولترا  در نور کم عکس های بهتری می گیرد

اینکه آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم را تنها با نگاهی به رتبه بندی مگاپیکسل دوربین های گلکسی اس 22 اولترا می توان تشخیص داد که تغییر چندانی نسبت به گلکسی اس 21 اولترا نداشته است. اما این به سادگی درست نیست. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی گوشی جدید اکنون از یک سنسور 2.4 میلی متری بزرگتر استفاده می کند که نور و داده های بیشتری را ضبط می کند. سامسونگ همچنین یک لنز Super Clear Glass را برای عکاسی با gla کمتر معرفی کرده است.

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

سامسونگ کل بسته را به عنوان “Nightography” در نظر گرفته است، اما آن را در مقابل آنها قرار ندهید. در عوض، فقط از نتیجه نهایی که باید به معنای تصاویر دقیق تر و واضح تر در نور کم باشد، خوشحال باشید. و این برای ویدیو و همچنین عکس‌های ثابت صدق می‌کند.

گلکسی اس 22 اولترا باید در هنگام ضربه خوردن جان سالم به در ببرد

معایب و مزایا گوشی گلکسی S22 اولترا : سامسونگ تمام موادی را که برای ساخت گلکسی اس 22 اولترا استفاده کرده بود، کنار گذاشت. گوشی جدید از Gorilla Glass Victus Plus برای شیشه جلو و پشت خود استفاده می کند. این گوش دارای قاب آلومینیومی armor ​​نیز است و باعث می شود تا نسبت به این سوال که آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم مطمئن شویم.

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

تا زمانی که نتایج آزمایش سقوط پس از تاریخ عرضه گلکسی اس 22 اولترا در 25 فوریه منتشر نشود، از نظر دوام معنای آن چیست. اما به نظر می‌رسد سامسونگ بسیار مطمئن است که گلکسی اس 22 اولترا از هر چیزی که زندگی می‌تواند در اختیارش بگذارد، مقاومت می‌کند.

آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم ؟

گلکسی S22 اولترا هنوز هم هزینه زیادی دارد

اول، خبر خوب – گلکسی اس 22 اولترا قیمتی بیشتر از اس 21 اولترا در زمان عرضه یک سال پیش ندارد. و خبر بد؟ خوب، 1199 دلار پول زیادی برای پرداخت یک گوشی است.

قیمت گلکسی S21 اولترا در مقایسه با نزدیکترین رقبای آن، به ویژه متورم به نظر می رسد. قیمت اولیه آیفون 13 پرو مکس 100 دلار ارزان تر است و با همان هزینه 1199 دلاری 128 گیگابایتی گلکسی اس 22 اولترا، می توانید یک آیفون 13 پرو مکس با ظرفیت 256 گیگابایت خریداری کنید. (یکی از بهترین معاملات سامسونگ S22 شامل یک تبلیغ پیش‌سفارش در سامسونگ است که می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را به صورت رایگان ارتقا دهید.) Pixel 6 Pro – که بهترین تلفن دوربین برای کاربران اندرویدی است و در انتظار نتایج آزمایش S22 Ultra ما است – مقرون به صرفه‌تر است. همچنین با قیمت 899 دلار.

ما نمی گوییم که با گلکسی اس 22 اولترا پول زیادی برای پول خود دریافت نمی کنید. اما گوشی‌ های به همان اندازه چشمگیر با قیمتی کمتر از آنچه سامسونگ می‌خواهد شما را شارژ کند، عرضه می‌شوند.

یک گوشی اولترا باید رم و فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشد

به قیمت گلکسی اس 22 اولترا توجه نکنیم، اما اگر قرار باشد برای یک گوشی چهار رقمی بپردازیم، انتظار داریم که تمام مشخصات آن را فریب داده باشیم. و 8 گیگابایت رم در مدل پایه به سادگی آن را کاهش نمی دهد.

گلکسی اس 21 اولترا در پیکربندی ابتدایی خود دارای 12 گیگابایت بود، اما سامسونگ برای مدل جدید به 8 گیگابایت کاهش داد. این ممکن است بازتابی از افزایش هزینه حافظه باشد، اما باز هم پرداخت هزینه مشابه برای تلفنی با رم کمتر دشوار است. و فضای ذخیره سازی بیشتر از 128 گیگابایت موجود در مدل پایه نیز مورد استقبال قرار می گرفت.

آیا گلکسی S22 اولترا بخریم؟

شما می توانید یک گلکسی اس 22 اولترا با 12 گیگابایت رم تهیه کنید، اما برای انجام این کار، باید به مدل بعدی بالاتر از نسخه پایه ارتقا دهید. این به جای قیمت اولیه 1199 دلاری معمول، 1299 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

عملکرد گلکسی S22 اولترا همچنان از آیفون عقب است

معایب و مزایا گوشی گلکسی S22 اولترا : چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 که نسخه‌های آمریکایی گلکسی اس 22 اولترا را تامین می‌کند، چیزهای زیادی مانند موتور هوش مصنوعی سریع‌تر و پشتیبانی از قابلیت‌ های دوربین گسترده‌ تر دارد، اما به نظر نمی‌ رسد از نظر عملکرد جهشی بزرگ به جلو باشد. بنچمارک های اولیه پیشرفت های قابل توجهی را در برخی از تست ها در مقایسه با گلکسی S21 اولترا نشان می دهند، مانند 3DMark برای گرافیک و تست ویرایش ویدیوی ما در دنیای واقعی. اما سامسونگ هنوز هم آیفون را دنبال می کند.

در حالی که معیارها می توانند شکاف های عملکردی را بیش از حد نشان دهند، نمی توان انکار کرد که A15 Bionic اپل در حال حاضر سریع ترین سیلیکون موبایل موجود برای تلفن های هوشمند است. این موضوع زمانی که ما بنچمارک های آیفون 13 را در اواخر سال گذشته اجرا کردیم درست بود، و با ورود گلکسی اس 22 اولترا تغییری نکرد. همچنین به این معنی است که این شکاف تنها زمانی بیشتر خواهد شد که تراشه A16 در مدل‌های پاییز آینده آیفون 14 وارد صحنه شود.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید